Komentáře
Nalezeno 63 záznamů
9.1.2019 | Akce | Přesně tak Skypi ;) Změna je život |
10.12.2013 | Akce | Ahojte, jako člen přípravnýho výboru a vrchní kuchtík můžu akcičku jen a jen doporučit. I když třeba nejste, stejně jako já, takovej magor jak moji souputníci a nepřijedete na motocyglu |
18.4.2013 | Akce | Doufám, že cesta bude zase super. Letos totiž nejspíš pojedu i trasu. |
28.1.2013 | Akce | to mjelic: přijeď a přiblížíš se ;o) |
9.9.2018 | Článek | @ Romanhrnc...mám ho doma a opravdu ano. Můžeš si ten systém vypnout, ale je tam 😉 |
8.9.2018 | Článek | Jen upřesnění...odpojování zadního válce měl už před lety H-D. 110” motory určitě. +1 -1 |
1.8.2018 | Článek | Svět se v kravskou prdel obraci...a já jsem bohužel toho. To poslední co bylo svatý se mění, H-D a cestovní enduro???!!! To mě po... Jakkoliv jsou ty koncepty hezký, nedokážu se zbavit pocitu, že jde jen o prachy, který chce H-D dostat z Evropy. Clo a posun výroby do Evropy? Bullshit, jen to uspíšilo o co jim jde. Streetrrod byl první, kill of VRod a Dyna dalșí, nemyslim, že to je dobře, umírá legenda taková jaka byla...ale to ukáže čas. Jsem o.to.šťastnější, že jsem koupil jeden z poslednich kusů klasického dvouventilu bez serepetiček a downsizingu +2 -3 |
11.3.2018 | Článek | Tak nějak nevím, jak můžou volit motorku roku, která ještě nebyla ani v provozu. Připomíná mi to klasika: "chodí to dobře...ale neseje to" :) To jestli je dobrá nebo čpatná ukáže až provoz a zkušenosti více lidí,než jen vyvolených novinářů. Dělají z nás blbce! +5 |
14.3.2017 | Článek | Maximální uznání!!! Pěkná přestavba s nápadem... |
17.6.2015 | Článek | Tak toto je opravdu pěkný. Každej dělá CR ale málo jich má nápad! |
20.12.2014 | Článek | Tak to má nápad! Super kousek... |
30.1.2014 | Článek | málokdy čtu testy jak a proč jsou ten kterej supersport lepší a to popsáno třikrát za dva měsíce... (sem tam mi připadá, že se testují stejný motorky furt dokola, jen aby bylo o čem psát). Nicméně tento "test" mě pobavil! Je to vtipně a přitom věcně napsaný... |
27.11.2013 | Článek | Jak jsem řekl, asi spíš jde o koncepci, než detailně navrženej motor. Taky můžou být svody vedený na stranu do inletu turbíny. Těžko soudit kolik je objem toho motoru podle těch fotek. Co není známo, může být v rámci vývoje hotovo. Kdoví, kolik času to ještě vezme. Nicméně si myslím, že pokud chtějí vývojáři motorů na biky udělat něco opravdu přelomovýho a ne honit gramy setrvačných hmot kvůli pár kW maximálně, musejí přijít právě s něčím takovým. Zvětšení účinnosti motoru . +2 |
27.11.2013 | Článek | Ale opravdu si myslím, že jde spíš o koncepci...jak by to mělo být poskládaný, bez detailů. Taková skica. |
27.11.2013 | Článek | to afro-r1: Proč myslíš, že tam není turbína? Řekl bych, že koncepce je přehozená a výfukový kanály jdou dozadu, sání je zepředu. Z té fotky se nedá vyloučit, že je to kompletní turbo. Současnej downsizing u turbodmychadel i motorů vůbec není v rozporu s použitím právě na takovýchto motorech. V automobilním průmyslu je to už pár let trend s velkou porcí vývoje (sám jsem dělal v Garrettu, resp. Honeywellu). |