renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rocker78

Offline: 20.12.2019 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Jablonec nad Nisou
Lokalita: Jablonec nad ...
Napsal příspěvků: 3x
Body komentářů: 13 / 2
ID uživatele: 266925
Registrace: 29.9.2015

Adresa profilu:http://rocker78.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 41 záznamů

4.5.2017 Článek jj. souhlas , ani jsem netusil ze mam poust za kominem;) vic takovych cestopisu !
4.5.2017 Článek jj drzet se za madla, to bych poradil tak tchyni ;) zkoušeli jste to? Myslíte vážně že je to na držení? Mitfara PRILEPI KOZENKY NA MOJE ZADA A DRZI ME KOLEM BOKU , NEBO TRUPU A V TERENU ZA RAMENA, POKUD OBA STOJIME a hezky drží balanc = tzn vnimá fyziku a reaguje tna tyto podněty dle potřeby. NIKDY ZA MADLA, TAK SE DRZI JEN ŠILENEC! Stejně jak se učí a zlepšuje řidič, tak se musí učit a zlepšovat batoh, pokud ne , jdu pro jinej batoh. Přece se nazabiju proto , že se batoh přikákne v ostrý pravý a udělá nějakou pitomost. Chce jezdit, tak musi poslouchat a ucit se , jinak at si sezene vlastni máňu dobrej clanek , díkes

ale jinak jo , moto je pro jednoho . Je hezke nekdy vyjet s batohem a uzivat si pocit , ze ja to řídím , ale popravdě je to nebe a dudy oproti ježdění v jednom
+1 -1
10.4.2017 Článek super , sportard konci , tak to uz asi bude na trhu misto pro toho litra, co maj v garazi :D...uz asi 5 let ...
21.3.2017 Článek Jenom by me zajimalo, kdy cesky motorkar prestane vzpominat na JAWU, ktera byla po celem svete za dob pana Janecka a tovarny Wanderer. Ted tu totiz mame Jawu , ktera patri panu Charouzovi, resp jedne z jeho spolecnosti, ktera ma v JAWA majoritni podil. Jinymi slovy , znacka Jawa je dnes pouze :
1/ firma ktera sosa evropsky dotace na vyvoj motorky, aby potom mohla "neco " vyvinout za pakatel a zbytek dotace odtece a kajmany
2/ firma ktera nevyrabi seriove motorky , ale neprodejne prototypy, aby si zase mohli zazadat o dalsi dotaci.
3/ firma ktera ma pripravenej litrovej bajk s vlastnim motorem , kterej asi nikdy nevyleze. (viz predchozi bod)
4/ firma ktera nevyrábí ani novou 350ku ani novou 660ku retro, protoze tyhle motorky dava dohromady jeden sikovnej entuziasta z fimy M**es motoservis (jen abych nedelal reklamu, ale zasveceni tuší ).

Jinymi slovy, pokud to driv byla JAWA, jako Janecek Wanderer, tak ted se koukame na motorku znacky "MaShiJa" jako Mates Shineray Jawa. Sikovnej chlap se spojil s velikym molochem a číňany, aby aspon neco z odkazu Janecka zustalu u nas v Cechach. Jawa jako takovy skoncila s p Charousem ;) Kapacita tovarny je 10000motorek rocne a co vim , tato je vyuzita na 20% a to je dlouhodoby trend. Pokud by s tim nekdo chtel neco udelat, tak neuspeje, protoze hlavni je cerpani dotace a ne vyvoj Ceske moto.

Zapomente na Jawa, ta puvodni se nevrati a zadna nova stejne neprijde . Podporujte M**es moto a kouknete na jiny cesky vyrobce motorek, s ceskou konstrukci, s ceskym motorem a za rozumnej peniz.

tesim se na dalsi kachny od JAWA promoteru a nazor zmenim , jen pokud JAWA predstavi fakt poradnou motorku. Poradnou a ne jako 600 pred par lety, za kterou dostali cenu za design , ale ve skutecnosti to bylo hnusy jak psi porno ;)

sorry chlapci JAWA dela jen 660 sportarda a lifruje 2takty do brazilie a jinech destinaci , modely jako JAWA Ruta apod. Nektery jsou i zajimavy kousky to jo, ale to co je k videni tady na strankach je proste jen prestavba, ktera je nakonec hezci , nez to co dela JAWA v soucasne produkci.
+1 
22.4.2016 Článek 21" tam chybí to nedelaj gumy na motorky , bo co ?
18.4.2016 Článek klobouk dolu, respekt patří jezdci i baťohu, Museli jste mít prdelky jak z oceli ;)

krásné místo , krásný cestopis. jenom víc takových

šťastné návraty přeju !
5.4.2016 Článek jinak bych se taky držel rčení, že do mrtvol se nekope ;)
5.4.2016 Článek mno,si myslim , že je to uplne jinak.
JAWA by měla zakázky, (viz prodeje JAWA ruta v jižní americe) měla by i odbyt, ale to by znamenalo investice do rozvoje technologii a to není v jejich zájmu.To je totiž moc nákladné Důležité je to udržet při životě, za nejnižší přímej náklad, aby bylo možné čerpat dotace na rozvoj, protože to jsou prachy "zadarmo"
Je mnohem jednodušší zažádat EU o dotaci na vývoj nového dopravního prostředku a získanou dotaci "efektivně využít" tak, "aby se vlk nažral a koza zůstala celá" ;)
Je to mnohem jednodušší než budovaní efektivní obchodní strategie tak, jak to dělal Janeček ;) Víte že na vývoj motorky můžete ískat dotaci třeba i 130 mega? a že se to dá vyvinout i za 20 mega? kde je těch 130 mega??? 660 sportard nevypadá na to , že vývoj přišel na 100 mega, to se asi shodneme všichni , nebo ...? Stejně tak je to s novým litrem , nebo pokusem o caffáče.

V reálu je pak jedna nejmenovaná firma z kajmanskych ostrovu 51% ním vlastníkem JAWA . Tato firma si zažádá o dotaci, zadá návrh a vývoj nějakejm jelítkům za pár fufňů a vyvinutý produkt následně presentují jako výsledek kompletně proinvestované dotace rozdíl mezi reálným a presentovaným pak už jen stačí rozumně prohnat účetnictvím

Myslím si, že došlo k tomu, že EU řekla "už dost, nedám ti už ani floka" a tak přitoupili k použití jiného zdroje a tím je čínský kapitál. excelent job

Z mého pohledu je toto řešení pro jawu dost krátkozraké, protože s EU se vyjebat dá, ale s Čínou? I Putin je s nima jedna ruka a ten by se zrovna moc bát nemusel ;)

A nebo se taky možná pletu ;) ale na internetu píšou ...
+1 -1
17.3.2016 Článek dnes ráno jsem měl u baráku -2°C, byl to nejteplejší den tohoto týdne. Do práce to mám kolem 50ti kilometrů. když jsem v tom mrazu ujel 40 km a tankoval benzin u pumpy, tak jsem přišel na myšlenku, jak já to budu dělat za pár let? Vždyť už teď se ozývají artritické problémy a prochladlá kost s prochladnlou tkání nevytváří zrovna funkční celek a někdy je problém se dostat i do nádrže když je tělu zima
Po přečtení vidím, že motorka není příčinou . Je to o tom "CHTÍT" jezdit. I moje babička pořád lamentuje , jak ji bere regma a to na motorce jela asi 2x za život.
Takže jezdit jezdit jezdit a jezdit a jednou se třeba v osmdesáti potkáme někde na cestě :)

hodně štěstí :)
a kolama dolů !
+1 
10.3.2016 Článek klobouk dolů takovou mít ženu ! ;)
jen tak dál jen ať i ostatní ženský viděj, že to jde, že stačí jen chtít a že ty všechny útrapy za to stojí
hluboký respekt a přeji jen šťastné návraty

to Karlovarak: týden má sedm dní , pondeli, utery, streda, ctvrtek, patek, sobota a nedele. Den "někdy" tam není. Kdy že to dáš? ;) rad bych se do rumonska podival koncem dubna, nepojedes taky?
6.9.2019 Video tady je indicka cena
https://auto.ndtv.com/jawa-bikes/forty-two
nekecam
6.9.2019 Video Je smutny , ze tynec je do toho zamotanej. Duvod je ale jasnej. Jednoducha cesta jak udelat z mala penez velkej zisk. Nakup moto v indii 1,65 Lakh = 165000rupii = 55000 korun ceskych. Pravda je , ze k tomu je potreba jeste COC list , kterej taky neco stoji a k tomu jeste nekoho podmaznout, aby se to dalo prodat po evrope, protoze puvodne to ani do evropy jit nemelo.
Je jasny , ze k tomu je jeste doprava a nejaky šolichy kolem, Ale i tak , pri nakupu 100ks se nedostanete na vic , jak pulku toho, za co cse to u nas nakonec bude prodavat. Zase je to proste figl, jak čecháčka ojebat o těžce vydělaný kačky a zase za tim stojí týnec a sedivy eminence, ktery tahaj za provazky z kajmanskejch ostrovu.
Je to cely novy mechanicky celek, rychly vyvoj prima, ale trvanlivost? spolehlivost? kvalita a vhodnost uzitych materialu? DOstupost ND? Bude to lepsi a spolehlivejsi nez royal enfield, kterej uz se nejakej patek dela? Ma to vyssi uzitnou hodnotu, nez treba Himalayen od enfieldu, kterej stoji kilo? Jak je to s lakem? bude se to loupas stejne jako enfield.
Stacilo.
Drzim palce indicky jawe, at jim to jde a at jsou lidi s tema motorkama spokojeny. Tynecka mafie mi ale leze krkem, byt vim, zeoni za to vlastne ani poradne nemuzou
18.7.2018 Deník diky za přání:)
pokud někdo vite o peknym alpikovi (650) za rozumny prachy, sup sem s nabidkama nebudu bez motorky, to uz nejde
17.7.2018 Deník jj celej, jen par obratlu a nejaky kosti kolem jsou trochu rozlamany, ale to sroste ,diky za optani
17.7.2018 Deník ram, vidle, chladic, nadrz, komplet plasty predek, riditka, zrcátka, sebedůvěra...všechno dostalo zasadne za uši.
Takže všem vám přeju, ať se vám takový věci vyhnou
Uvítám doporučení ohledně moto.
Lepší prodat bourané jako celek, nebo jako rozebrane po dilech, nebo se pokusit opravit? Když opravit, jak s ramem? Je uhnuta hlava rizeni asi o 5° od osy na pravou stranu. Da se to rovnat? kolik stoji rovnani (vcetne mereni)? Nebo lepsi sehnat jiného aprestavet?
diky za nápady

TOPlist