PROFIL UŽIVATELE

rocker78

Offline: 17.5.2018 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Jablonec nad Nisou
Lokalita: Jablonec nad ...
Napsal příspěvků: 3x
ID uživatele: 266925
Registrace: 29.9.2015

Adresa profilu:http://rocker78.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře k článkům
Nalezeno 17 záznamů

7.4.2018 Jak jsem nejel do Rumunska supr cteni a inspirace odjizdim 05/ 07
diky
26.3.2018 Gran Canaria 2018 jeden z nejlepsich cestopisu ;)

super , hlavně Lišák
20.12.2017 Pavel Liška, Honza Révai a Hynek Bernard jsou Vandráci

šťastnou cestu magoři

...a hlavně hodně legrace a nezapomňte si to pořádně užít se fšímfšudy !!!

ds
+1 
29.11.2017 Motocykly Rokon – svébytná cesta terénem ja bych bral tu krosku s cvt ;) skoda ze ji nenabizej taky:(
24.11.2017 Na mopedu na pohodu... do Říma a zpět. no Ty ses Magor s velmym M ! ...a hlavne s zeleznou prdeli , super vykon ;) paradni cteni
16.6.2017 FB Mondial HPS 125 Hipster: retro na druhou jj, dziny do pulky lejtek, hlavne na ty pravy noze, jsem na ni taky zkousel v letnanech sedet, ale shodli jsme se na tom, ze vejfuk neni v uplne idealni pozici. v lete , v kratasech, ...to bych se mozna i trochu prismah ;) ale jinak je to hezkly na koukani. a 250 asi bude prima , tu bych asi s dlouhejma gatema i zlkusil
15.5.2017 Jak na motokrosové začátky - pozice těla jj, super clanek. Zde uvedena lekce je vhodna jak na cross, tak na mastodontí enduro. balanc je potreba drzet stejne u obou, kdy vetsi legrace je samozrejme s mastodonty. Stat totiz ve stupackach a tracit 220 kg napric lesem mezi kameny, to musite mit sakra smysl pro balanc. Premluvit to, aby nepadala, to chce aspon jednou takovy odhodlani, nez u nejaky lehky 250 ccm
Moc díky ze to, ze s nama lamama nekdo takovy tajemstvi vubec sdili. Díky Vláďo, Díky Jiří !!! za vsechny
4.5.2017 Na apríla na skok do pouště jj. souhlas , ani jsem netusil ze mam poust za kominem;) vic takovych cestopisu !
4.5.2017 10 tipů pro jízdu se spolujezdcem jj drzet se za madla, to bych poradil tak tchyni ;) zkoušeli jste to? Myslíte vážně že je to na držení? Mitfara PRILEPI KOZENKY NA MOJE ZADA A DRZI ME KOLEM BOKU , NEBO TRUPU A V TERENU ZA RAMENA, POKUD OBA STOJIME a hezky drží balanc = tzn vnimá fyziku a reaguje tna tyto podněty dle potřeby. NIKDY ZA MADLA, TAK SE DRZI JEN ŠILENEC! Stejně jak se učí a zlepšuje řidič, tak se musí učit a zlepšovat batoh, pokud ne , jdu pro jinej batoh. Přece se nazabiju proto , že se batoh přikákne v ostrý pravý a udělá nějakou pitomost. Chce jezdit, tak musi poslouchat a ucit se , jinak at si sezene vlastni máňu dobrej clanek , díkes

ale jinak jo , moto je pro jednoho . Je hezke nekdy vyjet s batohem a uzivat si pocit , ze ja to řídím , ale popravdě je to nebe a dudy oproti ježdění v jednom
10.4.2017 Jawa 660 Vintage: scrambler na domácí způsob super , sportard konci , tak to uz asi bude na trhu misto pro toho litra, co maj v garazi :D...uz asi 5 let ...
21.3.2017 Oficiálně: Jawa představuje nové modely 350 OHC a 660 Vintage Jenom by me zajimalo, kdy cesky motorkar prestane vzpominat na JAWU, ktera byla po celem svete za dob pana Janecka a tovarny Wanderer. Ted tu totiz mame Jawu , ktera patri panu Charouzovi, resp jedne z jeho spolecnosti, ktera ma v JAWA majoritni podil. Jinymi slovy , znacka Jawa je dnes pouze :
1/ firma ktera sosa evropsky dotace na vyvoj motorky, aby potom mohla "neco " vyvinout za pakatel a zbytek dotace odtece a kajmany
2/ firma ktera nevyrabi seriove motorky , ale neprodejne prototypy, aby si zase mohli zazadat o dalsi dotaci.
3/ firma ktera ma pripravenej litrovej bajk s vlastnim motorem , kterej asi nikdy nevyleze. (viz predchozi bod)
4/ firma ktera nevyrábí ani novou 350ku ani novou 660ku retro, protoze tyhle motorky dava dohromady jeden sikovnej entuziasta z fimy M**es motoservis (jen abych nedelal reklamu, ale zasveceni tuší ).

Jinymi slovy, pokud to driv byla JAWA, jako Janecek Wanderer, tak ted se koukame na motorku znacky "MaShiJa" jako Mates Shineray Jawa. Sikovnej chlap se spojil s velikym molochem a číňany, aby aspon neco z odkazu Janecka zustalu u nas v Cechach. Jawa jako takovy skoncila s p Charousem ;) Kapacita tovarny je 10000motorek rocne a co vim , tato je vyuzita na 20% a to je dlouhodoby trend. Pokud by s tim nekdo chtel neco udelat, tak neuspeje, protoze hlavni je cerpani dotace a ne vyvoj Ceske moto.

Zapomente na Jawa, ta puvodni se nevrati a zadna nova stejne neprijde . Podporujte M**es moto a kouknete na jiny cesky vyrobce motorek, s ceskou konstrukci, s ceskym motorem a za rozumnej peniz.

tesim se na dalsi kachny od JAWA promoteru a nazor zmenim , jen pokud JAWA predstavi fakt poradnou motorku. Poradnou a ne jako 600 pred par lety, za kterou dostali cenu za design , ale ve skutecnosti to bylo hnusy jak psi porno ;)

sorry chlapci JAWA dela jen 660 sportarda a lifruje 2takty do brazilie a jinech destinaci , modely jako JAWA Ruta apod. Nektery jsou i zajimavy kousky to jo, ale to co je k videni tady na strankach je proste jen prestavba, ktera je nakonec hezci , nez to co dela JAWA v soucasne produkci.
+1 
22.4.2016 Testujte s námi: pneu Dunlop Roadsmart III 21" tam chybí to nedelaj gumy na motorky , bo co ?
18.4.2016 Gruzie 2014 klobouk dolu, respekt patří jezdci i baťohu, Museli jste mít prdelky jak z oceli ;)

krásné místo , krásný cestopis. jenom víc takových

šťastné návraty přeju !
5.4.2016 Čína investuje do továrny JAWA jinak bych se taky držel rčení, že do mrtvol se nekope ;)
5.4.2016 Čína investuje do továrny JAWA mno,si myslim , že je to uplne jinak.
JAWA by měla zakázky, (viz prodeje JAWA ruta v jižní americe) měla by i odbyt, ale to by znamenalo investice do rozvoje technologii a to není v jejich zájmu.To je totiž moc nákladné Důležité je to udržet při životě, za nejnižší přímej náklad, aby bylo možné čerpat dotace na rozvoj, protože to jsou prachy "zadarmo"
Je mnohem jednodušší zažádat EU o dotaci na vývoj nového dopravního prostředku a získanou dotaci "efektivně využít" tak, "aby se vlk nažral a koza zůstala celá" ;)
Je to mnohem jednodušší než budovaní efektivní obchodní strategie tak, jak to dělal Janeček ;) Víte že na vývoj motorky můžete ískat dotaci třeba i 130 mega? a že se to dá vyvinout i za 20 mega? kde je těch 130 mega??? 660 sportard nevypadá na to , že vývoj přišel na 100 mega, to se asi shodneme všichni , nebo ...? Stejně tak je to s novým litrem , nebo pokusem o caffáče.

V reálu je pak jedna nejmenovaná firma z kajmanskych ostrovu 51% ním vlastníkem JAWA . Tato firma si zažádá o dotaci, zadá návrh a vývoj nějakejm jelítkům za pár fufňů a vyvinutý produkt následně presentují jako výsledek kompletně proinvestované dotace rozdíl mezi reálným a presentovaným pak už jen stačí rozumně prohnat účetnictvím

Myslím si, že došlo k tomu, že EU řekla "už dost, nedám ti už ani floka" a tak přitoupili k použití jiného zdroje a tím je čínský kapitál. excelent job

Z mého pohledu je toto řešení pro jawu dost krátkozraké, protože s EU se vyjebat dá, ale s Čínou? I Putin je s nima jedna ruka a ten by se zrovna moc bát nemusel ;)

A nebo se taky možná pletu ;) ale na internetu píšou ...
+1 -1
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist