PROFIL UŽIVATELE

Kraťomír

Offline: 30.4.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Mokrá
Lokalita: Karlovy Vary ...
Poděkoval: 2x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 3970x
Body komentářů: 36 / 4
ID uživatele: 242950
Registrace: 17.2.2015

Adresa profilu:http://kratomir.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 82 záznamů

2.9.2015 Článek ok8> Zato ty budeš určitě náramný krasavec a ještě k tomu minimálně mistr světa, viď? Náhodou je to moc pěkná holka - co já bych za takovou dal... K motorce se ale raději ani nevyjadřuji - ta mi nic neříká ani vzhledem a ani svou kubaturou - každopádně tvůj příspěvek naprosto nechápu. Nesouhlas se přeci dá projevit i kultivovaně, je-li toho tedy konkrétní jedinec duševně schopen, že ano...
-2
1.9.2015 Článek Kdysi to bývala velice prestižní značka (stejně jako Mercedes), tak doufejme, že jejich produkce neskončí jako zboží pro německé důchodce (stejně jako Mercedes ). Každopádně jinak zajímavé a celkem pěkné stroje - i když první litrová F4 je zdá se nepřekonatelná... Pokrok je ale holt asi pokrok, co se dá dělat...
27.8.2015 Článek Motor, rám, podvozek, svedení výfuků - všechno je to téměř dokonalé , bohužel mi tam ale něco nesedí?! Když pominu ten lak, tak asi tvar nádrže a sedlo - to mělo být jiné a byla by to úplná dokonalost.

I tak ale moc zajímavá stavba - taková malá Guzzi...
26.8.2015 Článek Parádní pohodové stroje , černé místo chromu jsem však zatím nepropadl...
+3 
26.8.2015 Článek Oku mému příliš nelahodí, ale ta technika, ta musí být fenomenální! Svezl bych se s velikou chutí, stejně jako bych moc rád zkusil jízdu na motocyklovém "wankelu" - ta síla z nízkých otáček musí být přímo dechberoucí. Těžko říct, jestli by mě ten stroj na konec bavil více než "obyčejný" dvouválec, ale přesto je moc dobře, že něco takového může v dnešní době ještě vůbec vzniknout! A pro pány níže - někomu se líbí Ducati, někomu ne - a tak to má být, protože pestrost dělá svět o moc krásnějším...
26.8.2015 Článek Motorka zajímavá, netradiční a technicky unikátní. Výkon překvapivě velký, váha malá, cena exkluzivní - tak už to holt bývá. Pravdou je, že jako celek se mi stroj moc nelíbí a připomíná mi spíše stavbu pro nějaký film se "steampunkovou" tématikou - ani celá praktičnost tedy nebude zřejmě nijak extra oslnivá (což se u těchto strojů ostatně ani nečeká) - kdybych měl ale tu možnost, určitě bych se na něm velmi rád projel...

Italofil: Tak to pane jezdíte buďto na cruiserech a nebo jen hodně velké kochání, protože i když mají sportovní dvouválce (v objemu nad litr) mocný brzdný účinek motoru, s účinkem předních brzd se už ze samotné logicky jízdního stylu nemůže vůbec srovnávat. Souhlasím ale v tom, že motor u dvouválců velmi dobře nahrazuje zadní brzdu, která je v mém případě téměř zbytečná. Nejčastěji ale při ostřejším brzdění předku dochází k odlehčení zadního kola a tím pádem ztrácí zadek kontakt s vozovkou, takže se tento brzdný účinek nedá mnohdy ani pořádně využít. Nevím jak je to u Panigale, kde to možná nějak řeší elektronika, ale u starších modelů se ty stroje při nájezdu občas dokáží chovat dosti divoce, což má někdo rád (já z tohoto důvodu jezdím dvouválec ) a někdo zase ne...
14.7.2015 Článek Tech> Pravda pravda , u motorek mám zkušenosti i s přes dvacet let starým vstřikováním a stále funguje lépe než stejně starý karburátor... Otázkou ale zůstává, zda i všechny tyto dnešní technické "vychytrávky", sofistikované počítače řešící mnoho informací během několika milisekund a špičkové barevné displaye, za které by se nemusel mnohdy stydět ani mobilní telefon vysoké třídy, na tom za několik let až desetiletí budou také tak dobře? Odpověď zatím nezná nikdo - přinese ji až čas... V tuto chvíli se však jedná o nezastavitelný pokrok, byť se musím přiznat, že i já raději preferuji spíše ty jednodušší stoje bez (pro mne) zbytečné elektroniky...
+1 
7.7.2015 Článek Badarala> To není tak úplně pravda - každý majitel chopperu či cruiseru rozhodně nejezdí jenom na bubláka a věř mi, že i na takovém stroji se dá užívat celkem zábavně svižná jízda. Co se slabších brzd týče, občas to člověka zaskočí i ve městě, když je zvyklý na sportovní stroj. Jízda po zkroucených okreskách pak může končit i odvařením brzd a naprosté, i když jen chvilkové ztráty jejich účinnosti, což rovněž přidá trochu toho adrenalinu... Mě osobně baví svižnější kochání i na takovýchto strojích, byť se na něčem podobném moc často nesvezu, což je trochu škoda, protože krotit pořádné železo (klasik by řekl "heavymetal thunder"), to je opravdu celkem zážitek!
7.7.2015 Článek Chief to není, co si budeme nalhávat, přesto si ale myslím, že i tento stroj má své místo na slunci - třeba zrovna v porovnání s ostatními modely Victory je tento ještě pořád o třídu výše - navíc musím uznat, že těch pár linek na válcích dělá z tohoto motoru jeden z oku nejvíce lahodících vodou chlazených motorů, jaké je možné v současných motocyklech spatřit, tedy samozřejmě spolu s motorem z V-Roda...

Jedno sedlo by mi také vůbec nevadilo - pro jezdce jako jsem já, kteří nikdy v životě nemohou mít vztah a budou žít až do smrti v samotě, je to poměrně dobrá volba - když nemůžu (kvůli malému penisu), tak se alespoň nemusím vymlouvat, proč někoho nechci vozit - prostě mám jen jedno sedlo, takže to jednoduše nejde... Spíše by mi vadila menší velikost stroje - ne snad tedy, že bych si chtěl něco dokazovat (pravého chlapa ze mě stejně ani velká motorka neudělá ), ale zajišťuje to určitý komfort a určitě to neurazí ani při delších výletech. Každopádně za mě palec nahoru - moc krásný stroj a důstojné oživení jedné staré zaniklé značky!
+2 
7.7.2015 Článek Přijde mi to skoro až zbytečné - v situacích, kdy je něco takového potřeba, za mnou (a rychlejší motorkou všeobecně) totiž většinou nikdo nejede... Navíc mi přijde, že jsem na tyhle technické "zlepšováky" už trochu stár - třeba takové ABS mi nikdy nechybělo a v zadním světle ještě pořád preferuji spíše klasickou žárovku!

Ale pro cestovní či chopper / cruiser stroje proč ne - pokud to zachrání lidské životy, tak je to určitě jen a jen dobře - paradoxně se mi ale zdá, že stále mnohem více životů ročně zachrání ty ošklivé a velmi hlučné "otevřené" výfuky.
3.7.2015 Článek Tohle jsou ty nejlepší silniční stroje - pro oko krásné a přesto stále velmi účelné, na kterých je navíc opravdu radost jezdit a které mají (alespoň pro většinu jezdců) naprosto dostatečný výkon i skvělé jízdní vlastnosti.

Jen tak dále, je to návrat k samé podstatě motorkaření!
+2 
2.7.2015 Článek bledemon> Obávám se, že rychlost okolo 150 Km/h bude rychlostí maximální a to ještě spíše jen krátkodobou, třeba při jízdě z kopce s větrem v zádech. Na takové hodnoty opravdu kapotáže není třeba, protože ty se dají naplno využít až při rychlostech 200 Km/h a více. Ano, i na užitkových / cestovních motorkách se nějaká ta ochrana proti větru hodí, protože při delší cestovní jízdě v rychlostech nad 130 Km/h s protivětrem to po nějaké době začne být únavné až bolestivé, ale to opravdu není případ tohoto stroje... Sám mám odjeta léta na "velkém naháči" a kapoty mi nikdy nechyběly, a na sportovním stroji mají (pro mě osobně) smysl až při vyšších rychlostech - pod 200 Km/h nemám důvod zalehávat...

Vím, je to zbytečná debata a každý to máme jinak, proto tady také každý píše pouze svůj vlastní názor, nikoli nějakou univerzální pravdu - faktem ale zůstává, že tento stroj vypadá jako sportovní motorka pouze na oko a jenom pro ten pocit - zábavnost bych s takovým motorem hledal jinde... Do začátků a na naučení ale proč ne.
-1
1.7.2015 Článek dejf.> Tak ono mezi námi na tom vlastně není nic špatného - plno lidí si tak splní svůj sen a budou mít "sporta" (alespoň na oko) hned v mladém věku, takže je zbytečné o tom vůbec diskutovat - nemůžu s tebou ale souhlasit v tom, že to má ke sportovní motorce dost blízko, protože nemá a s touto koncepcí ani nikdy mít nemůže... Proto jsem psal, že já osobně bych v této kubatuře bral raději něco účelnějšího a nejlépe to enduro, protože na kochání po, ale i v krajině je vhodnější a na silnici pojede plus mínus stejně, kapoty nekapoty... A ohledně toho malého penisu jsem s tím již dávno smířen, byť to vůbec není snadné, protože každé ráno hned po probuzení je první věcí na kterou si vzpomenu ta krutá skutečnost, že budu až do smrti sám a napořád jen panic, který nikdy nepozná lásku...

To už jsme ale oba hodně odbočili od tématu...
1.7.2015 Článek dejf.> No nevím, ale jednoválec, čtyřtakt, 370 ccm, 30 Kw, provozní hmotnost cca. 160 Kg (safra, vždyť k takové váze už se dnes pomalu blíží i litry ) - to jsou podle mého hodnoty, při kterých je na motorce celokapotáž spíše zbytečnou zátěží, než že by měla opravdu ten pravý smysl, kvůli kterému vlastně vznikla... Jiná třída je třeba stará RS250, ale tohle si na sportovní motorku vážně jenom hraje, stejně jako i většina ostatních strojů v této kubatuře, byť jak říkáš, oproti konkurenci je to pořád hodně "cool" a možná i "nejvíc" stroj, se kterým před školou nikdo ostudu neudělá...
1.7.2015 Článek Jako celek je to nádhera , pár detailů by to ovšem ještě chtělo doladit - třeba tu úděsnou hranatou krabici pod motorem - a ta kyvka (jak se zdá) je na každém obrázku trochu jiná... Cena myslím že odpovídá, horší je to ale s motorem a to ani tak nemyslím původ, jako spíše objem - takový stroj o této váze by si zasloužil něco ostřejšího nad 500 ccm a ideálně z Itálie - určitě by se tam něco našlo...

Pak bych o tom i docela vážně pouvažoval!

TOPlist