PROFIL UŽIVATELE

Kraťomír

Offline: 30.4.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Mokrá
Lokalita: Karlovy Vary ...
Poděkoval: 2x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 3970x
Body komentářů: 36 / 4
ID uživatele: 242950
Registrace: 17.2.2015

Adresa profilu:http://kratomir.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 82 záznamů

30.5.2021 Článek Obě krásné a osobité! Sice trochu nerovný boj, ale osobně bych si vybral Enfielda - už jen kvůli charakteru! Ducati mám moc rád, ale tady vede klasika!
2.8.2018 Článek Dobře, když se na to podívám s odstupem, je asi těžké udržet značku, která vyrábí v podstatě jen jednu kategorii motorem (chopper & cruiser) a to navíc v objemu výhradně nad 800 ccm (až na pár výjimek) - někde jsem četl, že Japonci prodají snad 80 malých motorek a skútrů na jednu velkou - H-D tuto možnost nemá. Jeho síla je v tradici a image značky - je to 115 let stará legenda a takové ty reklamní řeči - samozřejmě je to jen stroj, respektive produkt a cílem managementu je ho prodat. Frčí zrovna kůže? Tak bude kůže - frčí flanelové košile a plnovous? Proč ne - upravíme nabídku pro mladé dřevorubce z kanceláře - chrom nebo černý mat, však je to jedno, hlavní je prodat. Pravdou je, že H-D se od roku 1984 hodně zlepšil (a stal se v mnoha ohledech bezkonkurenčním) a za posledních 10 let se také extrémně transformoval, i když jejich úvahy někdy moc nechápu.

Když měli MV-Agustu, byla to skvělá cesta jak se posunout vpřed, využít svou rozsáhlou dealerskou síť a přilákat nové zájemce na něco opravdu exkluzivního, ale to oni ne - holt tradice z krabice, a pak udělají strašlivou zrůdnost / třebaže funkční a praktickou /, která designem překonává i odporné BMW a to už je hodně vysoká liga. Mám tu značku moc rád a přeji jim úspěch, protože musí těžit maximum z velmi omezené nabídky jedné kategorie, a pravdou je, že to dělají lépe než jiné značky, ale stejně je to dost smutné. Snad je to nesloží a posune vpřed - jednou třeba budou na H-D jezdit i mladí kluci do školy - už asi nebude drahý ani americký, ale to logo tam bude pořád a jak se říká, legendy neodcházejí...
2.8.2018 Článek Chce se mi zvracet - a plakat... Proč to sakra musí být tak ošklivé?
15.8.2017 Článek O tom jsem nedávno četl, prý se to jmenuje Prague Pride...
17.4.2017 Článek Já měl vždycky velké objemy a navíc motory konstruované spíše na krouťák, takže nebylo nutné to nikterak moc trápit - např. teď na mém velkém H-D lze pálit guma téměř i na volnoběh - jen tedy nevím, co na to říká řemen...

Každopádně když to jednou nezvládne, tak prostě koupím nový - motorky jsou sice srdcovka, ale i přesto je to pouze stroj, který je na to navíc určen...
16.4.2017 Článek To já dělávám rád a na všem, jen je na to lepší mít velký objem.
+1 -1
14.4.2017 Článek SuperSic58> Na lehounký 32 Kw motorce asi ano, jenže tahle má včetně náplní skoro 170 Kg a to je tedy téměř stejná váha jako u toho supersportu, který má ale o 150 koní víc... Každopádně souhlas, na pomalejší úseky by to s dobrým jezdcem mohlo "stačit" i na kdejaký supersport, resp. tedy udržet se ho...
14.4.2017 Článek Na té 390 bych se moc rád svezl už jen ze zvědavosti, abych si zkusil, jak vlastně v reálu vypadá "moc agresivních" 32 Kw - nedávno jsem měl možnost si projet EXC 450 a ta byla docela agresivní a díky tomu i vysoce zábavná, až mě to u tak malého objemu překvapilo. Nicméně to je o 40 Kg lehčí ostré enduro, u kterého se životnost počítá na motohodiny - tady bych spíš řekl, že největší hukot na té 390 bude předjet v kopci kamion - ale rád bych se nechal překvapit. Doba pokročila a dnes už možná i 30 Kw jede jako dříve dvojnásobek, kdo ví - designem však nenadchne...
10.4.2017 Článek Tohle je vcelku povedená a oku lahodící motorka - samozřejmě kdo na ní chce za každou cenu hledat chyby, tomu jistě nejeden nemalý detail neunikne, ale jako celek je moc pěkná a pokud bude i dobře fungovat, pak by to mohl být skvělý a velmi univerzální stroj - stejně tak, jako jím dříve byla i Jawa 350, která však sázela především na jednoduchost a cenu. S dobře nasazenou cenovkou by se ale mohla slušně prodávat i na západě, byť je asi pravdou, že většina motorkářů tam už na jméno "Jawa" dávno zapomněla a někteří z nich ho ani nikdy neslyšeli...

Nicméně za 170 tisíc to nebude mít lehké, protože já osobně by za tuto cenu asi raději zvolil ten nový malý indický Harley - Davidson (kvalita zpracování bude nejspíš podobná ) a nebo / kdybych se řídil logikou /, tak tu Kawasaki Z650, která je po všech stránkách někde úplně jinde. Je to teď tedy asi opět spíše stroj pro srdcaře a sběratele toužící po netradičních strojích za rozumnou cenu, kteří dokáží přivřít oko nad nějakou tou chybkou - i přesto bych ale značce s tímto modelem přál úspěch...
+2 -1
5.4.2017 Článek Ta motorka by byla opravdu krásná, jen to totálně zabíjí ta přední kapotáž a ani uchycení sedla k zadnímu blatníku nepůsobí (navíc s tou cenovkou) zrovna dvakrát dotaženě - takto to nikdy nebude rovnocenný soupeř pro H-D a pro jejich novou Street Glide, na kterou primárně útočí, už teprve ne - ta je dokonalá do posledního detailu... Na druhou stranu, nový Indian je zatím neokoukaný a cílová skupina asi nebude řešit design, ale spíše jeho výjimečnost a exkluzivitu - v tomto směru každého jistě plně uspokojí... Motor je nicméně překrásný a prý také moc dobře funguje!
9.3.2017 Článek No, není to úplně tak zlé a míří to správným směrem, takže by to už možná pomalu mohlo konkurovat i menším modelům Moto Guzzi či Triumphu, jenže nebudeme si nic nalhávat - tenhle stroj zkrátka nemá duši, ať už to pro mnohé bude znít jakkoliv úsměvně... Není to jako ostatní H-D, u kterých má člověk stále ještě pocit toho pravého amerického železa - tahle mašina voní plastem a rýží... Cena ovšem více než slušná a věřím tomu, že za srovnatelnou částku dokáže nabídnout po všech stránkách více než třeba nové modely Jawa (já vím, že se to nemá říkat, ale prostě nejsem až takový patriot), takže by se mohla prodávat slušně. Kdyby ale za podobnou cenu přišla o 10 či 15 let dříve, mohla slušně zatopit i Viragu od Yamahy, Hondě Shadow a dalším... Každopádně nic pro mě.
+1 
16.12.2016 Článek Kůže nebo hliník? No na STK hlavně evropská homologace...
9.12.2016 Článek Nadčasovost německých konstruktérů je až k neuvěření...
+9 
6.10.2016 Článek Ten první Indian Scout, to je naprostá dokonalost - Harley - Davidson má konečně (po cirka 65 letech) opět důstojnou konkurenci, byť tedy ten kapotovaný Indian vypadá spíše jako retro lednička s GPS navigací... Victory se tak nějak pořád drží svého a spíše se snaží zalíbit milovníkům japonské produkce - zájemce o H-D asi stále moc nenadchne. Je to ale v této kategorii také zajímavá alternativa, to ano...
23.9.2016 Článek BMW se mi začíná líbit čím dál tím více!
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

TOPlist