Komentáře
Nalezeno 476 záznamů
13.5.2014 | Článek | Já si nemohu pomoci, ale to jsou dvě tak strašně ošklivé motorky +5 -8 |
7.5.2014 | Článek | Pane Bože, prosím Tě, co jsme my, normální motorkáři, komu udělali tak hrozného, že se teď musíme dívat na podobné katastrofy ?!?! Ode dneška budu na všechny hodný, protože takhle to asi vypadá v pekle !! +3 -1 |
5.5.2014 | Článek | Tuhle kravinu uvidět docent Chocholoušek, tak spáchá sebevraždu !! |
30.4.2014 | Článek | Když se na motocyklech před lety namísto klasických kruhových přístrojů začaly objevovat často nepřehledné digitální nestvůry /v autech přitom nic takového nenastalo - naštěstí/, mrzelo mě to. Ale zdejší přístrojový panel mě opravdu vyděsil, dělá se mi z něho zle, fakt Je to hnus, nelze jinak nazvat +3 |
21.4.2014 | Článek | Jo, to byly krásné časy |
18.4.2014 | Článek | Mám sice dosti vyhraněný vkus, ale tahle motorka se mi líbí moc. A velice mě potěšilo, že vidím zase po dlouhé době mechanický rychloměr a nikoliv dnes obvyklou levnou digitální katastrofu. Díky |
16.4.2014 | Článek | Ztratí se zcela v davu dalších asi tak deseti tisíc v podstatě stejných motocyklů. Díky Bohu za značky Triumph, Moto Guzzi, Royal Enfield, Voxan /škoda, že ten už nevyrábí/ a podobné motorky, které nám občas tuhle ubíjející a nejen japonskou nudu zpestří. +3 -2 |
8.4.2014 | Článek | Netušil jsem, že apríl je letos osmého dubna +2 |
6.4.2014 | Článek | Až budu jednou dávat pryč z garáže starou plechovou střechu, tak aspoň vím, že nemám nic vyhazovat. Dá se z toho ještě postavit motorka |
6.4.2014 | Článek | Jako první s nápadem připojit "zbytek motorky k motoru" přišel už ve 20. letech minulého století Windhoff, a taky se těchto unikátních čtyřválcových strojů docela dost vyrobilo. Takže článek je velice zavádějící +1 |
31.3.2014 | Článek | Dva poslední články mě opravdu děsí. Co ještě, proboha, někoho napadne !?!? ¨ Úplně jinou novou a přitom hezkou motorku už asi nikdo nevymyslí, proto vznikají tyhle fantasmagorie. +1 |
30.3.2014 | Článek | No jo, fakt pekelný stroj +1 -1 |
27.3.2014 | Článek | Poslední reakce /SS124/ začíná potvrzovat mou doměnku, kterou jsem vyslovil o pár příspěvků níže. HD jsou jistě kultovní motorky /mě osobně ale tato značka nesedla/ a chápu, že na ně nedá kdekdo dopustit. Ale ten Indian bude sklízet pravděpodobně všude daleko větší obdiv. A obavy, že majitele "Haryka" si už moc lidí nevšimne jsou proto pochopitelné, ale nejsou přece důvodem tady někoho urážet. Já například ze svých motorek mám velmi oblíbený francouzský Voxan, poměrně vzácný motocykl, spousta lidí si přitom myslí, že je to "číňan", a nijak mě to nevzrušuje. Tak snad jsme tady všichni kamarádi motorkáři, nebo ne ? +4 -2 |
27.3.2014 | Článek | Motocykl typu "scrambler" by měl mít alespoň jeden analogový kruhový přístroj a ne odpornou "digitální televizi", to prostě k těmto motorkám nepatří. Škoda, protože jinak se mi stroj docela líbí, ač nejsem zrovna velký fanda značky Ducati +2 |
25.3.2014 | Článek | Nechci se mýlit, ale ať už se ta motorka povedla nebo ne, tak prémiovým modelům H-D to může hodně zamotat hlavu. Proč ? Jednoduchý příklad: chci velkou motorku, mám dost peněz, rád bych na sebe upozornil, ale Harleje už tady má kdejaký trdlo, takže jdu si pro Indiana. +1 -1 |