Komentáře
Nalezeno 43 záznamů
1.10.2014 | Článek | Za mě -10b. Úlitba bohu komerce +1 -2 |
4.8.2014 | Článek | Za mě taky docela průšvih : motor-monolit tam nemá co dělat, chladič taky ne, všudypřítomný chromový loga nezapřou čínskou estetiku a jednokotoučový dvouopístek se postará o spoustu adrenalinu... a to jsem vlastně fanda značky. Naštvali mě, ale snad se to bude prodávat - doba přeje plytkosti. +1 |
6.5.2014 | Článek | Když už si dám práci s takovou nádhernou raketou , tak přeci vyhodím bakelitový tajvanský ovladače a gumový kabely od řidítek (2´:22´´). Asi si ji nekoupím +2 |
15.4.2014 | Článek | Fotky luxus, video zábava, čtení má vtip a pokoru... to je skoro komerční produkt Jen ta muzika mi k tomu neladila, ale to je subjektivní pohled. |
17.2.2014 | Článek | Klobouk dolů, ať se jdou všichni KTMGSVaranisti (nic proti nim) se svýma "expedicema" bodnout. Toto je pašákovina +1 |
16.8.2013 | Článek | ... a v neděli odpoledne pak stály na mostech nad D1 davy "znalců" a ti pozorovali tah čtyřválců zpátky do "západních krajin"... tehdy jsem se rozhodl, že si našetřím 6.000,- DM na japonce, komančům navzdory. Díky za letenku do minulosti. Aspoň něco by se mohlo vrátit ... +3 |
1.8.2013 | Článek | Jako by mi to něco připomínalo, něco co mám v garáži |
3.2.2012 | Článek | Super počtení, informací tak akorát, sexy obrázky motorek ... jen houšť! |
23.1.2012 | Článek | Ty příšerný liťáky zvolil Triumph jako takový laciný řešení pro tubeless gumy. Triumph totiž neumí koupit bezdušový drátěný kola a současně udržet cenü ... |
10.1.2012 | Článek | Proč něco takovýho umí v Indii a ne v Týnci nad Sázavou...? |
25.10.2011 | Článek | To JP: Naprosto souhlasím, v Triumphu nám ukázali, jak by se podobného záměru asi zhostili Číňani: je to laciná a nepřesvědčivá past na prachy. Nedůstojné a King of Coll se musí obracet v hrobě P.S. nepřesvědčily mě mě ani zbývající modely. Že by intelektuální krize v Hinckley? |
24.8.2011 | Článek | To mart.: Souhlas, částečně na efekt (jednosedlo), částečně na ušetření nákladů (brzdič, tlumiče, ...) Ale s tím třmenem to není tak zlý - podívej ke mě do profilu a řekni co vidíš... ani rajská, ani třmen pod kyvkou! A to je Scramovi to nejlepší: když chceš, můžeš na něm dělat! To moderní motorky už dneska moc neumožňují a to mi na mých bejvalkách docela chybělo. |
24.8.2011 | Článek | To RBKBK: celá produkce se v Thajsku, NEDĚLÁ, rozhodně ne ta evropská. Původ lze odhalit na VINu a můj Scrambler rozhodně z Thajska není, je skutečně MADE IN ENGLAND. Ale jinak máš recht, velká část produkce z Thajska pochází. Jak to ale poznáš z fotek to nevím |
6.5.2011 | Článek | "hluk z motocyklů způsobuje neurózu a alergii": mě osobně zvuk otevřeného výfuku a volného sání vyvolává erekci, husí kůži a samovolné slintání Asi jsem úplně jinej než ostatní . A možná jsou úplně jiný Němci, když vidím, jaký dělaj motky ... |
27.7.2018 | Deník | Když mi praskla parabola, taky jsem hledal alternativu ... akorát, že mně se ten originál líbí stejně, jako tobě LSL Nakonec jsem jí díky takovým měničům jako jsi ty sehnal za rozumnej peníz . Určitě ti to bude svítil líp než ta originální bludička, ale nevím, jak se na STK budou tvářit na ten libovej gril. Ať ti slouží, máš to hezký |