PROFIL UŽIVATELE

T601

Offline: 12.2.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 52
Město: Břevnov (Praha 6)
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Body komentářů: 23 / 1
ID uživatele: 115438
Registrace: 8.4.2010

Adresa profilu:http://t601.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 43 záznamů

1.10.2014 Článek Za mě -10b. Úlitba bohu komerce
+1 -2
4.8.2014 Článek Za mě taky docela průšvih : motor-monolit tam nemá co dělat, chladič taky ne, všudypřítomný chromový loga nezapřou čínskou estetiku a jednokotoučový dvouopístek se postará o spoustu adrenalinu... a to jsem vlastně fanda značky. Naštvali mě, ale snad se to bude prodávat - doba přeje plytkosti.
+1 
6.5.2014 Článek Když už si dám práci s takovou nádhernou raketou , tak přeci vyhodím bakelitový tajvanský ovladače a gumový kabely od řidítek (2´:22´´). Asi si ji nekoupím
+2 
15.4.2014 Článek Fotky luxus, video zábava, čtení má vtip a pokoru... to je skoro komerční produkt Jen ta muzika mi k tomu neladila, ale to je subjektivní pohled.
17.2.2014 Článek Klobouk dolů, ať se jdou všichni KTMGSVaranisti (nic proti nim) se svýma "expedicema" bodnout. Toto je pašákovina
+1 
16.8.2013 Článek ... a v neděli odpoledne pak stály na mostech nad D1 davy "znalců" a ti pozorovali tah čtyřválců zpátky do "západních krajin"... tehdy jsem se rozhodl, že si našetřím 6.000,- DM na japonce, komančům navzdory. Díky za letenku do minulosti. Aspoň něco by se mohlo vrátit ...
+3 
1.8.2013 Článek Jako by mi to něco připomínalo, něco co mám v garáži
3.2.2012 Článek Super počtení, informací tak akorát, sexy obrázky motorek ... jen houšť!
23.1.2012 Článek Ty příšerný liťáky zvolil Triumph jako takový laciný řešení pro tubeless gumy. Triumph totiž neumí koupit bezdušový drátěný kola a současně udržet cenü ...
10.1.2012 Článek Proč něco takovýho umí v Indii a ne v Týnci nad Sázavou...?
25.10.2011 Článek To JP: Naprosto souhlasím, v Triumphu nám ukázali, jak by se podobného záměru asi zhostili Číňani: je to laciná a nepřesvědčivá past na prachy. Nedůstojné a King of Coll se musí obracet v hrobě
P.S. nepřesvědčily mě mě ani zbývající modely. Že by intelektuální krize v Hinckley?
24.8.2011 Článek To mart.: Souhlas, částečně na efekt (jednosedlo), částečně na ušetření nákladů (brzdič, tlumiče, ...) Ale s tím třmenem to není tak zlý - podívej ke mě do profilu a řekni co vidíš... ani rajská, ani třmen pod kyvkou! A to je Scramovi to nejlepší: když chceš, můžeš na něm dělat! To moderní motorky už dneska moc neumožňují a to mi na mých bejvalkách docela chybělo.
24.8.2011 Článek To RBKBK: celá produkce se v Thajsku, NEDĚLÁ, rozhodně ne ta evropská. Původ lze odhalit na VINu a můj Scrambler rozhodně z Thajska není, je skutečně MADE IN ENGLAND. Ale jinak máš recht, velká část produkce z Thajska pochází. Jak to ale poznáš z fotek to nevím
6.5.2011 Článek "hluk z motocyklů způsobuje neurózu a alergii": mě osobně zvuk otevřeného výfuku a volného sání vyvolává erekci, husí kůži a samovolné slintání Asi jsem úplně jinej než ostatní . A možná jsou úplně jiný Němci, když vidím, jaký dělaj motky ...
27.7.2018 Deník Když mi praskla parabola, taky jsem hledal alternativu ... akorát, že mně se ten originál líbí stejně, jako tobě LSL Nakonec jsem jí díky takovým měničům jako jsi ty sehnal za rozumnej peníz . Určitě ti to bude svítil líp než ta originální bludička, ale nevím, jak se na STK budou tvářit na ten libovej gril. Ať ti slouží, máš to hezký

TOPlist