Komentáře
Nalezeno 43 záznamů
15.6.2020 | Deník | .... 100% potvrzuju ale logikou to nedokážu vysvětlit. Při první jízdě na "pivotech" jsem měl dojem, že sedím na jiný motorce. Smysluplná investice. Jo a ta ocel drží jak sviň a nebrousí se (kdysi jsem si trošičku ustlal na námraze |
15.11.2018 | Článek | OMG ... tady není o čem mluvit |
29.11.2017 | Článek | Připomněl jsi mi mojí první větší zahraniční cestu - rok 1991, úplně stejná MZ, kufry Pneumant a směr IT. V místě, kde mi došla polovina peněz (Florencie) jsem se otočil a mazal zpět. V AT motorka taky přestala dobíjet když se uklepal konektor na altiku 😁 Díky za připomínku a cestování v čase |
23.2.2017 | Článek | Buben...??? WTF |
20.10.2016 | Článek | Tak jo, je to krásná sériovka a Triumph má koule (a dobře spočítáno), že do něčeho takového šel. Je vážně sexy Ale že jsem perfekcionalista, budu kritizovat něco, co na tu motorku nepatří, co přesto musím jako spotřebitel zaplatit a co si vymyslel nějakej soudruh Brežněv v Kremlu (nebo někdo jinej v Bruselu): Hnusnej je budiík, vypadá jak černej jogurt, svítí líp něž čínský digitálky a má velikost minimálně olomouckýho orloje, ne li staroměstskýho. To by oslovilo moje děti, jsou takový jednodušší ... Nepatří tam ABS, nepatří tam trakce, nepatří tam ride by wire, neptří tam LED, nepatří tam ten gril na barbecue (prej je to ale chladič)... je to všechno taková hra na něco co není. Něco jako zasouvací divadelní meč v Hamletovi. Takovej stroj si přímo říká o to, aby byl k jezdci drsnej, nerozmazloval ho a neodpouštěl. Tváří se to jak Schwarzeneger ale uvnitř je to 60-ti letý homosexuál. +4 -3 |
6.6.2016 | Článek | Výborný psaní, dobrá čeština, skvělý fotky ... a to vše korunované Tenerkama Díky. PS: ruku na srdce - nebylo by to nudnější čtení, kdyby bylo stále 20°C, plechárna a okolo rozkvetlá idylka? |
10.5.2016 | Článek | To Petta: Problém = pokud zapařený kravaťák 2000km od mojí garáže za mě rozhoduje o tom, co mám mít na svojí motorce, je to špatně. Pokud je motorka z toho důvodu těžší, komplikovanější a škaredší, je to špatně. Pokud jsem za věci, ketré nechci, nucen platit, je to špatně. Jmenuje se to ztráta nezávislosti a práva na svobodnou volbu ... a to je špatně. Zažil jsem zblízka komanče i rusáky a tenhle způsob jednání je identickej - "ochráníme vás před vámi samotnými". U aut, ledniček a jogurtů je mi to ukradený, ale když se lednička stává i z Triumpha... jsem "rozladěný" |
9.5.2016 | Článek | "...to už se spíš decentně připomene kontrola trakce, když na kočičích hlavách vezmete víc za plyn" - na kočičích hlavách přeci vezme za plyn jen debil a debilové na motorky nepatří stejně jako tam nepatří kontrola trakce (ani ostatní hi-fi z electroworldu). Jak se to má chudák debil naučit, když nedostane šanci rozbít si ústa? Street Twin je pro mně průměrná unijní konfekce ve vděčné napodobenině retrodesignu. Vydávají-li to za klasiku, pak zřejmě proto, že to má jedno kolo vpředu a jedno vzadu, stejně jako klasické stroje +6 -3 |
1.4.2016 | Článek | ... škoda, že celá ta návštěva nebyla jen apríl +2 -2 |
25.2.2016 | Článek | Příspěvek se Scramem... to přeci nemůžu vynechat! Zatímco z klipovitosti v textu nejsem úplně urvanej, tak naopak video a instáč mě úplně dostaly. Jsem dočista zapomněl, že jsem v práci. A co mě nejvíc dostalo? Samolepka mých oblíbenců ze See See... kvůli nim (a lesům) bych jednou chtěl emigrovat do Oregonu +1 |
14.1.2016 | Článek | U mě velké zklamání. Říkat o tomto "individualita", když je to nadupaný unifikovanýma úřednickýma výmyslama a pomůckama pro nedělní jezdce... tomu říkám být mimo. Tahle motorka jde v duchu doby pěkně s proudem, vstříc širokým spotřebitelským masám a ještě při tom lže. -2 |
28.10.2015 | Článek | Ať se jdou bodnout, svět se v xxx řítí. Za takovej paskvil nedám ani korunu. Rád si nechám model 2009 a budu jen litovat, že jsem už nestih karburátorovku. Zažil jsem komanče a vím jaký to je, když někdo shora nařizuje co mám chtít. Komanč nebo EU, vyjde to na stejno. Nic z toho co je navěšený na těch nových mrdkách nechci a nepotřebuju. Je mi smutno... +6 -5 |
20.7.2015 | Článek | ... to bych blil velebnosti Kdo potřebuje, vodní chlazení, orloj na řidítkách, ABS, vstřikování, emisní systém v laufech...? A kdo potřebuje slyšet, že "se s tím nedá nic dělat, protože to přišlo nařízený shora"? To je jak za bolšána. K motorkám odjakživa patří dávka vzdoru, rebelství a jinakosti ... místo toho nám servírujou odevzdanost, úřední nařízení a unifikaci. Není to chyba Triumphu, ale ať mi s touhle filozofií políbí brusel. +3 |
18.2.2015 | Článek | Tak copak to tu máme za "Spešl edišn", pročpak je tahle spotřební velkosériovka z Thajska tak vzácná, že musí mít jakousi "limitovanou" cedulku? Má stejně blbé odpružení vpředu i vzadu jako dosud, stejně laciné ráfky s duší v "exluzivním" černém spreji, štědrá dávka čínského blýskavého plastu ... zatím nic. Aha! Anachronické digi-budíky (proto ten odkaz na rok 1956 ) speciálně přenesené ze Scramblera spolu s jeho bludičkovým světlem a mřižkování sedačky je "zprava doleva" a nikoliv ordinérně "zleva doprava"! A ještě ta gravírovaná cedulka z kiosku od Tesca na klemu od řidítek. Ty woe, to je zas bouda jak sviňa. Dohání Asie skutečně Evropu anebo Evropa Asii? Miluju tyhle motorky a vzrušuje mě jejich nadčasová "nedokonalost" . Ale ať ze mě kuxxxwa nikdo nedělá debila nějakou SPEŠL EDIŠN a LIMITED NUMBER. +8 |
11.12.2014 | Článek | Pavle výtečnej článek! Laskavá čeština a přesná přirovnání. I nezvedená děcka je možné milovat, i kritika může být vyslovená civilizovaně PLS jen houšť |