Komentáře
Nalezeno 29 záznamů
24.4.2023 | Deník | Čau. Díky za upřesnění. Jen se chci zeptat, je rozdíl, zda se to dává před nebo za konektorem? A ještě jeden dotaz: ty rychlospojky na dráty, ty dráty se mají svléknout? |
6.10.2022 | Článek | Jako super, mám rád motorky i skútry, tohle je takový hybrid. Ale riku na srdce, 330 klacků je teda dost. +1 |
7.7.2022 | Článek | Proto říkám, Kymco je Kymco. Mám několikáté a je to držák. Kvalitativně ve srovnání s Yamahou lepší, ostatní nevím, už jsem jiné nekupoval. SYM se chce v ČR vyrovnat, ale měl jsem podobnou zkušenost jako Vy, když jsem uvažoval kdysi o Citycomu. |
7.7.2022 | Článek | Je to povětšinou levnější a stejně spolehlivé. Navíc si to už i začalo držet cenu. Bohužel díly už dlouho jsou podobně drahé. |
7.7.2022 | Článek | Pěkné, ale bral bych XCITING 400. +1 |
21.9.2021 | Článek | Zdar, prolítnul jsem to rychle a nenašel , a tak musím se zeptat a Ty můžeš udělat trochu té reklamy. Co jsi měl za sjednanou asistenci? Díky. |
5.8.2021 | Článek | Měl jsem několik Kymco skůtrů a narovinu mě děsí, že i Tchajwanci začínají vyrábět v Číně. Jelikož mám možnost srovnání, tak kvalita u Kymca (ano, i díky často starším a ověřeným technologiím) je na top úrovni, nicméně žádné zatím nebylo z Číny a mám z toho trochu strach. Do města v téhle kategorii bych se asi bral SHčko, původní již neimportovaný PEOPLE 300 byl jako jeho konkurent lepší jak Agilitka. +2 |
27.4.2021 | Článek | Jako ta Čína vypadá pěkně, ale dokud bude zajetá značka jen do 25-30% dražší, tak to nemá šanci. Kymco (tedy tchajwan) dle mého umí konkurenci porážet a já ho mám mezi skůtry jasně na prvním místě, |
26.4.2021 | Článek | Možná chyba. XR jsem měl, ale každý svezení na Multině mělo něco do sebe. Já šel do výhodnější nabídky, XR má super motor, ale to je tak všechno. Versys jede dobře, ale tak nějak jsem hledal vlastně osobnost toho bike. Jel dobře, thats all. To furt to tuctový GS mě bavilo víc. |
26.4.2021 | Článek | Z toho nemám strach, Audi dost v tomto pomohla a Ducati servisy už nejsou co bývaly. Zatím platí jen o Aprilce či Guzzi, prostě nekupovat první ročník, spíš dva, ale tohle už je dávno pryč. Dnes bohužel je to všechno srovnaný. Co u Italů stále tak nějak je stejné je přístup. U mnohých je prostě jednodušší dělat základní údržbu. Zde nevím, ale obecně to bývá u Itala složitější. Jinak Adventure to nebude, s tím souhlas, uvidíme, jestli bude zase ještě nějaká terénější verze, ta minulá se povedla. |
22.4.2021 | Článek | Hmm, pokud bude pod 180, tak bude mit sanci. +2 -1 |
19.7.2018 | Článek | Pěkné. Ty fotky jsou fajn, připomíná mi to obdobné zážitky z Dolomit |
18.6.2018 | Článek | Super jsem si početl. Taky jsem kdysi jako mou první podobnou trasu jel s kámošem. Dokonce tenkrát na stejném stroji, tak mě to strašně potěšilo. Tyrolsko, Ander Matt, Livigno, Timmelsjoch, Ozval. ... jak kdybych se tam viděl. Fakt super. |
29.8.2017 | Článek | 500km po zadním na Yamaze jog? To musel jet tak 15 hodin v kuse ne? |
28.3.2017 | Článek | Respect |