PROFIL UŽIVATELE

rrss

Offline: 9.9.2015 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Trutnov
Lokalita: Trutnov Králo...
Pomohl: 37x
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 2528x
Body komentářů: -1
ID uživatele: 104546
Registrace: 25.9.2009

Adresa profilu:http://rrss.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 316 záznamů

7.7.2010 Článek Umíš krásně psát, člověk by se tam jel hned podívat. Kdyby tam už nebyl. Letos v březnu jsme byli se ženou v Rize a od té doby, když někam jedem a je tam úplný kulový, řeknem oba najednou "Riga". Vysvětlím - na památku Unesco je to hrozně slabý, pěkná řeka s parkem, za ní (bohužel novodobý) pravoslavný kostel, v "historickém centru" jednak čtvrtina baráků pod plachtou, ale hlavně, za druhé, místy postavené prasecké nové budovy vedle historických. U nás by to vedlo k vyřazení ze seznamu. A ten rižský Dóm - vevnitř až na těch pár obrazů a náhrobků totální vybydlenina (není divu, vzhledem k historii). U nás by nedostal ani jednu * do průvodce.
Nic proti tobě, jak jsem psal na začátku, umíš skvěle psát, ale podle mého skromného názoru za to Pobaltí nestojí. Ano, je místy u jezer podobné Finsku, takže pro toho, kdo nechce utratit moc prachů, je to ideální destinace. Jinak ale platí názor našeho známého Litvinova, shodou okolností Estonce - u nás je ho..no, tady (v ČR) to máte mnohem hezčí.
7.7.2010 Článek c... přidal server jako zvuk močení, napsal jsem původně o.č.úrat
7.7.2010 Článek Ne s "hybridem je to těžký". Hybrid je těžká kravina. Nejen na netu najdeš údaj, že každých 100 kg vezených navíc v tunovém autě zvýší spotřebu o litr na 100 km. Dvěstě kg baterek zvýší spotřebu ze 6 na 8 litrů, "hybrid" pak ušetří litr, ale pořád jsi litr nad spotřebou bez hybridního pohonu.
Ve městě si to násob dvěma nebo třema, protože dobře víš, že spotřeba ve městě je o třetinu (tedy víc než dva litry) vyšší než mimo město. A ta "úspora" hybridu je samozřejmě mimo město i ve městě stejná, pořád urychluješ určitou hmotu a rekuperací pak něco získáš zpět. Takže jediné, co platí, je, že ve městě hybrid "šetří" 1,5 litru, ale má o 3 litry vyšší průměrnou spotřebu než "nehybrid" a proto bude žrát o ... litr a půl víc To je elementární fyzika, která se nedá ochcat, změna technologie baterií ani motorů tohle nijak nezmění. Hybrid má smysl jedině pokud má silný elektromotor, relativně malé baterky a stále běžící (stabilák) naftový motor třeba 400 ccm - ten má spotřebu litr na hodinu chodu a když pak moc nešlapeš na "plyn", tak tě to ve městě i mimo něj pěkně povozí, a to stále stejně po celou dobu, než dojde nafta. Tohle je jediné řešení, které má ekologický smysl. Jenže skutečně snižuje spotřebu ropy na pětinu, proto se nesmí vyrábět. Šejci, rafinérky a distributoři by hrozně zchudli.
7.7.2010 Článek Tak nevím... čekal bych ital, šunt, ale u nás to Piaggio (ale vyšší kubaturu) jeden má a jezdí na tom furt... takže spolehlivost asi není nejhorší, nicméně, jak v článku zaznělo, ta koncepce má velkou váhu a odpory, tj. ve 125 ccm bych to nechtěl. A "hybrid" je totální úlet ekofašos. Zvýšené výrobní náklady a zvýšená váha (tím i spotřeba) se nikdy nevrátí. Je to jako Prius - s hybridním pohonem žere 7, jakékoli jiné takhle malé auto žere 6, protože sebou netáhne 28 baterií Hybridy jsou naprosté šílenství, je to výhodné jen pro ty, kdo na ně dostanou dotace nebo slevu na dani - viz věty z testu: "A v momentě, kdy budete jezdit dál od centra, spotřeba bude klesat. Ale samozřejmě ani omylem k takové hodnotě, kterou uvádí automobilka. V absolutním extrému se nám ale s plnými bateriemi podařilo ujet zhruba 10 km po městě s průměrem 2,5l/100 km. Pak samozřejmě Prius musel baterie dobít, takže spotřeba šla zase nahoru"
30.6.2010 Článek Design zlepšili a skvělou techniku nechali, při tom ještě snížili hmotnost - paráda. Škoda jen příliš silně retušovaných fotek.
25.6.2010 Článek Pro zájemce o kurz mimo Most - jawamania.info, uživatel MATY, kromě jiného autoškolák, pořádá tyto kurzy nejméně 2x ročně a zrovna tento víkend o srazu v Krucemburku ten kurz bude nabízet. Kurz by se konal ve Žďáře nad Sázavou, z Brna to máte kousek.
20.6.2010 Článek T2šíli se na pořádný motovýlet. Viděls tu fotku, jak najíždějí na Pražský hrad - poletuje to po netu tradičně s titulkem "největší pražský motorkářský sraz". Ke Stalingradu dojeli, a ti co měli štěstí, dojeli i zpátky. Pak zas Rusové dojeli na svých kopiích do Berlína a zpět.

Z BMW na Yuki se přechází z více důvodů, první je popelář, který to 50 m před tebou z vedlejší rozjede a zastaví od krajnice ke krajnici, tj. totálka. Druhý je to, že dálky lítám a po ČR mi třistapade bohatě stačí. I když jedem ve dvou.
19.6.2010 Článek Anti: jsi vedle - píšeš "Je vidět,že tady platí čím víc válců,tím víc "adidas"... Jsem sice na techniku,ale přeplňovaný šestiválec v době kdy jsou i dvouvály nadupané mě připadá naprosto nesmyslné.Ale je jasné že jde o "egomasírku" takže vlastně v pořádku"

Ber prosím v úvahu, že jsou i lidi, kterým se nepostaví z ječáku nějaké šestistovky vytočené na 13.000/min. Takovým se směju. Líbí se mi šeptání BMW (na stalingrad, na stalingrad) a slyšel jsi někdy GoldWinga nebo jel v 4litrovém BMW? To není egomasáž, ty stroje nemám doma (už ani BMW, přešel jsem na Čínu), ale líbí se mi. Uřvané vysokootáčkové vysavače mi prostě nic neříkají.
17.6.2010 Článek Držím palce, konečně někdo ukázal BMW, že předávat výrobu motorů do Číny není ta správná cesta. Němci a Švýcaři s cenou určitě nebudou mít problém. A konečně zas klasická motorka bez ufo světla a haldy plastů. Jsem jen zvědav na spolehlivost nového řešení motoru. Škoda že nedali klikovku do osy motorky (ano jsem odkojený baworem) a licenci mohli vzít klidně od Mercedesu (motory řady 600, 601, 603, 605 z druhé světové).
15.6.2010 Článek veikso: jakmile bys zabočil na vjezdovou cestu pro motorky, byl bys účastníkem srazu vjezd zdarma a to vč. vstupu na Pouť
cbda: docela trapný výlev - táhni s politikou do někam. Dalekohledem jsi viděl asi tolik, jako vidíš na webu. Nic nenahradí pohled ze tří metrů. Howgh.
14.6.2010 Článek Článek pěkný, jen se divím, že Honda obšlehla mou Yuki (viz fotky v mém profilu). Stejný rozdvojený rám vpředu, stejný hardtail styl, tvar nádrže... a to se Yuki 350 prodávala před 2 lety v GB jako Regal Raptor. Koníků mám polovinu z třetinového objemu, spotřebu poloviční... chybí mi samozřejmě zvuk pořádného motoru, ale zase se nemusím při jízdě dívat na ten šílený plastový tachák, co má Honda. Taky plastové schránky (na nářadi) jsem se mylně domníval, že si dovolí navrhnout jen Číňani - a bum, tu máš čerte kropáč, Honda přichází s plastem. Je fakt, že pochromovaný plast používali už před 15 lety, kámošova VT750 měla z plastu např. kryty indukček a další drobné "chromované" díly.
5.6.2010 Článek mili: když nechceš krást tak třeba http://www.patro.cz/objects/1074424641.html
Jinak uloz.to
a hlavne Dennisi, at ti to nahore dobre jezdi.
10.5.2010 Článek Krásný článek, těším se na slíbené pokračování.
27.4.2010 Článek Mě se náhodou na brněnské výstavě sedělo na S1000RS moc hezky a koupil bych si ho, kdybych chtěl vyhodit půl milionu. To ale nechci, za to mám letadlo.
Takže jsem přešel z R1100RS na Yuki, dobrovolně bych to neudělal, ale popeláře, který zastaví od krajnice po krajnici, prostě neobjedeš... takže prodávám vrak a koupil jsem čína čopl čistapade A zdaá se, že jsem neprohloupil, design anglický Regal Raptor, a v článku o návětěve berlínské fabriky BMW se koneckonců píše "Linka je určena i pro výrobu jednoválců, ty jsou ale v současné době z kapacitních i ekonomických důvodů vyráběny na Tchajwanu (G450X u Kymca) a v Číně (G 650 Xcountry v továrně Loncin".
Tím je řečeno vše, "pověstná značka" BMW stejně jako všichni ostatní už také vyrábí to nejdůležitější, srdce motorky, v Číně.
Nezlobte se, že se tady nebudu hádat, už sem skoro nechodím, podpořil jsem českou Blatu nákupem Blatina, šetřit nemusím, ale poměr cena/výkon je jasný, čína dávno předehnala evropu, 2 lambdy, 2 katalyzátory, 2 válce, 2 kola, 2 zrcátka, 2 sedla (jednosic a dvousic), dvoje stupačky, to celé za 60 kolíků - to v Evropě nikdo nikdy nevyrobí, evropa je odkecaná. Stupidi, co si nikdy nekoupí ani jedno, BMW ani čínu, kritizují dnes Yuki jako se před 40 lety smáli HDčkáří japoncům - už 20 let se nikdo nesměje a za 10 let se obdovně nikdo nebude smát ani číně - lidi v evropě čeká smutný osud, nikdo nechce makat, tak budou žrát trávu. Říkám to už 10 let, ta doba už v podstatě nastala, práci je těžké sehnat a překupníci, bankéři půjdou brzy rovněž do kopru a dobře jim tak.
27.4.2010 Článek fakt super článek o fabrice, zamáčkl jsem slzu nad 5 lety na BMW R1100RS, prodávám vrak a za 3 týdny mám 3000 km na Yuki Daytona 320 ccm - design anglický, Regal Raptor, výroba komplet Čína. Zatím se zdá, že jsem neudělal chybu, koneckonců pádná je věta z článku "Linka je určena i pro výrobu jednoválců, ty jsou ale v současné době z kapacitních i ekonomických důvodů vyráběny na Tchajwanu (G450X u Kymca) a v Číně (G 650 Xcountry v továrně Loncin"

TOPlist