WSBK - V Intermotu na kafi ll.
Text: Tomas Mysliveček | Foto: Tomas Mysliveček , Vladimír Rejda | Zveřejněno: 23.3.2010 | Zobrazeno: 6 162x
Text: Tomas Mysliveček | Foto: Tomas Mysliveček , Vladimír Rejda | Zveřejněno: 23.3.2010 | Zobrazeno: 6 162x
Super rozhovor
Přeji ať se v nové sezóně daří!!!
xy...no Číha je teď nový majitel...proto už to není KL Intermoto ale jen Intermoto...
super , víc takovejch článků
Ratlik:vetsinou,jsou-li majetkem teamu,se prodavaji at uz zavodnikum,nebo fandum,kteri jsou ochotni zaplatit ten ktery dil.Nekdo si koupi ovladani stelovani pr.brzdy,jinej radici automat a nekdo klidne i celou elektroniku,nebo ladenou hlavu.Zalezi na tom kolik je ochoten svemu konicku objetovat.
Nejsem si jistej,ale nemenuje se Čáp náhodou MIchal?
Díky za pohled do zákulisí a za ochotu J. Kubíčka podělit se s námi o jeho postřehy . Nešlo by s ním domluvit, že by nám po odjetém závodě vždycky trochu zvedl oponu a řekl, jak to šlo - nešlo, prostě jak hodnotí celý závodní víkend? Myslím, že tohle by nás všechny určitě moc zajímalo. Předem díky.
Desmo69 - já vím, že tým mívá i víc lidí, no pak ty náklady nemají být astronomické! Bohužel je mi jasné, že za současného pojetí závodů to asi jinak nejde!
Čihák tedy neni členem týmu?? Jmenovanej neni a na fotce je,tak nevim...
Loni jelo Intermoto klasicky s CBR600RR, ale modelovými roky 2008. Chci se zeptat, co se děje už s "nežádanou" technikou, která se oproti RR 09 liší a je tedy nepoužitelná? Kde tyto díly končí? Díky
Akro, myslíš? //diario.enel.it/ducati2009/wp-content/gallery/round-1-motogp-qatar/ducati-marlboro-team.jpg ...
16 lidí v týmu, to je síla!
Super článek, takhle by to mělo vypadat, chválím!
Kurnik takové vybavení. O tom se té mé cebrušce ani nezdá. Že bych ji nenápadne propašoval do intermota.