WSBK Thajsko – Sykes slaví zlato, Abraham skončil patnáctý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
keny46 (196) napsal 17.03.2016 v 10:08-1

voloda.m kamenák týdne! Argumentace na urovni Burbaka, tedy mateřské školky.. Když nic tak vtipné to je

Ogg (387) napsal 16.03.2016 v 18:35-1+1

Ano, my víme ale to dokázal kde kdo, protože Vale dokončil i závody na špatných pozicích jako např. na 14. místě apod

Takže i ti slabší ho sem tam mohli porazit tím, že skončili 13.

voloda.m (480) napsal 16.03.2016 v 15:14-2

to Ogg : "protože dokončit závod před Rossim dokáže každý, kdo závod dojede a zrovna Vale v tom závodě spadne. Není důvod tenhle bod vyzdvihovat, to má fakt snad každý a je jedno že dojel poslední ale prostě skončil ve výsledků před Rossim pokud budu brát že ten jezdec je 20 a Rossi je 21 s DFN."

... a já ti jen oponoval, že Karel dojel před Valem, aniž by Vale spadl.

to dejavue : řekl ten, co si dá radši profil neveřejný a do avataru italskou vlajku.

Déjávu (58) napsal 16.03.2016 v 06:11+1

voloda.m>, jdu si přiškrtit skútra.

Běž, bo meleš hovna.

Ogg (387) napsal 15.03.2016 v 17:26+1

voloda > Ale já jsem nikde nepsal, že Karel nikdy nedojel před Rossim v závodě. Na slovíčkaření mě nedostaneš. Já jen píšu, že je blbost tady vyzdvihovat Káju, že párkrát porazil Rossiho. To totiž platí - jak jsem psal níže - pro všechny jezdce a to ať už v pořadí v závodě nebo pohledem na výsledkovou listinu. Vždyť např. v roce 2006 ve Valencii Valentíno skončil 14 a píše tady někdo, že 13 jezdců ho porazilo a že to zaslouží obdiv? Valentína porazil v roce 2007 i např. takový jezdec jako je Hofmann a každý ví, že v MOTO GP nic nezajel A zaslouží si proto Hofmann obdiv??

voloda.m (480) napsal 15.03.2016 v 15:47-3

Oggu a co Valencie 2012??? Karel sedmý a Vale desátý, oba na ducati. Vím, že jedna vlaštovka jaro nedělá, ale dojel před Rossim, aniž by Rossi spadl. Dokonce na "stejné" motorce. Takže se v bodě 2 pleteš.

Ogg (387) napsal 15.03.2016 v 12:47+2

11000Virago > To je diskutabilní.

1. Každý ví že Karel vyhrál a má k tomu i další podium. Samozřejmě super chvíle a výsledky pro českou silnici, to bezesporu, ale na to, kolik odjel závodů, když si to vypočítáš procentně, tak zjistíš, že to je minimum. Vedle toho má daleko víc pádů a nedokončených závodů. Souhlasím že jsou jezdci, kteří nemají ani to, ale zase velká většina má výsledky lepší jak Karel. Takže v tomhle bodě bych ho nekritizoval ani neoslavoval za ty jeho výsledky. Navíc, ruku na srdce, jednalo se o třetí ligu, jsou borci, kteří mají podia a vítězství z první nebo z druhé ligy.

2. Dokončit závod před Rossim. Tady bych si troufnul, že to se snad podařilo každému jezdci v MOTO GP, co závodil aspoň jednu sezonu s Rossim, protože dokončit závod před Rossim dokáže každý, kdo závod dojede a zrovna Vale v tom závodě spadne. Není důvod tenhle bod vyzdvihovat, to má fakt snad každý a je jedno že dojel poslední ale prostě skončil ve výsledků před Rossim pokud budu brát že ten jezdec je 20 a Rossi je 21 s DFN. Takže tento bod není něco, co by měli čeští fanoušci vyzdvihovat.

Vše je o úhlu pohledu, někdo je ke Karlovi kritický, někdo až moc fanatický. Musíme brát fakta a to jsou čísla a ty jsem vám tak trošku nastínil , viz ty procenta podia / pády apod

Do mě!

1100Virago (3052) napsal 14.03.2016 v 21:50-8+4

ullw: Jestli je u tebe pódium a vítězství v závodě mistrovství světa nebo dokončení závodu před Rossim i na horší technice "nikdy nic", máš asi hodně přísná kritéria.Co by za takové výsledky jiní dali!

ullw (-277) napsal 14.03.2016 v 20:43-1+2

Rossi má pár fanatických fandů,jenže ten umí a předvádí velký věci,ovšem to co tady předvádí super fanatici padáji je min.10krát horší a přitom neukázal ještě nikdy nic! A do mě fanatici !!

Jirikh75 (947) napsal 14.03.2016 v 19:10-1+1

Kazdy bodik dobry. Jsem rád, ze Karel přestoupil. Dejme mu čas ať si zvykne.

voloda.m (480) napsal 14.03.2016 v 17:30-1

to Dežavííí: A ty jsi opravdu takový hlupec, že si myslíš, že kdyby Rossi přišel na to, že bude rychlejší o sekundu třeba s jinou zadní kyvkou, že Lorenzo bude používat stále stejnou???
Pardon znalče závodního zákulisí, jdu si přiškrtit skútra.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.03.2016 v 12:41-3+1

Za co sem dostal tolik minusu? že by Brookse pojel už před 14dny sem asi prehlid...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 14.03.2016 v 10:37-2

Kdepak "na trhu", VIZI , s takovou by tam nic neprodali,
kdyby na zákazníky spustili stejně,
jako tady s tím "kutilským tvůrčím psaním" ...

paca (60) napsal 14.03.2016 v 09:24+2

Náhodou solidní bod pro Karla, co by zato ještě loni dal

saci_ventil (292) napsal 14.03.2016 v 09:23

Kutilsro ty si tak vtipný ako keď ma babka vydedila..

kutilsro (6) napsal 13.03.2016 v 23:03

Má pravdu chlapec Samsung...je to tu samý zlý a bekaný chlapec
A já už taky stárnu,byly doby, kdy bych jedním komentářem vytočil víc než jen tři límečkáře a pivní sledovače a obývákové odborníky...

samsung740 (38) napsal 13.03.2016 v 22:40-2+1

Jste opravdu ubožáci.Jak dobře víte,tak to v čera Karel položil.A podle dnešního komentáře byl odvezen do nemocnice.Tak že nevíme ,zda nebylo nějaké zranění,a také nevíme jak bylo možno nastavit motorku po pádu.Ale to vy asi nevidíte

Mann (1514) napsal 13.03.2016 v 21:31

to dejavue : tak sorry máš pravdu, podvědomě jsem si spojil reakci HoluBa s tvým následným komentářem. Na druhou stranu se nám podařilo pobavit gresiniho a to taky není úplně marný

kutilsro (6) napsal 13.03.2016 v 21:18-5

Vám se to řekne že to Kadlovi nejede ale víte jaký je to handicap jet s Bembeřicí na bradě?..To brzdí člověka neskutečně! Ale v příštím závodě mu na to prý nalepí vložku aby to bylo aerodynamičtější a ty výkony potom půjdou prudce nahoru

Bothrops (249) napsal 13.03.2016 v 21:12

zacatek sezony, dokud se nezacne po staru vymlouvat na vse kolem, ale bude bojovat, jsem klidnej. tak v pulce sezony se na to muzeme mrknout, jestli je tam stejnej zoufalec jak v gay lize moto gp.

gresini (4459) napsal 13.03.2016 v 20:55-1+2

ty brďo, tady je myšlenek,že i šalamoun by byl na mnohé z nás krátký ,se z toho tady poseru smíchem,ale ten je zdravý ,takže dobrý kluci - jedeme dál!!

VIZI (1420) napsal 13.03.2016 v 20:43-1

tady to je jak na trhu

Déjávu (58) napsal 13.03.2016 v 20:42

Mann> Já na žádného Holuba nereagoval, to ty to cpeš do diskuse se mnou. To si piš Holubovi.

Mann (1514) napsal 13.03.2016 v 20:33

Reagoval jsi prvotně na diskuzi s Holubem? Ten píše "najdolezitejsie nicit kolegu", což je významově hodně podobné A co se týče +/- musíš svoji stížnost přesunout jinam. Já jsem totiž zatím žádné - nikomu zatím nedal

RoumenS (153) napsal 13.03.2016 v 20:27-1+1

Sice jen jeden bod, ale kachny se scitaji az po honu, tak uvidime jak na tom Karel bude tak v puli sezony. Snazi se, bojuje, ocividne jim to s Brooksem oproti Altee tak nejelo. Snad s teamem brzy najdou spravnou cestu a Karel bude cim dal vic vystrkovat ruzky. Tesing na dalsi race

Rado_ (555) napsal 13.03.2016 v 20:13-1

Holub a myšlenkové pochody? nenech se vysmát, tam to není technicky možné

Déjávu (58) napsal 13.03.2016 v 20:00

Mann> Ale furt já... co do toho pleteš mě!
O jakém zadupání do země pořád píšeš? To tu někdo zmiňoval?
Jasně, že nestačí POUZE porážet kolegu, to tu taky nikdo nepsal, ale o to být úspěšnější než kolega, jde a to dost. Bojují o sedačky, kterých není moc, o sponzory a taky v neposlední řadě o celkové umístění.
A nerozávej pořád +/-... je to dětinské a nechápu. že takovou zbytečnost tady zavedli.

Mann (1514) napsal 13.03.2016 v 19:56

Samo, že si jede každý sám za sebe. To ti přece nikdo nevyvrací, ale to neznamená, že stájového kolegu musíš za každou cenu zadupat do země. Pokud ti jako závodníkovi stačí pouze dojíždět před týmovým kolegou, ať už na jakémkoliv místě, nemáme tady v celku co řešit S takovým přístupem bys nevydržel ani v moto3 moc dlouho

Déjávu (58) napsal 13.03.2016 v 19:33-1

Hoši hoši, tohle není fotbal, házená nebo jiný kolektivní sport. Tohle jsou individuální závody na té nejvyšší úrovni. Nikdo nevylučuje nějaké ty výměny dat v rámci jednoho týmu, ale každý si jede za sebe. Jako jestli si někdo maluje pohádku o tom, že si navzájem pomáhají aby šli oba výsledkově nahoru tak ať se probere z té diskotéky. Ale pak ví zákulisí závodu prd. Ještě tady hoďte hlášku typu velká motorkářská rodina a pak vám ty vaše skůtry doporučuji přiškrtit. Jsem totiž moc velcí alibisti.

voloda.m (480) napsal 13.03.2016 v 18:49-1

to dejavue : čemu z toho, co napsal Mann, proboha nerozumíš?

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist