WSBK Laguna Seca – Vyhrál Sykes, Rea nedokončil, Abraham dvanáctý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
paca (60) napsal 19.07.2016 v 10:17

tak kája "odjel" 18 závodů a ne 9

IvanDvoutakťák (5074) napsal 15.07.2016 v 10:25

I v MotoGP1000 dojíždí řada jezdců obvykle mimo body, nebo bere tu a tam pár bodů,
jako KA s jeho současnými 32 body z devíti závodů, v konkurenci 31 jezdců a to když
někteří z těch nejlepších, co jsou běžně v top10, spadnou nebo nedokončí pro tech-
nickou závadu.

FIM Superbike World Championship 2016 (9/13):
*****************************************************
1 - J. REA - KAWASAKI - 368 bodů
2 - T. SYKES - KAWASAKI - 322
3 - C. DAVIES - DUCATI - 260
4 - D. GIUGLIANO - DUCATI - 185
5 - M. VAN DER MARK - HONDA - 185
6 - N. HAYDEN - HONDA - 173
7 - J. TORRES - BMW - 155
8 - L. CAMIER - MV AGUSTA - 110
9 - L. SAVADORI - APRILIA - 110
10 - X. FORÉS - DUCATI - 97
11 - A. LOWES - YAMAHA - 94
12 - M. REITERBERGER - BMW - 68
13 - R. RAMOS - KAWASAKI - 60
14 - S. GUINTOLI - YAMAHA - 58
15 - J. BROOKES - BMW - 58
16 - A. DE ANGELIS - APRILIA - 56
17 - A. WEST - KAWASAKI - 50
18 - K. ABRAHAM - BMW - 32
19 - N. CANEPA - YAMAHA - 30
20 - M. BAIOCCO - DUCATI - 12
21 - L. MAHIAS - KAWASAKI - 9
22 - C. BEAUBIER - YAMAHA - 6
23 - R. DE ROSA - BMW - 5
24 - D. SCHMITTER - KAWASAKI - 5
25 - L. SCASSA - DUCATI - 3
26 - M. JONES - DUCATI - 2
27 - J. HOOK - KAWASAKI - 2
28 - S. BARRIER - KAWASAKI - 2
29 - S. AL SULAITI - KAWASAKI - 1
30 - P. SZKOPEK - YAMAHA - 1
31 - M. LUSSIANA - BMW - 1

SMITHe (32 b.), REDDINGA (32 b.), BAUTISTU (29 b.), PETRUCCIHO (24),
CRUTCHLOWA (20), PIRRA (19), RABATA (18), BAZE (8) a HERNANDEZE (3),
po osmi závodech, navíc v konkurenci podstatně menšího počtu jezdců, nebu-
deme tedy považovat ani za " POSLEDNÍ ZE SKUTEČNÝCH PROFÍKŮ " ??

Průběžné pořadí MS - MotoGP (8/18):
*****************************************
1 - Marc MARQUEZ - SPA - Honda - 145 bodů
2 - Jorge LORENZO - SPA - Yamaha - 121
3 - Valentino ROSSI - ITA - Yamaha - 103
4 - Dani PEDROSA - SPA - Honda - 86
5 - Maverick VIÑALES - SPA - Suzuki - 79
6 - Pol ESPARGARO - SPA - Yamaha - 72
7 - Hector BARBERA - SPA - Ducati - 58
8 - Andrea IANNONE - ITA - Ducati - 52
9 - Aleix ESPARGARO - SPA - Suzuki - 49
10 - Eugene LAVERTY - IRL - Ducati - 48
11 - Andrea DOVIZIOSO - ITA - Ducati - 43
12 - Stefan BRADL - GER - Aprilia - 37
13 - Jack MILLER - AUS - Honda - 33
14 - Scott REDDING - GBR - Ducati - 32
15 - Bradley SMITH - GBR - Yamaha - 32
16 - Alvaro BAUTISTA - SPA - Aprilia - 29
17 - Danilo PETRUCCI - ITA - Ducati - 24
18 - Cal CRUTCHLOW - GBR - Honda - 20
19 - Michele PIRRO - ITA - Ducati - 19
20 - Tito RABAT - SPA - Honda - 18
21 - Loris BAZ - FRA - Ducati - 8
22 - Yonny HERNANDEZ - COL - Ducati - 3

peytl (216) napsal 14.07.2016 v 22:28

Osmnácté celkové místo Káji mluví samo o sobě.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 14.07.2016 v 15:09

A hned po této, zase * Platonické žvásty o českém a světovém okruhovém sportu *

IvanDvoutakťák (5074) napsal 14.07.2016 v 15:07

Jj, brzy už vyjde kniha " KA - bludy a způsoby análního horolezectví * ...

ullw (-277) napsal 14.07.2016 v 13:31-1

Ono je to takhle -dost lidí by se k padájovi už dávno nevyjadřovalo a nebo jen miniálně a okrajově,ale kvůli slepcům,kteří tady plodí bludy, vychvalují ho a lezou mu do otvoru pro trus, je to tady takové jaké to je!

FrantaMotycka (1) napsal 13.07.2016 v 15:12

A potrefená husa se opět ozvala

Ogg (387) napsal 13.07.2016 v 12:34

Jo s těmi řiditky. Měl je získat Kubík a ne Lukáš Pešek. Ta věta tam možná může mystifikovat, jak jsem to nešikovně napsal. Protože i ten Lukáš byl v roce 2009 ve 250 nemastný neslaný, zatímco Kubík opravdu tahal a hodně lidí překvapil. Např. pole v Misanu 09.

Nuvolari (2329) napsal 13.07.2016 v 12:19

Ogg: souhlas!
Marex: souhlas!

Nuvolari (2329) napsal 13.07.2016 v 12:16

1100Virago: kecáš, sklidil spoustu kladných hodnocení. A zaslouženě. Byl to velmi slušný výkon. Jenže on takové výkony podává náhodně a s neúměrně dlouhou frekvencí. Naposledy byl kozistentně dobrý v letech 2010-2011. Tehdy to byl pan jezdec. Ale to je dávná minulost.

Ogg (387) napsal 13.07.2016 v 12:08

Ono to pro toho Karla je určitě samotného letos těžké, skrz hlavně to, že každý pátek začíná od nuly a neví co od motorky čekat. Pokud by měl spolehlivou techniku a už by na každý okruh vyrážel s nějakým základním nastavením a během víkendu jen dolaďoval detaily, tak ty závody budou asi jiné, jenže on právě pátek a sobotu řeší to, aby vůbec nějaké okruhy najel a pokud prostě někde zajede dva tři okruhy za den tak teprve v neděli má motorku, se kterou se začíná seznamovat a proto ty nejrychlejší časy jezdí až ke konci závodu protože na zač. závodu nechce riskovat nedojetí, pád apod a proto na to tlačí postupně. Proto až ke konci je rychlejší.

Fakt ale je, že nemá smysl tady psát, jak Karel porazil Reu. Mně to trošku připomíná prnví sezonu Kubíka Smržů, ve Wé eS Bé Ká v roce 2007, taky to byly spíš menší body, tenkrát sedlal motorku, která nesla označení "babička" v paddocku

Od roku 2008 začal Kubík jezdit v trénincích a v kalifikacích první lajny a v roce 2009 se dočkal prvního podia a celkového TOP TEN, za což měl dle mého názoru získat zlaté řidítka a ne je získat na úkor Lukáše Peška.

Brookes není nějaký zázračný jezdec, je potřeba to tady napsat úplně na rovinu, je to sice frajer, ale takových frajerů je spousty. Brookes je u mě průměrný závodník. Titul BSB opravdu ve světě neznamená nic, Kiyonari a Byrne mají dohromady nespočet titulů že je můžou prodávat na zakázky ostatním a ještě jim zbyde a ve světě zajezdily dva roky a pak na shledanou. Ten svět je opravdu něco jiného jak Wé eS Bé Ká.

Naopak spíš borci, co titul BSB nezískali to dotáhli do MOTO GP (Crutchlow) a nebo k titulu Wé eS Bé Ká (Rea, Sykes) V tom je ale paradox, co?

No je potřeba si ulevit.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 13.07.2016 v 11:47

Doplním : ... když někteří z těch nejlepších, co jsou běžně v top10,
udělají chybu a spadnou, NEBO ODPADNOU PRO TECHNICKOU ZÁVADU
(a obé se stává i mistrům světa) .

IvanDvoutakťák (5074) napsal 13.07.2016 v 11:22

Vše v dobrým Foxtrotovi
Objektivní resumé : KA obvykle dojíždí jako poslední ze skutečných(?) profíků,
čekal (asi) víc, bere tu a tam pár bodů, když někteří z těch nejlepších,
co jsou běžně v top10, udělají chybu a spadnou.
A tak co s tím dál ?? Hlavně se, mládenci, z toho nepos.at , případně se o
KA přestat zajímat úplně. Ale co byste potom tady furt psali, že !!?

1100Virago (3052) napsal 13.07.2016 v 10:32

Z webu Milwaukee BMW:

"Mick Shanley, Team Coordinator:
Karel lost out at the start when the lights were flickering, and that hurt our grid position at the restart. He had quite a lot of ground to make up and a few riders to pass, but after that he was setting good, fast laps consistently. If he had started higher then there’s no doubt he could have been running around 9th place, so there are some definite positives to take from his performance."

Marexi, když KA dojel v závodě MS jako první ze strojů Open, taky si u plivačů žádné uznání nezískal. Ti psali jen o náhodě a jak mu pomohly chyby soupeřů.

Marex (2570) napsal 13.07.2016 v 09:32

Bubrak.: Jsem opačného názoru.Pokud si Karel VYBOJUJE bednu, tak podle mne kritiku neschytá. Naopak by všem vytřel zrak a dokázal by své kvalitya získal uznání. Bohužel je bedna naprostým science fiction. Já mám spíše obavu o tebe a další Padájovce, protože kdyby Karel na trati zabloudil a odjel by závod v obráceném směru, tak by jsi ty a tobě podobní ultras jistě našel něco pozitivního. Nejspíše ve smyslu, že se teprve učil trať a že motorka je střep...

paca (60) napsal 13.07.2016 v 07:51-1+2

A padájovi obhájci budou psát pořád to samé, i když bude jezdit na chvostu závodního pole To že pojel Brookse by mělo být pravidlem s jeho desetiletými zkušenosti z MS

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.07.2016 v 02:09-2+2

IvanDvoutaktak: asi tak ubozi padajovi plivaci budou psat porad to samy i kdyby zajel bednu. to ze pojel parkrat Brookse, s kterym jedinym se muze srovnavat, to nikdo z nich nevidi. a i kdyz zajede za Brooksem, tak to neni ostuda, coz obecne (v celkove pozici) jde bohuzel porad na triko materialu s kterym jezdi a to je objektivni fakt. ze ubozi abajovi plivaci budou plivat i na jeho fandy, to je samozrejme normalni, jen pokracujte, frajeri.

Jirikh75 (947) napsal 12.07.2016 v 22:54+1

Všichni jsme asi čekali víc, ale buďme rádi aspoň za nějaké body.

foxtrot (74) napsal 12.07.2016 v 20:54+5

Pro Samsung 739: KA je téměř pokaždý poslední ze skutečných profíků. To co dojíždí za ním počínaje Schmitterem po Škopka je komparz na lepší úrovni A-A. Tím se chlubit je úsměvné. Taky porazil Reu - fakt dobrý počin, tleskám , Myslím, že sám od sezony očekával daleko víc a že sám není moc happy s tím jak se mu daří.

Marex (2570) napsal 12.07.2016 v 14:04

Ogg: A máš tam hned 2 minusy. Objektivní zhodnocení. To se nenosí. malinko to dorovnávám. :)

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.07.2016 v 13:18-1

UBOHOST padájových nekompromisních kritiků nebere ohled ani na
hodnocení BMW Matějem Smržem při spolukomentářích s Bélou,
že je to špičkový stroj "od nova", ale dostat ho na špičku je naopak
velice obtížné a to ať nastavením, tak jezdecky. To jsou fakta a nevylučují,
že Torres, Rajty a Brooks jsou lepší jezdci.
Každopádně fandit Karlovi A.je "zločin", tak jako Karlovi H. a často i Jakubovi K

ullw (-277) napsal 12.07.2016 v 11:35-2+3

UBOHOST padájových zaslepenců nezná mezí a bude pokračovat donekonečna,protože jsou za to nejspíš placeni??!! Motorka BMW má jedinou chybu a to je ta, co se nachází mezi sedlem a řídítky,ale nic proti padájovi,to jen pro jeho fandy,kteří mu těmi kecy a nesmysly daleko víc ubližují než pomáhají!! I největší vůl musí vidět,jak to opravdu je!!

paca (60) napsal 12.07.2016 v 09:38

to je fakt ta jeho technika tak slabá, že dostává v závodě přes dvě sekundy na kolo od těch nejlepších?

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.07.2016 v 08:54-1

Samsungu, určitě víš, že je zbytečné "házet hrách na stěnu a
perly sviním" a tak nemarněme náš čas ...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.07.2016 v 00:11-1

a ma samozrejme strep, to kolikrat musel zajet kvuli technicke zavade do boxu neni normalni.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.07.2016 v 00:10-1

Ogg: Ano, Karel porazil Rossiho v pripade ze Rossi doplatil na techniku ci pad, to je naprosto legitimni. Zvlast v pripade padu neni uz vubec o cem mluvit. Ale i technika je soucasti vysledku. Karel byl ted hodnekrat porazen kvuli technice, no a co.

samsung740 (38) napsal 11.07.2016 v 23:21+1

Jen pro foxtrot.Pořádně čum na televizi,aby si viděl jak jel Karel druhou jízdu.A hlavně poslouchat komentáře Smrže jak není jednoduchý jezdit to co Jezdí Karel na té plečce.Stále stejná písníčka .Ubožáci u klávesnice.

Ogg (387) napsal 11.07.2016 v 22:46-2+3

O tom MOTO GP se nyní neuvažuje, příští rok tam 100% nebude a co jsem četl u ex-redaktora, tak by od roku asi 2018 měly jezdit od každé továrny 4 motorky, ale to je ještě daleko. Karel ty Superbiky teď zajel celkem slušně, otázka je, právě to, že každý si pod tím představuje něco jiného.
Uvidíme co další tratě, fakt je, že psát že Karel porazil Reu je opravdu nesmysl. Reu porazila pouze technika a i kdyby ne, tak ho mohl porazit max. Sykes.

Opravdu, chlapci, pište trošku objektivně a nepište tady pohádky jak Karel porazil Reu. Ti další v seznamu se porazili tak max. sami.

Nechcete přece, abych tady začal psat, jak Karel porazil Rossiho v milion zavodech, kde Rossi doplatil na techniku či na pad, ne? To by jste mě asi neměli rádi.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.07.2016 v 22:26

by me zajimalo co se stalo Reovi

Marex (2570) napsal 11.07.2016 v 21:54-4+4

Smiders: Abája má Lagunu z MGP o něco lépe najetou, BMW sedlá od počátku sezony. Já to vidím tak, že tohoto jezdce měl pojet po 2-3 kolech a ujet mu. Že jej dotahoval, to bohužel není nic platné.
Za mne jsou jeho výsledky zklamáním a pokud skutečně uvažuje o návratu do MGP, tak pozbyl veškerou soudnost.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist