VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 16.05.2010 v 11:39

Týká se samozřejmě těch, co nemaj eurosport1, tam to od 12 hod poběží. (sbk race I, a pak WSS).

PityGPX (949) napsal 16.05.2010 v 11:38

Dejte si www.justin.tv a napište do search sbk a mate přenos. POkud vám to nefakčí přes www.la7.it

PityGPX (949) napsal 16.05.2010 v 10:27

A jooo, tak to se omlouvám, tam je překlep, těžko eurosport2 dává záznamy, ty dává jen eurosport1. Omylem jsem prostě překlepl na jinou klavesku, jak píšu všema deseti, hehe. Tím pádem to vysvětluje, moje chyba. Měl jsem na mysli záznam na ES1.

albik (7) napsal 16.05.2010 v 10:17

Pity: Ty jsi psal, že druhý závod je na Eurosportu 2, tak proto

PityGPX (949) napsal 16.05.2010 v 10:08

albik: ja vim, ale ty časy kt. si tady uvedl jsou i ty mé z toho tvprogram.cz :)) takže tentokrát je to shodné.

Bosso (344) napsal 16.05.2010 v 10:03

To albik: Souhlas, také já jsem si nastavil video na stejné časy, tedy Eurosport "1" na 12.00 a na 17.31 hod.

albik (7) napsal 16.05.2010 v 09:38

Pity: Na program na seznamu vůbec nekoukej, tam to většinou neodpovídá, eurosport ten program obměňuje jak ponožky, takže je nejlepší se dívat na jejich stránky, tam je největší pravděpodobnost, že to bude sedět! Takže dnes by měly být superbiky i supersporty jen na jedničce- 10:30-superpole, 12-superbiky, 13-supersporty a 17:31- superbiky 2.

PityGPX (949) napsal 16.05.2010 v 09:27

Chenzi: ale ja nikde nenapsal že nové díly a vývoj nehrají roli :) s Calem máš pravdu, stíhal, ale i tak, kdyby to druhé místo dojel tak stále není celkově na té špici, na tož, že je v kvalifikaci takový démon.
Superpole: mně se nový formát libí, takový systém má i F1 a zatím krom desma není nikým kritizovan. Starý formát byl nevýhodou pro nováčky kt. neměli žádnou zkušenost se zaměřit na jedno kolo.
A jistě, že jezdci využívají každou hodinu jizdy, ale myslel jsem to tak, že někteří jezdci tu QP když o nic nejde můžou využívat ka nastavení, ke testování, a né k zajetí toho best času víkendu. A to je rozdíl. V testech ti taky x jezdců řekne že se nezaměřilo na časy ale na testování když o nic nejde a to samé je i v té QP když nejde o postavení na roštu tak se někteří prostě na ten best čas zaměřovat nemusí když na to maj v sobotu hodinu od 15 - 16 :)

desmo69 (638) napsal 16.05.2010 v 00:30

No, spíš by měli tu frašku jménem superpole úplně zrušit. Však je to jen obyčejná kvalifikace, akorát časově limitována a s míň jezdci na trati. Tenkrát to superpole, kdy vyslali jednoho jezdce na trať na jedno kolo a prostě ukaž co umíš..to byla bomba. Zato teď absolutní kravina Jen se modlím, aby takovouhle pi*ovinu nezavedli v seriálu motogp. Je to totiž přesně jak říká Pity. Není žádnej rozdíl mezi kvadlou a volným tréninkem, což je trošku do nebe volající

ChenziiR1 (158) napsal 16.05.2010 v 00:21

opravy:k vylepšení biků...stíhal minule Maxe v těsném závěsu (a že to byla podívaná)

ChenziiR1 (158) napsal 16.05.2010 v 00:18

To Pity:rozhoduje – nerozhoduje QP ,nemyslíš ,že se jezdci a týmy snaží využít každý čas jízdy k vylepšení biky.Vždyť kdyby se jen vozili ,tak tím časem mrhají a náskok získává konkurence.
A to že nové díly a vývoj motorky nehraje roli ,je taky asi ptákovina.Na co by, teda týmy a továrny vráželi tolik peněz do vývoje nových dílů , motorek a vyvíjeli tolik úsilí ,když je pak mají pozávodit kluci na tři roky starých strojích???To nějak nepasuje.To ,že je Jakub na jedné motorce 4roky ,taky není výhra v loterii-když ostatní si ty samý motorky vyvíjí novýma dílama aby porychlili.a s tím Calem to taky není přesný,neviděl jsi jak nádherně stíhal minule Maxe v děsném závěsu a nebýt problému s jeho R1-tak to bylo hodně otevřený.Tak to vidím zase já.

PityGPX (949) napsal 15.05.2010 v 23:31

Jako říkám, já bych to označení "qualifying practice" přeměnil pouze na free practice a do toho superpole bych nechal všech 22 jezdců. Ono po odchodu BMW Reitwaggen jich je max. 23 a tak ti tři navíc v tom superpoli zas tolik neškodí. A prostě by po prvním části superpoli nekončila čtveřice ale těch 7 jezdců.
Jinak, zítřejší závod nr. 1 je live na Eurosportu 1, a druhý závod dává Eurosport2 ze záznamu v 17-30 co jsem vyčet z tvprogram.cz (to jen kdyby Bela chtěl o tom zítra mluvit tak ať má už info).
Snad se Tomovi Sykesovi zas trošku zadaří, začíná se mi libit na té Kawě, jak už s ní stoupá vzhůru a je najednou hvězda kawasaki. Škoda že ten Chris se né a né chytnout :( A přitom ma za sebou takové výsledky jako vicemistr WSBK či 6. místo z MotoGP v roce 07 včetně x polepositions a jednoho vítězství GP!!! A teď taková tragédie. No, kluk spoléhá na druhý rok u kawasaki, tzn dle jeho slov, kawasaki chce hlavně být úspěšná až v roce 2011, tento rok je prý jen tak na "rozkoukání" :) Ale Tom Sykes je dobrej, a zaslouží uznání.

AKRO (-498) napsal 15.05.2010 v 23:21

Kubát - Já si myslím, že Pity to napsal přesně, jak to při kvaldách chodí a je pravda, že to Kubovo šesté místo asi odpovídá jeho schopnostem, nebo možná schopnostem motorky!

Kubát (1404) napsal 15.05.2010 v 23:03

to Pity: nemyslím si,že by kuba jezdil na víc procent než ostatní. už několikrát říkal, že během tréninků se snaží hledat optimální nastavení, simuluje závod nebo šetří gumy. ono je to takové špekulování o hov*ě pokud by se k tomu nevyjádřili jezdci sami. něco málo na tom pravdy bude, ale my se o tom můžem jen dohadovat. jinak zítra se těším na závody a doufám, že kluci předvedou pěknou podívanou

luger (32) napsal 15.05.2010 v 22:51

to pityGPX:Kuba malo fandil nasim:)) tak snad potesi on zitra

PityGPX (949) napsal 15.05.2010 v 22:51

AKRO: nj, prostě si to vem, ono je fakt jedno, jestli v té QP skončíš na 15. místě či na 1. místě, to pořadí se ti komplet mění po prvním odjetém měřeném kole v SP3, pak v SP2 a nakonec v SP1. Do SP3 přece nastupovali 8 nejlepších borců, tabulka byla jaasná, kuba na prvním místě, borci odjeli jedno měřené kolo a pořadí bylo úplně jiné. Takže ono, i když to zní pěkně že kuba vyhrál kvalifikaci, tak já osobně to nějak neoslavuji, protože o nic nešlo. I když to možná zní trošku divně. Ale opravdu rozhoduje ta hodina mezi 15 - 16 hod v Sobotu a je opravdu uplně jedno, jestli deš do superpole z 1. pozice či z 20. pozice :) V té QP akorát musej borci porazit ty dvě pederečini kawy a max. Iannuza když jich bude zas 23. A na to, aby si zajel lepší čas jak oni ti stačí v pohodě, když dáš nějaký solidní čas už v pátek odpoledne :) A maš postup na 100% jistý (pokud tedy v patek neprší a v sobotu je sucho). A pravě proto si myslím, že Kuba ty FP a QP bere asi nejvíc vážně a nejvíc se ukazuje, což má své + protože je tak nejvíc vidě v médiích a může to vést jen a jen k dobré cestě do budoucna. Ale v konečném důsledku je pak důležitější superpole a tam už je kuba právě kolem toho 6. místa jak už jsme si zvykli.

PityGPX (949) napsal 15.05.2010 v 22:46

Jj, Aprilka je dobrá , i když se už zdá že i Yamaha (teď získala dabl v kvaldě) vyřešila své problémy a ten bajk je víc a víc konkurenceschopný. Beztak mazec, že nejvíce polepositions ma Cal kt. ale v celkové klasifikaci je až na 10. místě. Ty polepositiony po zimních testech by měli vyhrávat Haslam, Rea a Fabrizio a on to vyhrává borec od Yamahy, i když v závodech už to tak slavné není. Aby nakonec Cal nedostal přezdívku "borec jednoho rychlého kola" jako měl x let Loris Capirossi.
Zítra bude pro Carlose důležité udržet za svými zády Jamse a Johnyho. James bude problém, ale Johny Rea startuje až ze třetí řady bo odkaď, to by mohl dát. Nakonec se už tak trošku ukazuje, že Ten Kate získal dabl v Assenu opravdu jen díky tomu, že tam testoval dva dny před závodem, na těch dalších závodech už tak dominantní nebyl i když vlastně máme teď jen Monzu za sebou a zítra po závodě může být vše jinak. Ale johny v superpole trošku zklamal, byl favorit na SP3 a min. druhou řadu měl dát, hehe. Jinak, u toho Toselanda, on byl celý víkend docela vzádu a teď je druhý, docela překvapení, já už si myslel, že se na něm podepsala psychika z toho těžkého pádu, člověk když zažije takový pad tak to na psychice nepřidá a tak mně to ani nepřekvapilo, že během PA a SO končil až někde kolem 15. místa, prostě asi si moc nevěřil či tak ale nakonec po těch trablech dal druhé místo, mazec. Snad Yamaha pro příští rok nezmění obsazení. A snad Cal neuteče do moto2 jak chtěl loni... pro moto2 je ho škoda. Brit patří pouze do WSBK :)

AKRO (-498) napsal 15.05.2010 v 22:42

PityGPX - 20:56 S těmi časy v kvalifikaci budeš mít asi pravdu!

.Padre. (76) napsal 15.05.2010 v 22:41

SoulTrain> Ty mi fandíš

AKRO (-498) napsal 15.05.2010 v 22:41

SoulTrain - Aprilka je nejlepší /momentálně/, tak proč by na ni Kuba neudělal bednu?

PityGPX (949) napsal 15.05.2010 v 22:22

mamba: dík

SoulTrain21 (753) napsal 15.05.2010 v 22:17

Ježiš ty víš taky všechno

mamba54 (1340) napsal 15.05.2010 v 22:16

To Pity GPX 20:56-

PityGPX (949) napsal 15.05.2010 v 22:15

Kouká přes net na hokej .oD

SoulTrain21 (753) napsal 15.05.2010 v 22:12

Nejlepší by bylo,kdyby nám to Kuba sám řekl,beztak ted lezi na hotelu v Kyalami,brouzdá po netu a nemá co dělat

Marex (2570) napsal 15.05.2010 v 21:55

Kubátor opět ouřaduje!!!

MilanM1800 (11) napsal 15.05.2010 v 21:55

Když před Kubou v závodě nikdo nejede, tak hodně zrychluje. Ale to už je většinou pozdě.

PityGPX (949) napsal 15.05.2010 v 21:53

Tak rozdíl tam bude určitě, to je jasné, viz chybějící systém "ride by wire"... jinak Carlos ma (o dost??) lepší Ducatku ale i on ten max speed ma dost mizerný a je taky na chvostu co jsem si všimnul xkrát.

MilanM1800 (11) napsal 15.05.2010 v 21:51

Nejsem expert, ale myslím, že pokud je ta Kubova plečka nejpomalejší, tak díky převodům má lepší technické pasáže. Prostě ta motorka na víc nestačí. Jenže v závodě, kde musí bojovat s ostatními mu ta výhoda je k ničemu, protože je vidět, jak mu to na rovinkách ostatní vrací. Je to jen můj pohled na věc. Nevěřím, že mezi netovární 09 a tovární 10 nebude rozdíl, jak tady čtu.

SoulTrain21 (753) napsal 15.05.2010 v 21:38

Padre doufám,že ty to jezdíš aspon za 2:05 !

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist