VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Superbiker (245) napsal 10.04.2008 v 09:47

Ano a můžeme si to vzít i opačně. Kdyby na něj "zjevně neměl" asi by ho nedojel a nezaútočil na něj. NE SNAD? Jinak naprosto souhlasím s pasolinim. Souhlasím i s druhým odstavcem od motorbreatha a dodávám k němu že tohle rozhodně není Biaggiho případ.

motorbreath (491) napsal 10.04.2008 v 08:53

superbiker-neosočuj mně z něceho, co není pravda. Jestli mám, nebo nemám rád Biaggiho, je nepodstatné, podstatné je, že ses chytil jediného a to je že jsme napsal, ža na něj "zjevně neměl", což je pravda. Kdyby na něj "zjevně měl", tak ho předjel a dojel před ním, ne?

pasolini-jasně, v tomhle s tebou souhlasím. Problém je, že někteří jezdci pod tlakem tohle psychicky nedávaj a prostě musí dopředu za každou cenu a hned. A když jsme u toho,na jiné diskuzi se tady řešil Capirossi vs Harada - myslím, že to stojí za zkouknutí
//www.youtube.com/watch?v=W41JLPv-yqQ
a tady šlo přímo o titul

Superbiker (245) napsal 09.04.2008 v 21:39

motorbreath: já říkám že udělal chybu ale nepochybuj že na něj měl. Asi nemáš rád Biaggiho, ale zkus být trochu objektivní. Možná jsi neviděl ten závod, těžko říct, ale bylo zjevně otázkou času kdy se Biaggi před Hagu dostane. Spíš ale nemáš rád Maxe, když jsi tady psal svůj první příspěvek, ten byl k takovýmto chybám velmi střízlivý, teď si nějak otočil hm?

pasolini (260) napsal 09.04.2008 v 16:18

motorbreath: jo kamaráde, ono je to o zlomcích vteřiny. Jít tam nebo nejít. Jedeš za borcem dvě kola a vidíš, jak kterou zatáčku bere a tak to v dalším kole zkusíš. Jo, jenže von to zrovna jede o malinko rychejce a trochu jinou stopu, než ty dvě kola před tím a už to tam nedáš.

motorbreath (491) napsal 09.04.2008 v 15:41

Superbiker - nevím, jaké máš zkušenosti ty, ale pokud se jde na brzdy před zatáčkou, tak hraje každý metr pozdějšího brždění podstatnou roli. Ovšem, záleží na závodníkovi, jestli je fakt rychlý a udělá to čistě, nebo je pomalejší, ale nacpe to tam "na drzovku", což je tenhle případ. Mně se prostě tenhle styl předjíždění nelíbí a proto ho odsuzuju. V mnoha případech totiž končí výrazným poškozením prvního jezdce, který to nemůže ovlivnit.

Superbiker (245) napsal 09.04.2008 v 14:33

motorbreath: já jsem taky fanda Biaggiho ale ňák ti nevím objektivně kdyby na něj neměl tak by na něho asi nebyl tak nalepený a asi by nedokázal ani zaútočit, že. Tím neříkám že to nebyla chyba, ale logicky jedou-li dva jezdci tak blízko sebe tak asi v daný moment jeden na toho druhého má. Nebo myslíš že ne?

motorbreath (491) napsal 09.04.2008 v 10:46

Sorfry, Kagayamu, se mi japonci nějak motaj

motorbreath (491) napsal 09.04.2008 v 10:43

s tím frantíkem možná máte pravdu, jezdili spolu v týmu. A nebylo to 2004, ale 2002, to to letí co?

Jo a na Hagu neměl a na tom trvám, i když jsi fanda Biaggiho, tak buď trochu objektivní. Kolo před tím se prodral podobným způsobem přes Xause a Tamadu a Tamada nemít štěstí, tak skončil taky v kotrmelcích.

xy (0) napsal 08.04.2008 v 16:04

to motorbreath:od začátku tuhle debatu sleduju a jako ůplně první sem chtěl reagovat na poměrně nešťastnej Oldovo komentář.Tys to napsal asi nejlíp,ale v jednom pravdu nemáš-Biaggi na Hagu rozhodně měl.Mysli samozřejmě ten loňskej incident.

Orgovany (800) napsal 08.04.2008 v 15:05

Jo, byl to frantík... . Moc dobře si to pamatuju

Romanko (1206) napsal 08.04.2008 v 13:21

pro motorbreath: Pravdu díš, až na to že to nebyl Nakano, ale Olivier Jacques (doufám, že jsem to napsal správně) .

motorbreath (491) napsal 08.04.2008 v 12:47

Nevím co tady řešíte. Pamatujete na Sachsenring 2004 myslím? Poslední sezóna kdy jely 500 a 1000 spolu?
Jedny z posledních kol a na špici jede Nakano na Yamaze 500 a Baros na Hondě 500.Za nima se slušnou ztátou Rossi. A na konci cílovky to Baross na Nakana zkusí a jdou oba do kačera. Rossi zvítězil a na bedně nebyla ani jedna 500. Mohl to být poslední závod, kdy ještě tyto motorky urvaly vítězství. A myslíte, že to Barros s Nakanem řešili?? Prostě si podali ruce a vyřízeno, je to závod.
A tihle dva myslím patří mezi jedny z nejslušnějších jezdců a Barros dokonce za tuhle chuť vyhrát dostal ke konci sezony taky RC 211V a vyhrál s ní.
Takže: Neukirchner měl fakt velkou smůlu v tom, že mohl vyhrát a zároveň že to odnesl zraněním, ale určitě to není poprvé ani naposled.
Checa udělal to, za co ho v hondě platí a když už jel jako utržený, tak proč by nemohl vyhrát. Bohužel mu to nevyšlo a výrazně tím poškodil jiného jezdce. Taky to už určitě zažil v opačném gardu. Omluva je na místě, což se stalo, ale přece si kvůli tomu nepozve do pošty pro tebe

A co mně teď napadá, loni sundal z přemníry snahy Biaggi Hagu, na kterého zjevně neměl a toho to v důsledku stálo titul.
Pokud vím, i přesto si ruku po závodě podaj.

Zazi (1006) napsal 08.04.2008 v 11:33

to Kryšpín: máš recht.

Marex (2570) napsal 08.04.2008 v 10:50

Carlos to zkusil, nevyšlo to. Odnesl to Neukirchner. A bolí to! Každopádně je Carlos jeden z nejslušnějších pilotů, který máme možnost pozorovat na špici motosportu. Tohle byl prostě úlet s nešťastným koncem. Přesto chápu rozhořčení nad jeho počínáním.ale stane se!!!

Kryšpín (7) napsal 08.04.2008 v 10:15

Já si myslím, že Carlos ví až moc dobře, co se stalo, že ublížil druhému jezdci i co to znamená a radost z toho určitě nemá(za svou dlouhou kariéru už asi viděl a zažil dost a co ho sleduju, je to poměrně férovej závodník). Počítám, že většina z vás tady si minimálně sama vrtá a opravuje zuby, určitě jste na to větší odborníci než většina zubařů, ne Možná by fakt bylo fajn, kdyby se na závodech zakázalo předjíždět, nebo by se musela dát písemná žádost a předjíždění by bylo možné jen na rovině, na suché silnici a za dobrého počasí lol lol lol

Orgovany (800) napsal 07.04.2008 v 23:08

Muj názor je ten že když měl tak rychlou mašinu (a jako že ji měl ), tak si to předjetí měl nechat na rovinu. Buď by vyhrál a byl by králem , a nebo by dojel druhej a měl by solidních 20 bodů a mi by jsem potom neměli koho krytizovat . Věřím ale že se Carlos zamyslí a trochu přehodnotí přístup k závodům .

Oldič (0) napsal 07.04.2008 v 21:24

Nezaregistroval jsem, že se omluvil, moje chyba-vpořádku, beru to. Nejesem závodník ani se do jeho role nepasuju. Beru, že Checa byl v posledním kole rychlejší. Beru, že chtěl pokusit předjet. Beru každej každej pokus o předjetí, kterej má racionální základ a kterej neohrozí toho, koho předjíždím. Poslat to pod někoho s tím, že mu překřížím stopu a on s tím už nic udělat nemůže (ikdyž se snažil-rovnal)a následuje pád, prostě neberu. Ale jak napsal Superbiker-pravda-chybu může udělat kdokoli.Akorát, že tato se nemusela stát, kdyby Checa udržel nervy na uzdě.

Superbiker (245) napsal 07.04.2008 v 18:19

teda v Assenu...

Superbiker (245) napsal 07.04.2008 v 18:19

to Olda: omluvil se. Jasně udělal chybu ale že by byl ňáký antihrdina - to ne. Podobnou chybu má za sebou snad každý jezdec takže já ho ňák neodsuzuju. Jinak Max Biaggi: "Myslím že ve Valencii budu OK, a že to bude velký" DRŽÍM PALCE aby to tak vážně bylo!

pasolini (260) napsal 07.04.2008 v 18:10

Oline jsem. Tak za 1.Checa se omluvil za 2.v motorkách se nevylučuje (není to hokej) za 3.komerce sice vládne, ale to s danou havárkou nemá nic společnýho.

rider.55 (0) napsal 07.04.2008 v 16:09

Oline Oline, to jsou řeči 10 letého dítěte To jsou motorky to nejsou formule,víš?

pitbules (62) napsal 07.04.2008 v 15:43

To Olda: Carlos to zkusil a to je dobře, max taky mohl zaklapnout ne? A jinak tobě se asi líbí formule 1 ne? Tam je to samí gentelman a závody se rozhodují v boxech. Jinak Maxova zranění je mi samozřejmě líto.

Oldič (0) napsal 07.04.2008 v 15:38

Pro Pasoliniho:
Věcného komentáře nejseš schopen?

pasolini (260) napsal 07.04.2008 v 14:29

Ty seš Oline trošku mimo ne? Nejezdíš ty náhodou Suzuki?

tom@s-#67 (40) napsal 07.04.2008 v 12:39

Olda_SV650S:
nechci ho omlouvat - prostě to zavinil .
na druhou stranu to chápu, byl rychlejší, a to o dost, tak to tam poslal. dá se předpokládat že s jeho zkušenostmi tam asi viděl nějakou malou šanci na úspěch. prostě panna nebo vorel.
kdyby je kdyby ale vyjít to, tak je za boha. takhle je za pitomce.
ale ruku na srdce, otázka pro ty co jezdí za bodíky, kdo by to nezkusil - doma - těsně pod vrcholem - po deseti letech?
a ještě jedna věc. nevím jestli proběhlo něco privátního, ale veřejně se omluvil při první příležitosti, tj. po dojetí druhý rundy
ps: proč asi má přezdívku "Charlie Chucker" ?
další diskuze tady:
//www.motorkari...motosport/?cid=12277

ferda.66 (38) napsal 07.04.2008 v 11:12

Carlos se ani nezminil o tom prvnim zavode .
doufam,ze dalsi zavod bude fakt Max B. ve vetsi pohode

Droppi (3) napsal 07.04.2008 v 10:27

Ať jim ty kontroly trakce zakážou, když se to furt rozbíjí Hned bude o problém méně a o kopec zábavy víc

Oldič (0) napsal 07.04.2008 v 10:23

Checa měl být minimálně vyloučený z druhého závodu, minimálně, ale to ve Španělsku pro Španěla není možný, protože v závodění již dnes vládne komerce ane gentlemanství.ani se nomluvil...není co dodat...

wario (126) napsal 07.04.2008 v 09:26

Chudák Max N.




TOPlist