Vermeulen: V superbicích mám větší perspektivu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 23.02.2010 v 09:59

Akro: omg, však když to pojebe letos tak ma šanci napravu v roce 2011. On - takové jméno nikdy jako Hopr neskončí.

AKRO (-498) napsal 22.02.2010 v 21:51

Tak se zdá, že Vermeulenovi nepomůže už nic a Hoprův osud ho asi nemine!

JirkaCS (57) napsal 21.02.2010 v 20:34

AKRO-17,40 -
Upřímě jsem se zasmál! Fakt,dobrý!

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 20:25

Bubrak ZX10R - Jistě, že čím jsi blíž špičce, tím hůř se do ní dostáváš, ale ty procenta okecat nejdou! Matematické zákony hovoří jasně!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.02.2010 v 18:40

Jinak porovnavat casy a rikat kdo je o kolik procent lepsi je totalni nesmysl, cim rychlejsi cas, tim je potreba mnohem vic prace a rozdil 0.3sec je treba 20x vetsi nez 0.3sec u o 10sec pomalejsim kole.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.02.2010 v 18:27

AKRO: Trochu se o to zajimej a pak neco rikej.

Marex (2570) napsal 21.02.2010 v 18:01

Akro: Osobně si myslím, že Lorenzo by zválcoval na Hondě i Pedrosu. Jediný, kdo by mu krom 46 vzdoroval je asi 27.

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 17:40

Bubrak ZX10R - To je fakt, když to říkal Rossi...Zajímavé na tom je, že stačí, aby měl někdo jen stejnou motorku jako on, jako třeba Lorenzo a je po suverenitě. Ale v pohodě! Měj se! A.

Marex (2570) napsal 21.02.2010 v 16:48

JP: Jenom ten, koho příští rok opět zaměstnají i přes jeho růžové obzory. (nebo tací, jako jsem já, koho nemá kdo vyrazit )

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.02.2010 v 16:22

AKRO: Tech 80-20 u moto vs 20-80 u F1 rikali sami jezdci, tusim Rossi. Na to je jedno kolik mi je, vis.

PityGPX (949) napsal 21.02.2010 v 15:53

Sykes zatím lepší Vermeulena, tj dobra motivace pro Chrise .o)

JP (206) napsal 21.02.2010 v 15:42

Ta diskuse o procentech jezdec-motorka je zajímavá, co člověk to názor. Já se tohle neodvažuji hodnotit, protože jsem žádné závody nikdy nejel a ani nepojedu. Jezdím na motorce pro radost. Myslím, že Vermeulen udělal to, co v danou chvíli mohl. Jedině tovární tým dává nějaké šance na úspěch a pouze Kawasaki mu nabídla smlouvu. Ostatní týmy už měly plno. Podle mě je v pohodě, má tovární tým, ví, že letos díru do věta neudělá, tak si dělá alibi, že teprve v roce 2011 bude bojovat o vítězství. Není to nádhera, jezdit si jen tak pro radost? Kdo z nás může říct, že až za rok bude podávat ty nejlepší výkony?

Marex (2570) napsal 21.02.2010 v 14:57

Jaký rozdíl je v procentech mezi geniálním konstruktérem od konstruktéra, kterýmu jeho konstrukce nechce konstrukčit?

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 14:14

JirkaCS - Spočítat se dá všechno a pokud má navíc někdo lepší motorku, tak nemá ani lepší jezdec žádnou šanci a může dostat klidně minutu! Je to vše hlavně o motocyklech.

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 14:10

PityGPX - To celé rozdělování na tovární a satelitní motorky nemá stejně jiný důvod než vyrobit v MGP hvězdy typu Formule 1 a umožnit jim medializaci a hlavně zajistit, aby je nikdo neohrožoval. Viz noví jezdci co přijdou do MGP nesmí dostat tovární motorku. Vyrobit mediální hvězdu je drahé a jak by to najednou vypadalo, kdyby začal vyhrávat někdo jiný! Proto ani Rossi ani Ezpeleta nemůžou být spokojeni, pokud se např. Lorenzo tahá s Rossim o titul, nebo co kdyby přišel Spies a hned se začal zajímat o první místa. Ty byly určeny hlavně pro Rossiho, pak Stonera a Pedrosu. Lorenzo měl jezdit až za nimi. Je to takové divadlo pro lidi, ale v podstatě nic nového.

JirkaCS (57) napsal 21.02.2010 v 13:59

AKRO -to by šlo jednoduše spočítat a ve výsledku by to bylo možná ještě víc než 10 vteřin!

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 13:42

JirkaCS - Ono i to jen jedno procento, o které je některý jezdec lepší, udělá klidně za závod přes 10 vteřin.

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 13:38

PityGPX - Já mám názor, že v roce 98 ten poměr motorka - jezdec byl podobný jako teď. Ti jezdci uměli stejně jako současní a možná i bez elektroniky někteří i víc! Nakonec se podívej, jak tvůj oblíbenec Carlos najednou se solidní motorkou a dokonce jen satelitním Superbikem, dokáže zajíždět nejlepší časy a nemají na něho ani bývalí jezdci loňského MGP. A je to starší jezdec z tehdejší generace. V SBK to ještě jde, ty motorky se moc od továrních neliší, tedy aspoň u Ducati. Okolo roku 1998 motorky nikdo nerozděloval na satelitní a tovární, prostě záleželo na týmu, zda si koupil nebo sehnal stejnou motorku, jako měla továrna a na technicích jak si s tím poradili a pak s tím i bylo možné vyhrát a být i lepší než továrna. To rozdělování na satelitní a tovární motorky je už záležitost éry pana Ezpelety a spol.

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 13:20

JirkaCS - Bude to tak jak říkáš!

JirkaCS (57) napsal 21.02.2010 v 13:07

AKRO,já tě chápu,já to také tak beru.
Na Rossiho však mám názor,s kterým možná leckdo nebude souhlasit! Jeho bych já do jakéhokoliv srovnávání vůbec nezařazoval - vždyť jeho tým,to jsou ti nejlepší z nejlepších! A to počínaje konstruktéry,přez mechaniky a konče třeba řidiči náklaďáků nebo kuchaři - tam žádný průměr nesnesou. V takovém týmu se pak určitě jinak závodí. Já osobně bych dal Rossimu max.2% z tvých 3,a to mu v žádném případě nechci brát jeho vrozenou genialitu!

PityGPX (949) napsal 21.02.2010 v 12:52

Akro: btw ty myslíš jako že v roce 98 měla motorka na úspěchu až 80% a jezdec jen 20% ?? vždyť tenkrát dokazaly vyhrávat normal satelitní motorky takže si myslím že pokud měl repsol o dost větší rozdil než movistar honda (s ponsem) tak by jezdec měl větší podil na úspěchu než 20% bo nebyla žádná elektronika atd. takže záleželo víc na jezdci než na bajku, ne?? Prostě si myslím že v 98 byla větší šance vyhrát i se satelitem (ale asi ten rozdil byl možná menší mezi tovarnou a satelitem, to nevím). jak v dnešní době. Co ty na to?

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 11:49

JirkaCS - Abys pochopil jak jsem to myslel, rozdíly mezi jezdci jsou nepatrné to 1% - 3%. To jak jsem psal 80% motorka a 20% jezdec, jsem myslel poměr motocyklu a jezdce jako celku!

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 11:32

JirkaCS - Když ono to jde strašně jednoduše vypočítat! Pokud např. Rossi jede Brno 1 kolo 1:55:00 a hodně dobrý amatér na sporťáku 2:15:00 tak je Rossi jen o 15% !!! rychlejší než ten amatér! Pokud by ovšem oba jeli na stejné motorce, třeba na tom sporťáku, tak to Rossi pojede minimálně o 10 vteřin pomaleji, než na závodní Yamaze a tak by byl Rossi lepší pouze o nějakých 8-10 %!!! Tak o kolik jsou asi špičkoví jezdci MOTO GP horší než Rossi? O 1-3%?

JirkaCS (57) napsal 21.02.2010 v 11:17

Akro,řekl bych,že máš pravdu,že druhá pravda snad ani neexistuje -na druhou stranu si vzpomínám,že L.Pešek nedávno v nějakém rozhovoru na toto téma řekl,že na dobrém autě,na rozdíl od motorek je schopen i průměrný jezdec udělat dobré výsledky. Tady je to opravdu asi věc názoru,spíš bych se přiklonil k těm průměrným procentům,jak píše Pity.A ta procentní úroveň jezdce roku 98 by rozhodně musela jít nahoru,ve prospěch jezdce.

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 10:44

PityGPX - Pokud někdo napíše, že závody ovlivní jezdec z 80%, např, třeba Rossi, že by byl o 80% lepší než nejhorší jezdec, tak by chudák Gábor mohl jít rovnou odevzdat papíry na motorku.

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 10:39

PityGPX - 20-25ˇ% jezdec a 75-80% motocykl. Ono je to celkem jednoduché, jezdci jsou od sebe, tedy podle mě do 5% maximálně.

PityGPX (949) napsal 21.02.2010 v 10:06

No, k těm procentům, dle mě nejlepší řešení jak to zjistit: zeptat se všech 17 jezdců třídy MGP, kolik si myslí že je poměr v procentech Motorka/Jezdec důležité? Tyto procenta pak sečíst a udělat z toho průměr.
Akro: jedna otázka, jaká byla procentní úroven motorka/jezdec v době 500cc třeba v roce 98 bez TC atd? :)

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 01:39

Bubrak ZX10R - Koukám na tvůj profil a vidím, že máš motorku a je ti 32 roků, to je už asi zbytečné ti to vysvětlovat, pokud jsi tyto zákonitosti závodů a závodních motorek nepochopil do svých 32 let... Tak se dál kochej svými 80% výsledků, které podle tebe dělá jezdec/i když by mě zajímalo který - Rossi, Stoner, Pedrosa?/ A ber ten dlouhý článek, kdy jsem se ti snažil vysvětlit skutečný poměr jezdec-motocykl jako bych ho nepsal! Já jsem totiž po prvním přečtení nevěřil svým očím a myslel jsem, že to psal nějaký dorostenec do 18 let! Tak mi promiň, je mi jasné, že už to nepochopíš!

AKRO (-498) napsal 21.02.2010 v 01:26

Bubrak ZX10R - Tak teď ti musím říct něco, co tě naštve a co nebudeš schopný pochopit, ale je to úplně naopak! V motorkách platí minimálně - 80-85% je MOTORKA!!! Jezdec je tak 15% - 20% !!! Je to jen o pár procent víc na jezdci, než u Formule 1! Úroveň obou MS jak MGP,SBK nebo F1 je podobná a tak proč by to mělo být jinak? Spolehni se, že dát Rossimu nebo Stonerovi KAWASAKI, co jezdil loni Melandri a nechat jim Melandriho tým a jeho podmínky, tak by v závodech jezdili podobně jako Marco, nebo možná o 10-15 vteřin rychleji, což by v závodě neřešilo skoro nic! V každém případě by je čekalo maximálně osmé místo a horší! Ty jsi taky zřejmě takový fanda, co si dodnes myslí a tvrdí, že je Ducati zdaleka nejlepší a nejrychlejší a naopak Yamaha skoro nejhorší a vyhrává jen kvůli Rossimu viď! O kolik si myslíš, že je mezi jezdci, co jezdí třeba MGP asi rozdíl? Skoro žádný! Záleží jen na motorce!!!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.02.2010 v 00:50

o konkurenceschopnosti sem mluvil v SBK, ten Melandri me jen napad jako priklad z MotoGP, proste nejde rict, ze neco je horsi, kdyz proste vzdy 80% vysledku dela jezdec, narozdil od F1, to by musel na obou motorkach jezdit ten samy pilot a na kazdou si zvyknout (coz se u Melandriho da ted pozorovat, uz z testu, ale samozrejme pak v zavodech, ale zrovna na netovarni Kawasaki se ukazal minule dost dobre)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist