Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Před Troyem musí smeknout snad absolutně každý! V týdnu mu zavolali, sbalil kufry, zaparkoval doma motarda a flattrackovou motorku, pobozkal manželku a odjel se během svého závodnického důchodu pobavit na závod WSBK. Po šesti letech, kdy své tělo určitě neudržoval ve špičkové kondici mistra světa, je pro mne jeho 13. flek v cíli bez debat nadprůměrný! Před závodem jsem na fackbooku psal, že pokud dojede na bodech, bude to úspěch. A on to dal ! (y) (y) (y) PAN JEZDEC (y) (y) (y) (y) (y) TB21 FOREVER (y) (y) (y) (y) (y)
Taky se musím připojit k chvále. Na maníka v jeho letech, který sice závodí ale ne na tak špičkové úrovni, na cizí motorce s jejíž jiným exemplářem sice testoval, ale ne za stejných podmínek, předvedl úctyhodný výkon bez ohledu na výsledky. Rozhodně nebyl jen křoví do počtu, které by vozilo lucernu kus za celým polem. Klobouk dolů, Troyi!
Se trochu přidám do diskuze, podle mě jednoznačně Troyovi odešli gumy, teď koukám na záznam obou závodů a už v prvních kolech je vidět že se ze všech jezdců nejvíc klouže na výjezdech a celkově jsou ty výjezdy trochu kostrbatější, věřím, že kdyby měl víc času na přizpůsobení stylu, tak by byly výsledky o něco lepší, ale i tak je to borec
Borci, to je jedno jestli gumy nebo fyzička. Každopádně na to že nezávodil cca šest let jel parádně.
Smekám před ním a jsem rád že řekl ano a šel závodit.
To se jen tak nevidí. Mohl vyburcovat další jezdce, že pane Stoner.
Vale jednou řekl, že nejzásadnější vliv na změnu jízdního stylu jízdy na motorce mají pneumatiky. Řekl, že docela dlouho trvá, než jezdec pochopí změnu, tak aby dokázal z pneu dostat 100% při minimálním opotřebení a v co nejlepším čase. A teprve potom se k změně stylu musí doladit elektronika, což je hrozně důležité.Tento proces docela trvá a přesto, že dneska mají stáje data ze všech okruhů, u Troye chybí zásadní faktor a to, že má v závodním režimu na nových pneu natrénováno.
V setupu jaký měl on, by asi málo kdo zajel. Tak talentovaný a univerzální jezdec se v SBK dneska asi nenajde. Je to jeden z největších borců, co kdy jezdil na moto a nebojí se jakékoliv výzvy.
Zajel výborně, časy v pohodě konkurenceschopné, v druhém závodě best lap jako Guintolli na pátém fleku. Kdyby jel celou sezonu, s jistotou 5 až 10 místo, takže bedna možná
Seděl na cizí motorce, bez testů techniky a vlastní přípravy. Podle mě, absolutní pecka
Orgovany - Mě se líbilo, že se začátkem závodu dokázal dostat dopředu, ale po několika kolech začal klesat! V tom snad tak brzy gumy ještě nebyly, spíš nemá natrénováno a neudrží tempo! Zázraky se asi čekat nedaly, ale pokud by jezdil pravidelně, tak by se postupně zlepšoval a jistě by se dostal rychle dopředu, počítám i do první pětky!
No, problémy s pneu měli i jezdci na SS a to jedou na míň kol a se slabší motorkou. Je to ale zajímavé. Když si vemu 1. střelce jak to zařezávali ...
Mě by spíš zajímalo kdy se poprvé svezl Troy na Ducně. Ale asi až v pátečních volných trénincích a to je málo.
Přesně tak, na to, že, neměl žádnej čas osvojit si jak Panigale vodit ... Z každýho startu vypálil na 8 místě, bojoval. A ještě stihnul během víkendu ukázkovej highsider v tréninku Byla radost zase vidět klasickej styl bez lokte na zemi v zatáčkách - borec !!!
Zajel to dost dobře a a bylo vidět, že se nechtěl jen tak vozit, ale bojoval. Až tak moc chtěl, že si odrovnal gumy. Jsem přesvědčenej, že to bylo tím. Ale jsem rád, že jsem ho viděl
Před Troyem musí smeknout snad absolutně každý! V týdnu mu zavolali, sbalil kufry, zaparkoval doma motarda a flattrackovou motorku, pobozkal manželku a odjel se během svého závodnického důchodu pobavit na závod WSBK. Po šesti letech, kdy své tělo určitě neudržoval ve špičkové kondici mistra světa, je pro mne jeho 13. flek v cíli bez debat nadprůměrný! Před závodem jsem na fackbooku psal, že pokud dojede na bodech, bude to úspěch. A on to dal ! (y) (y) (y) PAN JEZDEC (y) (y) (y) (y) (y) TB21 FOREVER (y) (y) (y) (y) (y)
Borec. Fakt ho žeru.
Tatík Troy se "povozil" a navíc ještě testoval gumy
Je to proste pán na spravnej motke :D
Taky se musím připojit k chvále. Na maníka v jeho letech, který sice závodí ale ne na tak špičkové úrovni, na cizí motorce s jejíž jiným exemplářem sice testoval, ale ne za stejných podmínek, předvedl úctyhodný výkon bez ohledu na výsledky. Rozhodně nebyl jen křoví do počtu, které by vozilo lucernu kus za celým polem. Klobouk dolů, Troyi!
Troy jenom není zvyklej udržet gumu celej závod v kondici,ale stydět se za nic nemusí. To mladoši se musely snažit,aby je nepojezdil "důchodce"
Teď jen držet palce vedení Ducati ať ho překecají i do dalších závodů, kde bude Davide chybět
Se trochu přidám do diskuze, podle mě jednoznačně Troyovi odešli gumy, teď koukám na záznam obou závodů a už v prvních kolech je vidět že se ze všech jezdců nejvíc klouže na výjezdech a celkově jsou ty výjezdy trochu kostrbatější, věřím, že kdyby měl víc času na přizpůsobení stylu, tak by byly výsledky o něco lepší, ale i tak je to borec
Borci, to je jedno jestli gumy nebo fyzička. Každopádně na to že nezávodil cca šest let jel parádně.
Smekám před ním a jsem rád že řekl ano a šel závodit.
To se jen tak nevidí. Mohl vyburcovat další jezdce, že pane Stoner.
Vale jednou řekl, že nejzásadnější vliv na změnu jízdního stylu jízdy na motorce mají pneumatiky. Řekl, že docela dlouho trvá, než jezdec pochopí změnu, tak aby dokázal z pneu dostat 100% při minimálním opotřebení a v co nejlepším čase. A teprve potom se k změně stylu musí doladit elektronika, což je hrozně důležité.Tento proces docela trvá a přesto, že dneska mají stáje data ze všech okruhů, u Troye chybí zásadní faktor a to, že má v závodním režimu na nových pneu natrénováno.
V setupu jaký měl on, by asi málo kdo zajel. Tak talentovaný a univerzální jezdec se v SBK dneska asi nenajde. Je to jeden z největších borců, co kdy jezdil na moto a nebojí se jakékoliv výzvy.
Zajel výborně, časy v pohodě konkurenceschopné, v druhém závodě best lap jako Guintolli na pátém fleku. Kdyby jel celou sezonu, s jistotou 5 až 10 místo, takže bedna možná
Seděl na cizí motorce, bez testů techniky a vlastní přípravy. Podle mě, absolutní pecka
Orgovany - Mě se líbilo, že se začátkem závodu dokázal dostat dopředu, ale po několika kolech začal klesat! V tom snad tak brzy gumy ještě nebyly, spíš nemá natrénováno a neudrží tempo! Zázraky se asi čekat nedaly, ale pokud by jezdil pravidelně, tak by se postupně zlepšoval a jistě by se dostal rychle dopředu, počítám i do první pětky!
No, problémy s pneu měli i jezdci na SS a to jedou na míň kol a se slabší motorkou. Je to ale zajímavé. Když si vemu 1. střelce jak to zařezávali ...
Mě by spíš zajímalo kdy se poprvé svezl Troy na Ducně. Ale asi až v pátečních volných trénincích a to je málo.
Troy je můj nejoblíbenější rider, myslím, že zajel v rámci možností dost dobře.
Orgovany- Tu volbu gum nějak nezvládnul, ale jel slušně!
Přesně tak, na to, že, neměl žádnej čas osvojit si jak Panigale vodit ... Z každýho startu vypálil na 8 místě, bojoval. A ještě stihnul během víkendu ukázkovej highsider v tréninku Byla radost zase vidět klasickej styl bez lokte na zemi v zatáčkách - borec !!!
Troy neměl moc času na nastavení motorky a 3body do světa kdo by to nebral v 46 letech?
Zajel to dost dobře a a bylo vidět, že se nechtěl jen tak vozit, ale bojoval. Až tak moc chtěl, že si odrovnal gumy. Jsem přesvědčenej, že to bylo tím. Ale jsem rád, že jsem ho viděl
Akro, gumy se sypali i jiným. Čti a dávej pozor a nekoukej z okna !
Obdivuhodný...Po tak dlouhý pauze.Ten kluk to má v krvi...
Já mu dávám . Jsem rád, že jsem měl možnost vidět takového borce znovu v sedle závodní motorky.
To je zajímavé, že se gumy sypaly jen jemu!
Kvízová otazka: jestli nebude do Thajska Davide G. v pořádku, kým ho nahradí ?