Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když už se tu tak okrajově vzpomenula Suzuki, tak Jules Cluzel podepsal u Crescent Suzuki a postoupil o úroveň výše. Uvidíme, jak se mu bude dařit. Jak známo, mezi SSp a SBK je zatraceně velký rozdíl. U PTR měl šanci příští rok bojovat o titul. Těžko říct, zda je lepší být skoro stále v SSp na bedně, vyhrávat a bojovat o titul nebo se plácat ve WSBK okolo 10. místa (v lepším případě).
neřekl bych, že badovini je lepší než guigliano, letos měl velice mdlou sezonu a to se guili teprve učil se suprbajkem. je pravda, že pár pádu by šlo navrub jeho přemíře snahy, ale rychlost má a přiští rok bude velice silný
zato pro badoviniho je to po letošní mdlé sezoně velká šance, ale nebude to mít lehké. odchovanec bmw a bude si muset zvyknout na novou panigale, která určitě nebude na špičce od prvního závodu
tak ta nová Panigale to bude asi dost problém, to budou půl sezony jen vychytávat mouchy, je to snad bezrámovka, tedy spousta problémů s vibracemi předního kola, není divu, že se tomu tak dlouho bránili
Badovini je lepší, konzistentnější a kvalitnější pilot než Giugliano. Fér nefér, Ayrtonova sezóna 2010 s BMW v SST1000 byla neskutečně famózní. Já bych si ale přál, aby u Ducati zůstal Giugliano. Tajně jsem totiž doufal, že jakožto Ital by Badovini mohl nahradit Maxe a společně s Lavertym jezdit příští rok tovární Aprilku No, škoda. Hodně štěstí Badovinimu na Ducně. Je to správná volba.
jsem zvědavý, jak se jim povede. jinak je to docela kosmopolitní tým, šéf beličan, jezdci ze španělska a itálie. to se v dnešní době hlavně ve wsbk moc nevidí
Vizi: ja vím čet jsem. Pěkně nefer ze strany Ducati, vyhral pro ně Stock1000 tak by ho měli odměnit. Ducati jezdce kt. pro ně nic nevyvinul a nevyhrál chtěla lanařit v MGP i na další roky a jezdce kt. pro ně vyhral závody ve stocích toho nechtěla? Divné!
Tak logicky... Pokud má někdo pauzu (nazývejme věci pravým jménem - nemá z čeho žrát) tak jsou jeho požadavky míň radikální, než je tomu u někoho, koho jak se říká "pálí dobré bydlo"...
Když už se tu tak okrajově vzpomenula Suzuki, tak Jules Cluzel podepsal u Crescent Suzuki a postoupil o úroveň výše. Uvidíme, jak se mu bude dařit. Jak známo, mezi SSp a SBK je zatraceně velký rozdíl. U PTR měl šanci příští rok bojovat o titul. Těžko říct, zda je lepší být skoro stále v SSp na bedně, vyhrávat a bojovat o titul nebo se plácat ve WSBK okolo 10. místa (v lepším případě).
dnes 100 dní do začátku nové sezony
neřekl bych, že badovini je lepší než guigliano, letos měl velice mdlou sezonu a to se guili teprve učil se suprbajkem. je pravda, že pár pádu by šlo navrub jeho přemíře snahy, ale rychlost má a přiští rok bude velice silný
zato pro badoviniho je to po letošní mdlé sezoně velká šance, ale nebude to mít lehké. odchovanec bmw a bude si muset zvyknout na novou panigale, která určitě nebude na špičce od prvního závodu
tak ta nová Panigale to bude asi dost problém, to budou půl sezony jen vychytávat mouchy, je to snad bezrámovka, tedy spousta problémů s vibracemi předního kola, není divu, že se tomu tak dlouho bránili
Badovini je lepší, konzistentnější a kvalitnější pilot než Giugliano. Fér nefér, Ayrtonova sezóna 2010 s BMW v SST1000 byla neskutečně famózní. Já bych si ale přál, aby u Ducati zůstal Giugliano. Tajně jsem totiž doufal, že jakožto Ital by Badovini mohl nahradit Maxe a společně s Lavertym jezdit příští rok tovární Aprilku No, škoda. Hodně štěstí Badovinimu na Ducně. Je to správná volba.
italšrot: tak bližší košile než kabát. byla šance, tak ji využil
Loni, když se stáhla Suzuki vykládal Batta, že nic jiného než tuto značku nechce. A ejhle... Ducati
Bylo by fajn vrátit to kladivo zpět na trůn. Dispozice vypadají slibně . Snad bude Superquadro fakčit a ti 2 střelci pojedou vepředu.
Badovini je môj čierny kôň sezóny 2013
jsem zvědavý, jak se jim povede. jinak je to docela kosmopolitní tým, šéf beličan, jezdci ze španělska a itálie. to se v dnešní době hlavně ve wsbk moc nevidí
Vizi: ja vím čet jsem. Pěkně nefer ze strany Ducati, vyhral pro ně Stock1000 tak by ho měli odměnit. Ducati jezdce kt. pro ně nic nevyvinul a nevyhrál chtěla lanařit v MGP i na další roky a jezdce kt. pro ně vyhral závody ve stocích toho nechtěla? Divné!
Pity: duvod byl Gugliano !! Bevilaqa si na nem trval, Ducati ho nechtela...
Tak logicky... Pokud má někdo pauzu (nazývejme věci pravým jménem - nemá z čeho žrát) tak jsou jeho požadavky míň radikální, než je tomu u někoho, koho jak se říká "pálí dobré bydlo"...
Nechápu že se s Battou dalo dohodnout na rozpočtu a s Bevilaquou ne.