Superbiková neděle v Moskvě
Text: Petr Czyž | Foto: Vladimír Rejda | Foto: Team Kawasaki Racing, BMW Motorrad GoldBet SBK | Zveřejněno: 21.7.2013 | Zobrazeno: 14 418x
Text: Petr Czyž | Foto: Vladimír Rejda | Foto: Team Kawasaki Racing, BMW Motorrad GoldBet SBK | Zveřejněno: 21.7.2013 | Zobrazeno: 14 418x
Oprava: Můj komentář se samozřejmě vztahuje na závod MotoGp.
Pánové, s tím Marečkem jste už opravdu trapní.Jinak Karel standart předjetí o kolo a ještě brát 2 body při vypadnutí 5. jezdců to bude slávy. Lukáš setrvalý stav.Ale závody pěkné Mark je opravdu nastupující fenomén motosportu o tom není pochyb.
MaraCBR: dej Bůh,aby to tak bylo... závody jsem nesledoval, ale toto na mne večer vyplivl TV kanál pořadatelské země... proto jsem uvedl i zdroj. Budu to monitorovat.
Mauser - vader : To je divný, Zanetti snad šel po svých z nehody do boxů.. Doufám, že aspoň on je v pořádku..
Paťan: na tomhle jsem jezdil.
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/998222_506345762768946_1256884487_n.jpg
R.I.P. Andrea Antonelli #8
//www.bikeracing.cz/road-racing/wsbk/andrea-antonelli-tragicky-zahynul-a15629/
Paťan: ale ja sem se nezměnil, jsem pořád v pohodě, jen jsem byl prostě zklamán tím prvním závodem, ale jak jsem napsal níže, beru to zpět, emoce převýšili můj talent. A k papírům: ano, mam 50ku ale zrovna jsem čerstvě udělal řidičak, nebot na mou 50ku se prukaz na sk. B nevztahuje.
Tudíž ted můžu řidit i silné motorky.
Ale nemá cenu řešit mou povahu a řidičák, dnešek je bohužel o úmrtí talentovaného jezdce.
Jak jsem napsal, nejsem žádnej arogant, mám hafo přátel a myslím že v diskuzi píšu slušně a nikoho narozdíl od jiných neurážím. Navíc dobře vycházím i s fandy Valentina.
Podle informací TV Rossia je i Zanetti v kritickém stavu.
Jinak je pravda, že jsme já i Pity psali své příspěvky když se ještě nevědělo, že ta havárie byl smrťák! Jinak bych ten příspěvek samozřejmě nepsal!
Ano, mam pocit ze pity nekde kdysi psal ze nema ani papiry na motorku (ted si nejsem jistej jestli nejezdi na nejakem padesatkovem trpaslikovi), ale hlavne uz tak dva roky pozoruju jak se nam chlapec meni v arogantniho chytraka. sorry pity, ale driv jsi byl fakt jinej a dalose s tebou bavit. ono se neni cemu divit, kdy dostava pravidelne lekce od jednoho naliteho aroganta z ostravy ktery pravidelne navstevuje putina a s podtrzitkem v nicku.
A nic na tom nemeni to, ze byl ten prispevek napsanej pred tim oznamenim. takhle to vidim ja.
Je to tragedie. Smutny.
Ok tak dnešní komentáře beru zpět, budeme dělat že jsem to nenapsal.
Zítra začnu od znova.
Dnešek finito.
Zbytečný výlet do Ruska!
Josef58- O Marcovi jsem nepsal ani ťuk. I ten druhý se týkal Tomizawy. V kostce ti zopakuji( abys to pochopil i ty), oč mi šlo: O to, že dle Akrových příspěvků je špatně to, když se závod zastaví, i to, když se nezastaví. A za obě varianty odpovídá Ezpeleta! Nic víc, nic míň.
Velká zásluha, když "to" sem dal někdo jako první
STALO SE TO NEJHORŠÍ, co se může při závodech stát , ale odsuzovat Pityho 12:57, nebo AKRA 12:53, když v té době nikdo z nás vůbec nic nevěděl je ubohé . Navíc Pity byl první, kdo to sem v 13:O2, tedy o 5 minut déle dal a teď jsou všecí generálové
mamba54 15:51,
to co jsi zde dal o Tomizavovi, tak souhlas s AKREM. Určitě ty jako znalec pamatuješ, jak fatální to byl přejezd těch dvou jezdců, samo, nebyla to jejich chyba. Pak jim spadl s nosítek stejně jako Marco58. Jasná věc, kostky byly vrženy a "show" se musela dokončit,???... Ještě bych dodal takový ty "fráze" ...světový mír a dát najíst hladovým dětem v Africe. Něco podobného bylo i zde, že ti dva jsou psychicky na dně a jestli ještě někdy pojedou a myslím, že příští závod bojovali o první místa. Ať mě někdo opraví.
Mambo54, a s AKREM souhlasím i v dalším tvém příspěvku o Marcovi58. Též jim spadl s nosítek a snad i víckrát, ale hlavně jeho otec řekl, že věděl, že už je mrtvý, když ho předávali přes svodidla do sanitky. Nejhorší tenkrát na tom byly ty Aoyamovy "opičky" před boxy pro diváky na hlavní tribuně. Myslím, že tak hloupý není, že to šlo od "menežera".
Ale nic si z toho nedělej. On i větší žralok Extoun, aby bylo splněno závazků na penízky, nedal vědět o Ayrtonovi, ikdyž všecí u tv věděli co se asi stalo po tom fatálním nárazu, svěšené hlavě a obrovské kaluži krve po jeho transportu. Jak říkám, kostky jsou vrženy...??
Ale jak často vzpomínám na starou dobrou komunistickou dobu a to né jen v politice , tak i ve sportu byly tenkrát pro mě nepochopitelné věci. 5.10. 1973 smrtelně havaruje v posledním tréninku na závěrečný závod F1 v americkém Watkins Glen Francois Cevert. Bych čekal nějakou úctu, ale i tenkrát byla smlouva a penízky Jeho švagr Jean Pierre Beltoise (jediné vítězství na BRM Monaco 72) nastupuje na start a jeho žene, Francoisova sestra sleduje závod Zas někdo může dát frázi,... on by si to tak přál..
martas
martas> casto me napada to samy, ze na motorce snad nikdy nemohl sedet...
PityGPX ... ten příspěvek v 12:57 snad nemůžeš vůbec myslet vážně? Že ty na motorce vůbec nejezdíš a už vůbec ses nikdy nesvezdl na dromu? Protože to bys jinak něco takovýho nemohl vůbec vypustit z huby. Věnuj se rači tvé zálibě nechat se vyfotit s kde kým, protože to je asi tvoje jediná silná disciplína. Číst tyhle tvoje komenty k závodům je fakt tragédie.
Ano, proto jsem reagoval podrážděne na zrušení závodu nebot jsem nevěděl že se incident stal, ja totiž wss neviděl, a myslel jsem si že se ani neodjeli když jsem zapl pc a viděl liják.
MGP 03
WSS 08
MT2 10
MGP 11
WSS 13
PityGPX:Jak říkáš...
Tím smrťákem se vše změnilo...
I2T: ja o tom zrušením zavodu apod psal ještě v době, než jsem to věděl že se stal smrták, byl jsem totiž naštvaný.
Kdybych se dozvěděl o smrtáku hned tak bych o tom zrušeném zavodu vůbec nepsal protože mi to přišlo logické, že když se stane smrták v silném lijaku, že je blbot aby byly další závody.
Jak říkám, první příspěvěk jsem psal kdy jsem byl naštvaný zkrz první jízdu a nevěděl o smrtáku. Kdybych to věděl tak jsem nic nenapsal.
RIP.
Akro- 12:53 Vím, že nemáš rád Ezpeletu a nevynecháš jedinou příležitost, jak to zde dát najevo. Bohužel, i při těch smutných příležitostech. Tvůj dnešní příspěvek jsem si jen tak pro zajímavost poroval s tvým názorem na podobně nešťastnou událost- smrt Tomizavy v Misanu v r.2010. Tehdy jsi napsal:" Celé todivadlo s Tomizawou mělo pouze jeden účel, rychle ho odstranit z dráhy a dojet za každou cenu, aby Dorna neutrpěla finanční ztrátu. Je to smutné, ale je to tak." Konec cit.Akro 10.9.2019 13:37, str.182. Nebo ještě 8.9.2010 ve 13:11 na str.183 :"Jen aby se za každou cenu nemusel přerušovat závod a aby jezdci z MGP nemuseli startovat třeba o půl hodiny déle! Nakonec, co byste chtěli od SPZky?" konec.cit. A teď si to porovnejte znova s jeho dnešním příspěvkem. Podobná situace, Akrův diametrálně odlišný názor, ale "viník SPZka" stále stejný. Kdo chce holt psa bít,hůl si najde.
Kooljo, Ty se divíš názorům Pityho ?
Vždyť on dokáže exhibovat svými (i jazykovými )
znalostmi i v okamžiku tragické havárie
dříve bylo víc vážných zranění i smrťáků,ale závody pokračovaly dál.Dnes je závodění daleko bezpečnější,ale stát se to může vždy-bohužel to k tomuto sportu patří.
Jan 26- Myslím, že ne. Jen shoda jmen.
sakra to je hrůza, další kluk... fakt smutný.
Všem chytrákům tady, co když Ty závody byly zrušeny kvůli úmrtí a ne počasí? A i kdyby, po takové tragédii v takových podmínkách, bych Vás chtěl všechny mistry světa vidět, jak by se Vám chtělo jet...
Smutny slo o rodinu,kde jezdi Antonelli v moto3?
//motori.fanpage.it/supersport-600-da-mosca-grave-incidente-per-andrea-antonelli/
Pity ve 12:57
tento nazor snad nemuzes myslet vazne.Zaplatil jsem si a chci videt dve jizdy.Dal: nikdo je nenuti jet na 100%,ale chces videt zavody.
Nekdy je holt priroda proti:nevim ktera sezona,ale napriklad WSBK Misano,WSBK Portiamo.Tam byly zruseny treninky.Cesky vytrvalostni na Slovakiaringu,tam se nezavodilo.Ve vsech pripadech tam mohli jet jen na vodnich skutrech.
Tvoje dedukce o ligach a genech se jeste daly ustat,ale ted uz jsi prestrelil,aby zavodnici nejeli na 100%,to uz asi neprekonas.Uz Franta Stastny,kdyz jezdil veterany odsuzoval pravidlo:vyhrava z nich ten,ktery jede nejpravidelnejsi kola.Vsichni piloti jeli co jim vek jak jejich,tak motorky dovoloval.Vyhral nejakej paprda,kteryho ani nikdo poradne neznal.
Ano, k poslednímu úmrtí v rámci WSS došlo v Brands Hatch 2008 při závodě superportů, kdy tuším v předposledním kole havaroval Craig Jones a do něj narazil Andrew Pitt. Co je šílené, tak že Craig Jones ve výsledcích onoho závodu figuruje na druhém místě...