Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ještě v roce 2007 jezdila SSP kromě japonské čtyřky i Ducati749.Rok na to dukna podlehla tlaku rejží a se svou už nekonkurenceschopnou motorkou to zabalila,ale zase přišel Triumph se svou nádhernou a dneska už špičkovou Daytona 675. Každý si tam našel to svoje.Rozmanitost to je to co lidi zajímá...viz WSBK z toho pramení souboje pilotů,stájí a hlavně značek.Proto pokud se továrny do SSP nevrátí lidi a média tato kategorie moc zajímat nebude.
Ještě v roce 2007 jezdila SSP kromě japonské čtyřky i Ducati749.Rok na to dukna podlehla tlaku rejží a se svou už nekonkurenceschopnou motorkou to zabalila,ale zase přišel Triumph se svou nádhernou a dneska už špičkovou Daytona 675. Každý si tam našel to svoje.Rozmanitost to je to co lidi zajímá...viz WSBK z toho pramení souboje pilotů,stájí a hlavně značek.Proto pokud se továrny do SSP nevrátí lidi a média tato kategorie moc zajímat nebude.
Smutný článek.Není co dodat,bohužel.
Já myslím, že se dají dohromady! Stačilo by sjednotit pravidla a techniku!
Tak šestky nám jdou do kytek...jak mrzuté,že?
Je to škoda!
Je, ale všechno zlé, je k něčemu dobré. Třeba se dočkám MS Stocků.
Je to velká škoda