Reglement Superbike 2014: Hledání kompromisu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Orgovany (800) napsal 18.02.2013 v 17:04

Jasný že top motor má BMW a pak těsně Kawa a s odstupem asi Duc. Ale že by Aprilka tolik ztrácela ?
Jak je na tom podle tebe v porovnání a Yamahou, Hondou a Sůzou ?

Marex (2570) napsal 17.02.2013 v 23:26

Orgovany: Taky druhý housle. Top jsou nyní 3 zmíněné značky. O čtvrtý flek se poperou ostatní.

Orgovany (800) napsal 17.02.2013 v 18:45

A co stockový Suzuki, Hondy a Jamahy ?

Marex (2570) napsal 16.02.2013 v 21:48

Orgovany: Motor má jistě dobrý,ale ve stocku to nějak nestačí na ostatní. Celkem bída mezi těmi BMW, Duc a Kawami.

torckx (424) napsal 16.02.2013 v 19:55

Jak tak čtu tak představa je zlevnit o 3/4. to je dost radikální. Pro továrny to samozřejmě znamená další investice v podobě cost reduction. Musí se vývojem vydat jiným směrem a to je pro všechny problém.
Zajímalo by mě jak má Carmelo v plánu že takto zlevní a přitom zachová atraktivitu závodů? Podle mě je dobrá myšlenka mít WSBK stylem "tovární polotovar lepší sériovky a soukromý ladič" a MotoGp "tovární speciál a tovární ladič". Tak uvidíme...

AdosR (254) napsal 16.02.2013 v 15:41

Kubat: Mám časopis motohouse z roku 2009 a tam testujou R1 spise rok 2009 a psali tam cena mašiny 850-900 tis eur.

Orgovany (800) napsal 16.02.2013 v 15:21

Jo a kdyby se mělo jít cestou snížení nákladů tak bych byl pro omezení počtu motorů. Konkrétní číslo je těžký napsat protože do toho tak nevidim. Ale 8 na celou sezonu by snad mohlo stačit.
Určitě by měli zredukovat mechanické úpravy vně motoru. Klika musí být origo již řadu sezon. Nevim jak ojnice, ale taky by měli bejt sériové. Písty protože nejsou příliš nákladný a výrobců je víc než dost by mohli bejt tuningové. Částečnou úpravu hlavy bych taky povolil. Výměnu vaček, úpravu kanálů a snížení hlavy. Ventily jelikož jich je u 4 válců 16 by měli zůstat učitě stejné jako v serii. Převrtání a následné vsazení kvalitních sedel ventilů klidně prej přesáhne 5 000 Euro a to je už dost vysoká částka ...

Stejně si ale myslím že rozpočet na závody dost významně ovlivní počet a závažnost pádů a to bude vždy kámen úrazu.
Nevim jak je to s cestováním, ale pochybuji že se nenajde závodník, manažer nebo někdo z týmu kdo cestuje 1. třídou a to mě přijde jako zbytečný řešení.
Pokut nejsou peníze, musím koukat na vše a ne jen na bike ale i na jiné aspekty ...

Orgovany (800) napsal 16.02.2013 v 15:10-1

Aprilka že je s v serii po motorický stránce v prdeli ?! Neřekl bych. Když tak čtu testy tak její motor u novějšího modelu vysloveně chválej.
Taková honda nebo dokonce Yamaha tak závodně propracovanej motor nemá. Z japonskejch biků stačí na evropskou špičku vlastně už jen Kawka . Sůza by měla představit uplně novej a mnohem radikálnější model ... stejně jako R1 !

dejf. (1341) napsal 16.02.2013 v 13:14+1

supr fotky!

Kubát (1404) napsal 16.02.2013 v 12:35

ADOS: MEGA EURO? JÁ NĚKDE ČETL, ŽE PŘED 2 ROKAMA STÁLO BMW ASI PŮL MEGA

AdosR (254) napsal 16.02.2013 v 11:03-1+2

Jo sory. Někdy mám slovosled na houno a chyby a nechce se mě to opravovat. Sorra. BUDU SE snažit
Jo a mě taky nepřijde 6 mega bez nahradních dílů a motorů nějak málo, když nová motorka stojí 350-450 tis. Jenže probém je ten že už před 2 rokama stál superbike skoro 1 Mil eur a ted to mají krouhnout o 3/4 .d

Marex (2570) napsal 16.02.2013 v 10:43+2

Ados: Čti si to po sobě! Úplně mi z toho běhá mráz po zádech draku.

Marex (2570) napsal 16.02.2013 v 10:42

250 tisíc Euro bez náhradních dílů a motorů jím nestačí...? Tak hoši. Tužku, papír a škrtejte, škrtejte.
Ps: Je vůbec možné ovlivnit cenu továrního superbiku? U satelitů si to umím představit,ale tady moc ne.

AdosR (254) napsal 16.02.2013 v 10:21-3+3

Celkem jasné že nejvíc kope Aprilia kolem sebe. Jako jediná kdyby se jezdilo se skoro stockama by byla v prdely. Po výkonové stránce. To všichni ví. Proto minulý rok těch 20 + motorů... Takže kdyby aprilia do toho nesměla nasypat tolik prachů už by neztíhala. Ale pak by bylo jistě řešení udělat výkonější a spolehlivější verzi pro obyč prodej. Kawa a Ducati má v serii výkon podobný Bmw...




TOPlist