Před testy superbiků v Austrálii

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 20.02.2011 v 13:39

PityGPX - Úplně klidně řeknu svůj názor a klidně se opravím, pokud mě někdo přesvědčí, že je to jinak!

PityGPX (949) napsal 20.02.2011 v 13:32

AKRO: no ale když tento problem vznikl tak si si byl skoro jist, že je to ubohé od motodromu, a až po té co ten odstavec v tom članku byl vymazan a objevily se tady oggovy argumenty si to poupravil přece jen, když něco nevím a nevidím do toho tak tu nebásním se 100% jistotou že je to ubohé od motodromu.

AKRO (-498) napsal 19.02.2011 v 15:47

Ogg - Tady nejde o to jestli se někdo mýlí, jde o jasné prohlášení Smrže a každý kdo o tom psal zaujal své stanovisko! Já jsem napsal, že pokud je to pravda, je to od Motodromu hodně ubohé! Pokud to, ale pravda není, je to ubohé o Smrže! Nic jiného se k tomu nedá říci!

Ogg (387) napsal 18.02.2011 v 20:09

Ještě k případu Kubík Smržů vs dvojnásobný pronájem.
//www.motorkari...ft=102895&fid=25

Nicméně, pravda je taková (je to napsano přímo i ve foru na druhé straně).

Já, jako 100% traťový komisař vyčmuchal, jak tomu doopravdy bylo:

Na hradě se tomu včerejšímu vyjádření Kubíka Smrže o dvojnásobné ceně za testování na masarykáči, jakmile se objevilo jeho jméno, vůbec nevěřilo!!!
Přece každý z motocyklového ranku v Česku ví, že Liberty Racing je spojen přdevším se jménem Kubíka Smrže a tak celá tato historka neměla vůbec logiku.

A nyní se pravda propravdila: Ten odstavec v článku na konkurenčním webu www.bikeracing.cz byl dnes smazán, proč? Zřejmě se ukázalo, že to totiž není pravda. Na Hradě se měří všem stejným metrem a cena za testování pro Liberty byla stejná jako cena, kdyby zde testoval třeba Biaggi na Aprilii či Rolfo s Pederecini!
Ale zeptejme se jinak, proč jinak by to motocyklový vševěd a otec moudrosti pan Racing smazal, že, kdyby to pravda byla?

Doporučuji si přečíst diskuzi pod tím rozhovorem, stačí si kliknout na "Přidat komentář" a uvidíte reakce po smazání onoho důležitého odstavce...

Inu, být traťový komisař má nejednu výhodu. Jakmile je taková klauzule, mám největší přehled.

Howgh.

P.S. Tentokrát se tedy soudruh AKRO "vyjmečně" mýlí a měl by minimálně spytovat svědomí a na dálku se omluvit všem na Hradě včetně pana Abrahama.

Ne každý den je posvícení

PityGPX (949) napsal 18.02.2011 v 14:27

AKRO: ten silverstone (kde se ten případ stal) bych nebral vážně, mgp tam jeli někdy kdy ta trat byla nově udělana (jako první) a přilnavost byla špatná, pak tam jeli f1, a nakonec wsbk, takže wsbk těžily z dobrého gripu. Navíc taky rozhoduje počasí, a další věc, vývoj sbk biků když jeli v silverstone byl už někde znát, zatím co mgp, když tam jeli, tak byly v ranném vývoji a měli ten sezonní vývoj před sebou. Kdyyb mgp jeli v silverstone místo valencie, tedy na konec sezony, tak by mgp byly určo rychlejší zase o nějakou desetinku! :) musíš porovnavat časy např. z valencie, z brna, assenu a ne sivlerstone, když to je nová trat a nový asfalt

AKRO (-498) napsal 17.02.2011 v 22:56

Desmo69 - U tebe by nestačily Kubovi ani 4 tituly SBK za sebou! Jsi tak zaslepený, že tě víc zajímá a výše hodnotíš jakéhokoliv KROUŽILA za desátým místem v MGP, než Mistra světa v Superbicích! Jen počkej příští rok, už loni byli nejlepší jezdci SBK schopni podle časů na stejných okruzích zajet 4-5 místo mezi MGP a jestli ještě příští rok zrychlí... Jak bude potom těch 17 SPZ-skoro-bohů v "nejpretižnější a nejrychlejší třídě vypadat?

AKRO (-498) napsal 17.02.2011 v 21:50

Desmo69 a Rado - A co kdyby Kuba náhodou v Brně vyhrál!

Rado_ (555) napsal 17.02.2011 v 20:14

AKRO > nestraním ani jednomu, ale co když to je naopak, tzn být za každou cenu tím ukřivděným? hm?

desmo69 (638) napsal 17.02.2011 v 19:54

Zajímavý, že ať se na internetu objeví cokoliv, nikdy tomu nevěříš...a najednou, protože to řekl Smrž, tak se to stalo tvé nové životní motto. Jsi divnej "člověk" .
A že by ho zastínil v popularitě? Na to by mu sotva stačily dva tituly v řadě

AKRO (-498) napsal 17.02.2011 v 18:17

Ale, ale! Tak pro Smrže je to v Brně 2x tak drahé! To je strachu, aby náhodou Abaju nezastínil v popularitě! Co kdyby Kuba náhodou pár závodů vyhrál a byl lepší než čerstvý polobůh v MGP?!

smrz-moto (47) napsal 17.02.2011 v 15:43

Zajímavý rozhovor na fansofsmrz.

Marex (2570) napsal 16.02.2011 v 22:23

memphis: To jsem rád, že se na to díváš takhle. Je to i můj názor.

PityGPX (949) napsal 16.02.2011 v 22:19

Bosso (344) napsal 16.02.2011 v 21:39

To Pawka: Bingo!!! Konečně na to někdo přišel...

Pawka (79) napsal 16.02.2011 v 21:22

testy jsou pro bossa aby tady mel co psat,kdyz se nic nedeje

memphis.unv (17) napsal 16.02.2011 v 21:20

já teda nevim ale když testy jsou pro fanoušky tak pro koho jsou závody, pro mechaniky?
testy jsou pro týmy aby se mohly připravit na závody který mají jako prioritu prezentaci veřejnosti a tim pádem aby byla prezentace co nejlepší, ne?
takže se mně zdá snaha dělat z testů další plnohodnotný závody zcestná

AKRO (-498) napsal 16.02.2011 v 21:14

Neplánuje někdo krytou a vyhřívanou dráhu Pity?

Pawka (79) napsal 16.02.2011 v 20:55

katar bude taky drahej,voda drazsi jak béňo,nejlevnejsi cesta je po ose

PityGPX (949) napsal 16.02.2011 v 20:50

kubát: jj chapu to, ale... tovární týmy se klído můžou seskupit v sepangu, v kataru a privátní týmy kit. nemaj sanci na vítezství, at si testuji kde chtějí :) ale když bduou všechny tov. tymy (tedy dobře finančne zajistene) testovat v teple, jezdci si nebudou stezovat, a my fanoušci uvidíme přímé srovnání sil

Kubát (1404) napsal 16.02.2011 v 20:32

pity: tyo ty si snad opravdu natvrdlý. nerozumíš, že prostě dopravit se po cestě po evropě je prostě pro míň movité týmy (nepočítám BMW) jednodušší a levnější, než se letecky přepravovat do kataru či někam jinam?

Marex (2570) napsal 16.02.2011 v 18:00

Kubát: Kamiony jezdí spíš v Mostě, né?

PityGPX (949) napsal 16.02.2011 v 16:17

kubát: stejne tak, jako dostávají bmw do australie a kawa do sepangu

Kubát (1404) napsal 16.02.2011 v 16:01

pity: no chtěl bych vidět, jak dostaneš do kataru kamiony

PityGPX (949) napsal 16.02.2011 v 15:05

tak at jdou testovat do kataru všeci, to maj "kousek" a teplo je tam jak v austrálii.

Pawka (79) napsal 16.02.2011 v 14:23

vis co stoji cesta tymu do australie ci do jinyho tepla nez evropa.br delaj co muzou.

Marex (2570) napsal 16.02.2011 v 13:45

koolja: Už ne. Zamotaný to má ohledně testování i bez tohohle.

PityGPX (949) napsal 16.02.2011 v 13:24

Ok

koolja (134) napsal 16.02.2011 v 11:44

PityGPX:jeste ti trochu zamotam hlavu.V WSBK a SSP jsou jeste Pirelli testy a na ty se dostanou jen teamy,ktery jsou pozvany gumitkama

Marex (2570) napsal 16.02.2011 v 11:07

Pity: Právě počasí při oficiálních testech dokázalo, že je lepší testovat individuálně a hlavně tam, kde počasí slibuje přívětivější výsledek. Slabší týmy si mohou vybrat, jestli šetřit výdaje za zámořskou cestu a netestovat, nebo risknout nečas v Evropě.
Nechápu, proč to nechápeš. Asi jsi nechápavý.

Kubát (1404) napsal 16.02.2011 v 10:58

no myslím, že sranda skončí za měsíc v doningtonu ale už se těším až se to rozjede

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist