VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 18.10.2012 v 14:01

Rado: To víš že jo. Začnu chodit mezi 80-ti tisícový dav a ty mne nazveš ovcí.

Rado_ (555) napsal 17.10.2012 v 11:46

Marex > takto to fakt je, to, že s marketinkovými nástroji neumíme pracovat u nás neznamená, že to jinde nesvedou ) Teď Ti to přesně nepovím ale mám pocit, že Ac Sparta má ze vstupného a reklamních předmětů jen cca 10 procent, ale Barca minimálně dvě třetiny a Dortmund (kde už 4 roky chodí stále stejná návštěva - 80720 lidí) přes 70 procent. zajdi si na zápas Blšany - Příbram a budeš chodit taky ))))

Marex (2570) napsal 17.10.2012 v 10:03

Nuvolari: No ale ke smazání výdajů by jich museli prodat několik vagonů. Peníze na stadion jdou klubům často od města. To prostě utáhnout jít nemůže.

Nuvolari (2329) napsal 16.10.2012 v 22:41

Marexi, ale s těmi příjmy z prodeje klubových gadgetů má Rado pravdu, fakt jsem o tom četl článek a u těch špičkových klubů, které mají nejlepší hráče to dělá fakt velmi významné procento příjmů.

Marex (2570) napsal 16.10.2012 v 21:41-3+1

Rado: Tak s těma dresama jsi mne rozesmál. Máš vůbec představu, kolik by se muselo prodat dresů Ronalda, Messiho...?!? Legraci mám rád,ale tohle je už moc. Kolik stojí údržba a případná rekonstrukce každého stadionu, nedej bože výstavba nového!?! Ve vrcholových sportech na špici zájmu, jsou peníze něčím, co bych přirovnal k prdu ve vířivce. Jednou se to ale podělá. Jsem si jistý!!!

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 16:01

Pity > ani já se nekoukám na utkání Blšany - Příbram, ale kvalitní fotbálek (LM, Premier League), nebo tenis si prostě rád vyzobu... a myslím, že byť jsme na motorkovém serveru, tak na kvalitní fotbálek, tenis, nebo basket se koukne hodně velké procento... kdosi zde o víkendu psal, že kouká na Velkou Pardubickou, s Josefem58 jsme se domluvili na návštěvě biatlonového Nového Města atd...

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 15:59

podle mě je lakmusovým papírkem popularity to, co v dané zemi vysílají - a v jakém množství samozřejmě - placené televize...
Vzhledem k tomu, že je doma sleduji, je to asi takto...

Německo: fotbal, házená, golf, F1, DTM, wrestling, MotoGP... WSBK tam nikdo nezná

Itálie: Fotbal (15 programů SKY Calcio hovoří za vše), tenis, basket, F1, cyklistika... po úpadku VR46 ve sportovních zprávách není o MotoGP ani slovo, o Biaggim se pravda mluvilo

Anglie: Fotbal, kriket, F1, box, golf, BSB

Francie: fotbal, F1, tenis

Rusko: fotbal, hokej, box, atletika, tenis

Motorky - a to i to MotoGP - skoro nikoho nezajímají a pokud je vysílají placené kanály, tak to jsou "druholigové" pakety, na které už ten fotbal nezbývá... Ono rozhodně není náhodou, že žádné motorky nejsou v žádné zemi v portfoliu SKY, Canal+, ESPN ale vedle fotbalu je tam třeba basket, cyklo, tenis, golf, wrestling... tak to prostě je...

PityGPX (949) napsal 16.10.2012 v 15:51

Rado: tak pokud píšeš do diskuzí jménem motorkari.cz tak je jasné že tady píšou a čtou lidé co sleduji hlavně motorky. To že se mrknou na jejich prvni ligu ve městě, ms ve fotbale, v hokeji se nevylučuje ale očividně jsou pro ně motorky č.1. Ten ostatní sport berou jako doplněk, ale život žijí hlavně sezonama MGP, WSBK.
Ty si fanda sportu a kt. dělá skoro do všeho ale ja su rád že během roku mrknu na motorky a 14 dní stravim u MS hokeje popř. u MS Fotbalu :)
Basket, tenis, cyklistika, atletika mě moc nezajímá protože na to si přijdou zase jiní.
Stejně tak ot je i s jinými odvětvými, např. koncerty skupin, někdo žere koncerty a jezdívá na festivaly a ostatní na to kašlou :)

PityGPX (949) napsal 16.10.2012 v 15:48

tak všichni se shodneme že sport č. 1 je fotbal. V každém státě, dál se to pořadí liší. U Nas třeba je hodně vysoko hokej. Jinde třeba zase ne. Motorky jsou chvost, to si přiznejme vyjima Italii a Španelsko. Prostě celkově jsou atletika, fotbal, hokej, cyklistika, plavani, tenis jinde. Je to vidět i na Olympiádě, motorismus neni olympijsky sport, proto tam není.
Na druhou stranu je jasné, že z motorismu je nejvíc populární F1. Pak bych tipoval MOTO GP na druhém místě a pak už je to snad konečně WSBK kt. v klidu porazí Rally, IRC, WTTC a další motoristické disciplíny.
Když se řekne Biaggi tak si každý přestaví WSBK.
Motorky jsou prostě vícc atraktivní než zavody aut, takže to víc přitahuje pozornosti. Rally je prostě nuda, tam nemůžete spadnout, jen prostě jezdíte lesem, o ničem. ve wsbk bojujete kolo na kolo do poslendího kola a to je to co lidé chtěji vidět! Souboje, ne kroužení!

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 15:41

OK, já to neřeším, nejsem omezen jen sledováním motorek, jako mnoho zdejších - respektive do této pózy se stylizujících, i když tomu nevěřím, že sledují jen motorky...

mike.46 (604) napsal 16.10.2012 v 15:36

Rado: já se s ničím smiřovat nemusím. Najdi mi někde v mém názoru, že tu srovnávám nějaké sporty a píšu o postavení fotbalu nebo o nákladech v motorsportu? Asi čteš nějakou jinou diskusi.

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 15:31

mike > OK, smiř se ale s tím, že motorky jsou na jedné straně sport drahý, ale na druhé sport vyloženě pro menšiny, vyjma F1. Tak to prostě je a na tomto pozadí se vůbec divím rozsahu, který třeba WSBK na Eurosportu mají, protože je to jejich renomé vůči třeba té Bundeslize naprosto neadekvátní... Pokud si někdo myslí, že by měl mít motorsport na TV obrazovkách prostor, jako špičkový fotbal, tak by se měl jít léčit k Chocholouškovi...

mike.46 (604) napsal 16.10.2012 v 15:28

Rado: proč by ze mě mluvila frustrace a závist? Mluvil jsem o sponzoringu globálně, tak mi nevkládej do úst něco, co jsem neřekl, jak rád říkáváš...
Řekl bych, že v mém názoru hledáš něco, co tam vůbec není. Asi si to vůbec neuvědomuješ, ale tak jak tady napadáš takové to klasické "čecháčství", tak jsi právě nejvíc tím "pravým klasickým Čechem".

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 15:26

oprava k tomu z 15:12... jako fa podnikám se ztrátou samozřejmě )

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 15:17

Spíše z Tebe mluví jen frustrace a závist, proto hledáš cokoliv, abys ten fotbal shodil, namísto by sis přiznal, že motorsport tolik netáhne... ano, fotbal je podvod, fňuk...

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 15:12

mike.46 > je to jen účetní hříčka. Já taky jako firma podnikám se ziskem, ale jako FO se mi daří dobře, košile bližší, než kabát. Neříkám, že koupí předmětů z Off Store jsem chtěl přispět (nevkládej mi to do úst, na slovíčkách si zakládám a tohle jsem cíleně neřekl) ale řekl jsem, že v jiných druzích sportu z merchandisingu a vstupného defacto žijí jako že více, než polovina příjmu Manchesteru United, nebo Realu je z tohoto zdroje, tohle je fakt. Nic více jsem neřekl, jen fakta a stavěj se třeba na hlavu. Od klávesnice je silný každý, hlavně každý Čech...

Ano, sponzoring fotbalu je "podvod" a v motorsportu je vše čisté, že ano? Nalijme si čistého vína, v globálním měřítku motorky nikoho nezajímají... Znám spoustu lidí, kteří se na motorky rádi mrknou když jsou doma a nemaj co do činění, ale nikdy si kvůli nim nechystají budík, kdežto u MS ve fotbale, nebo OH tohle neplatí... Neglorifikuj motorsport na úroveň, které se nikdy nepřiblíží...

mike.46 (604) napsal 16.10.2012 v 15:04+1

Rado: ty účetní hříčko, pokud je někdo zadlužený (firma) tak to znamená, že nehospodaří dobře a dle zákona, protože hlavní podmínkou podnikání je tvorba zisku...
A to, že to nikdo nedotuje také není úplně pravda, protože se za některé ze subjektů zapojených do tohoto "velkého" kolotoče občas musí postavit např. stát, aby nedošlo k průšvihu.
Navíc o tom, že sponzoring je jen pračkou peněz, z nichž pouze malá část zůstává skutečně tomu sponzorovanému, snad ani psát nemusím = další "podvod".
A to, že sis koupil předmět z Official storu, Tě řadí mezi nás ovce, o kterých tak rád v souvislosti s MotoGP píšeš. Jen mi prosím Tě vysvětli, jak jsi tím nákupem podpořil závody a zda jsi to dělal záměrně abys je podpořil.

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 14:32-2+1

Fotbalové velkokluby jsou sice zadlužené, to ale vůbec neznamená, že si na sebe nevydělají, naopak... Každý velký přestup je zaplacen ještě dříve, než daný hráč vběhne na trávník prodejem dresů a jiných předmětů s jeho jménem. A kde jsou astronomické částky od sponzorů, TV společností (jen od SKY UK zaplatí Premier League 760 milionů liber za jednu sezonu - a kde jsou další televize) ze vstupného atd... ty prachy se tam fakt točí a to jen a jen díky marketingu a divákům, nikdo to nedotuje.

Kdo z Vás si na podporu závodů koupil nějaký předmět z Official MGP/WSBK Store? Já mám original SUOMY Spec1 R a Suomy Vandal - obě replica Biaggi za bratru 800 USD obě, boty AlpineStars (kdysi s nimi Max jezdil) replica Biaggi a asi 5 triček...

Pokud se o fotbalových klubech hovoří v souvislosti se zadlužením, není to zdaleka o tom, že si nevydělají, ale majitelé si stahují vložené peníze pro sebe, takže defacto vše je jen účetní hříčka...

Pity > souhlas, ale očekávání některých s tímto faktem nekoresponduje...

PityGPX (949) napsal 16.10.2012 v 14:30+1

Rado: takových lidí uz moc není tady v ČR. Většina bere, že nejsme žádný národ mistrů světa a jsme spokojeni s tím co nám jezdci zajíždí :) Život neni jen motocyklový sport.

mike99 (322) napsal 16.10.2012 v 13:47

A teraz k clanku. Podla slov Biaggiho pri GP San Marina jedna s Apriliou na predlzeni zmluvy, su vraj blizko k dohode, ale nic nie je este ste. On sam si nevie predstavit, ze by sa ich cesty rozdelili.
Myslim si, ze na rok 2013 pojde Max na Aprilii

mike99 (322) napsal 16.10.2012 v 13:45

Zaujimava diskusia o popularnosti sportov. Asi vo vacsine krajin je sport c.1 futbal.
A zadlzenost vs. navratnost?
Su niektore futbalove timy, ktore su zadlzene, ako napisal Marex. Ale su timy, ktore aj zarabaju ako Man. United je najbohatsi klub na svete, ktory si dokonca urcil, ze kolko musi dat ich sponzor, aby ho mali na drese
Ak si dobre pamatam, tak David Beckham za prestup + cele angazma stal Real Madrid 70 mil. eur. Za toto obdobie tim na nom zarobil 300 mi. eur
Kolko prototypov (satelitov) by sa dalo zohnat za 200 mil. eur? Tolko chcel zaplatit Man. City Realu Madrid za C. Ronalda

Futbal nie je na tom tak zle, ked sa v nom tocia take peniaze. Zoberte si sponzorov Ligy majstrov (Ford, Gazprom, Heineken, Mastercard, Sony a Adidas - adidas dodava veci). Tim za vitazstvo ci remizu v zapase ziskava peniaze. Peniaze dostava uz aj za postup do zakladnej skupiny LM.
Myslim si, ze futbal a s motocyklovym sportom neda porovnavat co sa tyka penazi.

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 10:16-1+3

JJ > ale u nich je i z pozice pátého sportu více peněz, než u nás sport č 1... Holt na drahé sporty ve víceméně rozvojové zemi, jakou je ta naše prachy nejsou. Jen zdejší diskutéři to nedovedou pochopit a vznášejí se na růžových oblacích. Myslí si, že každý z našich jezdců pokud nemá místo v továrním TOP3 týmu, tak je mu spáchána děsná křivda, že pořádání závodů MS u nás musí být pravidlo, stejně tak jako jejich přenosy na ČT. Kdyby byli soudní, tak si uvědomí, že by mohli být rádi za starty našich jezdců na Wild Card (jakože tomu tak donedávna bylo a jak jsme byli vděční) a hodinové záznamy Velkých cen. Motorsport je především o pěnězích, a ty u nás nejsou. Mimochodem, když se rozhodne Joska spojit síly s Ukrajinsko-Ruským kapitálem, taky je to špatně... tak co vůbec ti tupci chtějí? Samozřejmě ze svého nepřispějí, jen tlučou tou svou hubou... Já to beru pragmaticky, jak to je, nedělám si iluze, nenosém růžové brýle, nesním o nesplnitelném... Naopak, pokud něco potřebuji, postarám se sám, a s nataženou rukou nečekám... ale čemu se vlastně divím, víme, jak dopadly volby...

JollyJoker (1004) napsal 16.10.2012 v 10:06

A jaká je oblíbenost motocyklového sportu ve španělsku,itálii,francii a británii??
Asi tam taky vede fotbal,ale moto je tam na druhém,třetím možná pátém místě.
A ta souvislost se sponzory,placením jezdců a výhody národnosti je velice úzce spojitá.
Proto tady nikdy nebudou mít na růžích ustláno Kubajz,Korfík,Hanika...
Bude to přitažené za vlasy,ale jsou to tady kokosy na sněhu

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 09:52-2+2

Souhlas... za tři kila není ani půlka motonádrže a ani se z toho člověk neožere okolkovaným chlastem

Ale pro někoho je to asi sport:

1. Kňučet, že závody nejsou na veřejnoprávním médiu
2. Minutu před závodem se dožadovat linku na web přenos
3. Po přenosu dštít oheň a síru, co by udělali lépe

Pro mě je všechno tohle legrační, protože se vsadím, že drtivá většina lidí, kteří se zde dožadují Motorsportu, stejně tak kvičí v diskusích k Premier League nebo nějakému tenisu... Kvičet je totiž u mnohých to jediné, co umí/chtějí umět... ale je to furt dokola, už se k tomu nemá smysl vyjadřovat. Naopak, další sezona bez motorek na FTA (Sport 1DE i LA7 končí) bude prima Pěkný den všem

aralyon (59) napsal 16.10.2012 v 09:45+3

Presne tak, F1, MotoGP, nebo NHL na Verejnopravni medium nepatri. Zrovna u motorkaru, jejichz konicek ne asi nejdrazsi mozny mi pripada usmevne ze nemaji 300 mesicne na nejaky rozsireny televizni balicek

Rado_ (555) napsal 16.10.2012 v 09:29-2+2

martin > skladba sportu na CT4 odpovídá nabídce televize veřejné služby, která vysílá sporty, jenž si na sebeprezentaci nevydělají samy. Komerčně úspěšné sporty patří na placené kanály. Já se teda rád na menšinové sporty rád kouknu a se skladbou na CT Sport plne souhlasim

martin1 (658) napsal 16.10.2012 v 09:12-3+3

pěkný žebříčky nejvís mne drtí skladba sportu na čt4-to je katastrofa, ale až se dám na golf to budou lázně

desmo69 (638) napsal 16.10.2012 v 01:19

JollyJoker, minulý týden v rádiu říkali že na základě sport.cz je v ČR žebříček:
1. Fotbal
2. Cyklistika
3. Hokej
4. Baketbal
5. Volejbal
6. Tenis

O nákladech bohužel nic neříkali, ale možná ses trefil

Evo (411) napsal 16.10.2012 v 00:48+1

Superbiker v 19:01- Tady ale nejde tak o Guintoliho,ale o modelovou situaci moralniho problemu se kterym se potykame v nasem zivote vsichni. Byt cestny?A za jakou cenu? A co to vlastne je byt cestny?Tezke otazky. Proto me udivila rozhodnost s jakou ho nekteri odsoudili. Jiste to jsou lide tech nejvyssich moralnich kvalit.

Marex (2570) napsal 15.10.2012 v 22:49

Rado: Nákladovost VS návratovost... jak je to třeba ve fotbale? Většina špičkových týmů je silně zadlužených a dluží, kam se podíváš. Fanoušci to vstupenkami rozhodně neutáhnou. Bavíme se o týmech, jako je Barcelona, Real... Já to vidím hodně podobně, jako je to v motosportu...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist