VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 09.08.2010 v 21:34

Ono se to dalo stihnout, pokud by se to dělalo v pátek, nebo měli "pekárnu" jak v Evropě, tak v Americe!

PityGPX (949) napsal 09.08.2010 v 21:12

Tak když se jezdíly záoceánské GP tak to asi nešlo, to platilo jen v evropě, kdy mu dodávali pneu :)

AKRO (-498) napsal 09.08.2010 v 17:00

ONO SE TO OPRAVDU PEKLO PŘED ZÁVODEM, POKUD TO BYLO V ZÁMOŘÍ ASI TO MUSELI ZVLÁDNOUT UŽ PO PÁTEČNÍM TRÉNINKU! JINAK PROBLÉM JE UPÉCT A VČAS DODAT TAM URČITĚ BYL, ALE KONEČNÝ EFEKT BYL VÍTĚZSTVÍ! JÁ SI NĚJAK NEMŮŽU POMOCI, ALE POŘÁD TO POVAŽUJI ZA PODVOD, NĚCO JAKO KDYBY SKOKAN O TAČI MĚL TYČ, KTERÁ PRUŽÍ A VYHAZUJE VÍC! kDYSI SE TO V ATLETICE TAKY ŘEŠILO!

Kryšpín (7) napsal 09.08.2010 v 14:40

S pneu se vždycky hodně povádělo, svýho času to uměli i hoši od Matadoru - ne každý v Octavia cupu měl "ty správné pneu". Takže bych i věřil, že pro Rossiho uměli taky třeba připravit lepší matroš. Ale péct to přes noc před závodem, nevím, je to technologicky malinko problém.

Kryšpín (7) napsal 09.08.2010 v 14:37

Mě by, čitě teoreticky, akorát zajímalo, jak to ty hoší od Michelinu udělali - upéct přes noc pro Rossiho especiální pneušky. Že by to bylo jednodušší, než upéct buchtu? No, měli data, s datama hyjé do Francie (i když Pán Bůh ví, kde maj vlastně pekárnu... ), honem umíchat směs a upéct gumky. A pak honem zpět na okruh (což nemusí být za rohem) tak, aby byly rohlíčky pro Rossíka ještě teplé.. . Zní to jednuduše, ale otázečka: Je to vůbec možné???

AKRO (-498) napsal 09.08.2010 v 13:51

Kryšpín - Ani nemohl mít titul, bylo to v době, kdy Rossíkovi pekli přes noc ty gumy! Rossík tenkrát tvrdil, že je Max už starej! A že to je už dost let!

Kryšpín (7) napsal 09.08.2010 v 07:47

MS - myslel jsem samozřejmě královskou třídu, kdyby tady chtěl někdo okamžitě reagovat, že 4 tituly má...

Kryšpín (7) napsal 09.08.2010 v 07:45

Hamižnej Haga, co už měl dávno odejít...Ještě řekněte, že vlastně neumí jezdit. Hoši, hoši, tohle říct o chlápkovi, co jezdí špičku WSBK spoustu let, to nesvědčí moc o vaší soudnosti... . Je to trochu můj kůň, ale objektivně - je to jedna z největších postav WSBK uplynulých let a nic na tom nemění to, že neudělal žádný titul. Koneckonců, Biaggimu taky titul v MS "nebyl dopřán" a je to jeden z největších jezdců.

PityGPX (949) napsal 08.08.2010 v 20:57

"kdyz jezdil na R1 tak vyhravaly Ducati,presel na Duc a vyhrala R1" // čím to asi je??

Belaen (43) napsal 08.08.2010 v 13:27

Skvely info. Diky.

Roman.Le (-1) napsal 08.08.2010 v 11:41

Rado: Za prachama??? To asi tezko,sel za titulem,kdyz jezdil na R1 tak vyhravaly Ducati,presel na Duc a vyhrala R1...proste mel smulu protoze 2 roky po sobe mu utekly tituly snad o 5 bodu

Rado_ (555) napsal 07.08.2010 v 11:12

mamba > Haga je mi volný, nemám k němu pozitivní, ani negativní vztah

mamba54 (1340) napsal 06.08.2010 v 16:25

Rado-žes mu to tenkrát nerozmluvil?!

Rado_ (555) napsal 06.08.2010 v 14:34

Pokud jde o Noriho, má co chtěl... Byl hamižný a šel za prachama... holt to nevyšlo, ale je to jeho boj

DaliboRR (1) napsal 06.08.2010 v 10:37

Haga měl odejít předloni...pokoušet se o nemožné nemá smysl (titul) Hlavní chybou bylo odejití od Yamahy k Ducati...hold má co chtěl KTM asi do WSBK v tovární podobě nikdy nevstoupí...vidí co to stojí jediného zastupce srandovních dvouvalcu (viz Aprilia a BMW radeji zvolilo čtyřvalec) a rakusane jako pracovity narod by se nesnizilo k vecnemu fňukáni pro vyhody jako Ducati.

Roman.Le (-1) napsal 05.08.2010 v 22:32

pokud Nori skonci tak budu fandim mu uz od dob kdy jezdil na R7 a ted jsem doufal ze ho uvidim na Kawe. Asi uz nema chut a jak sam priznal ma strach ze zraneni. V jednom rozhovoru jsem cetl ze si mezi ostatnimi top jezdci pripada jako male zviratko vypustene mezi hladove psy a to je pro zavodnika spatny

Marex (2570) napsal 05.08.2010 v 22:26

Mamba: Jen ti oplácím.

mamba54 (1340) napsal 05.08.2010 v 22:25

Marex: dnes jsi zase ve formě. Bavíš mě.Jen tak dál

Marex (2570) napsal 05.08.2010 v 22:12

Mamba: Pokud nespadne a neudělá díru do kapotáže...

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 21:54

Top10 udělá

mamba54 (1340) napsal 05.08.2010 v 21:51

Rád bych se pletl,ale osobně se přikláním k názoru,že R.L.Hayden žádnou díru do světa v moto2 v Indianapolis neudělá.

Marex (2570) napsal 05.08.2010 v 21:33

Pity: Na druhou stranu ve SSP může říct, že jezdí tovární Hondu jenom pár vyvolených, zatímco v Moto2 ji jezdí vlastně všichni. Je to jenom otázka otázka úhlu pohledu.

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 21:30

Toš v té konkurenci nevim nevim. Jako, zajede ale co bude uspěch? Top15 ?

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 21:27

No ale v Silverstone a v Assenu MT2 byly pomalejší jak WSS, aspoň z tréninků, nevím fastest lap v závodě. No uvidíme, zas je pravda že ono to moc dobře nejde porovnávat, pokaždé máš jinou teplotu vzduchu - teplotu tratě atd.

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 21:26

Já jsem zvědavej na R.Haydena ted v Indianapolis,jak si v MT2 pojede.Doufám,že zajede nějakej pěknej výsledek

JV (68) napsal 05.08.2010 v 21:22

To Pity: Aby ses za týden nedivil! Neberu v potaz treninky (2,02,8), ale v závodě 2,04??? To M2 daj! Na CC z roku 2009 zapomeň!!!

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 21:22

Tím jsem chtěl jen říct,že to by mohlo být Sofuoglovo,čistě teoreticky,možní angažmá

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 21:21

Nechce náhodou Honda udělat pro příští rok svůj tovární tým v MT2?Ted ale nevím jestli si to nepletu právě se Sutrem,pač ten to chce udělat určite,že bude mít vlastní tování tým Suter.A když už jsem u toho továrního týmu suter.Už to zase začíná.Vyrovnanost půjde zachvilku zase do zadnice,protože si každý výrobce udělá tovární tým a za pár sezon to bude zase tam kde to bylo a rozdíly budou x sekund.

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 21:15

To ano, do mT2 je to blíž do MGP, ale člověk když jezdí tovární hodnu ve WSS tak řekne "jsem tovární jezdec Hondy a má triko Honda racing, prostě king" a toto v MT2 říct nejde!!! Tam řekne, jsem jezdec Suteru či tak a nikdo nechápe co to je. Nikdo neví co je Suter (z obyč. lidí). Takže jako když člověk řekne jezdím za hondu 600cc světový šampionát tak to zní lepší než když někdo řekne, jezdím za suter světový šampionat :) pravda je, že ale ve WSS jsou jen tři značky takže to taky není nic světoborného, tzn 3 továrny ve WSS zhruba na stejné úrovni jako 13 různých šasí v MT2 hehehe.

Je fakt, že v ČR ví o MT2 každý díky Nově. Takže já ty jezdce chápu, ale jdou do "horších" motorek, prostě budou na nich zajíždět horší časy! a to není logické protože každý chce přestupovat do lepších motorek :))
Třeba u Parske to chapu, ten chce do WSS protože ve WSBK má dva roky starou hondu se kt. si vyjede tak max. 19 či 20 místo a to ať de jezdit na titul ve WSS že. Prostě víc jak rok stará motorka ve WSBK nemá co dělat...

Kubát (1404) napsal 05.08.2010 v 21:07

Pity: no jestli to kromě lepšího zmedializování, ale asi taky proto, že z m2 je to do mgp blíž než z wss. jinak u nás se díky zastoupení mluví asi nejvíc o moto2, o motogp míň, pak občas biky, okrajově 125 a o wss jen když se tam někdo zmrtví. jinak že jsou nějaké škoty naše mediální mrdky ještě nepobrali

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist