Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ivan: Nemyslím, že "italské léto" je důvodem, proč Bimota není homologovaná. Cena strojů od Bimoty odpovídá pracnosti, technologiím, použitým materiálům a z nemalé části ruční výrobě. To pochopitelně určuje poptávku, z níž pramení menší množství prodaných strojů.
Stejně se musím smát tomu, že ten stroj není homologovaný, závodit smí,ale šalamounsky se mu nepočítají body. Připomíná mi to Petronasy, které byly tak silně kritizovány odpůrci Infrontu, jež tak bídně medializoval WSBK.
Takže rozhoduje počet PRODANÝCH strojů,ne vyrobených ??
Ivan: Nemyslím, že "italské léto" je důvodem, proč Bimota není homologovaná. Cena strojů od Bimoty odpovídá pracnosti, technologiím, použitým materiálům a z nemalé části ruční výrobě. To pochopitelně určuje poptávku, z níž pramení menší množství prodaných strojů.
Stejně se musím smát tomu, že ten stroj není homologovaný, závodit smí,ale šalamounsky se mu nepočítají body. Připomíná mi to Petronasy, které byly tak silně kritizovány odpůrci Infrontu, jež tak bídně medializoval WSBK.
Není to "třeba" tím, skinny, že ještě nevyrobili příslušný počet strojů, pro homologaci nutný ? Nezapomeň, že teď je "v Itálii léto" ...
proč nemají tu homologaci ještě zařízenou?
Kuba Smrž je zatím nejrychlejší v tréningu na BSB v Brands Hatch
//www.britishsuperbike.com/news/bimota-alstare-junior-team-set-for-mce-british-superbike-championship-debut.aspx
Homologaci to nemá, tak jaképak EVO? Zatím je to speciál, který jezdí mimo závod a dost nechápu, že ho tam nechají jezdit!