Na druhý pokus zajel Ježek na sedmnácté místo
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Ondřeje Ježka | Foto: Archív Ondřej Ježek | Zveřejněno: 10.7.2017 | Zobrazeno: 2 468x
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Ondřeje Ježka | Foto: Archív Ondřej Ježek | Zveřejněno: 10.7.2017 | Zobrazeno: 2 468x
No vida, stačí "nové díly", t.j. sáhnout do šrajtofle, a Badovini je hned
výrazně rychlejší ... I v AA přece platí "bez peněz do závodění nelez" !
Třeba se teda "najdou prachy" na nové díly i pro Ondru - jen aby už
mezitím neskončila sezóna ...
Samozřejmě jsem tím nemyslel rychlost růstu bodového konta, ale čistě závodní rychlost podle dosažených časů na kolo. Když projedu pdfka na worldsbk, tak v naprostý většině je ayrtonova rychlost vyšší a často ne zrovna o málo. I když ve výsledku jsou z toho pro oba lucerny.
@Sepacek
Badovini 14 bodů
Ježek 12 bodů
Takže výrazně rychlejší Badovini rozhodně není.
Není. Ondra ho dvakrát dokázal nechat v závodě za sebou a čtyřikrát s tím Ayrton nedojel (vlastně pětkrát, ale v tom jednom případě Ondra vůbec nestartoval). Ondra dokončil všechny závody, do kterých nastoupil.
Není Ayrton výrazně rychlejší už od začátku sezony na všech tratích, bez ohledu na díly?
No jestli se příští rok změní pravidla,tak pochybuju že nové díly dostane i Ondra,ale je fakt,že Ayrton byl výrazně rychlejší s nimi,
unavix-má smlouvu, kdyby ted zdrh je s ním amen a může do Alpe, věřme, že se to v dobré obrátí třeba v jiném angažmá myslím před pár lety zdrh 52 z Imoly, že na tom jezdit nebude...
ani bych se nedivil kdyby dali upgrade jen na 1 bike ital italovi
jdu zvracet
jak jako jak se to promítne do zbytku sezony? tzn ze ondra nedostane nic nebo taky dostane co badovini?
"Rozsvítilo se mně" , když jsem si uvědomil, kam to ve WSBK "dotáhla"
např. mnou v minulosti tvrdě kritizovaná IODA Racing ...
Mercado, nováček Savadori a Laverty dnes dokázali na Aprilce jet první desítku !
Potvrzuje to, že některé týmy ke svým začátkům (ať už v MotoGP, nebo ve WSBK)
prostě potřebují "levné jezdce z východu", kteří s nimi projdou ta krušná období, kdy
jejich stroje nejsou konkurenceschopné a po 1-2 sezónách "přijdou" ti příslušně
solventní jezdci, nahradí ty, co si "vyžrali" to nejhorší, a s kvalitou materiálu a zku-
šenostmi v setupu se dostaví i výsledky . Kde ale už je českým jezdcům konec ...
Může se někdo Ježka zeptat jestli ho to baví? Jakej z toho má pocit pořád vozit lucernu.
Mě by to tedy iritovalo tak, že bych od toho šel pryč.