Jonathan Rea: "Žádný dlouhodobý plán pro MotoGP"

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Evo (411) napsal 10.02.2013 v 21:18

A dobre jsi udelal , Jonatáne. Nemusi to byt spatny jezdec, mozna by se casem i vypracoval. Ale kdo mu ten cas da, a proc taky? Vzdyt cas jsou penize. A kdyz v rade ceka parta mladych vlcaku, deti MGP...

SoulTrain21 (753) napsal 10.02.2013 v 16:47+3

Jakmile vyhori jezdec sbk v motogp tak je to ihned prezentovano nizkou kvalitou jezdce ale kdyz ve wsbk loni vyhorel Ayoama, tak se to okamzite omlouvalo pneumatikama . Jak by prece mohli vocasove z wsbk pojezdit poloboha z motogp.

desmo69 (638) napsal 10.02.2013 v 14:58-1+1

RaceBoy, ok..jezdci motogp jsou nuly. Zato Guintoli, Checa, Melandri, Biaggi..no prostě špička sbk jsou nadjezdci. Škoda jen že jsou taky z motogp, tzn nuly. Paradox?

RaceBoy (63) napsal 10.02.2013 v 14:54-2

Desmo 69: Máš pravdu, Top jezdci Z Moto GP nikam nemusí ani jezdit, totiž snadno jim napráská i testovací jezdec Katsuyuki Nakasuga, který si odskočil z národního šampionátu superbiků

Fullgas1 (746) napsal 10.02.2013 v 14:48+1

spicka v motogp (Stoner, Lorenzo, Pedrosa a možno aj Rossi na yamahe)su momentalne o jednu triedu vyssie ako vsetci ostatny ci uz wsbk alebo crt. Je ohromujuce ake vyrovnane a rychle casy dosahuju pocas zavodu. Myslim ze knim pribudne aj Marquez a to hodne rychlo. Rozdiel medzi jazdcami WSBK a MotGP je hlavne v skusenostiach s nastavenim a vyuzitim elektroniky ktora sa pouziva v MOtoGP. Rea pocas svojho suplovania v MotoGp nemal sancu na uspech, pretoze nastavenie elektoniky nepozna do takej miery ako jazdci typu Lorenzo ktory ju pouzival omnoho skorej. A nemyslim si ze Rea je nejake eso typu Stoner. To Marquez je z ineho sudka...

desmo69 (638) napsal 10.02.2013 v 14:40-2+2

Spíš realita je taková, že jezdci z sbk chodí do motogp na pár závodů vždy někoho nahradit. To ale top jezdci z motogp nemají zapotřebí někoho nahrazovat v sbk.

RaceBoy (63) napsal 10.02.2013 v 14:28-5+1

Desmo 69: Pochybovat můžeš, ale realita je taková že TOP Moto GP jezci se bojí, že dostanou napráskáno a to si oni a celá Dorna nemůže z důvodu poklesu image dovolit... Proto, žádný TOP MotoGP jezdec nikdy nevyhraje závod WSBK či BSB...

desmo69 (638) napsal 10.02.2013 v 13:04-1+4

RaceBoy, jenže taky žádný top motogp jezdec nedostal šanci si na jeden závod odskočit do sbk. Kdyby si takovej Lorenzo měl střihnout jeden víkend třeba v Aragonu tak pochybuju že by měl velkej problém vyhrát.

R.a.g.n.a.r (84) napsal 10.02.2013 v 12:55-1+3

Sráčika:D romíku romíku, ukaž mi ty lišáku kolik máš doma titulů alespoň z MotoGP, to jsem na tebe zvědavej, některým lidem by se měla sebrat svoboda slova...

28romik05 (-197) napsal 10.02.2013 v 12:40-8+1

Simoncelli keby nezomrel, tak po ňom ani pes neštekne to je pravda a realita. Ja si myslím, že Rea je oveľa lepší jazdec a nemôžme ho porovnávať s hazardérom Simoncellim. Nechajte ho zabehnúť na Honde v MOTOGP a potrápi aj vašeho sráčika Rossiho!!! REA -

RaceBoy (63) napsal 10.02.2013 v 12:35-3+2

pilotbalda: Jakou krvinu? Tak se podívej co je nejvyhládavanější na googlu se jménem Simoncelli? vzestupná forma to rozhodně není a ani žádnej jeho úspěch. Je to jeho SMRT!!! a to je jasně dané... Je to fakt, tak nebuď naivní... Je to momentálně nejznámější pilot díky své smrti.

pilotbalda (115) napsal 10.02.2013 v 12:10-1+2

RaceBoy: jak múžeš napsat takovou kravinu!!! Když jel Super Sic WSBK, tak Aprilia nebyla nejlepší motorka v poli. A jeho forma byla jasně vzestupná, takže to, že je znám hlavně svou smrtí... - blbost.

RaceBoy (63) napsal 10.02.2013 v 11:45

Jojo a celé startovní pole mu to taky darovalo, vždyť tam se vůbec nezávodilo, vid´? Oni všichni jeli jen tak... pro rohlíky a Vale se tam taky válel, aby to Nickymu daroval... Hele, závodník nikdy nikomu nic nedaruje, protoze chce vyhrát!!! Tímto se řídí celý motocyklový sport!!! Zkrátka Loris na Troye nemel, stejně tak ani neměl na jakýkoliv titul ve velkejch motorkách.

nerd (199) napsal 10.02.2013 v 11:29-1

navyse tu Valenciu Troyovi Loris daroval. Dotiahol ho a nechal ho vyhrat :) pekne gesto od Caprirexa, jemu vtedy uz o nic neslo

RaceBoy (63) napsal 10.02.2013 v 11:28-6

Jasně Pity, máš pravdu, ale nikdo jiný z Moto GP nic takového nedokázal ve WSBK, a proto se to tak připomíná! Tam je ten rozdíl. Jediný kdo se dokázal zviditelnit byl Simoncelli, ale ten je zase známej spíš svou smrtí, než tím, že něco dokázal ve WSBK... Proto jakékoliv porovnávání jezdeckých kvalit MotoGP vs WSBK je nepatřičné.

PityGPX (949) napsal 10.02.2013 v 11:12+5

To s tím troyem je pořád ohrátý, zapomínáte na dvě věci. Troy nebyl v roce 2006 žádným nováčkem v MGP, motorku GP Ducati znal dva roky (03,04), Valencii znal, znal bike gp 990 když tam byl tři roky (03-05), jel se pobavit, Rossi pod tlakem chyboval, spadl, hayden neriskoval, dojel si pro třetí flek, a Troy tak měl více-méně opravdu otevřenou cestu k vítězství nicméně ten závod vyhrál protože byl nejlepší (logické) ale nepište tu že jen tak přišel do GP a vyhrál když defakto MOTOGP do té doby jezdil tři roky a znal tak techniku, a vše okolo, snad krom Gum. Ale hlavní věc na kt. nezapomínám: Přesstup z WSBK na GP o 990, nebyl tak složitý jako přestup v aktuální době kdy to jsou úplně jiné motorky díky narustající elektronice od roku 2007 kdy TC a další věci začaly promlouvat více a více. Do roku 2006 ty motorky nebyly tak přepichované elektronikou a dalo se s něma driftovat a uplaťnovat jezdecký styl z WSBK, protože to bylo vidět i na Haydnovi, Edwardsovi a dalších co přišli z WSBK že jim ty 990 opravdu sedli a byli s něma vepředu, což se nedá říct o éře 800/1000cc kde jsou už neškodní jak mandelinka po postřiku.
Prostě musíte brát v potaz to, že Troy v roce 2006 šel zpátky "domů" kde to vše znal. Navíc si vzal sebou Tardozziho. Když hostuje nějaký borecz wsbk v Pramacu kde nezná nikoho a ještě k tomu sedlá GP bike, který se nedá porovnávat s bývalou 990cc, tak je to úplně něco jiného.

Ale jak říkám, Troy to vyhrál famozně a byl v tom závodě nejlepší ale opravdu nezapomínejte, že mu hrálo do karet x faktorů, ze kterých těžil.

RaceBoy (63) napsal 10.02.2013 v 10:58-5+1

tvrzení, že " přece jen je jezdecký rozdíl mezi úrovní MotoGP a WSBK hodně velký " je hodně odvážné... Nyní je situace taková, že každý jezdec národního šampionátu má možnost jet MotoGP, jde pouze o peníze a s jezdeckou kvalitou to nemá nic společného. Příkladů je celá řada (viz náš Kája Padája), kterému bude dávat na prdel třeba takový Laverty. Každopádně o kvalitě obou šampionátů svědší taktéž hostování Troye Bailisse v roce 2006 ve Valecii, kdy si "vytřel" s celým startovním polem i koutky po snídani. (což třeba nikdo z MotoGP ve WSBK nedokázal. A pan Simoncelli? Ono, když jedete doma na nej motorce a nemusíte zajet žádný výsledek, pouze se bavíte, tak to taky vypadá drobet jinak. Jinak na velkých motorkách nic nevyhrál. (250 nepočítám za velké motorky)...

Dejvid17 (1088) napsal 10.02.2013 v 10:19

chtěl bych ho vidět na jiném biku.. furt se říká, že Honda je složitá jako Ducati, že na ní musíš mít styl a bla bla, že ostatní týmoví kolegové vyhořeli, tak jestli je to fakt pravda a je to tou Hondou, že je pořád 4,5 atd...

PityGPX (949) napsal 10.02.2013 v 10:11

Dle mě opravdu do MGP jen tak nevstoupí, to by musel vyhrát titul, navíc pro něj hraje roli i to, že na prototypech jezdí už dva britové a to Dorně stačí. Nepotřebuji moc britů, když už tam jsou dva.
Na druhou stranu respekt, že je jediný, kdo s Hondou za poslední tři roky jezdil poměrně ve předu, narozdíl od svých byv. týmových kolegů, kt. tvořili víceméně chvost (Neuki, Xaus, Aoyama).




TOPlist