Jak silná bude Ducati na začátku letošní sezony?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mike99 (322) napsal 17.02.2013 v 01:27

To, ze ma Vale narodky ste si spomenuli, ale to, ze prve narodeniny oslavuje aj Caseyho dcera, Alessandra Maria, ste zabudli. Tak aspon odo mna vsetko najlepsie!

mike99 (322) napsal 17.02.2013 v 00:42

memphis.unv: a kto pise, ze je to kvoli Rossimu? Takze o com?
SPV so svojom prispevku hovoril o rozpocte Ducati a o ich zvysenej predajnosti. Ducati mala dlhy uz davno pred Rossiho prichodom a v case prevzatia spolocnostou Audi to bolo cca 200 mil. eur. To ich Stoner tak zadlzil? Ale ty by si to mal vediet najlepsie, kedze v Ducati uz nejaky ten piatok posobis

Marex (2570) napsal 16.02.2013 v 22:32

Ta Ducati skutečně chová k Rossimu nepochopitelnou náklonnost. Platili mu horentní sumy, zprznili vítězný stroj a nakonec Rossiho ještě přemlouvali,aby zůstal. V Ducati Corse evidentně nechápou to, co tady polovina z vás ví a píše.

Evo (411) napsal 16.02.2013 v 21:06

Pity: jak jsem mohl, sakra, zapomenout. Kez bych mu byl nablízku.

Evo (411) napsal 16.02.2013 v 21:05

Jo, stesti je krasna vec, ale prachy si za nej nekoupis. Tak je to spravne.

PityGPX (949) napsal 16.02.2013 v 21:04

Evo: když už se bavíš o Valem tak dnes (Sobota) slaví 34 narozeniny. Rossíci, kde jste? :)

PityGPX (949) napsal 16.02.2013 v 21:04

Evo: i nejvíce chlapců si můžeš koupit.

Evo (411) napsal 16.02.2013 v 21:03

Jen se podivejte, jak Vale ty holky strida. Proste na to ma, muze si to dovolit. Snad si jednou koupi tu pravou .Vale si proste muze koupit co si zamane. I pratele. Vy mu to mnozi zavidite a dovedete jen plivat od klavesnice.

Evo (411) napsal 16.02.2013 v 20:58+1

Uz si vsichni uvedomte, ze je to jen o penezich. To je podstatne. Zisky. Na ostatnim v zivote nezalezi. Kdyz mas penize, muzes si koupit vsechno.Zdravi, stesti, lasku...

neznamyScooterD (1088) napsal 16.02.2013 v 10:23+2

memphis> to jsi ovšem onu diskuzi špatně pochopil. Ducati věci měnila, nicméně na základě poznatků FP a jeho tabulek, né VR... A co se týče prodejů tak prodejnost věcí na kterejch je největší zisk a to reklamní předměty se za VR zvedla ca o 40%...

opic>

opic26 (457) napsal 16.02.2013 v 10:11

Ducati by se měla vrátit k tomu co ji proslavilo a co umí, tzn.SBK. Firma s tisíci zaměstnanci asi prostě nemůže táhnout továrně oba podniky a angažmá v MotoGP začíná být kontraproduktivní. Panigale je podle mne dobrej stroj, ale nevím jestli má na to získat věnce 916/999/1098. Cesta Aprilie s jedním motorem s potenciálem do obou soutěží se ukázala jako lepší. D16 ale stejně jako firma samotná v SBK nechci, tak by se Dukna měla rozmyslet, jestli jedno nepozastavit. Nevím co je pravda na neschopnosti továrny spolupracovat se všemi od Abáji po Rossiho, ale nových řešení se vymyslelo až moc a byly k h...u. Tradice, zapálení a inovace byly donedávna dost, tak co se ku... děje?! SPV: pamatuju že Foggy chtěl a testoval dvouramennou kyvku, ale hliníkový rám na 916 ...o tom nic nevím. Už aby kolotoč SBK začal.

memphis.unv (17) napsal 16.02.2013 v 09:55-1+3

mike99: samozřejmě, kvůli rossimu a fanouškům gp jsou určitě na rok dopředu vyprodaný diavely

memphis.unv (17) napsal 16.02.2013 v 09:51-3+2

vidím že se tady zase začíná šířit blud toho že zlá ducati chudáčkovi rossimu zákeřně nechtěla udělat nic co mu pomohlo jezdit líp.
motorka je úplně jiná, změnilo se úplně všechno od kompletního uchycení předního kola, přes vůbec samotnou koncepci celýho rámu, big bang místo oblíbenýho screameru udělali už v době ještě než tam byl aby se s něma byl vůbec ochotné bavit o smlouvě až po zadek.
na motorce nezůstal kamen na kameni ale ducati nezměnila jedinou věc...
jenomže demagogie je věc účiná, pro idioty chytlavá a drží jak hovno na košili.a bohužel má snahu plíživě se stávat obecným názorem

mike99 (322) napsal 16.02.2013 v 01:20+1

SPV:
1.ano, Rossi do Ducati ziadne peniaze nepriniesol. Ale spolu s Rossim prisli do Ducati sponzori (teda aspon o ktorych viem ja): Acer, AMG a Diesel.

2.Ducati mohla minut tych 40 mil. eur, ale viac urcite nie. Teda ak neklame pan Ezpeleta, ktory tvrdi, ze Honda nalieva do MotoGP kazdy rok najviac penazi (40 mega) a uz sa na to nechce divat.
Co sa tyka toho zvyseneho predaja Ducati, tak za rok 2011 Ducati hlasila rekordny predaj v celej historii znacky. S 21% zvysenim sa predalo cca 42.000 ks v priemernej cene 15.000 eur za ks. To zvysenie si dokazes vypocitat sam.

3.moj priklad nie je uplne totozny s tym tvojim.
Ale o tom, ze Ducati kasle na svoje satelitne timy by mohol rozpravat aj taky Toni Elias, ktory jazdil v 2008 za Alice Ducati. Ak si dobre pamatam ten rozhovor, tak od tovarne mali dostavat nove diely od 3. zavodu sezony. Dostali ich az na Sachsenring, co bol 10. zavod sezony.
Zaciatok sezony uplna mizeria, stalo sa, ze obaja jazdci Alice Ducati skoncili posledni ako napr. v Jereze. Kym dostali nove diely, tak sa raz Elias (8. v Chine) a raz Guintoli (10. v Assene) umiestnili v Top 10. Potom dorazili nove diely.
Sachsenring: 6. Guintoli
Laguna Seca: 7. Elias
Brno: 2. Elias
Misano: 3. Elias
Indianapolis: 7. Guintoli
Po tychto vysledkoch chcela Ducati predlzit spolupracu s Eliasom, ale Toni videl ako to funguje, tak im oznamil, ze v dalsej sezone bude jazdit u Gresiniho a Ducati okamzite stopla dodavku novych dielov a mizeria vo vysledkoch pokracovala ako na zaciatku sezony a do Top10 sa vo zvysnych zavodoch nepozrel ani jeden z nich.

Sorry za dlhy prispevok.

lubbek (28) napsal 15.02.2013 v 23:06-1+1

tak tot je zas debata. SPV, chod do kuracej ri.i. Hadzat vinu na Rossiho za Panigale môže len kus lajna.
Ducna je užasná značka a sam jednu budem čoskoro vlastnit.

miramara (1558) napsal 15.02.2013 v 22:28+2

SPV -Takto se chová továrna, která vydělává?...a kde máš psaný ,že když vydělám,tak musím investovat

miramara (1558) napsal 15.02.2013 v 22:24+3

tak jak píše italšrot- jaký je teda důvod odchodu tovární Yamahy, Hondy, BMW nebo Suzuki? Tahle teorie je přinejmenším úsměvná.

zzzmrzlinar (471) napsal 15.02.2013 v 21:45+1

SPV - škoda že to pak Kárl nikdy úplně nezopakoval, ale 2011 jezdil fajnově a vzhledem k tomu, že nepředpokládám že přes zimu nezapomněl jezdit tak si jako každej tipnu, že 2012 bylo opravdu totální Zero

italšrot (164) napsal 15.02.2013 v 21:31-1+4

Jestli je důvod odchodu továrny Ducati z WSBK spojení s Rossim v MotoGP, jaký je teda důvod odchodu tovární Yamahy, Hondy, BMW nebo Suzuki? Tahle teorie je přinejmenším úsměvná.

rockstar17 (12) napsal 15.02.2013 v 20:22+2

Jak silna bude nevim... ale to, ze je nadherna je proste fakt

SPV (816) napsal 15.02.2013 v 19:57-2+4

Capos46: nejdeš na to špatne, ale asi jsi prehlídl tento článek s Karlem:
na otázku jestli dostane nové díly, Karel odpověděl: ,, Ne, nemyslím si, že bych dostal nějaké díly, neboť Valentino a Nicky mají úplně jiný motocykl než já."

Veděl tedy, že NIC nedostane! Opět kvůli Rossimu... To potvrzuje moje slova níže, že netovární tým hraje hodně podřadnou roli.

Karel si měl nechat model 10 s karbonem. Na tom mu to šlo famózně. Hned poprvé, když na to sedl, zajel 1:51,0 ,a Stoner jel v závodě 1:50,996. To mu to s karbonem šlo, co?

Capos46 (36) napsal 15.02.2013 v 19:12+4

SPV: ze nenapsals proc treba Andrea na DUC taky nic . . . jo vlastne je to rozhasena motorka po Valem :) Valentino sam rikal ze Ducati ho vubec neposlouchali , stezoval si i kdyz byl vazanej smlouvou u Duc . . . Ducati mu to nijak nevracela pres media a nakonec jeste vyhodila Preziosiho , to podle me o necem svedci . . . :) stejne tak si stezoval Karel ze od Ducati zadna podpora a vubec mu nedodali co chtel . . jak by mohly kdyz to nedokazali ani u tov. pilota ? Nez se tady zas budes rozkrikovat co jsme meli cist , mel by sis to precist sam ty pero :) kdyz uz chces byt zaslepenej mel by sis aspon videt do huby

neznamyScooterD (1088) napsal 15.02.2013 v 18:38-1+2

SPV> máš naprostou pravdu a souhlasím s Tebou Jen jsem chtěl osvětlit tvoje tvrzení cituji: "Rossi totiž žádné velké peníze do Ducati nepřinesl" Dle mého laického názoru 8mil E jsou velké peníze a tudíž se dle mě tvé tvrzení nezakládá na pravdě, toť vše. A zadluženost jako taková o fin. situaci firmy v podstatě vůbec nic neříká.

JollyJoker (1004) napsal 15.02.2013 v 18:38+1

Ta Ducati ale není vůbec špatná a dost dlouho jim všechno hrálo do karet. Jenže o SBK se začli daleko více zajímat kromě Aprílie ještě víc Kawa (po odchodu z MGP),BMW jako test na MGP, Honda (chce být taky dominantní jak v MGP). Ty peníze jsou prostě i konkurence větší a na Ducati už je to moc konkurence. To tam ještě byla Yamaha a Suza,ale ty nakonec cukly (naštěstí pro Duc).
A Duc v SBK oficiálně už taky dlouho není,vždycky to nechají táhnout nějakej soukromej tým.

Pastell (112) napsal 15.02.2013 v 18:22

Panigale je technologicky jinde než 916-1098, všechny data sbírají od začátku a jestli budou hned bojovat o podium tak klobouček. Trošičku strach mám z toho, že na ní nesedí top jezdec. Karlos je borec, ale k němu bych si stejně představoval nějakého dravce. Hold tento problém má Ducati i v MGP.

SPV (816) napsal 15.02.2013 v 18:13-1+3

neznamyScooter: Já tušil, že to napíšeš, ale chtěl jsem to slyšet od tebe.
Problém začíná v tom, že už někde musí Ducati sehnat dalších 7mil E, aby zaplatila jeho plat. Článek na aglickém serveru spekuloval, že celkové náklady Ducati na Rossiho (včetně neustálého vývoje) byly 40mil E. Jsou to spekulace. Ale zvýšení zadluženosti Ducati za roky 2011 a 2012 (i přes zvýšení prodejnosti- ne díky Rossimu- to by jsi mi určitě chtěl napsat), a odchod z SBK jsou toho docela dobrým důkazem.

Najdi si to sám. Stejně řekneš, že to nekoresponduje s "tvou" realitou, odborníku...

DutchTT (846) napsal 15.02.2013 v 18:09+1

Dost bylo "hádek" už ať se to z té lajny řítí do první zatáčky.

neznamyScooterD (1088) napsal 15.02.2013 v 18:07-1+3

Ca 8mil Eur je částka která přišla a odešla do(z) Ducati s Valentinem Rossim. To je část článku zde na motorkářích který bys četl, kdyby ses zajímal o závody a né jen o svého jezdce

SPV (816) napsal 15.02.2013 v 18:02-1+2

Jakých 8 mil E ?

neznamyScooterD (1088) napsal 15.02.2013 v 17:59-1+2

tak to že řeknou, nebo musí říct něco co s realitou příliš nekoresponduje je celkem běžná věc, holt je tam určitěj business relationship a přes to vlak nejede. Naprosto krásně je to vidět na vyjádření KA, když byl pod smlouvou to bylo samý Rossi tohle Rosi támhle a jen co podepsal Aprilku:

KA o VR: On měl nějaký směr, ale jeho úmysly se nikdy nezrealizovaly. Filippo Preziosi (technický ředitel Ducati Corse) měl svůj názor a nedal mu šanci něco zlepšit tak, jak Valentino chtěl. atd tad.

Apropo můžeš sem hodit odkaz na to první prohlášení? Ani google to nenašel A těch 8 míčůE jsou teda drobáky jo?

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist