VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lionmotoracing (-2) napsal 15.06.2010 v 21:12

hlavne by meli zlepsit marketing.. vsichni mluvi o motogp. a o sbk moc ne.. to by se mohlo zmenit.. ale je to o reklame a investicich.. snad jim to vyjde.. gp bude vzdy kralovna moto sportu ale sbk by meli byt hned v zavesu..

mamba54 (1340) napsal 11.06.2010 v 23:42

Spíš se bojím těch,co jsou ve vedení Autoklubu.

AKRO (-498) napsal 11.06.2010 v 22:06

Mamby54 - To byli kluci šedesátých let! Těch už se neboj!

mamba54 (1340) napsal 11.06.2010 v 19:36

No,myslím,že víš.Ty,co tvrdili,že do komunismu přece nepojedeme na motorkách.

AKRO (-498) napsal 11.06.2010 v 17:04

Mamba54 - které komunisty jsi myslel?

mamba54 (1340) napsal 11.06.2010 v 13:29

To Akro:Ten potenciál,co má Flammini v ruce,jak píšeš,ten by bez problémů využili tak leda komunisti a už dávno by tu nebylo MS ani jedno!

mamba54 (1340) napsal 11.06.2010 v 13:22

Jinak řečeno:Co je božího,bohu.Co je císařovo,císaři. Aneb jak v Prodance od B.Smetany:Každý má tu svou,svou za jedinou.

mamba54 (1340) napsal 11.06.2010 v 13:17

No to je právě ono!Jsou zde 20 let,ale furt v mediálním stínu MGP,která je zde 61let.A nevím,co by se muselo stát,aby to bylo jinak.Smiř se s tím. Netvrdím,že SBK atd.jsou špatné,ale je to jen...

AKRO (-498) napsal 11.06.2010 v 12:19

Mamba54 - Ty "odnože" silničního sportu jsou ale tady už víc než 20 let! To máš pořád pocit, že to veřejnost zatím ještě nevstřebala? Ten potenciál, co má Flammini v ruce, by skoro každý jiný musel bez problémů využít a bylo by tady už dávno jen jedno MS! WSBK!

mamba54 (1340) napsal 11.06.2010 v 12:02

Problém SBK se jmenuje VEŘEJNOST!Ta bohužel není schopna"přijmout a vstřebat"více odnoží silničního sportu,rozeznat jemné nuance rozdílů mezi nimi.Když k tomu přidáme vlažnou snahu médií,tak je jasné,že MGP bude kralovat ještě dkouho a to v jakékoli podobě,která se v budoucnu vykrystalizuje.

AKRO (-498) napsal 11.06.2010 v 11:39

Jen se Desmo neboj SBK budou jezdit dál! Jen aby ti SPZ-dědek náhodou nezkrachoval!

PityGPX (949) napsal 11.06.2010 v 08:21

Však SBK ať jsou pořád, a ať ty sbk jsou klidně v takové formě, jaké jsou, tzn že tam je ta TC, a další v takovém podaní, že to ale nekazí závod jako ze zač. v éře 800cc v MGP kdy lidi říkali že to jezdívalo po kolejích atd.
Jako, SBK nikdy nezkrachují, já chtěl krach MGP ale i to asi nezkrachuje. Prostě, mně vůbec nevadí, že jsou SBK tak rychlé a že ztrácí jen dvě sekundy na MGP, to se mi zdá sympatické. Kašlu na to, že sbk maj být závody sériovek. SBK musí být vrchol v produkční výrobě :) a když aprilka kt. se prodává jezdí tak rychle tak se mi to líbí. Sice ta aprilka je Alfa v SBK a Omega v prodejně ale co už. Na první pohled vypadaj podobně.
Aspoň ti jezdci z MGP maj kam chodit. Kdyby sbk byly pomalé tak tam nikdo nejde. Protože kdyby sbk byly pomalejší než moto2, 125 tak by z druhé ligy najednou byla 4. liga

Tak a ...

desmo69 (638) napsal 10.06.2010 v 23:46

kravina..r. 2012 a maj útrum. Není div že se snaží o sebe marnější kroky o zlepšení prestižnosti nebo kdo ví čeho

AKRO (-498) napsal 10.06.2010 v 22:19

JV - To nevím, ale Flammini bude SBK držet minimálně do roku 2021 do kdy má smlouvu! A těch 330 km/h v SBK se zase tak neděs! Za pár let to pojedou Stocky 1000 taky!

JV (68) napsal 10.06.2010 v 21:39

To PityGPX: Ale, ať mě klidně admin vyselektuje - ani hovno!!!
Konečně pochopili, že závody tzv. seriových motorek nemůžou tlačit do nekonečna ! Biaggi 330!!! A AKRO promine, najednou nebudou SBK pomalejší o cca 2 vteřin\, ale o 7!!! Tedy "stock"!!!
Jinak je důležitý zůstat svůj, i když to možná leze někomu na nervy!! A dopředu hlásím, že mi Akro neposlal nějaké halucinogeny !!!
Mějte se fajn, držte se reality a možná budeme spokojeni, ale těžko!!!§

PityGPX (949) napsal 10.06.2010 v 21:30

Holt je 21 století, rok 2010. Asi tak. Dnes vše je o: Win 7, mít FaceBook, I-Pod, 4taktní závodaky, elektroniku, atd.

Čo bolo, to bolo.

Chelman (0) napsal 10.06.2010 v 21:10

Zdá se mi to, nebo se z WSBK stává naprosto stejný šampionát, jako z MotoGP, ale s menší prestiží?

Ogg (387) napsal 10.06.2010 v 21:05

Tak je blbej ten Flaminni nebo co? Méně zámořských závodů. To chce z Wé eS eS udělat evropský mistrák??? Vždyť i slavný CEC na tom bude lépe!
A s tou propagací jezdců Wé eS eS. Vždyť to ani nejde, když ty závody nikde nejsou k vidění! U TV práv to začíná a pak až může být učiněn první krok.
A ty omezení ve Wé eS Bé Ká taky nejsou chytré. Někomu nevyjdou pohonné jednotky a bude následovat penalizace. Vždyť oni z toho chtějí udělat Formuli "1" na dvou kolech!!!
A to omezení tréninků, tak to je jak v MOTO GP, ale tak to by se ještě dalo pochopit. Ale zase by v pátek nikdo nebyl na tribuně ale všichni by byli zalezlí v paddocku, když na některých tratích je vstup do paddocku zdarma. Mezi ně se řadí i naše Brno.
No pan Flaminni jasně závidí panu Ezpeletovi a snaží se ho napodobovat! Akorát pan Flaminni nedosahuje ani po kotníkovi panu Ezpeletovi.

Perňa_81 (33) napsal 10.06.2010 v 20:55

Myslím, že zvýšení věkového limitu je rozumná věc a někteří to asi špatně pochopili...prtože v současnoti je to skutečně maximálně DO 20 let u SST600 a DO 24 let SST1000. Mně by se třeba líbilo vidět Michala Filu v Brně na divokou kartu v závodě SST1000. Ikdyž on už je starší než 26let, takže zase nic

AKRO (-498) napsal 10.06.2010 v 19:24

Desmo69 - Je to ve vedení WSBK samý blbec!

desmo69 (638) napsal 10.06.2010 v 16:39

Pro ssp míň zámořských závodů Však jsou jen dva, no to mě po*er. Neskutečný. Zvýšení věkovýho limitu taky trapas. Sice nevím jak byl nastaven do teď, ale tohle mohlo napadnout jen hňupa. Veškeří talentovaní mladíci se budou teď hrdnout kam? No do 125ccm a pak moto2. Během pár let bude v stk pět lidí. No a nebo plno, ale všechno takoví, kteří nemají navíc. Tzn. opravdu dobrá základna pro sbk no Jediný pravidla který davaj rozum jsou u sbk. Snížení počtu motorů je logický postup. Nevím co může stát vývoj, když to mají být skoro sériový motorky , ale určitě se jim ta suma vrátí, když nebudou muset na skoro každje závod měnit novej motor.

DucatiS4RS (3) napsal 10.06.2010 v 14:15

Nemohu si pomoci, ale pokud budou závody většinou jen z záznamu či kdesi na netu, dostane se WSBK na úroveň turnaje v šipkách (nic proti ním...) Vůbec se nedivím reakci BMW...

AKRO (-498) napsal 10.06.2010 v 13:55

Že ten věk jezdců nezvedli rovnou na 30 let! Za pár roků by s toho měli klub veteránů! A váhu stroje zvýšit, je taky něco! Jestli to zvednou o 10 kilo, budou ty motorky vážit jako supersporty koupené v obchodě! Až omezí elektroniku v SSP, budou konečně Supersporty pomalejší než MOTO 2! A ten omezený počet motorů? Ten moula Flaminni je snad nějaký příbuzný SPZky?

Sukin (93) napsal 10.06.2010 v 13:43

Ta vaha stroje je jediny co chapu co ale fakt nechapu je ten vek jezdcu. Jo a jeste omezeni elektroniky v SSP je rozumne.

Roman.Le (-1) napsal 10.06.2010 v 13:14

A jeste zvysit vahu stroje...paneboze to je fakt jak kdyby tam ty zmeny delali pacienti z jedl. ustavu

Roman.Le (-1) napsal 10.06.2010 v 13:13

co je to za k.o.k.o.t.i.nu !!! jak muze usetrit kdyz date omezenej pocet motoru na sezonu??? Spis se mnohonasobne zdrazi jejich vyvoj,aby to ty motory vydrzeli...je to tim teplem,nebo rozhoduji lidi jsou dementi???

AKRO (-498) napsal 10.06.2010 v 13:12

Ten Flaminni je totální trouba, to by to vyřešil, po takových "úpravách" reglementu, mu jezdci ještě ubydou! Sobě si ovšem startovné a poplatky pan Flaminni snížit nemíní!

RGbiker (19) napsal 10.06.2010 v 10:17

Mozna by stacilo snizit tymum startovne a poplatky o 50%




TOPlist