Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
hlavne by meli zlepsit marketing.. vsichni mluvi o motogp. a o sbk moc ne.. to by se mohlo zmenit.. ale je to o reklame a investicich.. snad jim to vyjde.. gp bude vzdy kralovna moto sportu ale sbk by meli byt hned v zavesu..
No to je právě ono!Jsou zde 20 let,ale furt v mediálním stínu MGP,která je zde 61let.A nevím,co by se muselo stát,aby to bylo jinak.Smiř se s tím. Netvrdím,že SBK atd.jsou špatné,ale je to jen...
Mamba54 - Ty "odnože" silničního sportu jsou ale tady už víc než 20 let! To máš pořád pocit, že to veřejnost zatím ještě nevstřebala? Ten potenciál, co má Flammini v ruce, by skoro každý jiný musel bez problémů využít a bylo by tady už dávno jen jedno MS! WSBK!
Problém SBK se jmenuje VEŘEJNOST!Ta bohužel není schopna"přijmout a vstřebat"více odnoží silničního sportu,rozeznat jemné nuance rozdílů mezi nimi.Když k tomu přidáme vlažnou snahu médií,tak je jasné,že MGP bude kralovat ještě dkouho a to v jakékoli podobě,která se v budoucnu vykrystalizuje.
Však SBK ať jsou pořád, a ať ty sbk jsou klidně v takové formě, jaké jsou, tzn že tam je ta TC, a další v takovém podaní, že to ale nekazí závod jako ze zač. v éře 800cc v MGP kdy lidi říkali že to jezdívalo po kolejích atd.
Jako, SBK nikdy nezkrachují, já chtěl krach MGP ale i to asi nezkrachuje. Prostě, mně vůbec nevadí, že jsou SBK tak rychlé a že ztrácí jen dvě sekundy na MGP, to se mi zdá sympatické. Kašlu na to, že sbk maj být závody sériovek. SBK musí být vrchol v produkční výrobě :) a když aprilka kt. se prodává jezdí tak rychle tak se mi to líbí. Sice ta aprilka je Alfa v SBK a Omega v prodejně ale co už. Na první pohled vypadaj podobně.
Aspoň ti jezdci z MGP maj kam chodit. Kdyby sbk byly pomalé tak tam nikdo nejde. Protože kdyby sbk byly pomalejší než moto2, 125 tak by z druhé ligy najednou byla 4. liga
JV - To nevím, ale Flammini bude SBK držet minimálně do roku 2021 do kdy má smlouvu! A těch 330 km/h v SBK se zase tak neděs! Za pár let to pojedou Stocky 1000 taky!
To PityGPX: Ale, ať mě klidně admin vyselektuje - ani hovno!!!
Konečně pochopili, že závody tzv. seriových motorek nemůžou tlačit do nekonečna ! Biaggi 330!!! A AKRO promine, najednou nebudou SBK pomalejší o cca 2 vteřin\, ale o 7!!! Tedy "stock"!!!
Jinak je důležitý zůstat svůj, i když to možná leze někomu na nervy!! A dopředu hlásím, že mi Akro neposlal nějaké halucinogeny !!!
Mějte se fajn, držte se reality a možná budeme spokojeni, ale těžko!!!§
Tak je blbej ten Flaminni nebo co? Méně zámořských závodů. To chce z Wé eS eS udělat evropský mistrák??? Vždyť i slavný CEC na tom bude lépe!
A s tou propagací jezdců Wé eS eS. Vždyť to ani nejde, když ty závody nikde nejsou k vidění! U TV práv to začíná a pak až může být učiněn první krok.
A ty omezení ve Wé eS Bé Ká taky nejsou chytré. Někomu nevyjdou pohonné jednotky a bude následovat penalizace. Vždyť oni z toho chtějí udělat Formuli "1" na dvou kolech!!!
A to omezení tréninků, tak to je jak v MOTO GP, ale tak to by se ještě dalo pochopit. Ale zase by v pátek nikdo nebyl na tribuně ale všichni by byli zalezlí v paddocku, když na některých tratích je vstup do paddocku zdarma. Mezi ně se řadí i naše Brno.
No pan Flaminni jasně závidí panu Ezpeletovi a snaží se ho napodobovat! Akorát pan Flaminni nedosahuje ani po kotníkovi panu Ezpeletovi.
Myslím, že zvýšení věkového limitu je rozumná věc a někteří to asi špatně pochopili...prtože v současnoti je to skutečně maximálně DO 20 let u SST600 a DO 24 let SST1000. Mně by se třeba líbilo vidět Michala Filu v Brně na divokou kartu v závodě SST1000. Ikdyž on už je starší než 26let, takže zase nic
Pro ssp míň zámořských závodů Však jsou jen dva, no to mě po*er. Neskutečný. Zvýšení věkovýho limitu taky trapas. Sice nevím jak byl nastaven do teď, ale tohle mohlo napadnout jen hňupa. Veškeří talentovaní mladíci se budou teď hrdnout kam? No do 125ccm a pak moto2. Během pár let bude v stk pět lidí. No a nebo plno, ale všechno takoví, kteří nemají navíc. Tzn. opravdu dobrá základna pro sbk no Jediný pravidla který davaj rozum jsou u sbk. Snížení počtu motorů je logický postup. Nevím co může stát vývoj, když to mají být skoro sériový motorky , ale určitě se jim ta suma vrátí, když nebudou muset na skoro každje závod měnit novej motor.
Nemohu si pomoci, ale pokud budou závody většinou jen z záznamu či kdesi na netu, dostane se WSBK na úroveň turnaje v šipkách (nic proti ním...) Vůbec se nedivím reakci BMW...
Že ten věk jezdců nezvedli rovnou na 30 let! Za pár roků by s toho měli klub veteránů! A váhu stroje zvýšit, je taky něco! Jestli to zvednou o 10 kilo, budou ty motorky vážit jako supersporty koupené v obchodě! Až omezí elektroniku v SSP, budou konečně Supersporty pomalejší než MOTO 2! A ten omezený počet motorů? Ten moula Flaminni je snad nějaký příbuzný SPZky?
co je to za k.o.k.o.t.i.nu !!! jak muze usetrit kdyz date omezenej pocet motoru na sezonu??? Spis se mnohonasobne zdrazi jejich vyvoj,aby to ty motory vydrzeli...je to tim teplem,nebo rozhoduji lidi jsou dementi???
Ten Flaminni je totální trouba, to by to vyřešil, po takových "úpravách" reglementu, mu jezdci ještě ubydou! Sobě si ovšem startovné a poplatky pan Flaminni snížit nemíní!
hlavne by meli zlepsit marketing.. vsichni mluvi o motogp. a o sbk moc ne.. to by se mohlo zmenit.. ale je to o reklame a investicich.. snad jim to vyjde.. gp bude vzdy kralovna moto sportu ale sbk by meli byt hned v zavesu..
Spíš se bojím těch,co jsou ve vedení Autoklubu.
Mamby54 - To byli kluci šedesátých let! Těch už se neboj!
No,myslím,že víš.Ty,co tvrdili,že do komunismu přece nepojedeme na motorkách.
Mamba54 - které komunisty jsi myslel?
To Akro:Ten potenciál,co má Flammini v ruce,jak píšeš,ten by bez problémů využili tak leda komunisti a už dávno by tu nebylo MS ani jedno!
Jinak řečeno:Co je božího,bohu.Co je císařovo,císaři. Aneb jak v Prodance od B.Smetany:Každý má tu svou,svou za jedinou.
No to je právě ono!Jsou zde 20 let,ale furt v mediálním stínu MGP,která je zde 61let.A nevím,co by se muselo stát,aby to bylo jinak.Smiř se s tím. Netvrdím,že SBK atd.jsou špatné,ale je to jen...
Mamba54 - Ty "odnože" silničního sportu jsou ale tady už víc než 20 let! To máš pořád pocit, že to veřejnost zatím ještě nevstřebala? Ten potenciál, co má Flammini v ruce, by skoro každý jiný musel bez problémů využít a bylo by tady už dávno jen jedno MS! WSBK!
Problém SBK se jmenuje VEŘEJNOST!Ta bohužel není schopna"přijmout a vstřebat"více odnoží silničního sportu,rozeznat jemné nuance rozdílů mezi nimi.Když k tomu přidáme vlažnou snahu médií,tak je jasné,že MGP bude kralovat ještě dkouho a to v jakékoli podobě,která se v budoucnu vykrystalizuje.
Jen se Desmo neboj SBK budou jezdit dál! Jen aby ti SPZ-dědek náhodou nezkrachoval!
Však SBK ať jsou pořád, a ať ty sbk jsou klidně v takové formě, jaké jsou, tzn že tam je ta TC, a další v takovém podaní, že to ale nekazí závod jako ze zač. v éře 800cc v MGP kdy lidi říkali že to jezdívalo po kolejích atd.
Jako, SBK nikdy nezkrachují, já chtěl krach MGP ale i to asi nezkrachuje. Prostě, mně vůbec nevadí, že jsou SBK tak rychlé a že ztrácí jen dvě sekundy na MGP, to se mi zdá sympatické. Kašlu na to, že sbk maj být závody sériovek. SBK musí být vrchol v produkční výrobě :) a když aprilka kt. se prodává jezdí tak rychle tak se mi to líbí. Sice ta aprilka je Alfa v SBK a Omega v prodejně ale co už. Na první pohled vypadaj podobně.
Aspoň ti jezdci z MGP maj kam chodit. Kdyby sbk byly pomalé tak tam nikdo nejde. Protože kdyby sbk byly pomalejší než moto2, 125 tak by z druhé ligy najednou byla 4. liga
Tak a ...
kravina..r. 2012 a maj útrum. Není div že se snaží o sebe marnější kroky o zlepšení prestižnosti nebo kdo ví čeho
JV - To nevím, ale Flammini bude SBK držet minimálně do roku 2021 do kdy má smlouvu! A těch 330 km/h v SBK se zase tak neděs! Za pár let to pojedou Stocky 1000 taky!
To PityGPX: Ale, ať mě klidně admin vyselektuje - ani hovno!!!
Konečně pochopili, že závody tzv. seriových motorek nemůžou tlačit do nekonečna ! Biaggi 330!!! A AKRO promine, najednou nebudou SBK pomalejší o cca 2 vteřin\, ale o 7!!! Tedy "stock"!!!
Jinak je důležitý zůstat svůj, i když to možná leze někomu na nervy!! A dopředu hlásím, že mi Akro neposlal nějaké halucinogeny !!!
Mějte se fajn, držte se reality a možná budeme spokojeni, ale těžko!!!§
Holt je 21 století, rok 2010. Asi tak. Dnes vše je o: Win 7, mít FaceBook, I-Pod, 4taktní závodaky, elektroniku, atd.
Čo bolo, to bolo.
Zdá se mi to, nebo se z WSBK stává naprosto stejný šampionát, jako z MotoGP, ale s menší prestiží?
Tak je blbej ten Flaminni nebo co? Méně zámořských závodů. To chce z Wé eS eS udělat evropský mistrák??? Vždyť i slavný CEC na tom bude lépe!
A s tou propagací jezdců Wé eS eS. Vždyť to ani nejde, když ty závody nikde nejsou k vidění! U TV práv to začíná a pak až může být učiněn první krok.
A ty omezení ve Wé eS Bé Ká taky nejsou chytré. Někomu nevyjdou pohonné jednotky a bude následovat penalizace. Vždyť oni z toho chtějí udělat Formuli "1" na dvou kolech!!!
A to omezení tréninků, tak to je jak v MOTO GP, ale tak to by se ještě dalo pochopit. Ale zase by v pátek nikdo nebyl na tribuně ale všichni by byli zalezlí v paddocku, když na některých tratích je vstup do paddocku zdarma. Mezi ně se řadí i naše Brno.
No pan Flaminni jasně závidí panu Ezpeletovi a snaží se ho napodobovat! Akorát pan Flaminni nedosahuje ani po kotníkovi panu Ezpeletovi.
Myslím, že zvýšení věkového limitu je rozumná věc a někteří to asi špatně pochopili...prtože v současnoti je to skutečně maximálně DO 20 let u SST600 a DO 24 let SST1000. Mně by se třeba líbilo vidět Michala Filu v Brně na divokou kartu v závodě SST1000. Ikdyž on už je starší než 26let, takže zase nic
Desmo69 - Je to ve vedení WSBK samý blbec!
Pro ssp míň zámořských závodů Však jsou jen dva, no to mě po*er. Neskutečný. Zvýšení věkovýho limitu taky trapas. Sice nevím jak byl nastaven do teď, ale tohle mohlo napadnout jen hňupa. Veškeří talentovaní mladíci se budou teď hrdnout kam? No do 125ccm a pak moto2. Během pár let bude v stk pět lidí. No a nebo plno, ale všechno takoví, kteří nemají navíc. Tzn. opravdu dobrá základna pro sbk no Jediný pravidla který davaj rozum jsou u sbk. Snížení počtu motorů je logický postup. Nevím co může stát vývoj, když to mají být skoro sériový motorky , ale určitě se jim ta suma vrátí, když nebudou muset na skoro každje závod měnit novej motor.
Nemohu si pomoci, ale pokud budou závody většinou jen z záznamu či kdesi na netu, dostane se WSBK na úroveň turnaje v šipkách (nic proti ním...) Vůbec se nedivím reakci BMW...
Že ten věk jezdců nezvedli rovnou na 30 let! Za pár roků by s toho měli klub veteránů! A váhu stroje zvýšit, je taky něco! Jestli to zvednou o 10 kilo, budou ty motorky vážit jako supersporty koupené v obchodě! Až omezí elektroniku v SSP, budou konečně Supersporty pomalejší než MOTO 2! A ten omezený počet motorů? Ten moula Flaminni je snad nějaký příbuzný SPZky?
Ta vaha stroje je jediny co chapu co ale fakt nechapu je ten vek jezdcu. Jo a jeste omezeni elektroniky v SSP je rozumne.
A jeste zvysit vahu stroje...paneboze to je fakt jak kdyby tam ty zmeny delali pacienti z jedl. ustavu
co je to za k.o.k.o.t.i.nu !!! jak muze usetrit kdyz date omezenej pocet motoru na sezonu??? Spis se mnohonasobne zdrazi jejich vyvoj,aby to ty motory vydrzeli...je to tim teplem,nebo rozhoduji lidi jsou dementi???
Ten Flaminni je totální trouba, to by to vyřešil, po takových "úpravách" reglementu, mu jezdci ještě ubydou! Sobě si ovšem startovné a poplatky pan Flaminni snížit nemíní!
Mozna by stacilo snizit tymum startovne a poplatky o 50%