Infront chystá změny
Text: Jiří Mikšík | Foto: Press | Zveřejněno: 10.6.2010 | Zobrazeno: 2 353x
Stále menší počet jezdců a týmů v závodech superbiků, supersportů a také stocků donutil promotéra šampionátu, firmu Infront, k zamyšlení nad současným reglementem všech těchto šampionátů na světové a evropské úrovni a v článku najdete návrhy změn, které se připravují.
Klíčovými body chystaných změn pravidel na rok 2011 jsou následující návrhy, které předložil promotér šampionátu Infront
♦ omezit počet motorů na sezónu (tedy podobně jako v MotoGP)
♦ snížit počet tréninků (resp. jejich trvání v minutách)
♦ zvýšit váhový limit motocyklů této kubatury a tím zamezit používání drahého materiálu (titan a pod.) - snížení nákladů
♦ v této kubatuře povolit pouze jeden motocykl (tedy jako Moto2 či GP 125 ccm) - ušetří se za dopravu a na personálu
♦ omezení elektroniky
♦ méně zámořských závodů pro tuto kubaturu
♦ lepší mediální propagace závodníků této kubatury
♦ zvýšení věkového limitu z 20 na 24 let - 600 ccm
♦ zvýšení věkového limitu z 24 na 26 let - 1000 ccm
Superbiky
♦ omezit počet motorů na sezónu (tedy podobně jako v MotoGP)
♦ snížit počet tréninků (resp. jejich trvání v minutách)
♦ zvýšit váhový limit motocyklů této kubatury a tím zamezit používání drahého materiálu (titan a pod.) - snížení nákladů
Supersporty
♦ v této kubatuře povolit pouze jeden motocykl (tedy jako Moto2 či GP 125 ccm) - ušetří se za dopravu a na personálu
♦ omezení elektroniky
♦ méně zámořských závodů pro tuto kubaturu
♦ lepší mediální propagace závodníků této kubatury
Superstocky 600 a 1000 ccm
♦ zvýšení věkového limitu z 20 na 24 let - 600 ccm
♦ zvýšení věkového limitu z 24 na 26 let - 1000 ccm
Informace o redaktorovi
Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)
Jak se Vám líbil tento článek?