Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
SPV: Tam nebylo co pokazit. Pořád to pár lidí nechápe a asi nikdy nepochopí. To pouze Kejsí působil, že je tomu jinak, když dokázal celkem pravidelně jezdit na špici.
Hmmm... Data mají jen ze tří (a teď dokonce ze dvou) motorek. A ještě mají zadání: "Až rozchodíte speciály na MGP, tak se můžete mrknout i na tu Panigalu v SBK. S takovým přístupem asi letos Ducny pódium neuvidí. Ani v SBK, kdy by mohly mít potenciál; ani v MGP, kde je pobije i Espargaro s ART.
Nezlobte se na mě, ale už v roce 2011 jsem psal, že angažování jistého jezdce povede ke zhoršení výsledků v SBK, protože náprava nneprávem pošramocené pověsti značky Ducati v GP bude stát veliké úsilí a peníze, které se logicky musí ušetřit v SBK. Je jasné, že Ducati investuje všechny své možné prostředky do GP. Bohužel na úkor SBK. Ale důvod je jasný, ikdyž ho někteří nechtějí vidět.
no, jestli to třeba neni tak, že ten základ je tak vybroušenej, že jim nezbejvá tolik prostoru na zlepšení, jako těm ostatním...Každopádně se opět ukazuje, že tenhle koncet (motor jako součást rámu) neni pro závodní použití vhodnej...
Ducati má právo si pouze sypat popel na hlavu. Stock jim jede pěkně, takže základ je dobrý. Zbytek je už v lidech,co dělají ostré závoďáky a ti zjevně nefungují tak, jako nefunguje Desmosedici v MGP.
Chápu Battu, že se vzteká, je zvyklej vyhrávat nebo jezdit na bednu! Ale na druhou stranu Panigale je ohromě schopná motorka!! Ve stockách i v superrychlý Monze ukázala, že ve výkonu problém nemá!!! Ve WSBK jí brzdí pravidla
SPV: Tam nebylo co pokazit. Pořád to pár lidí nechápe a asi nikdy nepochopí. To pouze Kejsí působil, že je tomu jinak, když dokázal celkem pravidelně jezdit na špici.
Marex: až se napraví škody, které způsobil, tak potom ano...
Taky si myslím, že ve STOCKÁCH je strop Panigalky, že už není co pilovat.
SPV: Jojo. Ty toho napovídáš. Letos se už odpíchnou ode dna, páč jim to ten Rossi nekazí.
ja by som skor povedal ze na stockoch a sbk je vidiet ktora moto je od vyroby blizsie k svojmu limitu.
Hmmm... Data mají jen ze tří (a teď dokonce ze dvou) motorek. A ještě mají zadání: "Až rozchodíte speciály na MGP, tak se můžete mrknout i na tu Panigalu v SBK. S takovým přístupem asi letos Ducny pódium neuvidí. Ani v SBK, kdy by mohly mít potenciál; ani v MGP, kde je pobije i Espargaro s ART.
Nezlobte se na mě, ale už v roce 2011 jsem psal, že angažování jistého jezdce povede ke zhoršení výsledků v SBK, protože náprava nneprávem pošramocené pověsti značky Ducati v GP bude stát veliké úsilí a peníze, které se logicky musí ušetřit v SBK. Je jasné, že Ducati investuje všechny své možné prostředky do GP. Bohužel na úkor SBK. Ale důvod je jasný, ikdyž ho někteří nechtějí vidět.
no, jestli to třeba neni tak, že ten základ je tak vybroušenej, že jim nezbejvá tolik prostoru na zlepšení, jako těm ostatním...Každopádně se opět ukazuje, že tenhle koncet (motor jako součást rámu) neni pro závodní použití vhodnej...
Ducati má právo si pouze sypat popel na hlavu. Stock jim jede pěkně, takže základ je dobrý. Zbytek je už v lidech,co dělají ostré závoďáky a ti zjevně nefungují tak, jako nefunguje Desmosedici v MGP.
co k tomu napsat...asi měl Stoner a Vale v něčem pravdu-italové(Ducati) mají svou hlavu ...snad něco vyřeší,jak ve WSBK tak v motoGP
Chápu Battu, že se vzteká, je zvyklej vyhrávat nebo jezdit na bednu! Ale na druhou stranu Panigale je ohromě schopná motorka!! Ve stockách i v superrychlý Monze ukázala, že ve výkonu problém nemá!!! Ve WSBK jí brzdí pravidla
Tak to bych Pity neřekl
Situace za par zavodu zas bude lepší. WSBK stroj neni MPG stroj, když aprilka dokázala vyhrát po comebacku s Maxem tak...