VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 28.06.2011 v 22:14

Mateskladno - souhlasím!

mateskladno (160) napsal 28.06.2011 v 21:00

AKRO: taky to většinou bejbaj nejlepší závody

AKRO (-498) napsal 28.06.2011 v 17:37

Tovární nebo privátní jde pouze o slovíčka. Pokud do toho továrna sype a nechce to nazývat tovární tým, je to jejich věc! Zdražování SBK se asi nezabrání, výkon je hodně drahý! Původní záměr upravených sporťáků už dávno neplatí, na to má seriál WSBK Stocky 600 a 1000.

PityGPX (949) napsal 28.06.2011 v 17:26

je to něco jak kawasaki v roce 09 pod hlavičkou hayate. Tovarna od toho dala ruce pryč ale tým fungoval jak jen mohl s tov. podporou od kawy, výsledky se taky dostavily ihned .))))

mateskladno (160) napsal 28.06.2011 v 16:41

Podle mě to bylo jednoznačně správné rozhodnutí aby ofiko tovární team skončil. Nejlepší by bylo tovární teamy rovnou zakázat, aby se vycházelo více z tuningu sériových modelů soukr. teamy a tím se aspoň trochu zabránilo zdražování WSBK motorek. Taková byla přece původní vize WSBK - upravené silniční motorky

Frki (0) napsal 28.06.2011 v 15:38

italšrot> Ano, máš pravdu, finančně je to pro Ducati perfektní krok, tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, to bez pochyby. A jak už bylo v článku i zmíněno, není to poprvé, a dokonce s pozitivními výsledky, to nezpochybňuju.
Jen tovární tým "zní" líp, než satelitní s tovární podporou, jen slovní hříčky ty mudrci.

italšrot (164) napsal 28.06.2011 v 15:19

Podraz na fanoušky? Co oni mají společného s tím jak se továrna rozhodne?! Althea má plnou tovární podporu Ducati, ale oficiálně je to privátní team. Není pod tlakem, má větší klid na svou práci. V článku je to jasně vysvětleno a kdo chce tak tomu rozumí.

Sycak (14) napsal 28.06.2011 v 15:01

Ja na okruhovce nemam antihop, a kdyz brzdim zadnim kolem a mas blbej kvalt, tak to proste vibruje (poskakuje zadek).
Na motardu mne to bez antihopu pri brzdeni zadnim kolem a podrazovani skace taky jako svine. A i bez zadni brzdy kdyz podradim moc rasantne, tak se to rozvibruje taky (pokud brzdim jenom predkem), misto aby to slo do smyku. Takze mne se zda z praxe docela logicky, ze kdyz jdes pred zatackou na brzdy a dolu s kvaltama, tak bez antihopu bud jedes bokem nebo poskakujes.

Frki (0) napsal 28.06.2011 v 14:05

Spijker> Je to dvouvál, to mě vede k tomu, že když nemá antihop, tak ti prdel při pohledu z boku bude opisovat sinusoidu. Já bych řek, že prostě skáče jak zajac to s prokluzem pneu nebude mít nic společného. Kdyžtak ať mě lepší odborník poučí, jestli se pletu

neznamyScooterD (1088) napsal 28.06.2011 v 13:48

přesně jak tu tvrdili místní odborníci před sezónou, továrna se věnuje Rossimu a SBK tým jde do kopru

Rado_ (555) napsal 28.06.2011 v 13:35

Effenbert je dodavatel nápojů

SoulTrain21 (753) napsal 28.06.2011 v 13:30

martas

martasjRSV (508) napsal 28.06.2011 v 13:27

Když byly testy v utajení a nikdo o motocyklu nesmí nic říct, tak kde se vzala informace že má motorka vybrace?

Pastell (112) napsal 28.06.2011 v 13:22

//motoracecafe.forumattivo.com/t2012-ducati-extreme-1200-svelata-la-nuova-superbike
Pěkný minibike

SPIJKER (93) napsal 28.06.2011 v 13:11

jenze tady je napsano vibrace.. jsem nikdy neslysel ze by antihop resil vibrace.. pokud mel probem s klouzajicim zadnim kolem pri podrazovani, nebo poskakujicim zadnim kolem a klouzani pri podrazovani.. tak to furt neni vibrace.. nebo se tomu dneska rika vibrace? jen me to zaujalo jestli jsem se zase naucil neco jinyho nebo jestli autor placa protoze nevi, nebo jestli je to jen chyba prekladu nebo jina chyba v matrixu..

Kubát (1404) napsal 28.06.2011 v 13:02

spijker: asi to samé cos řešil ty - poskakování kola při brzdění tak jsem to já pochopil, ale jak je to ve skutečnosti...

saci_ventil (292) napsal 28.06.2011 v 13:02

to bude opat dnes debata

SPIJKER (93) napsal 28.06.2011 v 12:57

on antihop funguje jako vyvazovak? Jakym zpusobem antihop řeší vibrace? (...zajel nejlepší čas 1.52.2. Tento motocykl byl vybaven standartní spojkou, tedy bez Anti-Hopping-systému a proto byly jeho největším problémem neustálé vibrace.)

PityGPX (949) napsal 28.06.2011 v 11:31

Rado_: a LIberty je považováno za polotovární nebo-li oficiální tým Ducati jak bylo při prezentaci uvedeno. :)

JirkaCS (57) napsal 28.06.2011 v 11:29

Frki:

Rado_ (555) napsal 28.06.2011 v 11:15

Kubát... co já na to? Nemám rád pokrytectví aneb Althea a Xerox jsou jen názvy, stejně jako pojem "tovární" je jen slovo. Ducati má ve WSBK tovární tým i letos

martin1 (658) napsal 28.06.2011 v 10:51

Frki s fabrika se stará vzpomen na Suzuki

Kubát (1404) napsal 28.06.2011 v 10:29

ted se těším, co na to Rado

Frki (0) napsal 28.06.2011 v 10:23

No jo, i loni mě to dost zaráželo, že Checa lítá lépe, jak továrníci. Stejně to od Ducati beru tak trochu jako podraz vůči fanouškům, ať si tvrdí co chtějí. =)




TOPlist