VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 26.12.2012 v 19:11

Pity: Už vím. Dostal jsem info P.M.

PityGPX (949) napsal 26.12.2012 v 13:06

Marex: j, Rado a Paťan prý mají ban. Rado na měsíc.

Marex (2570) napsal 26.12.2012 v 00:09

Blooma: Naopak. Jednoznačně objem neomezovat, protože ostatní soutěže tím děsně trpí.

Blooma (203) napsal 25.12.2012 v 22:42

Nechápu, proč byste chtěli furt něco unifikovat, když zrovna WSBK je tak příkladně vyrovnaná kubatura.
Zrovnatak nechápu, proč byste chtěli někomu nutit 2 nebo 4 válce... Prostě jednoznačně stanovit objem, jako je to v každej jinej soutěži a ať si tam každej nacpe třeba osmiválec, nebo wankela...

Marex (2570) napsal 25.12.2012 v 21:25

Koukám, že Radův výlev zmizel. Zmizel i Rado?

Paťan (361) napsal 24.12.2012 v 14:49

virago: já ale nechci unifikaci. jen jsem reagoval na narážky ostatních, že by měla ducati jezdit taky s 4válem jako všichni... mě se koncepce 2válu líbí jak po stránce projevu motoru tak po stránce akustické

Rado: KRÁSNÉ VÁNOCE, MÉNĚ NEJAPNÝCH KOMENTÁŘŮ A RÁDOBY CHYTRÝCH A ZASVĚDCENÝCH REAKCÍ.

1100Virago (3052) napsal 24.12.2012 v 13:23

Paťan: Není mi známo, že by japonské fabriky měly homologované supersporty s dvouválci. Čili by měli s projektem V2 úplně stejné problémy, jako Ducati s 4V.
Šlo mi o to, že když tvrdíš, že změnit techniku můžou Japonci, můžou to stejně tak udělat Italové. Aprilia to dokázala.
A proč omezovat otáčky? Pokud jsi proti unifikaci v podobně objemu, tak bych byl pro, ať se tedy zavede třída "volná nad 600" a zruší se veškerá další omezení. Žádný objem, počet válců, hmotnost, otáčky. Však oni konstruktéři sami přijdou na to, jaká koncepce bude nejvýhodnější.

Marex (2570) napsal 24.12.2012 v 11:47

Foxx: Taky tak. Taky tak. Hlavně zdraví... i to duševní. Méně nevraživosti a vyřizování osobních problémů veřejně- zde ve fóru. A když už, tak s nadhledem a úsměvem.

Foxx5 (633) napsal 24.12.2012 v 10:27+1

Hm, pěkné, no tak veselé vánoce...

Paťan (361) napsal 24.12.2012 v 07:55+1

virago - promiň, ale seš jako kolovrátek. ducati má nehomologovanej 4vál z mgp, ale ostatní mají homologované dvouváli z běžných silnic!!! stejně jako dukna. tak snížíme čtyřválům otáčky na úrovań otáček ducati a uvidíme jak jim to bude chutnan. když unifikaci tak pro všechny a ve všem!!

Marex (2570) napsal 23.12.2012 v 22:16

Virago: Tohle nepochopím. Promiň,ale tahle normalizovaná unifikace je už v MGP a stojí za starou belu.

1100Virago (3052) napsal 23.12.2012 v 21:41

Paťan: A proč by všichni měli přejít na dvouvály? Proč nemůže jedna Ducati vyrobit čtyřvál, který už jim v MotoGP dávno vrčí? Stačí vyrobit sérii a nechat ji homologovat.
A jestli chceš argumentovat tradicí, tak proč má Panigale například netradiční mokrou spojku?
Ducati nikdo neupírá možnost závodit s V2. Jen je spravedlivé, že když jezdí s větším objemem, musí se to vykompenzovat restrikcemi nebo hmotností.

opic26 (457) napsal 23.12.2012 v 20:41+1

Bublak-ZX10: Nevím jestli má 1198 menší a lehčí rot.hmoty motoru než Blade ale myslím si, že to nemá opodst.a týká se to hlavně série a porovnání stejných koncep.různého zdvih.objemu. Tuto "výhodu" nepřímo potírá často disk.ideál.poloha R4 motoru vůči těžišti a přednímu kolu i přeze šířku stavby spojenou s délkou klik.hřídele (46 snad říkal, že je to problém Ducati). Sériová Dukna možná jede v náklonu rychle a jako po kolejích, ale zkus si s ní zatočit.
Trakce souvisí se zápalem a o jediném Big bangu vím na R1.V2 trakci má ale myslíš, že vysokovýk.Screamer všech ost.nemá elektr.vychtávky aby to dohnal?
Krouťák není otáčkám přímo úměrný(obojí nahoru) a přesto že se do 1199 jevilo všechno jako elektromotor oproti R4, tak Ducati taky potř.výkon a leze za ním do 12t a dál. Pokud jej má, má podobné problémy s trakcí a opotř,gum jako ostatní.
Suma sumárum 3 faktory které jsi uvedl nejsou v dnešním světě SBK pro V2 žádnými výhodami.
V roce 2006 do SBK tlačily továrny a byly více High Tech oproti sérii než dnes. Litry jely teprve 3-4 sezonu(myslím), neměly 250k a 999 byla na špici výkonu s 1 motorem na 1 závod.
Jednotný počet válců by to vyřešil, ale já taky nechci žrát jen vanilkovou zmrzlinu.

Marex (2570) napsal 23.12.2012 v 16:00+1

Kawafil: Já bych zase rád věděl, kde jsi přišel k 188Kg?
Suchá je o kilo míň, než je min. váha pro WSBK 1200 twin.

Paťan (361) napsal 23.12.2012 v 15:54+2

pity - tys pujčil svůj profil radovi nebo snad akrovi?? a nebo už ti odumírá mozer po effenbertu?

Paťan (361) napsal 23.12.2012 v 15:52

nevim v čem je problém. bmw může převrtat motor z f800 (že tam je masa dost je důkazem huska nuda) nebo ať si jezděj s dvouválem z boxera. jenže to by pak museli mít rám ze špejlí aby dohnali hmotnost kterou jim sežral motor, o náklonech nemluvě. jedinej komunismus je dorna v čele z ešpeletou.

wsbk = závody motorek podobných (vycházejících) ze sériové motorky, kterou si může každý koupit... může mi teda někdo říct, proč by ducati měla přestat závodit s v2? komunistický názory jsou názory těch co to dukně nepřejou

kawafil (1096) napsal 23.12.2012 v 15:29

me by hrozne zajimalo ,kde nekteri vzali, ze bike z wsbk panigale bude tezsi nez serie? pokud vim 188kg je vic nez 164kg nebo zeby ne

Romanko (1206) napsal 23.12.2012 v 15:25-1

PityGPX: Bayliss není Rossi. Ještě větší hvězdou byl Fogy (4 tituly). Takže spíše Foggarty+Bayliss = Rossi. To by se váhou titulů vyrovnávalo.
Co se rovných podmínek týče, určitě není třeba limitovat počet válců a ani pneu by neměly být jednotné. To umrtvuje vývoj. A ostatní předpisy spíše vázat na poměr vůči silničnímu originálu. Třeba myšlenka -10(15)% hmotnosti oproti sérii není špatná. A dovažování jezdců taky. Proč by chcípáci měli mít výhodu proti chlapům. Ale vážně. 2013 se to nějak doklepe a doufám, že na 2014 příjde radikální změna dle motta "blíže originálu".

PityGPX (949) napsal 23.12.2012 v 14:03

Souhlas že objem a pneumatiky by měly být pevně dané. Možná i počet válců ať je daný a pak ať se ukáže jaka továrna, která ma nejlepší superbike? .o)
Možná bych určil ještě jednotné pérování (ohlins) pro všechny, protože v motogp vyjima gresiniho to používají úplně všichni.
Palivo atd at si každý používá jaké chce
A pak nebudou žádné války .)

pedro37 (70) napsal 23.12.2012 v 13:32

Nechápu to tvrzení, že je 4R zastaralá koncepce, když při stejnym objemu 2V nestíhá. A jak píše Blooma, ve všech motoristickejch disciplínách je jednim z hlavních omezení objem motoru pro všechny účastníky bez rozdílu použitejch koncepcí, jenom v moto stk/sbk to tak neni.

Blooma (203) napsal 23.12.2012 v 13:16

Vy komunisti voškliví!!!
Furt buste chtěli dvojí metr, kterej platí na každýho jinak!
Znáte nějakou jinou motoristickou disciplínu, kde není základním kritériem stejný objem motoru???

Paťan (361) napsal 23.12.2012 v 12:39

absolutně nemůžu z toho, jak tio brečej zastánci 4válů a plyvou při tom špínu na V2. nevim, proč by zrovna dukna měla vyvíjet 4vál? vždyť tu možnost vyrobit dvouvál mají i kawa i bmw,... tak proč by kurwa měla měnit koncepci jen dukna? jak je to dlouho, kdy uvažovala KTM o vstupu do WSBK a to pozor S MOTOREM V2!!! jenže stejně jako Buell tak KTM jezdí jen snad v AMA superbicích. dokud nezačalo jezdit bajky bmw, tak byl relativně klid. bmw ale udělalo bububu a najednou je humbuk kolem v2. protože bmw potřebuje aby na okruzích jezdili jejich bajky za těžký prachy, aby se to prodávalo, aby měli odbyt na díly... opakuji znova - TU MOŽNOT JET NA V2 MAJÍ I OSTATNÍ TOVÁRNY. a ani by nemuseli moc vyvýjet. každá z nich má nějaký V2 motor vyrobený a po silnicích běžně jezdící! a zastaralá koncepce? to je snad řadový čtyřvál!!!

God (975) napsal 23.12.2012 v 11:51

Marex: JJ jasně

Marex (2570) napsal 23.12.2012 v 11:44

God: Jasně, ale nezapomeň na to, že jsem to psal v kontextu objemu a jeho omezení. Tuším to říkal Preziossi.

God (975) napsal 23.12.2012 v 11:37

Marex:Bossové od Ducati tvrdí, že nebýt v MGP objemové omezení, byl by V twin nejlepším řešením.

Bossové od Ducati by mohli vědět že v MotoGP musíš mít čtyři válce, takže bych dost pochyboval o V twinu jako nejlepším řešení

Marex (2570) napsal 23.12.2012 v 11:36

Pity: No. Ty to bereš moc kontinuálně. Já to myslel tak, že jediný jezdec, který dokonale zvládnul 999, byl Bayliss. Stejně, jako jediný vládce 800ccm Ducati byl Kejsí. Pochopitelně nechci tyto dva Australany srovnávat v měřítku mé oblíbenosti.

PityGPX (949) napsal 23.12.2012 v 10:53

Marex: opravil bych to, Bayliss ve WSBK = Rossi v MGP. když se zeptaš lidí kt. legenda v současné době je největší v MGP za posl. deset - 15 let, řeknou Rossi, když se zeptáš kt. legenda je největších v WSBK za posledních deset -15 let, řeknou Bayliss (oba maj víc titulů než ostatní) T.B tři, (01, 06, 08) a Rossi 7

Marex (2570) napsal 23.12.2012 v 10:32-2

Ludánek: Přesný!
Virago: Bayliss ve WSBK = Stoner v MGP
Blooma: To samé lze říct obráceně. Demagogie čtyřválcistů.

PityGPX (949) napsal 23.12.2012 v 09:43

1100Virago: jj ale je potřeba říct že tenkrát wsbk nebyly na tak hi tech úrovni diky neúčasti BMW a Aprilky. Navíc tam nebyl Biaggi, takže jezdecky bylo wsbk o něco než dnes kdy tam jsou tak špičkoví jezdci jako Biaggi, Melandri Checa kt. prostě loni vyhráli vše co se dalo. Být v roce 06 toto jezdecké obsazení + obsazení BMW a Aprilky tak by to měl Troy těžší! .o)))
Ono sice v min. bylo wsbk o 30 jezdích ale to bylo něco jako MGP + CRT ti privátní týmy hondy, yamah, súz s hobby jezdcama byly neškodní jak mandelinky po postřiku.
Navíc ještě jeden fakt: tenkrát tam troy jezdil za TOVARNi tým a továrna Ducati (díky žádné krizi) do wsbk sypala takové peníze jako do MOTO GP s Valem! i to už loni nebylo a Althea musela platit hafo věci sama. Prostě tenkrát troy jezdil za zlatou dobu kdy mu prostě podmínky přáli, tj velká podpora továrny, super bajk, wsbk nebylo na takové hi-tech úrovni. atd. Teď je doba jak vidíš úplně jiná, méně jezdců ale tvrdší konkkurence mezi výrobcema.

Blooma (203) napsal 23.12.2012 v 09:26

Vy dvouválcisti jste opravdu neskutečně natvrdlí... :-o
Já jsem měl D916 a dodnes lituju, že jsem jí prodal, ale stále dokážu objektivně uznat, že při regulérních podmínkách je to míň efektivní koncepce motoru.
Když se dokázala Ducati dokonale přizpůsobit v MotoGP, tak už by mohla přestat zneužívat tolerance ostatních v SBK a poměřit se i zde s ostatními v rovném boji.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist