Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nechápu, proč byste chtěli furt něco unifikovat, když zrovna WSBK je tak příkladně vyrovnaná kubatura.
Zrovnatak nechápu, proč byste chtěli někomu nutit 2 nebo 4 válce... Prostě jednoznačně stanovit objem, jako je to v každej jinej soutěži a ať si tam každej nacpe třeba osmiválec, nebo wankela...
virago: já ale nechci unifikaci. jen jsem reagoval na narážky ostatních, že by měla ducati jezdit taky s 4válem jako všichni... mě se koncepce 2válu líbí jak po stránce projevu motoru tak po stránce akustické
Rado: KRÁSNÉ VÁNOCE, MÉNĚ NEJAPNÝCH KOMENTÁŘŮ A RÁDOBY CHYTRÝCH A ZASVĚDCENÝCH REAKCÍ.
Paťan: Není mi známo, že by japonské fabriky měly homologované supersporty s dvouválci. Čili by měli s projektem V2 úplně stejné problémy, jako Ducati s 4V.
Šlo mi o to, že když tvrdíš, že změnit techniku můžou Japonci, můžou to stejně tak udělat Italové. Aprilia to dokázala.
A proč omezovat otáčky? Pokud jsi proti unifikaci v podobně objemu, tak bych byl pro, ať se tedy zavede třída "volná nad 600" a zruší se veškerá další omezení. Žádný objem, počet válců, hmotnost, otáčky. Však oni konstruktéři sami přijdou na to, jaká koncepce bude nejvýhodnější.
Foxx: Taky tak. Taky tak. Hlavně zdraví... i to duševní. Méně nevraživosti a vyřizování osobních problémů veřejně- zde ve fóru. A když už, tak s nadhledem a úsměvem.
virago - promiň, ale seš jako kolovrátek. ducati má nehomologovanej 4vál z mgp, ale ostatní mají homologované dvouváli z běžných silnic!!! stejně jako dukna. tak snížíme čtyřválům otáčky na úrovań otáček ducati a uvidíme jak jim to bude chutnan. když unifikaci tak pro všechny a ve všem!!
Paťan: A proč by všichni měli přejít na dvouvály? Proč nemůže jedna Ducati vyrobit čtyřvál, který už jim v MotoGP dávno vrčí? Stačí vyrobit sérii a nechat ji homologovat.
A jestli chceš argumentovat tradicí, tak proč má Panigale například netradiční mokrou spojku?
Ducati nikdo neupírá možnost závodit s V2. Jen je spravedlivé, že když jezdí s větším objemem, musí se to vykompenzovat restrikcemi nebo hmotností.
Bublak-ZX10: Nevím jestli má 1198 menší a lehčí rot.hmoty motoru než Blade ale myslím si, že to nemá opodst.a týká se to hlavně série a porovnání stejných koncep.různého zdvih.objemu. Tuto "výhodu" nepřímo potírá často disk.ideál.poloha R4 motoru vůči těžišti a přednímu kolu i přeze šířku stavby spojenou s délkou klik.hřídele (46 snad říkal, že je to problém Ducati). Sériová Dukna možná jede v náklonu rychle a jako po kolejích, ale zkus si s ní zatočit.
Trakce souvisí se zápalem a o jediném Big bangu vím na R1.V2 trakci má ale myslíš, že vysokovýk.Screamer všech ost.nemá elektr.vychtávky aby to dohnal?
Krouťák není otáčkám přímo úměrný(obojí nahoru) a přesto že se do 1199 jevilo všechno jako elektromotor oproti R4, tak Ducati taky potř.výkon a leze za ním do 12t a dál. Pokud jej má, má podobné problémy s trakcí a opotř,gum jako ostatní.
Suma sumárum 3 faktory které jsi uvedl nejsou v dnešním světě SBK pro V2 žádnými výhodami.
V roce 2006 do SBK tlačily továrny a byly více High Tech oproti sérii než dnes. Litry jely teprve 3-4 sezonu(myslím), neměly 250k a 999 byla na špici výkonu s 1 motorem na 1 závod.
Jednotný počet válců by to vyřešil, ale já taky nechci žrát jen vanilkovou zmrzlinu.
nevim v čem je problém. bmw může převrtat motor z f800 (že tam je masa dost je důkazem huska nuda) nebo ať si jezděj s dvouválem z boxera. jenže to by pak museli mít rám ze špejlí aby dohnali hmotnost kterou jim sežral motor, o náklonech nemluvě. jedinej komunismus je dorna v čele z ešpeletou.
wsbk = závody motorek podobných (vycházejících) ze sériové motorky, kterou si může každý koupit... může mi teda někdo říct, proč by ducati měla přestat závodit s v2? komunistický názory jsou názory těch co to dukně nepřejou
PityGPX: Bayliss není Rossi. Ještě větší hvězdou byl Fogy (4 tituly). Takže spíše Foggarty+Bayliss = Rossi. To by se váhou titulů vyrovnávalo.
Co se rovných podmínek týče, určitě není třeba limitovat počet válců a ani pneu by neměly být jednotné. To umrtvuje vývoj. A ostatní předpisy spíše vázat na poměr vůči silničnímu originálu. Třeba myšlenka -10(15)% hmotnosti oproti sérii není špatná. A dovažování jezdců taky. Proč by chcípáci měli mít výhodu proti chlapům. Ale vážně. 2013 se to nějak doklepe a doufám, že na 2014 příjde radikální změna dle motta "blíže originálu".
Souhlas že objem a pneumatiky by měly být pevně dané. Možná i počet válců ať je daný a pak ať se ukáže jaka továrna, která ma nejlepší superbike? .o)
Možná bych určil ještě jednotné pérování (ohlins) pro všechny, protože v motogp vyjima gresiniho to používají úplně všichni.
Palivo atd at si každý používá jaké chce
A pak nebudou žádné války .)
Nechápu to tvrzení, že je 4R zastaralá koncepce, když při stejnym objemu 2V nestíhá. A jak píše Blooma, ve všech motoristickejch disciplínách je jednim z hlavních omezení objem motoru pro všechny účastníky bez rozdílu použitejch koncepcí, jenom v moto stk/sbk to tak neni.
Vy komunisti voškliví!!!
Furt buste chtěli dvojí metr, kterej platí na každýho jinak!
Znáte nějakou jinou motoristickou disciplínu, kde není základním kritériem stejný objem motoru???
absolutně nemůžu z toho, jak tio brečej zastánci 4válů a plyvou při tom špínu na V2. nevim, proč by zrovna dukna měla vyvíjet 4vál? vždyť tu možnost vyrobit dvouvál mají i kawa i bmw,... tak proč by kurwa měla měnit koncepci jen dukna? jak je to dlouho, kdy uvažovala KTM o vstupu do WSBK a to pozor S MOTOREM V2!!! jenže stejně jako Buell tak KTM jezdí jen snad v AMA superbicích. dokud nezačalo jezdit bajky bmw, tak byl relativně klid. bmw ale udělalo bububu a najednou je humbuk kolem v2. protože bmw potřebuje aby na okruzích jezdili jejich bajky za těžký prachy, aby se to prodávalo, aby měli odbyt na díly... opakuji znova - TU MOŽNOT JET NA V2 MAJÍ I OSTATNÍ TOVÁRNY. a ani by nemuseli moc vyvýjet. každá z nich má nějaký V2 motor vyrobený a po silnicích běžně jezdící! a zastaralá koncepce? to je snad řadový čtyřvál!!!
Pity: No. Ty to bereš moc kontinuálně. Já to myslel tak, že jediný jezdec, který dokonale zvládnul 999, byl Bayliss. Stejně, jako jediný vládce 800ccm Ducati byl Kejsí. Pochopitelně nechci tyto dva Australany srovnávat v měřítku mé oblíbenosti.
Marex: opravil bych to, Bayliss ve WSBK = Rossi v MGP. když se zeptaš lidí kt. legenda v současné době je největší v MGP za posl. deset - 15 let, řeknou Rossi, když se zeptáš kt. legenda je největších v WSBK za posledních deset -15 let, řeknou Bayliss (oba maj víc titulů než ostatní) T.B tři, (01, 06, 08) a Rossi 7
1100Virago: jj ale je potřeba říct že tenkrát wsbk nebyly na tak hi tech úrovni diky neúčasti BMW a Aprilky. Navíc tam nebyl Biaggi, takže jezdecky bylo wsbk o něco než dnes kdy tam jsou tak špičkoví jezdci jako Biaggi, Melandri Checa kt. prostě loni vyhráli vše co se dalo. Být v roce 06 toto jezdecké obsazení + obsazení BMW a Aprilky tak by to měl Troy těžší! .o)))
Ono sice v min. bylo wsbk o 30 jezdích ale to bylo něco jako MGP + CRT ti privátní týmy hondy, yamah, súz s hobby jezdcama byly neškodní jak mandelinky po postřiku.
Navíc ještě jeden fakt: tenkrát tam troy jezdil za TOVARNi tým a továrna Ducati (díky žádné krizi) do wsbk sypala takové peníze jako do MOTO GP s Valem! i to už loni nebylo a Althea musela platit hafo věci sama. Prostě tenkrát troy jezdil za zlatou dobu kdy mu prostě podmínky přáli, tj velká podpora továrny, super bajk, wsbk nebylo na takové hi-tech úrovni. atd. Teď je doba jak vidíš úplně jiná, méně jezdců ale tvrdší konkkurence mezi výrobcema.
Vy dvouválcisti jste opravdu neskutečně natvrdlí... :-o
Já jsem měl D916 a dodnes lituju, že jsem jí prodal, ale stále dokážu objektivně uznat, že při regulérních podmínkách je to míň efektivní koncepce motoru.
Když se dokázala Ducati dokonale přizpůsobit v MotoGP, tak už by mohla přestat zneužívat tolerance ostatních v SBK a poměřit se i zde s ostatními v rovném boji.
Pity: Už vím. Dostal jsem info P.M.
Marex: j, Rado a Paťan prý mají ban. Rado na měsíc.
Blooma: Naopak. Jednoznačně objem neomezovat, protože ostatní soutěže tím děsně trpí.
Nechápu, proč byste chtěli furt něco unifikovat, když zrovna WSBK je tak příkladně vyrovnaná kubatura.
Zrovnatak nechápu, proč byste chtěli někomu nutit 2 nebo 4 válce... Prostě jednoznačně stanovit objem, jako je to v každej jinej soutěži a ať si tam každej nacpe třeba osmiválec, nebo wankela...
Koukám, že Radův výlev zmizel. Zmizel i Rado?
virago: já ale nechci unifikaci. jen jsem reagoval na narážky ostatních, že by měla ducati jezdit taky s 4válem jako všichni... mě se koncepce 2válu líbí jak po stránce projevu motoru tak po stránce akustické
Rado: KRÁSNÉ VÁNOCE, MÉNĚ NEJAPNÝCH KOMENTÁŘŮ A RÁDOBY CHYTRÝCH A ZASVĚDCENÝCH REAKCÍ.
Paťan: Není mi známo, že by japonské fabriky měly homologované supersporty s dvouválci. Čili by měli s projektem V2 úplně stejné problémy, jako Ducati s 4V.
Šlo mi o to, že když tvrdíš, že změnit techniku můžou Japonci, můžou to stejně tak udělat Italové. Aprilia to dokázala.
A proč omezovat otáčky? Pokud jsi proti unifikaci v podobně objemu, tak bych byl pro, ať se tedy zavede třída "volná nad 600" a zruší se veškerá další omezení. Žádný objem, počet válců, hmotnost, otáčky. Však oni konstruktéři sami přijdou na to, jaká koncepce bude nejvýhodnější.
Foxx: Taky tak. Taky tak. Hlavně zdraví... i to duševní. Méně nevraživosti a vyřizování osobních problémů veřejně- zde ve fóru. A když už, tak s nadhledem a úsměvem.
Hm, pěkné, no tak veselé vánoce...
virago - promiň, ale seš jako kolovrátek. ducati má nehomologovanej 4vál z mgp, ale ostatní mají homologované dvouváli z běžných silnic!!! stejně jako dukna. tak snížíme čtyřválům otáčky na úrovań otáček ducati a uvidíme jak jim to bude chutnan. když unifikaci tak pro všechny a ve všem!!
Virago: Tohle nepochopím. Promiň,ale tahle normalizovaná unifikace je už v MGP a stojí za starou belu.
Paťan: A proč by všichni měli přejít na dvouvály? Proč nemůže jedna Ducati vyrobit čtyřvál, který už jim v MotoGP dávno vrčí? Stačí vyrobit sérii a nechat ji homologovat.
A jestli chceš argumentovat tradicí, tak proč má Panigale například netradiční mokrou spojku?
Ducati nikdo neupírá možnost závodit s V2. Jen je spravedlivé, že když jezdí s větším objemem, musí se to vykompenzovat restrikcemi nebo hmotností.
Bublak-ZX10: Nevím jestli má 1198 menší a lehčí rot.hmoty motoru než Blade ale myslím si, že to nemá opodst.a týká se to hlavně série a porovnání stejných koncep.různého zdvih.objemu. Tuto "výhodu" nepřímo potírá často disk.ideál.poloha R4 motoru vůči těžišti a přednímu kolu i přeze šířku stavby spojenou s délkou klik.hřídele (46 snad říkal, že je to problém Ducati). Sériová Dukna možná jede v náklonu rychle a jako po kolejích, ale zkus si s ní zatočit.
Trakce souvisí se zápalem a o jediném Big bangu vím na R1.V2 trakci má ale myslíš, že vysokovýk.Screamer všech ost.nemá elektr.vychtávky aby to dohnal?
Krouťák není otáčkám přímo úměrný(obojí nahoru) a přesto že se do 1199 jevilo všechno jako elektromotor oproti R4, tak Ducati taky potř.výkon a leze za ním do 12t a dál. Pokud jej má, má podobné problémy s trakcí a opotř,gum jako ostatní.
Suma sumárum 3 faktory které jsi uvedl nejsou v dnešním světě SBK pro V2 žádnými výhodami.
V roce 2006 do SBK tlačily továrny a byly více High Tech oproti sérii než dnes. Litry jely teprve 3-4 sezonu(myslím), neměly 250k a 999 byla na špici výkonu s 1 motorem na 1 závod.
Jednotný počet válců by to vyřešil, ale já taky nechci žrát jen vanilkovou zmrzlinu.
Kawafil: Já bych zase rád věděl, kde jsi přišel k 188Kg?
Suchá je o kilo míň, než je min. váha pro WSBK 1200 twin.
pity - tys pujčil svůj profil radovi nebo snad akrovi?? a nebo už ti odumírá mozer po effenbertu?
nevim v čem je problém. bmw může převrtat motor z f800 (že tam je masa dost je důkazem huska nuda) nebo ať si jezděj s dvouválem z boxera. jenže to by pak museli mít rám ze špejlí aby dohnali hmotnost kterou jim sežral motor, o náklonech nemluvě. jedinej komunismus je dorna v čele z ešpeletou.
wsbk = závody motorek podobných (vycházejících) ze sériové motorky, kterou si může každý koupit... může mi teda někdo říct, proč by ducati měla přestat závodit s v2? komunistický názory jsou názory těch co to dukně nepřejou
me by hrozne zajimalo ,kde nekteri vzali, ze bike z wsbk panigale bude tezsi nez serie? pokud vim 188kg je vic nez 164kg nebo zeby ne
PityGPX: Bayliss není Rossi. Ještě větší hvězdou byl Fogy (4 tituly). Takže spíše Foggarty+Bayliss = Rossi. To by se váhou titulů vyrovnávalo.
Co se rovných podmínek týče, určitě není třeba limitovat počet válců a ani pneu by neměly být jednotné. To umrtvuje vývoj. A ostatní předpisy spíše vázat na poměr vůči silničnímu originálu. Třeba myšlenka -10(15)% hmotnosti oproti sérii není špatná. A dovažování jezdců taky. Proč by chcípáci měli mít výhodu proti chlapům. Ale vážně. 2013 se to nějak doklepe a doufám, že na 2014 příjde radikální změna dle motta "blíže originálu".
Souhlas že objem a pneumatiky by měly být pevně dané. Možná i počet válců ať je daný a pak ať se ukáže jaka továrna, která ma nejlepší superbike? .o)
Možná bych určil ještě jednotné pérování (ohlins) pro všechny, protože v motogp vyjima gresiniho to používají úplně všichni.
Palivo atd at si každý používá jaké chce
A pak nebudou žádné války .)
Nechápu to tvrzení, že je 4R zastaralá koncepce, když při stejnym objemu 2V nestíhá. A jak píše Blooma, ve všech motoristickejch disciplínách je jednim z hlavních omezení objem motoru pro všechny účastníky bez rozdílu použitejch koncepcí, jenom v moto stk/sbk to tak neni.
Vy komunisti voškliví!!!
Furt buste chtěli dvojí metr, kterej platí na každýho jinak!
Znáte nějakou jinou motoristickou disciplínu, kde není základním kritériem stejný objem motoru???
absolutně nemůžu z toho, jak tio brečej zastánci 4válů a plyvou při tom špínu na V2. nevim, proč by zrovna dukna měla vyvíjet 4vál? vždyť tu možnost vyrobit dvouvál mají i kawa i bmw,... tak proč by kurwa měla měnit koncepci jen dukna? jak je to dlouho, kdy uvažovala KTM o vstupu do WSBK a to pozor S MOTOREM V2!!! jenže stejně jako Buell tak KTM jezdí jen snad v AMA superbicích. dokud nezačalo jezdit bajky bmw, tak byl relativně klid. bmw ale udělalo bububu a najednou je humbuk kolem v2. protože bmw potřebuje aby na okruzích jezdili jejich bajky za těžký prachy, aby se to prodávalo, aby měli odbyt na díly... opakuji znova - TU MOŽNOT JET NA V2 MAJÍ I OSTATNÍ TOVÁRNY. a ani by nemuseli moc vyvýjet. každá z nich má nějaký V2 motor vyrobený a po silnicích běžně jezdící! a zastaralá koncepce? to je snad řadový čtyřvál!!!
Marex: JJ jasně
God: Jasně, ale nezapomeň na to, že jsem to psal v kontextu objemu a jeho omezení. Tuším to říkal Preziossi.
Marex:Bossové od Ducati tvrdí, že nebýt v MGP objemové omezení, byl by V twin nejlepším řešením.
Bossové od Ducati by mohli vědět že v MotoGP musíš mít čtyři válce, takže bych dost pochyboval o V twinu jako nejlepším řešení
Pity: No. Ty to bereš moc kontinuálně. Já to myslel tak, že jediný jezdec, který dokonale zvládnul 999, byl Bayliss. Stejně, jako jediný vládce 800ccm Ducati byl Kejsí. Pochopitelně nechci tyto dva Australany srovnávat v měřítku mé oblíbenosti.
Marex: opravil bych to, Bayliss ve WSBK = Rossi v MGP. když se zeptaš lidí kt. legenda v současné době je největší v MGP za posl. deset - 15 let, řeknou Rossi, když se zeptáš kt. legenda je největších v WSBK za posledních deset -15 let, řeknou Bayliss (oba maj víc titulů než ostatní) T.B tři, (01, 06, 08) a Rossi 7
Ludánek: Přesný!
Virago: Bayliss ve WSBK = Stoner v MGP
Blooma: To samé lze říct obráceně. Demagogie čtyřválcistů.
1100Virago: jj ale je potřeba říct že tenkrát wsbk nebyly na tak hi tech úrovni diky neúčasti BMW a Aprilky. Navíc tam nebyl Biaggi, takže jezdecky bylo wsbk o něco než dnes kdy tam jsou tak špičkoví jezdci jako Biaggi, Melandri Checa kt. prostě loni vyhráli vše co se dalo. Být v roce 06 toto jezdecké obsazení + obsazení BMW a Aprilky tak by to měl Troy těžší! .o)))
Ono sice v min. bylo wsbk o 30 jezdích ale to bylo něco jako MGP + CRT ti privátní týmy hondy, yamah, súz s hobby jezdcama byly neškodní jak mandelinky po postřiku.
Navíc ještě jeden fakt: tenkrát tam troy jezdil za TOVARNi tým a továrna Ducati (díky žádné krizi) do wsbk sypala takové peníze jako do MOTO GP s Valem! i to už loni nebylo a Althea musela platit hafo věci sama. Prostě tenkrát troy jezdil za zlatou dobu kdy mu prostě podmínky přáli, tj velká podpora továrny, super bajk, wsbk nebylo na takové hi-tech úrovni. atd. Teď je doba jak vidíš úplně jiná, méně jezdců ale tvrdší konkkurence mezi výrobcema.
Vy dvouválcisti jste opravdu neskutečně natvrdlí... :-o
Já jsem měl D916 a dodnes lituju, že jsem jí prodal, ale stále dokážu objektivně uznat, že při regulérních podmínkách je to míň efektivní koncepce motoru.
Když se dokázala Ducati dokonale přizpůsobit v MotoGP, tak už by mohla přestat zneužívat tolerance ostatních v SBK a poměřit se i zde s ostatními v rovném boji.