VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smen (46) napsal 12.05.2013 v 08:30+1

Ono to možná bude tak 50 na 50 Checův stav a Panigale ale to jsou jenom naše moudra.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 11.05.2013 v 21:08-1

Taky si, Martine, říkám :
"novináři" napíšou, že něco Checa řekl
a my tomu věříme jako trdla

martin1 (658) napsal 11.05.2013 v 19:52+2

ty ole to jsou soudy, vy jste Karla šlyšeli nebo vám to někdo napsal na web?při pádu v 1.race se málem zabil, tak má potíže a ještě větší má panigale...

freddy32 (69) napsal 11.05.2013 v 18:58

velice si vážím toho,že odpovídáš diskutujícímu s neveřejným profilem a zároveň ti děkuji za pro mě naprosto šokující informaci že Ducati je úplně něco jiného než ostatní značky. Jen jsem se nějak nedověděl jak souvisí rozdíl mezi Ducati vs. zbytek světa s jízdou se zraněným ramenem. na Ducati bolí víc nebo co?

IvanDvoutakťák (5074) napsal 11.05.2013 v 17:39-1+2

Nejprve mně něco říkalo,abych neodpovídal diskutujícímu
s neveřejným Profilem, ale vzhledem k tomu, že"dělám jen
do dvoutaktů",tak si dovolím zveřejnit moji,možná nespráv-
nou,domněnku, že Ducati Panigale je o hodně "jinej" moto-
cykl, než Aprilka, BMW, Kawa, Honda a Suzuki

freddy32 (69) napsal 11.05.2013 v 14:56

IvanDvoutakťák: nějak nechápu to "navíc na Ducati "

ludanek (66) napsal 11.05.2013 v 14:56-1+4

Koolja:
No ono by to vypadalo jinak, kdyby už od středy nevykřikoval, že s Panigale nemá v Monze šanci na výsledek a kdyby byl manažer týmu on, ani by tam nejel...!! Za tyhle keci ho měli chytit za triko a pověsit do průvanu!!
Bayliss si ubrousil kus prstu a raději si ho nechal amputovat aby mohl závodit!

koolja (134) napsal 11.05.2013 v 14:01

jsou tady hodně ostří hoši s posunutým prahem bolesti.Chtěl bych je vidět jet v stejných podmínkách.Já si ještě pamatuju na Petra Šaleho,jak jel s naštípnutou kličkou v Mostě.Výsledek-zlomené obě klíční kosti Ducati na sračky a traťáci měli štěstí,že nebyli v té plechové boudě.Tam přistála motorka a pěkně ju pocuchala.To ještě nebyla šikana po startu tak utažená. Jen dotaz,kolikrát se na tady za kolo brzdí z vysoké rychlosti?Takže kolik "kliků" si dá pilot za závod?

Biker_xx (2319) napsal 11.05.2013 v 13:43-1+1

No já teda nevim, na mě to moc dobře nepůsobí. Většina driverů, jezdí se zlámanejma kostma, urvanejma prstama a já nevim s čím vším. Nechci soudit, jen on sám ví, jak má to rameno opravdu v háji, ale působí to na mě jako zbabělej útěk od možnýho neúspěchu. Když už tam jsou, měl by se porvat a spoň o bod...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 11.05.2013 v 13:09+1

S ramenem, o kterým jezdec nepřetržitě "ví",
tak to je špatný závodění. Navíc na Ducati
Pánové kritici, zkusili jste si už někdy
něco aspoň podobnýho ??

PityGPX (949) napsal 11.05.2013 v 11:24+1

Je to škoda že ten zavod nezkusil odjet a dojed pro nějaké body. Stejná situace jako u Abaji, taky zkusil a nešlo to. Takových jezdců bylo kt. museli kvůli zraněním vynechat závod. V Doningtnu ale pojede.

ludanek (66) napsal 11.05.2013 v 11:13-3+3

Nikdy jsem Checu moc nemusel. A ted se ukazuje že to není moc týmovej hráč! Pořád jen bulí a na něco si stěžuje! Začínám se přiklánět k názoru, že titul SBK vyhrál hlavně dilky genialitě 1098R!

Majki (672) napsal 11.05.2013 v 10:48+1

To není zrovna slavný vstup panigale do WSBK, mohlo to být trochu akčnější

Majki (672) napsal 11.05.2013 v 10:48+1

To není zrovna slavný vstup panigale do WSBK, mohlo to být trochu akčnější

Kubát (1404) napsal 11.05.2013 v 10:45

checa už nejel druhou kvalifikaci. řekl bych že nenastoupí ani do superpole

Dejvid17 (1088) napsal 11.05.2013 v 10:30-1+1

kdo nechce jet v neděli, výmluvu si vždycky najde :)

Orgovany (800) napsal 11.05.2013 v 10:22

Chápu Checu jestli se necítí fyzicky dobře. Nejhorší ale je pokut je člověk frustrovanej a nemá chuť do práce. Pak se nemůžeme divit špatným výsledkům Carose a Panigale. Je to tak ve všem i v práci

PityGPX (949) napsal 11.05.2013 v 09:34

Snad pojede, když dojede získa nějaké body a může proklouznout do top10 protože Haslam teď zas nejede a každý posun v tabulce výš se počítá.
Ty dvě jedenácté míta by byly úspěch v závodě, bez urážky.




TOPlist