Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex: tak tak...pokud se chystají do SBK až od sezony 09, tak se ještě spousta věcí může změnit a na konci vývoje to může být mega pila, která tam bude všechny kosit, včetně 1098R, protože přímé srovnání s vidlicovým V4 ještě nebylo a ještě asi jen tak nebude... Uvidíme, každopádně držím palce, ať jim to jezdí, ale pořád přece jen o chloupek hůř než klukům od Ducati...
¨s4r: Jasně že na SBK to není nijak ohromující. Je ale otázka, jak se bude to véčko chovat. Třeba to líp potáhne od spodku a spojí se tím výhody 4válu inline a véčka dvouválu. Mě se to prostě jenom nelíbí.
Ps: Tvůj postřeh s Aprilkou versus ducati není určitě mimo! Mám podobný názor, ale KTM by nejspíš pojezdili. Ta se chystát vlítnout do SBK taky. A vyšší pozice by mohla přijít časem. Všechno je otázka píle, cílů a peněz.
No můj osobní odhad je ten, že Aprilia se dostala s jejich twinem tam, kde skončila svou éru 999tka. A to, co dostávají z tohohle motoru by museli dostat z 1200ccm twinu, což mi přijde asi jako ten hlavní důvod, proč raději zvolili V4.
A ani mi nepřijde, že by tenhle motor byl nějakej děsnej silák na závody SBK, spíš mi přijde, že mají ještě na čem makat.
Sériová Desmosedici je totiž na 200 koní uškrcená, kdežto tenhle motor se testuje s 210 koňmi a údajně ho chtějí prodávat se 180ti, což mi přijde docela málo.
Jinak 180 koní je pro mě naprosto zbytečnej výkon na ježdění po silnici...aby to nevypadalo, že si myslím, že je to málo...
Marex> Jasný. Viz příspěvek výš. Su nějaký zmatený .
Když to jde do SBK, tak to je jiná no, by měli vylepšit RSVčko . Jinak zvuk Desmosedici je fakt hezkej. To je čtyřvál, u kterýho by mě nevadil zvuk.
RomanSS: Jenže desmosedici je udělaná na základě závodního speciálu bez ambic do MS SBK! V tom je sakra velkej rozdíl. Navíc Aprilia má už jakousi tradici twinů a ty byly sakra povedený! Tohle je trošku úlet. :
Co tu sakra pláčete nad tím, že je to čtyřvál krucinál? Jde o omezenou sérií jakože závodního biku. To samý udělala Ducati s Desmosedici. To je taky čtyřválcový věčko. Asi jste to nepochopili což? Dvouvály GP asi nejezdí ne?
kam se ale poděla tradice dvouválcových motorů ? doufám že nevymizí u Aprilie by to byla škoda...mohla by se prodávat vedle 2 válcové sestřičky nebo by Aprilia mohla vymyslet novou 2V motorku, ale nahrazovat dvouvály čtyřválcema to neee : jinak moto hezká povedla se
Proč to má 4 rozvoďáky z toho 2 jenom na sací ventily? :o Jinak hezkej bajk a moh by se postarat, že superbiky zas nebudou jenom ducati cup, což mi ale až tak nemrzí.
//www.alex66.com/News.html
alex už to testuje
no nechci tu teda moc kecat ale nic moc vzhledově proti konkurenci a článek jsem si nečet ...co motorově a podvozek atd.
takže napřesrok na tom pojede MAX...... kruh se uzavře... začal a skončí na Aprilce
Marex: tak tak...pokud se chystají do SBK až od sezony 09, tak se ještě spousta věcí může změnit a na konci vývoje to může být mega pila, která tam bude všechny kosit, včetně 1098R, protože přímé srovnání s vidlicovým V4 ještě nebylo a ještě asi jen tak nebude... Uvidíme, každopádně držím palce, ať jim to jezdí, ale pořád přece jen o chloupek hůř než klukům od Ducati...
Ps: Jenom nechápu, proč je článek zařazenej do sekce MOTO GP.? :
¨s4r: Jasně že na SBK to není nijak ohromující. Je ale otázka, jak se bude to véčko chovat. Třeba to líp potáhne od spodku a spojí se tím výhody 4válu inline a véčka dvouválu. Mě se to prostě jenom nelíbí.
Ps: Tvůj postřeh s Aprilkou versus ducati není určitě mimo! Mám podobný názor, ale KTM by nejspíš pojezdili. Ta se chystát vlítnout do SBK taky. A vyšší pozice by mohla přijít časem. Všechno je otázka píle, cílů a peněz.
hmmmm, nádhera
nadhera a ta cena ,jeste tak na ni mit...
No můj osobní odhad je ten, že Aprilia se dostala s jejich twinem tam, kde skončila svou éru 999tka. A to, co dostávají z tohohle motoru by museli dostat z 1200ccm twinu, což mi přijde asi jako ten hlavní důvod, proč raději zvolili V4.
A ani mi nepřijde, že by tenhle motor byl nějakej děsnej silák na závody SBK, spíš mi přijde, že mají ještě na čem makat.
Sériová Desmosedici je totiž na 200 koní uškrcená, kdežto tenhle motor se testuje s 210 koňmi a údajně ho chtějí prodávat se 180ti, což mi přijde docela málo.
Jinak 180 koní je pro mě naprosto zbytečnej výkon na ježdění po silnici...aby to nevypadalo, že si myslím, že je to málo...
pořád se na ní lezu dívat,jednou ji povodit
Marex> Jasný. Viz příspěvek výš. Su nějaký zmatený .
Když to jde do SBK, tak to je jiná no, by měli vylepšit RSVčko . Jinak zvuk Desmosedici je fakt hezkej. To je čtyřvál, u kterýho by mě nevadil zvuk.
RomanSS: Jenže desmosedici je udělaná na základě závodního speciálu bez ambic do MS SBK! V tom je sakra velkej rozdíl. Navíc Aprilia má už jakousi tradici twinů a ty byly sakra povedený! Tohle je trošku úlet. :
20 000 éček...cenové jak BMW HP2 Sport v kačkách. Jojo...mít ty prachy tak jasná volba, jen už budou asi všechny předem prodané Jinak nádhera
Trocha jsem se spletl, ale nevadí lol . Prostě je to čtyřválový Véčko. Nic novýho pod sluncem a u Ducati je to to samý.
Co tu sakra pláčete nad tím, že je to čtyřvál krucinál? Jde o omezenou sérií jakože závodního biku. To samý udělala Ducati s Desmosedici. To je taky čtyřválcový věčko. Asi jste to nepochopili což? Dvouvály GP asi nejezdí ne?
No teda! Aprilka 4 vál! Aspoň, že je to véčko.
Já v tom vidím suzuki a ne a nemůžu si pomoct!
jupííííííííí konečně!
:o
V4 kua,to bych chtěl zažít!!!!
kam se ale poděla tradice dvouválcových motorů ? doufám že nevymizí u Aprilie by to byla škoda...mohla by se prodávat vedle 2 válcové sestřičky nebo by Aprilia mohla vymyslet novou 2V motorku, ale nahrazovat dvouvály čtyřválcema to neee : jinak moto hezká povedla se
Tohle jestli daj na silnici tak to bude hukot. Dyzajn je fakt gut. Japonci sou poslední doubou válcovaný jak sviň
Koncepce V4 - to bude prostě maso!!! Design se zdá v pohodě, jen s tím rámem si mohli víc vyhrát...
Bella
Akorát jsem zvědav, kdo se na to poskládá......lidstvo roste a moto se zmenšuje a zmenšuje.
konečně snad další V4 na silnici
No, dámy a pánové, to bude ještě zajímavý :D
WSBK znamena, ze to budou muset prodavat. To by bylo hodne luxusni ...
NO každopádně proti RSV mille se nedá asi nic moc říct, jeden z nejpovedenějších bajků na první pokus.. a tohle by mohlo být "legenda pokračuje"!
Proč to má 4 rozvoďáky z toho 2 jenom na sací ventily? :o Jinak hezkej bajk a moh by se postarat, že superbiky zas nebudou jenom ducati cup, což mi ale až tak nemrzí.
No tak to bude masakr