VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Driffter (16) napsal 29.02.2008 v 09:29

//www.alex66.com/News.html

alex už to testuje

Waldas28 (0) napsal 26.02.2008 v 22:53

no nechci tu teda moc kecat ale nic moc vzhledově proti konkurenci a článek jsem si nečet ...co motorově a podvozek atd.

Rado_ (555) napsal 26.02.2008 v 20:24+1

takže napřesrok na tom pojede MAX...... kruh se uzavře... začal a skončí na Aprilce

s4r (52) napsal 26.02.2008 v 18:07

Marex: tak tak...pokud se chystají do SBK až od sezony 09, tak se ještě spousta věcí může změnit a na konci vývoje to může být mega pila, která tam bude všechny kosit, včetně 1098R, protože přímé srovnání s vidlicovým V4 ještě nebylo a ještě asi jen tak nebude... Uvidíme, každopádně držím palce, ať jim to jezdí, ale pořád přece jen o chloupek hůř než klukům od Ducati...

Marex (2570) napsal 26.02.2008 v 10:51

Ps: Jenom nechápu, proč je článek zařazenej do sekce MOTO GP.? :

Marex (2570) napsal 26.02.2008 v 10:26

¨s4r: Jasně že na SBK to není nijak ohromující. Je ale otázka, jak se bude to véčko chovat. Třeba to líp potáhne od spodku a spojí se tím výhody 4válu inline a véčka dvouválu. Mě se to prostě jenom nelíbí.
Ps: Tvůj postřeh s Aprilkou versus ducati není určitě mimo! Mám podobný názor, ale KTM by nejspíš pojezdili. Ta se chystát vlítnout do SBK taky. A vyšší pozice by mohla přijít časem. Všechno je otázka píle, cílů a peněz.

Selby (0) napsal 25.02.2008 v 22:32

hmmmm, nádhera

jeza (0) napsal 25.02.2008 v 20:39

nadhera a ta cena ,jeste tak na ni mit...

s4r (52) napsal 25.02.2008 v 17:56

No můj osobní odhad je ten, že Aprilia se dostala s jejich twinem tam, kde skončila svou éru 999tka. A to, co dostávají z tohohle motoru by museli dostat z 1200ccm twinu, což mi přijde asi jako ten hlavní důvod, proč raději zvolili V4.
A ani mi nepřijde, že by tenhle motor byl nějakej děsnej silák na závody SBK, spíš mi přijde, že mají ještě na čem makat.
Sériová Desmosedici je totiž na 200 koní uškrcená, kdežto tenhle motor se testuje s 210 koňmi a údajně ho chtějí prodávat se 180ti, což mi přijde docela málo.

Jinak 180 koní je pro mě naprosto zbytečnej výkon na ježdění po silnici...aby to nevypadalo, že si myslím, že je to málo...

ChenziiR1 (158) napsal 25.02.2008 v 17:44

pořád se na ní lezu dívat,jednou ji povodit

RomanSS (512) napsal 25.02.2008 v 17:28

Marex> Jasný. Viz příspěvek výš. Su nějaký zmatený .
Když to jde do SBK, tak to je jiná no, by měli vylepšit RSVčko . Jinak zvuk Desmosedici je fakt hezkej. To je čtyřvál, u kterýho by mě nevadil zvuk.

Marex (2570) napsal 25.02.2008 v 17:17

RomanSS: Jenže desmosedici je udělaná na základě závodního speciálu bez ambic do MS SBK! V tom je sakra velkej rozdíl. Navíc Aprilia má už jakousi tradici twinů a ty byly sakra povedený! Tohle je trošku úlet. :

KawaDOG (0) napsal 25.02.2008 v 17:04

20 000 éček...cenové jak BMW HP2 Sport v kačkách. Jojo...mít ty prachy tak jasná volba, jen už budou asi všechny předem prodané Jinak nádhera

RomanSS (512) napsal 25.02.2008 v 17:03

Trocha jsem se spletl, ale nevadí lol . Prostě je to čtyřválový Véčko. Nic novýho pod sluncem a u Ducati je to to samý.

RomanSS (512) napsal 25.02.2008 v 17:01

Co tu sakra pláčete nad tím, že je to čtyřvál krucinál? Jde o omezenou sérií jakože závodního biku. To samý udělala Ducati s Desmosedici. To je taky čtyřválcový věčko. Asi jste to nepochopili což? Dvouvály GP asi nejezdí ne?

Marex (2570) napsal 25.02.2008 v 16:54

No teda! Aprilka 4 vál! Aspoň, že je to véčko.
Já v tom vidím suzuki a ne a nemůžu si pomoct!

DžonyPínas (0) napsal 25.02.2008 v 16:34

jupííííííííí konečně!

generiq (2) napsal 25.02.2008 v 16:23

:o

ChenziiR1 (158) napsal 25.02.2008 v 16:20

V4 kua,to bych chtěl zažít!!!!

blahi (0) napsal 25.02.2008 v 13:39

kam se ale poděla tradice dvouválcových motorů ? doufám že nevymizí u Aprilie by to byla škoda...mohla by se prodávat vedle 2 válcové sestřičky nebo by Aprilia mohla vymyslet novou 2V motorku, ale nahrazovat dvouvály čtyřválcema to neee : jinak moto hezká povedla se

Stewe (13) napsal 25.02.2008 v 12:23

Tohle jestli daj na silnici tak to bude hukot. Dyzajn je fakt gut. Japonci sou poslední doubou válcovaný jak sviň

Petr-RSV (38) napsal 25.02.2008 v 11:34

Koncepce V4 - to bude prostě maso!!! Design se zdá v pohodě, jen s tím rámem si mohli víc vyhrát...

wario (126) napsal 25.02.2008 v 10:40

Bella

readymen (1) napsal 25.02.2008 v 10:25

Akorát jsem zvědav, kdo se na to poskládá......lidstvo roste a moto se zmenšuje a zmenšuje.

Interceptor (108) napsal 25.02.2008 v 10:14

konečně snad další V4 na silnici

Jim (0) napsal 25.02.2008 v 09:15

No, dámy a pánové, to bude ještě zajímavý :D

nadutec (0) napsal 25.02.2008 v 08:23

WSBK znamena, ze to budou muset prodavat. To by bylo hodne luxusni ...

laďa-prášil (73) napsal 25.02.2008 v 08:22

NO každopádně proti RSV mille se nedá asi nic moc říct, jeden z nejpovedenějších bajků na první pokus.. a tohle by mohlo být "legenda pokračuje"!

stilda (0) napsal 25.02.2008 v 06:43

Proč to má 4 rozvoďáky z toho 2 jenom na sací ventily? :o Jinak hezkej bajk a moh by se postarat, že superbiky zas nebudou jenom ducati cup, což mi ale až tak nemrzí.

Chuma (0) napsal 25.02.2008 v 01:10

No tak to bude masakr




TOPlist