Althea Racing končí v superbikovém šampionátu
Text: Jiří Mikšík | Foto: Libor Bedřich , Vladimír Rejda | Zveřejněno: 27.10.2012 | Zobrazeno: 3 759x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Libor Bedřich , Vladimír Rejda | Zveřejněno: 27.10.2012 | Zobrazeno: 3 759x
Althea + Giuliano chtějí jako CRT do MGP.
cet sem jen zopár komentaru: nicmene zrovna ten maestra dvoutaktního Ivana - a musim souhlasit. Taky me prvni napadlo "a co guliano" ? tenhle agresivni pilot si me ziskal prave tim jeho stylem "vsechno nebo nic". A kor v Brne dyz sem ho mel tu cest videt nazivo. V kazdym kole drift na onen svet a rozklepany riditka az hamba! moc dobre se mi na nej koukalo
Nuvolari: Tak to holt omluvíš pouze absencí vkusu. Nebo tomu prostě jenom nerozumíš.
Kubát: !?!
Marex:kdepak, to není kvůli Maxovi. Mně se ta mašina páči ako taká. Naopak Ducny moc ne. To je pro mě lepší to Bávo...
nuvolari: chce to sundat si růžové brýle
rsv4 řadím k motorkám designově nepovedené. stejně třeba tak poslední kawu s kilometr dlouhým čumákem
u té aprilie jsem možná ovlivněn vlastnictvím staršího kusu, ale ten se mi líbil vždycky
s marexem bych trošku nesouhlasil s tou suzou, naopak ta v racing barvách (ať už corona, nebo teď fixi vypadá úžasně )
ale někomu se líbí holky jinému zas vdolky
Nuvolari: Tvůj vkus je poněkud zamlžen slepým fanouškovstvým. Vedle 1198, 1199, R1, ba i vedle Kawy a dokonce i vedle RSV-V2, je RSV-V4 spíše někde vedle Suzuki a BMW. Mně se líbí velké Dorsoduro , ba i Shiver. Skůtry mají pěkné tradičně. Děs je ovšem to jejich cenduro!!!
Marex: celkem hezké??? Nejhezčí - RSV4 je nejkrásnější superbike a SR MAX300 nejhezčí skútr!
Althea... privátní tým se znaky továrního.
Ivane, proč sem taháš Giuliana ve spojitosti s továrnou Ducati? Althea je přece "privátní" tým.
Ty hovoříš, jako by byl "tovární"... takže je to o tom pokryteckém názoru, že "jsme privátní" když se nám to hodí - rozuměj, když pláčeme... a když máme někoho pošpinit, tak jsme (jako Althea) na druhou stranu továrna? Tomu se říká pokrytectví, mám ten pocit...Navíc pokud by byl Giuliano taková "hvězda" do jaké role jej stavíš, asi by nečekal, jak se vyvrbí nejistá situace u Althea, ale už dávno by nějaký jistý flek měl, že ano
Někde jsem četl, že Aprilia je celkově v těžkém mínusu. Motorky dělá zajímavé a celkem hezké. Piaggio group z jejich hospodářských výsledků ale nadšené asi moc nebude.
Já prostě nedokážu přijmout, že ten"reklamní byznys ty kroupy prostě generuje" a z jezdců, bez nichž by si mohli ti byznysmeni ty kroupy nacpat tak akorát do nádrže,
dělají chudáčky, kteří se jich musí prosit, aby si směli
zazávodit... Je mně jasný,že Ducati a jedno jestli WSBK,
nebo MotoGp, nejsou žádný sociálky . Ale jdou "přes mrtvo-
ly" - další z jejich obětí je např.Giugliano !
Nevím to na 100%, ale není RSV4 spíš prodejní propadák?
arylon: jestlis jel přes rakousko, tak tam bylo nejčastější co? jestli gs1200, tak nemusíš odpovídat já porovnával čistě rsv4 a 1000rr.
já byl teda v itálii naposledy před 3ma rokama a nejvíc motorek tam bylo ducati hypermotárdů (byl to zrovna týden mezi 2 velkýma cenama (wsbk misano a f1 v monze) a ty ducny byly opravdu všude
To Aralyon: S celkovým stavem Aprilie máš pravdu, titul je titul a to je reklama k nezaplacení. Oni ti italové taky nebudou troubové a dobře ví, co jim to přináší.
Kubáte, byl jsem letos na dovči dva týdny v Kalábrii (autem), motorky Piaggio Group (Piaggio, Vespa, Aprilia, Guzzi) jsou na každém rohu, naopak Bawo tam nevidíš. V rakousku je těch Dorsodur taky dost. Bawo dělá kvalitní endura pro cestovatele, ale to taky není zrovna masovka. nesmíš brát jako zrcadlo obrázek českých cest. úspěchy v "provinčních" sériích Baworákům neupírám, ale jak se říká - dva chudí nedělají jednoho bohatého - takže úspěchy Aprilie jsou bezpochyby cennější
To Kubát: Taky bych ho chtěl, akorát mně chybí peníze, abych si ho koupil a schopnosti, abych se nezabil.
tom68: ale s tím srovnáním aprilie a bmw jsi to vystihl úplně pěkně aprilie prostě chtěla titul z velkých motorek a když v motogp tak pohořela tak vsadili všechno na sbk a to jim vyšlo. to že na cestě tu motorku nepotkáš a nikdy nikde ani trošku nezazářila jim asi neva. zato to bmw nemá titul z sbk, ale je to jedno z nejlepších náčiní pro národní soutěže a hobby jezdce
Tome, taky se musím smát tomu, když někdo vidí jako příčinu neúspěchu Ducati ve WSBK příchod Valentina, tohle musí vyplodit pouze paranoidní člověk. A jakříkáš, Vale dotáh přes sponzory tolik peněz, že Ducati rozhodně neprodělala - stejně jako když nyní Paris SG koupil Ibrahimoviče za 170 milionů €, transfer byl splacen ještě předtím, než Ibra nastoupil... což je odpověď i Ivanu Dvoutakťákovi, tydle transfery ve fotbale jsou podloženy penězi, protože ten reklamní byznys ty kroupy prostě generuje, a skutečnost, že kluby jsou účetně v minusu na tom nic nemění, protože je to jen účetní fígl, výnosy si pro sebe stahují majitelé, ty prachy tam ale jsou..
Stejně tak jak jsi vzpomněl Aprilii. Jasně, vývoj RSV4 stál hrozné prachy, ale on tam ty kroupy Biaggi prostě dotáhl, a dva tituly za tři roky nejsou málo. Navíc i obchodně, RSV4, Dorsoduro, Shiver, skůtry... vše se prodává dobře, Piaggio Group rozhodně ve ztrátě není
vzdyt je to jedno, Checa pojede dal, a vo co de !!!
Trochu mně děsí názory některých přispívatelů na řízení firmy, že by si platem nějakého strejdy nechali padnout fabriku, no to koukám jako blázen . Abych to rozčísnul definitivně, myslím si, že se Ducati Rossi finančně (reklamou atd.) těžce vyplatil. Taky jedna z prvních věcí, kterou Audi udělalo bylo, že se pokusili Rossíka přesvědčit, aby zůstal. S WSBK je to spíš jenom nějaká italská hra, uvidíme, co z toho vyleze, ale řekl bych, že Ducati chtěla Altheu tlačit někam, kam nechtěli. Althea je prostě poslala do pr...
Abych naštval všechny definitivně, připomněl bych, že RSV sice vyhrálo dakrát jako tovární stroj MS, ale jinak je to naprosto propadák (v jekékoliv jiné formě a jakémkoliv jiném šampionátu, odhadl bych že i náklady na vývoj x výnosy z prodeje a další přínos). BMW proti tomu si vede dobře ve všech šampionátech SBK, ve většině šampionátů STK docela dominuje a navíc se to asi docela dobře prodává, což bych řekle že je pro BMW ten první a nejdůležitější cíl (mít co do huby není špatný).
Pokud by si byla Ducati s novou Panigale tak jistá v kramflecích, tak posteví vlastní tým případně provozovateli "továrnímu" týmu pomůže s vývojem. jenže je to naprosto stejně alibistický postoj, jako loni. Na začátku sezony se od Althey téměř distancovali, ale když se Checovi začala rýsovat šance na titul, tak se s nimi hned nechávali vidět a box Althey byl závod od závodu červenější. pokud by se #7 nedařilo, tak v Bologni ani nevědí, že někdo takový existuje. A stejně tak se ti šmejdi chovají letos. Se vůbec divím, zže jim to ještě někdo žere. Hochštapleři podobného zrna jako ten Effenbert
4468 ... no, tak když to říkáš ty, tak to ani jinak být už nemůže
Kubát: Jistě. Podmínečně. Šlo by to nzvat TYTYTYTY S POKUTOU.
Panigale bude beztak propadák...
marex: to znamená, že je odsouzen
Pity: Melandri má podmínku. Víš, co to znamená?
romik: já bych nenapsal chytrolínek, ale hlupáčik
aralyon 9:14: o neukázali to němci krásně? první vyhodili z postu šéfa týmu davide tardozziho, chtěli echt německý tým. no a nebylo to vůbec platné, protože pak musel dojít další talián, aby vůbec ukázal, jak se vyhrává. tos nevybral zrovna dobrý příklad
Marex (88.102.75.xxx) napsal 28.10.12 v 11:30:
Romik: Přesně tak. Nafoukaný, navíc Ducati úplně zničil. Vytáhl z nich peníze a oni nyní nemají ani na benzín.
Nebuď na něho tak krutý Róm(ik) to jistě nemyslel zle.
Tohle vše nahráva do karet Sykeosvi. Max stale bez smlouvy, Checa bez týmu ale se smlouvou, Melandri odsouzen...! Nej jeho rivalové zatím "out"!