VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 25.02.2011 v 00:39

Bosso - jen aby Pešek ještě nelitoval a na Alpe Adria v roce 2012 ještě sehnal motorku a sponzory! Horší to bude s jeho bratrem Karlem, loni se ve Stockách 600 ani neudržel posledního jezdce, obvykle na něho měl okolo 30 vteřin ztráty a nevím v AA...

Bosso (344) napsal 24.02.2011 v 23:16

Jinak Vova má 23.02.11 v 17.43 100% pravdu: L.P. určitě v roce 2011 AA nepojede!!!

Jirka-97 (66) napsal 24.02.2011 v 11:23

Jen by zajímalo , když se tady tak dohadujete, proč na ofiko stránkách WSBK je u Step R. týmu česká vlaječka

//sbk.perugiatiming.com/Riders.asp?p_S_Campionato=SSP&p_Anno=2011

AKRO (-498) napsal 23.02.2011 v 21:29

Já myslím, že je úplně jedno, v jakém týmu některý Český jezdec závodí, pokud to tedy není nějaká chudoba, co nemá peníze na vůbec nic.

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 17:48

vova, já to s tebou nemyslím nijak hádavě, jen mě to prostě zajímá.. No, Kája ho pojede (Adr.Cup), někde jsem to četl, nevím kde, ale co ten Lukyn, neříkej, že bude na zadku doma..? Za prvé byla by to škoda a za druhé pokud nechce skončit, tak jezdit musí..! Vypadnout na rok a půl z motorek je špatný, nejen že po něm nikdo nesáhne, ale i jeho psychika atd půjde do háje..

Vova (104) napsal 23.02.2011 v 17:43

dante.peklo tak to opravdu není na veřejnou diskuzi Jinak jestli myslíš Káju Peška, tak ten pojede také AA, ale Lukáš ani náhodou

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 17:15

vova: Tak konkrétně to financování sportu by mě fakt zajímalo..Rozveď nám to tu, od toho je diskuze..! Každý ví, že část jde od státu, přes různé svazy atd, část od rodičů a zbytek od sponzorů a to jak legálně, tak propraním "špinavých" peněz, to je všeobecně známo, tak co je na dlouhé večery..?? Číst o tom můžeš dnes a denně, sám jsem skoro celý život sportoval,tak trošku vím jak to s penězma je..Ale rád si od tebe nechám vysvětlit detailněji tento problém, přiznávám, že nevím všechno, ale o to víc bych byl rád, kdyby jsi se s námi podělil o tvé informace ohledně financování sportu jako takového... A Peška sem netahej, ten se chystá na Adria Cup!!

Vova (104) napsal 23.02.2011 v 16:34

dante.peklo sice jsem ti dál nechtěl odpovídat, ale ještě něco. Doby kdy jsi měl jasně dané kdo je kdo, jsou nenávratně pryč. Pokud fandíš Peškovi, tak s ním je to tak. Od Maděriče ČP má pouze 20 mega, ale to je jeden z důvodů, že nemůže sehnat tým. ČP a další patří holanské firmě (je tam jen registrovaná) , která podniká v ČR, Ukrajině, Kazachstánu, Rusku,... Majitel toho je Kellner a nemůžeš vědět jestli těch 20 mega není z Ruska, Itálie, Ukrajiny... Pešek určitě nebude závodit v českém týmu a nebude mít české mechaniky. Ti budou v katarském týmu s Čihákem.. Tak nevím jestli ti katařani nejsou více čeští jak Pešků tým pokud letos pojede. U Abraháma v týmu jsou jen 2 čeští mechanici.. Popov v Itálii je také zajímavý případ Podle mě je nejdůležitější kolik lidí budeme mít ve vrchoných ligách a jedno pod jakým zastřešením. Jen z kvantity vzejde kvalita Závěrem. Financování celého sportu je úplně jinak než si myslíš ale to je na diskuze dlouhé zimní včery

Gill (288) napsal 23.02.2011 v 15:54

dante.peklo: Takže manažer čech, mechanici češi, ale název a adresa ukrajina, to je nezajímavé a tým plný cizinců s hrdým českým názvem, tak fandíme?

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 15:47

Frki: S těmi sponzory je to těžké..Ono to je také i v tom, že v tomhle státě je málo promo akcí k motorkám a jejich závodům..Nevím proč..?Třeba MČR, Alpe Adria Cup, o tom vědí snad jen místní a skalní příznivci motorek..Přitom kdykoliv jsem tam byl, tak jsem si to fakt užil, kluci to jezděj po většinu za svý love ale tahaj, jako kdyby jeli MotoGP, fakt bylo vždycka na co koukat.. Proč na to není větší reklama atd..Samozřejmě, reklama a promo akce stojí prachy, ale do budoucna by to určitě oživilo tenhle sport, dostalo by se to víc do podvědomí lidí, tím pádem větší zájem a následně i větší zájem sponzorů..

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 15:38

Kubát: ano máš pravdu, český tým se zahraničním sponzorem je v pořádku také, ale podívej se na start list WSBK, Kubíčkův tým (bývalé Intermoto HK) tam není, jen ten Crimea UKR, prostě je to velká škoda, že tam není další česká vlaječka, kromě Ježury a Kuby v SBKáčkách..Ale jak jsem psal, chápu finanční sílu peněz a pokud zde v ČR není vůle toto financovat, tak nic nenaděláme..Jinak G. Rea tahal v loni fakt pěkně a také i jemu budu držet palce.. Ale...však to už dnes v této diskuzi je...

Kubát (1404) napsal 23.02.2011 v 15:25

dante: když to vemeš do hloubky tak minimálně v polovině firem cos uvedl je stejně zahraniční kapitál, takže bys byl tam kde si. český tým s zahraničním sponzorem

Frki (0) napsal 23.02.2011 v 15:20

Jak si to teď po sobě čtu, je to napsané děsně krkolomně, ale to zásadní tam je

Frki (0) napsal 23.02.2011 v 15:17

dante.peklo> no minimálně ty první tvé dva příspěvky tak zněly, pak jak ses rozepsal tak to začlo mít hlavu a patu.
Ale to že se českým sponzorům (i těm gigantům které si zmínil) jsem už taky nedávno někde nakousl, a je to jen v tom, že SSP je pro ně bez perspektivy, z té reklamy v tomdle pro tydle firmy z toho nekoukají další peníze. Jsou převážně místní, a ti co je znát mají, tak je už znají a po dalšísch zákaznících neprahnou, když jsou tzv. "závoďácy" (za vodou ).
Je to hrozná škoda, ale ačkoliv je intermoto momentálně přejemenováno na ukrajinský tým, tak pořád vím že je v něm spoustu kluků co jsou češi, a jsou šikovní. Sehnali si dalšího jezdce, tím pádem i finance, co víc si přát.
Jen tak se dalšího týmu, který sestává z velké části z čechů, a zároveň je schopen slavit úspěchy v podobě pódií, nedočkáme. Jsem zkrátka zastáncem toho, že tým nedělá jen jezdec a název stáje.

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 14:57

Frki: Povrchně..? To snad ne, ale upřímě, nefandil bys radši vyloženě českému týmu, s českým jezdcem?? Mě je to prostě i trochu líto, že se na to nenajdou peníze u nás, vždyť prachatejch firem je tu dost např. čez, e-on, pre, benzina, kaučuk kralupy, chemopetrol litvínov, uhelná most a i ta pojišťovna, různý bankovní domy atd, dát to do kupy, tak by to byl pěknej balíček.. Jenže u nich tam prostě není ta vůle dávat peníze na tenhle sport a asi ani ty správný "páky" který by to rozhýbaly..Je to fakt škoda, pak to takhle vypadá..

Frki (0) napsal 23.02.2011 v 14:16

dante.peklo, to máš jako s nápojem s názvem "Shock". Taky není v názvu nic českého, a světe div se, je to český "výrobek". Díváš se na to povrchně, to je očividně Vovovi trnem v patě, a chápu ho.
Ale s tom, že bych bral víc info o SMS, plně souhlasím a snad...

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 12:54

mamba54: Samozřejmě, pamatujeme, ale Dani Epp byl napůl čech a sponzorovala ho ze začátku i česká firma Emi Late Café sídlící tady ve Stodůlkách, proto se to psalo jako o týmu s "Českou účastí"..

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 12:50

Vova ty mi fakt dáváš! Nejsem sponzor, jsem fanda, tak co tu furt podsouváš za nesmysl... Pro mě to prostě už ČESKEJ tým není a nevidím důvod trhat si žíly pro tým, kterej má adresu a sponzora na UK a Anglickýho a Ruskýho bikera za brejlema..Ale když mu TY budeš fandit jako našemu nároďáku, tak proti nejsem, je to tvoje volba a tvé rozhodnutí, nic víc nic mín a už mi laskavě nedávej lekce z financování,za těch 20 let podnikání o tom snad už také něco vím.. A že přežíjí moje nefandění jim, to je snad také jasné, není nám snad 14let, abychom to nevěděli, tak co to sem vůbec dáváš..já i ty jsme jim u řitního otvoru, to je jasné,jen sem píšu proto, že chci, jako fanda, vědět víc o Ježurovi, spíš než o UKáčkách, tak proto ta debata tady vznikla..A když to UKáčkům pojede, tak samozřejmě jen gratulace...

mamba54 (1340) napsal 23.02.2011 v 12:41

Pamatujete na " český " tým p. Eppa s Thomasem Luthim?

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 12:38

JP: už jsem taky celej žhavej, ale asi jako všichni tady... Ze soboty na neděli připravím občerstvení, zatopím v krbu, nažhavím od 2.00h Eurosport a jdem na to!! Jen doufám že ten náš "ČESKEJ TÝM" v SSP CRIMEA UK bude na bedně A Ježura snad na bodech

Vova (104) napsal 23.02.2011 v 12:37

dante.peklo tak ještě jednou a naposled. Intermoto je stále stejné a stále je to tým jako loni. Na přání sponzora se přejmenovali a změnli of. adresu. To je proto, aby ukrajinský partner mohl tým prezentovat jako ukrajinský a lépe sháněl investory na UKR, protože ho to stojí megaprachy. Pokud by jsi jim zaplatil sezonu, určitě by se snimi dohodl na změně názvu podle tebe, třeba na dante.peklo
Pokud jim nebudeš fandit, snad to přežijí

JP (206) napsal 23.02.2011 v 12:32

Hoši, hoši, zase se tu hádáte o prd z kuličky . Je fajn, že máme takovéhle info od člověka nejpovolanějšího, konečně už nám to začne a bude se na co v TV dívat Souhlasím, víc info o Ježkovi by také neškodilo

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 12:17

Kubát: Já vím že Crimea je ve světě motorek sledovanější, už kvůli tomu jejich novému okruhu atd, to máš pravdu, ale já (a myslím že nejen já) jako českej fanoušek, jsem samozřejmě hladovej víc po zprávách o SMS, je škoda že se nějak o tom nedočteme, ale zase tak nevěřím tomu, že redaktoři(hlavně Bosso ) nemají kontakt na nějakýho manažera SMSky aby jim pro nás zjistili co a jak..

Kubát (1404) napsal 23.02.2011 v 12:04

dante.peklo: tady to asi záleží na týmu Ondry Ježka, kdy vydá nějakou tiskovou zprávu a koho tou zprávou obšlou. myslím, že není v silách redaktorů, aby obvolávaly všechny české týmy po každé události a vyptávali se na podrobnosti. myslím že je to i dáno tím, že KL(step r.) působí na poli světových SSP nějakou dobu a má velkou prestiž-proto asi ten zájem

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 11:59

Prosím tě, Vova, vždyť o tom se s tebou přece nepřu, rozhodujou prachy, to je jasný, jen prostě už po několikáté píšu, že pro MĚ je to teď už jen tým jako každej jinej a jen proto, že to BÝVAL náš tým, ve kterým dělá manažera Kubíček jim přece nemusím fandit, TY HO KLIDNĚ DÁL POVAŽUJ ZA NÁŠ TÝM, ale pro MĚ je náš tým SMS Racing s Ježurou.. A věř, že by mě zajímalo o hodně víc, jak si vedou na testech SMSky, jaký maji problémy s nastavením toho prskoleta, jak se s tím srovnává Ježura atd,atd, než to, jak to šlape u už zajetýho týmu, kterej vypiplal Kubíček, kterej má na to být v každém závodě na bedně.. Prostě Ježek je teď pro mě zajímavější a "napínavější" téma než Ukrajinci

sykyweb (6) napsal 23.02.2011 v 11:58

...máte štěstí, že jdu kolem, na trabanty jsem prý odborník...

Vova (104) napsal 23.02.2011 v 11:46

dante.peklo přečti si pořádně co jsem psal. Ukaž mě jednoho našeho jezdce, který si na to sežene peníze. Stáli o českého jezdce a přemýšleli o Ondrovi, Lukášovi... vše nedopadlo zejména na peníze

Máma-RM (349) napsal 23.02.2011 v 11:42

Je fakt že o Ježkovi tady je toho hodně málo

dante.peklo (951) napsal 23.02.2011 v 11:38

Vova, tohle všechno ale víme, kdo sleduje tento sport a i jiné sporty tak to ví, to tu rozepisovat nemusíš!! Já tu jen říkám, že tam nic našeho už není (kromě toho Josky a možná zázemí), protože si to samozřejmě koupil Ukrajinskej sponzor a je možná jen otázkou času, kdy se i to zázemí přesune na UK.. Abych byl pro tento tým "srdcař" musel by tam mít alespoň 1 našeho jezdce, nebo něco českého v názvu.. Já osobně budu fandit raději Ježurovi, Českej jezdec, v Českým týmu (zatím)... Byť bude jezdit pravděpodobně chvost, protože na tom prskoletu co dostal jim stíhat nebude, ale pro MĚ je prostě náš..!!

Vova (104) napsal 23.02.2011 v 11:07

dante.peklo aby jsi byl v obraze. Týmy fungují tak, že finance mají hlavně od sponzorů. Část si tým nasmlouvá sám a část si musí sehnat smluvní jezdec. Pokud tým má top jezdce, pak někdy jezdec nemusí peníze zajišťovat. Rea prokázal takový potenciál, že měl výborné nabídky od jiných týmů. Protože Intermoto jako ostatní bojovalo s financemi, tak došlo spojení s ProRace (Čihák, Hanyk..) Pro letší sezonu nasadili všechny peníze jen do jednoho jezdce s tím, že se Rea bude bojovat o titul. Na dalšího jezdce nezbylo. Jediný kvalitní jezdec který si byl schopen sám uhradit celou sezonu byl ten ukrajinec. O tohoto jezdce mělo zájem více týmů a ukrajinci si mohli vybírat. Nakonec to byl opravdu těžký boj s TenKate Honda. Rozhodli osobní kontaky pan Kubíčka. Bylo to ale o prsa Když něco dáš, tedy peníze, tak za to něco chceš a v tomto případě to byla také změna názvu teamu (musí s tím také slouhlasit stávající sponzoři...) Tvůj souhlas k tomu nebyl potřeba Vše ostaní zůstává. (personál, základna týmu, majitelé...) Navenek za peníze se prezentuje jako tým z UKR.Týmů kteří se jmenují podle spozora, nebo ho mají v názvu je mraky a nejen v motorkách Kolika lidem vadí v hokeji, že se jmenují HC MOUNTFIELD, HC Eaton Pardubice,HC BENZINA Litvínov

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist