Nové info z MSA

Bosso se vrátil ze Sydney a již poslal první informace z nového čísla MSA. Co si píšou "germani" si můžete přečíst uvnítř článku.

* Thomas Lüthi si po vybornem 12. miste na GP v Jerezu nedopral zadnou pauzu, nybrz se hned dalsi vikend zucastnil v Barcelone mistrovstvi Spanelska, nebot tym Bluewin Honda nahlasil Barcelonu jako druhy oficielni testovaci okruh (krome Brna). Po druhem miste ve Warm - Upu a Pole - Position v zaverecnem merenem treninku se mu podarilo vitezstvi systemem Start - Cil pred Mirallesem a Bautistou. K tomu sef tymu Daniel Epp: " Tomas jel v Jerezu pri GP zatim svuj nejlepsi zavod, navic bych chtel vyzdvihnout praci Manfreda Wittenborna, nebot Lüthiho Honda byla v Jerezu po Uim druha nejrychlejsi na maximalni rychlost - 218,8 km/h."
* Prominentnim Wild - Card pilotem v Monze byl pochopitelne 22-lety Ivan Goi (vitez GP 125 1996 na Österreichringu), ktery jel v Supersportech Yamahu R6. Krome neho se jako dalsi Wild - Card pilot predstavil take drivejsi jezdec 500 ccm Barry Veneman z Holandska.
* V Superside je velmi zajimavou postavou spolujezdec Adolf Hänni ze Svycarska. Od roku 1983 absolvoval uz 178 startu, behem nichz vystridal 21 !!! pilotu, mimo jine Steve Webstera, Rolfa Steinhausena ci Klause Klaffenböcka, a s nimi skoncil 74 x na "bedne" a ziskal 4 tituly vicemistrusveta.
* Ducati slavila v Monze uz 200 a 201 vitezstvi v Superbike MS.
* Alex Gramigni, jako dalsi Wild - Card pilot, mel v Monze k dispozici dva uplne odlisne motocykly a sice cernou Yamahu R1 , kterou koupil normalne v obchode za 8 000 Euro a bilou R1, kterou mel k dispozici primo od Japoncu jako testovaci pilot Projektu 2004. A jako poradce u neho pusobil o tomto vikendu Luca Cadalora (39 let), exmistr sveta 125 a 250 ccm.
* Steve Jenkner, pokud by vyhral v Le Mans o tomto vikendu, tak by po 7 letech opet nemecky pilot vyhral jednu GP ve 125 ccm, naposled to byl v Mugellu 1996 Peter Öttl. A konecne by byl na urovni dalsiho nemeckeho pilota Reinholda Rotha, ktery svou prvni GP vyhral prave taky v Le Mans, a sice v roce 1987 a to ve 250 ccm. Doposud absolvoval Jenkner 94 GP a 10x skoncil na "bedne", 9x jako treti a v Jerezu konecne to prolomil a skoncil druhy. Nyni tedy vsichni nemecti motocyklovi fanousci ocekavaji jeho prvni vitezstvi, ale s jednou pripominkou, take Emilio Alzamora se stal v roce 1999 mistrem sveta bez jedineho vitezstvi.
* Norick Abe opet pritom, a sice v Le Mans jako Wild - Card pilot v MotoGP, samozrejme jako testovaci jezdec Yamahy.
* Je velmi mozne, ze se v roce 2004 objevi dle usneseni vyrobcu motocyklu, Dorny a FIM pri kazde GP vzdy 4 Wild - Card piloti, ovsem BEZ NAROKU NA BODY, aby jejich testovaci jezdci mohli testovat nove dily v zavodnim zatizeni.
* 46 lety Marcellino Lucchi, stale cinny jako testovaci jezdec Aprilie, by mel startovat v Mugellu 8. cervna ve 250 ccm, mimochodem pred 5 lety tam prave Lucchi vyhral.
* A konecne na zaver jedna zajimava myslenka. Uz nekolik let se proslycha, ze trida 250 ccm by postupne mela byt v MS nahrazena ctyrtakty. Nyni je to tak dalöeko, ze: "Do konce roku 2006 plati kontrakt mezi Dornou a FIM o tom, ze 250 nevymizi z programu GP. Ale o rok pozdeji by meli dle MSMA startovat ve tride 250 ccm take ctyrtakty ze soucasneho MS Supersportu. To by melo jako test fungovat uz pristi rok v USA. Jako duvod je uvadena moznost, ze napr. Ducati, Kawasaki ci Triumph by mohli rozsirit startujici znacky.
Autor článku: Bosso

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist