Kawasaki opět se třemi jezdci

Tým Kawasaki Racing nasadí do závodu německé Grand Prix opět tři své jezdce.

Tovární tým Kawasaki postaví do nadcházejícího závodu Grand Prix opět tři jezdce na zelených strojích ZX-RR. Vedle tradičních Garry McCoye a Andrew Pitta usedne na domácím okruhu do sedla čtyřtaktního motocyklu i Alexander Hofmann. Pro německého jezdce to bude již čtvrtý závod v letošní sezóně a tak jistě bude chtít získat další body do hodnocení celkové klasifikace.
"Závodit doma je vždy zvláštní, budu mít na okruhu množství přátel a fanoušků, kteří se již na tento víkend těší," říká 23 roků starý jezdec. "Můj hlavní cíl je samozřejmě dosáhnout dobrého výsledku, ale také budu pokračovat s týmem na vývoji motocyklu, který dosáhl výrazného pokroku při posledních testech a to obzvláště s novými pneumatikami Dunlop. Bylo dobré se minulý týden v Brně vrátit na motocykl. Dokončit závod na Sachsenringu opět v první desítce by bylo dobré, ale vím, že to nebude snadné."
Ač je továrna Kawasaki z Japonska, oba oficiální jezdci z Austrálie, tým je prakticky doma v Německu, kde žije také šéf tohoto týmu Harald Eckl. Jezdci si pochvalovali při posledních testech pneumatiky, obzvláště spokojený byl nejzkušenější z tria Garry McCoy.
"Nový zadní pneumatiky Dunlop, kterou jsme testovali v Brně, mi dává větší přilnavost. Je to přesně to, co jsem hledal ve spojení pneumatik s podvozkem," říká Garry McCoy. "Doufám, že získám stejný pocit i na okruhu Sachsenring, kde jezdíte bokem pneumatiky velmi dlouho v několika těžkých zatáčkách. Okruh má také několik zatáček, kde potřebujete rychle změnit směr jízdy a to nebyla naše silná stránka v nedávné době. V Brně jsem najezdil mnoho kol na upraveném podvozku a tak očekávám, že podobný podvozek budu jezdit i na Sachsenringu."
Třetím jezdcem bude na okruhu Sachsenring Andrew Pitt, který sice přijíždí na okruh v rámci závodní akce poprvé, ale v minulosti zde zkoušel jezdit na soukromém, cestovním stroji Kawasaki ZX-6RR. Andrew si po testech v Brně velice pochvaloval novou přední pneumatiku a také novou klikovou hřídel jeho stroje.
"Doposud jsem jezdil na Sachsenringu jen několik kol a to ještě v dešti a na cestovním stroji se suchými pneumatikami," vzpomíná Pitt. "Přinejmenším alespoň vím kudy vede cesta. Budu se muset stejně ještě na tomto okruhu učit jezdit, protože jízda na stroji MotoGP je jiná než na silničním ZX-6RR. Zrevidovaná kliková hřídel, kterou jsem testoval v Brně, mi dovolila lépe brzdit před zatáčkou, ale i tyto zatáčky lépe projíždět. Doufám, že stejné to bude i zde na Sachsenringu. Podpořit výkon by měly i nové pneumatiky Dunlop."

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist