Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No ty joooo, že bych si na ten den vzal službu, abych se na některý z vás mrknul, jak jezdíte? Co se týče padání, tak si piště, že se padat bude, padá se vždy i na motoškole jak věřejnosti, tak někdy i když tam jsou ti, co nám pomáhají a někdy i chrání
Údajně je propustnost(což je ofic.termím) GP-trati AMD Brno
55 jezdců, ale když jsme v r.2006 jeli čtyřhodinovku CEC, byl
limit 63 týmů, t.j. současně 63 jezdců na trati. Než "s tím
někteří začli mlátit o zem" ...
tyhle kokotský komentáře k článkům by se měly normálně zrušit, mě se občas z těch příspěvků chce blejt... a hlavně ta cena!!! považte, chtěj po nás i zaplatit... pokud je to pro někoho drahý ať si koupí plavky a chodí plavat nebo jezdí po silnici, ale komentovat že je to drahý, komu tim prospějete??? stačí jezdit na silnici, tam je to zadarmo. jinak dle mě když porovnám co vám okruháři nabízej za čas na dráze a služby, myslim že ta cena je dokonalá...
Ještě k té ceně, protože na to naráží více lidí... Racetrack stojí 3900,-, plus transpondér myslím 200,-. Je to nejlevnější agentura s kterou s v Brně svezete. My jsme o 99 korun drazší, ale přidáváme dvě hodiny teorie a instuktory na trati, mechaniky apod. Ja bych byl taky rád, kdyby Brno stálo to, co Slovakiaring, ale to je bohužel nereálné...
Ano, okruh má pronajatý Racetrack, ale vyšli jsme klukům vstříc jako podpora dobrýho nápadu máme den půl napůl, páč okruháři by si pronajmout ten okruh samotný nemohli dovolit. Každopádně když vidím co se děje na silnici, tak osobně bych dal povinnost každému než dostane řidičák jet se naučit na okruhu, pokuď by instruktor řekl ANO už umíš jezdit, tak až pak by dostal řidičák. Toť můj názor. Myslím, že by se tím umrtnost zmenšila minimálně na polovinu
Právě proto mi tahle akce připadá dobrá. Narozdíl od volnýho ježdění je dobře organizovaná a kontrolovaná a na druhou stranu je to fakt pro kluky z ulice, který maj respekt vlítnout mezi střelce na agenturách. Složit to může každej, kdo na motorku sedne, a to kdekoliv. Ale právě že zrovna tady mi ta šance proti volnejm i agenturám přijde výrazně menší. Pro mě to není, já už mám něco málo na okruzích naježděno, tak jezdím agentury. Ale pro lidi, co normálně jezděj po silnici a chtěj trochu vzít za heft a mít jistotu, že nebude na asfaltu bordel, nečíhaj všude fízlové, nejede nic v protisměru, má to svoje bezpečnostní pravidla a organizaci a v případě (nedejbože) nehody je pro pád prostor i sanitka za bukem, to mi fakt přijde ideální a docela tomu fandim.
Nikdy nezapomenu pohled přítelkyně jejíž borec vystupuje z té svozové dodávky a za ním traťáci vysypávají z auta zbytky před chvílí ještě fajnového Fazera 600. Dle SPZ byli tuším z HK. Strávili asi v Brně pohodovej středeční večer.
Sám jsem vlastně v začátcích taky jednou neodjel.
Biker - asi tím chtěl(a) říct že se ti nemusí podařit na té motorce vždycky odjet. Tys nikdy neviděl na okruhu s motorkou nikoho spadnout?
Co pamatuju na "volných" a ruzných "openpitlane" tak tam bylo crashů vždycky docela dost.
No ty joooo, že bych si na ten den vzal službu, abych se na některý z vás mrknul, jak jezdíte? Co se týče padání, tak si piště, že se padat bude, padá se vždy i na motoškole jak věřejnosti, tak někdy i když tam jsou ti, co nám pomáhají a někdy i chrání
propustnost brno je trénink 64, závod 55
Já myslel spíš propustnost krát počet skupin, tzn. kolik je maximální kapacita přihlášenejch..
Údajně je propustnost(což je ofic.termím) GP-trati AMD Brno
55 jezdců, ale když jsme v r.2006 jeli čtyřhodinovku CEC, byl
limit 63 týmů, t.j. současně 63 jezdců na trati. Než "s tím
někteří začli mlátit o zem" ...
Jaká je celková kapacita motorek pro Brno a Most a dá se někde sledovat % zaplněnosti pro jednotlivý dny?
inkvizitorr >>> a nebo at jede na sosnovou :D prijde mi ze cas na draze nabizej standartni
to padani, co jsem byl s tebou jednou v brne tak si matne pomatuju ze bylo na zemi nejvic motorek s spz, s tim se proste pocitat musi
takze i kdyz kluci pisou jak prijedete tak odjedete tak je dobry mit nekoho s dodavkou na telefonu
tyhle kokotský komentáře k článkům by se měly normálně zrušit, mě se občas z těch příspěvků chce blejt... a hlavně ta cena!!! považte, chtěj po nás i zaplatit... pokud je to pro někoho drahý ať si koupí plavky a chodí plavat nebo jezdí po silnici, ale komentovat že je to drahý, komu tim prospějete??? stačí jezdit na silnici, tam je to zadarmo. jinak dle mě když porovnám co vám okruháři nabízej za čas na dráze a služby, myslim že ta cena je dokonalá...
Ještě k té ceně, protože na to naráží více lidí... Racetrack stojí 3900,-, plus transpondér myslím 200,-. Je to nejlevnější agentura s kterou s v Brně svezete. My jsme o 99 korun drazší, ale přidáváme dvě hodiny teorie a instuktory na trati, mechaniky apod. Ja bych byl taky rád, kdyby Brno stálo to, co Slovakiaring, ale to je bohužel nereálné...
Ano, okruh má pronajatý Racetrack, ale vyšli jsme klukům vstříc jako podpora dobrýho nápadu máme den půl napůl, páč okruháři by si pronajmout ten okruh samotný nemohli dovolit. Každopádně když vidím co se děje na silnici, tak osobně bych dal povinnost každému než dostane řidičák jet se naučit na okruhu, pokuď by instruktor řekl ANO už umíš jezdit, tak až pak by dostal řidičák. Toť můj názor. Myslím, že by se tím umrtnost zmenšila minimálně na polovinu
35,- / minutu není tak špatná "sazba" - na rozdíl od těch
300+ / hodinu v opravně ...
Svezení na okruhu je pecka...jednoznačně doporuču pro ty co tam ještě nebyli ,ale já byl v brně-3h...taky s traťákama atd.za podstatně jinou cenu.
jo a jestli se nepletu, tak 7.5. je v Brně Racetrack..
Ta "akční" cena 4.200Kč do konce března za 6x20min. teda nic moc.
le-c:ja uz taky jednou jel z brna odtahovkou,xx ma samozrejme pravdu
dobra prace,pridam se
Le-C má pravdu, věřím tomu že všichni 100% večer domu neodjedou..
Právě proto mi tahle akce připadá dobrá. Narozdíl od volnýho ježdění je dobře organizovaná a kontrolovaná a na druhou stranu je to fakt pro kluky z ulice, který maj respekt vlítnout mezi střelce na agenturách. Složit to může každej, kdo na motorku sedne, a to kdekoliv. Ale právě že zrovna tady mi ta šance proti volnejm i agenturám přijde výrazně menší. Pro mě to není, já už mám něco málo na okruzích naježděno, tak jezdím agentury. Ale pro lidi, co normálně jezděj po silnici a chtěj trochu vzít za heft a mít jistotu, že nebude na asfaltu bordel, nečíhaj všude fízlové, nejede nic v protisměru, má to svoje bezpečnostní pravidla a organizaci a v případě (nedejbože) nehody je pro pád prostor i sanitka za bukem, to mi fakt přijde ideální a docela tomu fandim.
Nikdy nezapomenu pohled přítelkyně jejíž borec vystupuje z té svozové dodávky a za ním traťáci vysypávají z auta zbytky před chvílí ještě fajnového Fazera 600. Dle SPZ byli tuším z HK. Strávili asi v Brně pohodovej středeční večer.
Sám jsem vlastně v začátcích taky jednou neodjel.
Biker - asi tím chtěl(a) říct že se ti nemusí podařit na té motorce vždycky odjet. Tys nikdy neviděl na okruhu s motorkou nikoho spadnout?
Co pamatuju na "volných" a ruzných "openpitlane" tak tam bylo crashů vždycky docela dost.
Ne, mě spíš zajímá, co se na okruhu běžně děje, že ti přijde k smíchu, že by tam člověk na mašině přijel, povozil se a odjel?
Takže tento rok SK ring nebude?
no tak jezdi no, detailisto
Jak to na okruhu "chodí"?
celkem jsem se pousmal nad
>>> Ráno přijedeš, večer odjedeš a to po vlastní ose. <<<
kdyz vidim jak to na okruhu chodi zvlast kdyz to nekdo neumi tak mi to prijde docela komicke
ps: nahrejvaky doporucuju i spzkarum