Letošní TT pojede Bruce Anstey s Hondou RC213V-S

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5090) napsal 01.06.2016 v 12:28



https://www.youtube.com/watch?v=3JFYR7c8C70

IvanDvoutakťák (5090) napsal 28.05.2016 v 08:50-2

Jsem rád, že to řekla Veronika, která je v těchto záležitostech nesrovnatelně
fundovanější - taky mám obavy ze zmíněné nízké hmotnosti na značně ne-
rovném povrchu trati TT za těch "nesmyslných" (parafrázuji Veroniku) rychlostí .
V mém případě se tyto obavy dotýkají především 2T Suteru, když mně při
prvním přečtení jeho hmotnosti (snad aspoň suché !!?) "spadla brada" ...

Veronika-Suzuki (211) napsal 28.05.2016 v 00:17

Dneska jsme s Brucem mluvili, na tom RCV ještě ani neseděl, protože ho dostali před pár dny. Sveze se na ní snad zítra v Jurby. Kdo tu nikdy nebyl, tak nemá představu, jak ta trať v reálu vypadá a jakej je to nesmysl tu zajet ty časy co tu lítá Bruce a John a další, proto dost hrajou roli zkušenosti a vyklidněná povaha, což je jasně daný spíš u těch starších. Tady se chybky jako na okruhu neodpustí ani omylem. Jinak hlavní obavy z RCV jsou z toho, že je ta motorka dost lehká, takže na týhle hrbatý trati bude dost lítat sem a tam, ale na druhou stranu je delší než klasickej superbike, takže bude v rychlých úsecích (což je většina týhle trati) díky tomu o něco stabilnější. Clive Padgett by do toho nikdy nešel, kdyby si nebyl jistej, že to bude top, tak uvidíme! Všichni se na to těšíme, a to uvidíme v reálu.

Maxiobr (257) napsal 27.05.2016 v 16:00

Ad MotoGP vs TT... nejde snad ani tolik o to, kdo má lepší fyzičku, ale kdo má větší koule. Sám McGuinness o sobě před časem prohlásil, že je "forty, fat and fast" (tedy že je "starý a tlustý, ale rychlý"). MotoGP jezdci jsou vypiplaní v laboratorních podmínkách, ale na TT by koule neměli. Teď je otázka, jestli jsou zbabělí, nebo naopak rozumní

IvanDvoutakťák (5090) napsal 27.05.2016 v 12:09-1

A když jezdec už tu trať má "zmáknutou" , ten jeho prožitek
opakováním při startech v dalších ročnících TT (nebo MGP! ) asi
nebude příliš daleko od "jiných drog" ...

IvanDvoutakťák (5090) napsal 27.05.2016 v 11:29-1

Jo, připojuju se k Viragovi, že trati GP mají opravdu podstatně kvalitnější
= rovnější povrch a navíc ten rozdíl v "kilometráži" závodů TT a GP je až
propastný. Nedá se "zkusit", jestli TT ten standartní podvozek vydrží
(nebo ne ... ).
Teddy / Desmo : tu trať než většina "nastuduje", z těch šťastných, kteří
na ní nikdy neudělají svoji osudnou chybu, tak to trvá nějakej ten rok ...
Ať už dotyčný začne "sbírat" repliky dříve nebo později, nebo dokonce
vítězit, i zde, kde je to především o srdci, záleží na technice, kterou má
dle své solventnosti k dispozici . Ukazuje to i "příběh Ian Lougher" -
za 30 let 126 startů a 10 vítězství a rozhodně bych si nedovolil napsat
POUHÝCH deset vítězství .

JEFFzx13 (489) napsal 27.05.2016 v 10:45

gorkin+dejf:pressne tak je to jen predrazena hujda,se kterou si vytre kdejaka ZX10R,S1000RR,YZF M1..

1100Virago (3057) napsal 27.05.2016 v 09:00

Majki: "zesílit" = "vyztužit". Okruhovka prostě není stavěná na rázy při skocích na TT.

Teddy_NB: Man je hlavně záležitost zkušeností a plynulé rychlé jízdy, nejezdí se tam tolik "stop & go" jako na okruzích, nejsou tam takové šikany a překlápěčky. Dá se říct, že na delších úsecích si jezdec i chvilku odpočine, to na okruzích téměř neexistuje.

desmo69 (638) napsal 27.05.2016 v 08:40

Teddy_NB, v tom pripade snad naopak ne? Pokud je TT vic narocna kvuli delce atd tak by tam meli byt mladsi jezdci a ne starsi..
Asi je motogp proste narocnejsi no...ani bych se nedivil kvuli tomu brzdeni, rychlym zmenam smeru jizdy, akcelerace...

Teddy_NB (83) napsal 27.05.2016 v 06:37

Na letošní TT jsem opravdu natěšenej a umírám zvědavostí. Zajímá mě, jak si Bruce povede na té RCV i Ian na Suteru. Každopádně mi leží v hlavě jedna věc(Omlouvám se,trochu mimo téma). Každej říká, že v MotoGP jsou jezci nad 35 na ten sport v podstatě už "starý" ale když se podívám na ty mazáky z Manu (McGuines 44, Anstey 47, Farquhar 40, Joey Dunlop který dokázal jezdit špičku do svých 48 a další..) tak nechápu čím to je. Vím, že se to nedá moc srovnávat, ale můj názor je že TT na Manu je víc náročná, už jen díky své délce a všem různejm nástrahám. A to neberu v potaz kolik různejch se ti jezdci účastní.

Majki (678) napsal 26.05.2016 v 22:28-1

To je nějaké divné... motorka zesílit??? Co zesílit, jak zesílit??? RCV213V-S se sportovním kitem je stroj na hranici bývalé kategorie open, MCN se nad ní rozplývali blahem. V této specifikaci je uváděno nad 215 koní, tak nač zesílit? To mu nestačí? Bruce bude určitě dobrý jezdec, ale že by mu i podvozek nevyhovoval/nestačil?? Každopádně tohle je TOP bike v poli

gorkin (4485) napsal 26.05.2016 v 20:25

pro mne každopádně vítězí 2takt Sutr oproti RCV
toho 2takta krotit musí být nářez

saci_ventil (292) napsal 26.05.2016 v 18:54

nie mongol myslel som ako divák

omg (1420) napsal 26.05.2016 v 15:09

...ten šutr ve dvoutaktu 500 to je teda moc šílená mrda

dejf. (1341) napsal 26.05.2016 v 14:45+2

to je strasna jebka ten bajk Krasnej cover GP masiny za skoro 5 micu. Exkluzivni bajk s tema nejlepsima komponentama na svete, co bohuzel ale vazi jako stara babicka K5 a ma este o dost nizsi vykon a tak se do ni musi dalsi ranec nasypat aby stihala aspon dnesni konkurenci seriovejch litru... To je fakt pokrok

IvanDvoutakťák (5090) napsal 26.05.2016 v 14:01-1

Bude to epická bitva dvoutaktu 600ccm proti litrovým SBK a STK ve vrcholných
třídách TT (SBK a Senior). Téměř 53letý Ian Lougher ( Ijen Lokr ) jel TT poprvé
v r.1984, startoval 126x, 10x vyhrál svou kategorii a dodnes má nejvíc t.zv. replik.
V nejtěsnější závodě historie TT , zvítězil v r.1990 ( tř. Lightweight ) o 1,8sec
před Stevem Hislopem a jeho rekord. čas na kolo vydržel následujících 9 let ...
Ian Locker startoval na TT naposledy v r.2013 a současných rekordních výkonů
dosáhl v r. 2015 John McGuiness ve tř. Senior - časem 17min. 3,5sec, což před-
stavuje prům. rychlost 132,7 mph = 212+ km/hod , s max. změřenou rychlostí
325+ km/hod ...

Že silnice, na kterých se TT jezdí, nejsou "úplně nejvyšší kategorie", bych rád těm
z nás, které to zajímá, dokumentival několika fotkami z TT2011, pořízenými v nej-
severnějším místě trati, městečku Ramsey, kde je extrémně rychlý příjezd a prů-
jezd Parlamentním náměstím vždycky sledován velkým množstvím diváků.
Čas běží a tak i Ian Lougher (viz poslední fotka) je letos zase o pět let "zralejší"
a musíme mu do TT2016 přát maximum toho závodnického štěstí ...













































mongol_ (128) napsal 26.05.2016 v 13:21

ventil v ponožkách : zažít TT v reále - jako za řídítkem ?

( dokonalé instruktážní videjko s dobře basujícím základem)

https://www.youtube.com/watch?v=fcSnu-zyUl4

IvanDvoutakťák (5090) napsal 26.05.2016 v 12:04-1

A ještě rozhovor s jedním z "insiderů" ...

https://www.youtube.com/watch?v=Q8hCslVWTZs

IvanDvoutakťák (5090) napsal 26.05.2016 v 11:49-1

Sutter 600 taky komentovali "staří páni" ...

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=M4jLwaV0Z1s

IvanDvoutakťák (5090) napsal 26.05.2016 v 11:42-1

Ještě dodatek : rodina Padgetts původně
(samozřejmě) a to dlouhá léta, taky závodila ... !

IvanDvoutakťák (5090) napsal 26.05.2016 v 11:35-1

//suter500.com/menu/

IvanDvoutakťák (5090) napsal 26.05.2016 v 11:35-1

Jo, "Padžeti" ( Padgetts ) jsou britská legenda dealerů a ladičů už od dvoutaktní éry
70.let a ten "provokatér" co si tu Hondu koupil (a nabídl k úpravě pro TT)
pravděpodobně "nasypal" i na ty úpravy - to je pak krása, neohlížet se na náklady,
t.j. ceny dílů a práce ...

gorkin (4485) napsal 26.05.2016 v 11:17

to že má být top co se dá koupit ??? no ty vole
nemalo přisolit aby to bylo konkurenceschopný
tak to je teda dobrá reklama ... ve finále tuctoý bajk

IvanDvoutakťák (5090) napsal 26.05.2016 v 10:33-1+1

Ventile, je to životní zážitek, mimo jiné to zjištění, že po shlédnutí desítek VHS
a DVD z TT člověk zjistí,že realita je nesrovnatelně silnější zážitek.Doporučuju
našetřit co nejvíce financí, abys nebyl v tomto ohledu limitován a zásadnímu
problému s rezervací trajektu se vyhnout leteckou dopravou až na Man.
Ony ty cestovní náklady, byť jednotlivce, ale spolu s motocyklem či autem
(benzin a trajekty Calais-Dover,Liverpool-IoM) totiž nejsou taky "levné" .
Pobyt , t.j. především noclehy a osobní "spotřeba" našince stejně limitují
pro "pouhý" jeden týden při závodech a ne celých 14 dnů, včetně tréningů.
Taky doporučuju ubytování B&B, protože když se na ostrově "nevyvede"
počasí, je pobyt pod stanem, byť jen sedmidenní, utrpením, když se člo-
věk po celodenním sledování závodů vrací nocovat do provlhlého a vymrz-
lého stanu, aby se vše případně opakovalo i více dní ...
Bohužel délka trati, uzavírané na celý den, limituje pohyb kolem ní a tak je
dobré bydlet (např.!) v Kirk Michael, nebo Ramsey a vycházet i do okolních
úseků . Znalost angličtiny aspoň v základu, je opravdu nezbytná ...
( A bylo by "toho" ještě moc , i když zkušenosti mohou být rozdílné ...

saci_ventil (292) napsal 26.05.2016 v 10:14-1

tak TT bude zaujímavé. Raz to dúfam zažijem aj v reále

Krata-xxx (60) napsal 26.05.2016 v 10:08

IvanDvoutakťák (5090) napsal 26.05.2016 v 10:01-1+2

Ta trať je natolik specifická, že už mnohokrát rozhodla o vítězi okamžitá kondice jezdce a materiálu a člověk se nestačí divit, když (např.) "tatík" McGuiness vy-
hrává s nejrůznějšími motocykly, v rozdílných třídách ... Takže ta "premiéra"
RC213V-S s rutinérem TT v sedle bude jen jedním z "bonbónků" letošní TT .
Pochopitelně tím NEJ - bude zjištění ( aspoň teda pro mně ) ,
jak se s tou délkou závodů "vypořádá" dvoutaktní Suter,
když mu bude "dávat za uši" další z jezdeckých legend TT ...

zdenyrr (734) napsal 26.05.2016 v 09:54+2

Me trochu prekvapuje ze na tak drahym biku, delaji tolik predelavek

afro-r1 (514) napsal 26.05.2016 v 09:53+5

Koukam, ze spouste lidi dela problem, rozlisit pod clankem tlacitka Diskuze a Nahlasit nepresnost.

afro-r1 (514) napsal 26.05.2016 v 09:50

Zajimavy souboj bude s dvoutaktni sestkou od Sutera.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist