Změny v oblasti pneumatik a třídy MotoGP
Text: Petr Štola | Zveřejněno: 6.11.2007 | Zobrazeno: 2 999x
1.- počet použitých suchých pneumatik pro všechny tréninky, warm up a závod MotoGP se zvyšuje na 40 (18 předních a 22 zadních)
2.- všichni výrobci pneumatik třídy MotoGP si můžou před zahájením prvního závodu sezóny určit jeden okruh GP, kde mohou kdykoliv testovat 4 dny po závodě. Těchto testů se nesmí zúčastnit oficiální jezdec třídy MotoGP.
3.- kdykoliv bude do kalendáře MotoGP zařazen nový okruh nebo kdykoliv bude stávající okruh opatřen novým povrchem, musí být na tomto okruhu zorganizován test pneumatik v trvání maximálně dvou dnů a pořádán minimálně čtyři týdny před závodem MotoGP. Tento test bude otevřený pro všechny výrobce pneumatik MotoGP, ale žádný tým nesmí nechat testovat svého oficiálního jezdce šampionátu MotoGP.
2.- všichni výrobci pneumatik třídy MotoGP si můžou před zahájením prvního závodu sezóny určit jeden okruh GP, kde mohou kdykoliv testovat 4 dny po závodě. Těchto testů se nesmí zúčastnit oficiální jezdec třídy MotoGP.
3.- kdykoliv bude do kalendáře MotoGP zařazen nový okruh nebo kdykoliv bude stávající okruh opatřen novým povrchem, musí být na tomto okruhu zorganizován test pneumatik v trvání maximálně dvou dnů a pořádán minimálně čtyři týdny před závodem MotoGP. Tento test bude otevřený pro všechny výrobce pneumatik MotoGP, ale žádný tým nesmí nechat testovat svého oficiálního jezdce šampionátu MotoGP.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?