Žádné dodatečné testy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 16.09.2010 v 07:55

Musíš to přečíst, stojí to zato.

PityGPX (949) napsal 16.09.2010 v 07:55

Téma bylo trošku obsáhlejší, než jsem původně myslel.

Marex (2570) napsal 15.09.2010 v 22:25

Pity- 22:03-Oggu?

AKRO (-498) napsal 15.09.2010 v 21:16

A co bys Pity tomu volovi chtěl říkat!?

PityGPX (949) napsal 15.09.2010 v 19:17

AKRO: toš dodržovalo, určitě jezdci by rádi po poslední GP ve Valencii xtýdenní odpočinek od motogp, médií, motorek, a jednak, i v dnešní době existuje zákaz testování na určitou dobu a nikdo to neporušuje. PRostě stav je to ideální, teď jde o to, aby to někdo ze zainteresovaných lidí, kt. se pohybují v paddocku a čtou si tady naše diskuze, řekli SPZkovi. Když totiž i TY s tímto souhlasíš, tak blbej nápad to být nemůže.

AKRO (-498) napsal 15.09.2010 v 00:10

PityGPX - To mám obavy, že to nikdy nezavedou! To by byl moc ideální stav a stejně by se to nedodržovalo i když jako nápad by to bylo dobré!

PityGPX (949) napsal 14.09.2010 v 22:03

AKRO: njn, toš ono je to divné kdyby jeli dvě GP po sobě. To máš to samé ale i s cestou do asie. Přece na zač. sezony je japonsko a na konci sezony je austrálie takže i tam se dá uvést příklad že na zač. sezony letí do asie aby se tam pak po sezoně vrátili. Ohledně testů, já bych to udělal takto!

Po GP Valencii bych udělal mega velkou kalbu v paddocku motogp, kde by se museli zúčastnit všichni jedzci mgp a pak by byla 2 měsíce dovolené, žádné testování od GP valencie po 31.12. Výhody: Zranění jezdci by se dali do kopy, neřešilo by se smlouvy v případě že jezdec jde k jiné továrně, viz Rossi, a jezdci by si nemuseli zvykat na přechodný bajk než by začali testovat novej, tzn Rossi by se nemusel zabývat motorkou roku 2010 když stejně bude od ledna testovat model 2011. Takže by byla prostě 2měsíční nucená pauza (listopad, prosinec) a pak, na zač. ledna cca od 6. ledna by začalo pravidelné testování v sepangu a tam by se ty testy kt. pravidelně bývali v listopadu a v prosinci by se vlezli od 6.ledna po start sezony, tedy do konce března.
Výhody by byly takovéto: Od poslední GP by jezdci byli sice zpátky doma a nic by se v MGP nedělo, ale továrny a týmy by dělali nové motorky a testovací jezdci by je testovali v japonsku (honda, yamaha, suzuki) resp. v italii (ducati) za zavřenými dveřmi aby je nikdo neviděl. Takže vývoj by pokračoval. A v prosinci by začaly prezentace jezdců a týmy tak, že by už byly prezentace nových motorek v nových barvách pro další sezonu. A od toho ledna by tedy všechny motorky byly už nové a v nových barvách se vším všudy. Jezdci by tedy testovali motorky a vyvýjeli si je na zač. sezony. Protože vlednu je v evropě zima tak je jasné že by se testovalo hlavně tam tedy sepang či austrálie, dle počasí. Navíc by se těchto testů účastnili všichni protože by byli všichni fit po minulé sezoně. A navíc by všichni začínali stejně, nikdo by něměl náskok. Takže by testovali všichni zároven už ve zbarvený kt. by používali po sezonu a novináři by si přišli na své. A pak od toho března by se sepang změnil za ten katar jak to chtějí letos udělat. A tam by začala sezona, takže by se ušetřilo: po gp valencie žádné testy, tzn žádné náklady na dopravu během listopadových a prosincových testech a v lednu a v únoru by se testovalo pouze v asii takže od japonska to maj hoši kousek a navíc by to tam mohlo být furt ty týmy protože pochybuji že se v sepangu v prosinci a v únoru závodí takže by si pronajali ten okruh an ty dva měsíce a platili by pouze za ty dny ve kt. by testovali a navíc by z japonska přilétali nové a nové díly na odzkoušení atd atd. A pak by se ten kolotoč přesunul do kataru a tam by byly poslední předsezoní testy.
Takže celkově tento můj napad přináší sama pozitiva, protože jezdci by si po gp valencie odpočinuly, sice by byla nuda že se nic nepise kdyz jsou vsichni doma ale od prosince by začaly prezentačky týmů, pak vanoce, a po vanocích hurá na testy už s novýma motorkama! A vývoj jako takový by stále probíhal s testov. jezdci i během listopadu a prosince ale za zavřenými dveřmi at o tom nikdo neví

Tak, a DO MĚ! Škoda že se to dle toho mého nápadu opravdu nezavede. To by bylo stokrát lepší vidět Rossiho na ducati opravdu až v ofi. barvách než někde na černé ducati bez sponzorů v listopadu po Valencii. Hlavně bych zavedl tu kalbu kt. by se zúčastnili všichni at maj vzpomínky a fotky a pak by jeli dom na 2 měsíční dovolenou odpočívat. Tj jako letní prázdniny pro školáky. Je mi jasné, že s tímto mým návrhem hafo lidi nemusí souhlasit, ale mně by se to tak libilo nejvíc. Hlavně by jezdci mohli na novou sezonu dobít baterie, protože 2 měsíce v kuse by nesedli na motorku!

Marex (2570) napsal 14.09.2010 v 21:36

Komu ale musí téct krev ze zubů je 46 a jeho parta u Duc, pže jestli chtěli vyvíjet bike na pana božského, kterému Yamaha zatla tipec až do konce platnosti smlouvy (což je od nich taky trošku faleš... ), nebude to vůbec snadné, ne-li nemožné!!! (teď si nevzpomínám...když 46 odcházel od HRC, taky ho nutili dodržet podmínky smlouvy až do konce její platnosti???)

AKRO (-498) napsal 14.09.2010 v 20:58

PityGPX - To víš, na jedné straně se šetří na testech, což je debilovina, ale na druhé straně se udělá kalendář MS na rok 2011 tak, že se jede do USA na jeden závod, pak zpět do Evropy na další a na další závod zase do USA! Prostě úspory musí být!

martasm (0) napsal 14.09.2010 v 20:21

akro

PityGPX (949) napsal 14.09.2010 v 19:29

Zase jak za starých časů akro vs desmo :) toto tu tak 14 dní chybělo.

AKRO (-498) napsal 14.09.2010 v 13:46

MSMA je jen dědkův satelit!

desmo69 (638) napsal 14.09.2010 v 01:58

Zkus si někdy i přečíst článek a nelez hned do komentů, a uvidíš...pak se není co divit, že meleš hovna

AKRO (-498) napsal 13.09.2010 v 21:23

Desmo69 - Ale nespletl! Je to zase práce dědka SPZky!

desmo69 (638) napsal 13.09.2010 v 14:19

Akro, vídím že sis zas spletl slovíčko Dorna se zkratkou MSMA, protože jinak ten tvůj kec mco nedává smysl

AKRO (-498) napsal 13.09.2010 v 12:09

Nejdřív ty ceny motorek MGP vyžene ta blbá Dorna do astronomických výšek a pak se pokouší ušetřit na testech!




TOPlist