Z devátého místa mám radost, říká Kornfeil

Britský závodní víkend nebyl pro českého jezdce Jakuba Kornfeila snadný. V trénincích se pohyboval kolem dvacátého místa a vlastně až samotná kvalifikace, byla jeho nejlepším výkonem, když zajel sedmnáctý čas a kvalifikoval se do šesté řady startovního roštu.

Z devátého místa mám radost, říká Kornfeil
V úvodních kolech závodu nejnižší kubatury se Jakub Kornfeil dokonce propadl na devatenáctou příčku, ale zatnul zuby a ztracené pozice začal postupně získávat zpátky. Nakonec projel cílem závodu na devátém místě, což mu v průběžném hodnocení umožnilo posun na devátou příčku.

9. Jakub Kornfeil (Redox RW Racing GP) MS Moto3 – 9.místo … 53 bodů

„Upřímně řečeno, už mě nebaví pořád dokola říkat, že musíme zlepšit kvalifikace. Startovat ze sedmnácté pozice prostě není dobré. Se třetí nebo čtvrtou řadou se pracuje úplně jinak. Já ale prostě nevím, co dělat líp. Vždy se snažím odvést maximum. Dneska to bylo evidentní. Skupina o páté místo jedoucí před námi nebyla o moc rychlejší než my. Spíše nebyla rychlejší vůbec o nic. Ten náskok, který si udělali v úvodu závodu, jsme udržovali a někdy dokonce i stahovali. A to i přes všechny ty boje. Do Misana se budeme muset opravdu pořádně zamyslet, co udělat lépe v kvalifikaci.“
„Jinak k samotnému závodu, start nebyl až tak špatný. Druhá zatáčka je docela specifická na brzdění, vletěl jsem tam hrozně rychle, abych dotáhl Aja. Vyjel jsem ale mimo trať. Ztratil jsem tím několik míst. Pak následovala ta dlouhá rovinka, kde jsem ztratil ještě víc, protože jsem neměl ten potřebný výjezd. Propadl jsem se až na devatenácté místo. Potom mohla začít stíhačka. Zaťal jsem zuby. Motorka dneska v závodě vůbec nefungovala. Spíš mně to připomínalo corridu. Už to tady myslím jednou padlo, ale je to opravdu hodně složité se soustředit na boj ve skupině a ještě bojovat s motocyklem. Navíc jet ve skupině s Vazquezem, to je corrida číslo dvě. Jeho předjížděcí manévry jsou neuvěřitelné.“

„Každopádně jsem hrozně moc rád za to deváté místo a hlavně za posun v šampionátu. To je pro nás pro všechny obrovsky důležité. V pondělí a úterý před Misanem odjíždíme s týmem na testy do Vallelungy, kde budeme testovat nový rám. Jedná se o specifikaci Kalexu, kterou od Sachsenringu používá Jonas Folger. Jsem na to hrozně zvědavý. Po těchto testech bych měl mít k dispozici dva rámy, ze kterých budeme potom vybírat podle trati. Jenže nikdo nemůže garantovat správné rozhodnutí do prvního tréninku. Takže to bude stát hrozně moc cenného tréninkového času. Nicméně strašně moc doufám v nějaké zlepšení. V týmu pracují opravdu perfektní lidi, se kterými máme na to, abychom z techniky i ze mě dostali maximum.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist