Ve středu patřily první dvě pozice tovární Yamaze

Poslední den testu uzavřeli jezdci stáje Movistar Yamaha MotoGP na prvních dvou místech. Španěl Jorge Lorenzo překonal hranici dvou minut časem 1'59,580 sekundy a byl absolutně nejrychlejším jezdcem testu. Valentino Rossi rovněž v poslední hodině nastavil maximum na 2'00,556 sekundy a skončil na druhé pozici. Celkově je ale v kombinaci časů Ital čtvrtý.

Úřadující světový šampion Jorge Lorenzo sice měl zdravotní problémy s nachlazením, ale na jeho výkonech to znát nebylo. V krátkých výjezdech dokázal zrychlovat a jezdit časy, kterých tu loni na stejné dráze dosahoval na pneumatikách Bridgestone.

Jorge Lorenzo test komentoval slovy: „Časy na kolo mluví samy za sebe. Byly to velmi dobré časy s novou elektronikou a tvrdou zadní pneumatikou, protože kvůli tomu, co se stalo včera jsme nemohli použít měkčí směs. S Michelinem jsem velmi spokojený, protože udělali velký krok vpřed, co se týče citu s novými předními pneumatikami.“

„Odvedli skvělou práci, protože nyní mám podobný pocit jak loni. Každopádně v posledních třech dnech jsem se cítil pohodlně a rychle. Stále se ještě zotavuji z nemoci, takže na Phillip Islandu budu určitě ještě silnější a schopen zajet závodní simulaci.“

Třetí den byl Valentino Rossi druhý nejrychlejší a s tím může být spokojen. Samozřejmě ztráta na Lorenza je jedna sekunda a to už je horší. „S testem jsem spokojený a dnes zejména, protože jsme odvedli dobrou práci a vyzkoušeli spoustu materiálu, který nám dal dobrou informaci jak zlepšit motorku,“ řekl Valentino Rossi. „Nastavil jsem také 2'00,5s a myslím, že jsme mohli zapracovat na tom, aby to bylo ještě lepší, ale jsem druhý, takže to není tak špatné. Byl to dobrý test.“

„Práce máme ještě hodně. Otazník zůstává, zda pojedeme s motorkou, která má blíž ke stroji 2015 nebo s motorkou model 2016. Vyzkoušíme je znovu na Phillip Islandu, protože ta nová teď ke konci nebyla tak špatná,“
pokračoval Ital. „Myslím, že všichni technici a inženýři odvedli s elektronikou dobrou práci a stejně tak Michelin s předním obutím. Také jsme zkoušeli další pneumatiky, které se rovněž zlepšily , takže mám z prvního testu pozitivní pocit.“

„Vyzkoušeli jsme rovněž aerodynamická křidélka, ale moc velký rozdíl jsem tam necítil. Dávám přednost motorce bez křidélek, je mnohem hezčí!“
dodal závěrem Valentino Rossi.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):



TOPlist