Ve středu patřily první dvě pozice tovární Yamaze

Poslední den testu uzavřeli jezdci stáje Movistar Yamaha MotoGP na prvních dvou místech. Španěl Jorge Lorenzo překonal hranici dvou minut časem 1'59,580 sekundy a byl absolutně nejrychlejším jezdcem testu. Valentino Rossi rovněž v poslední hodině nastavil maximum na 2'00,556 sekundy a skončil na druhé pozici. Celkově je ale v kombinaci časů Ital čtvrtý.

Ve středu patřily první dvě pozice tovární Yamaze

Úřadující světový šampion Jorge Lorenzo sice měl zdravotní problémy s nachlazením, ale na jeho výkonech to znát nebylo. V krátkých výjezdech dokázal zrychlovat a jezdit časy, kterých tu loni na stejné dráze dosahoval na pneumatikách Bridgestone.

Jorge Lorenzo test komentoval slovy: „Časy na kolo mluví samy za sebe. Byly to velmi dobré časy s novou elektronikou a tvrdou zadní pneumatikou, protože kvůli tomu, co se stalo včera jsme nemohli použít měkčí směs. S Michelinem jsem velmi spokojený, protože udělali velký krok vpřed, co se týče citu s novými předními pneumatikami.“

„Odvedli skvělou práci, protože nyní mám podobný pocit jak loni. Každopádně v posledních třech dnech jsem se cítil pohodlně a rychle. Stále se ještě zotavuji z nemoci, takže na Phillip Islandu budu určitě ještě silnější a schopen zajet závodní simulaci.“

Třetí den byl Valentino Rossi druhý nejrychlejší a s tím může být spokojen. Samozřejmě ztráta na Lorenza je jedna sekunda a to už je horší. „S testem jsem spokojený a dnes zejména, protože jsme odvedli dobrou práci a vyzkoušeli spoustu materiálu, který nám dal dobrou informaci jak zlepšit motorku,“ řekl Valentino Rossi. „Nastavil jsem také 2'00,5s a myslím, že jsme mohli zapracovat na tom, aby to bylo ještě lepší, ale jsem druhý, takže to není tak špatné. Byl to dobrý test.“

„Práce máme ještě hodně. Otazník zůstává, zda pojedeme s motorkou, která má blíž ke stroji 2015 nebo s motorkou model 2016. Vyzkoušíme je znovu na Phillip Islandu, protože ta nová teď ke konci nebyla tak špatná,“
pokračoval Ital. „Myslím, že všichni technici a inženýři odvedli s elektronikou dobrou práci a stejně tak Michelin s předním obutím. Také jsme zkoušeli další pneumatiky, které se rovněž zlepšily , takže mám z prvního testu pozitivní pocit.“

„Vyzkoušeli jsme rovněž aerodynamická křidélka, ale moc velký rozdíl jsem tam necítil. Dávám přednost motorce bez křidélek, je mnohem hezčí!“
dodal závěrem Valentino Rossi.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist