Ve druhém testu De Puniet zrychlil o jednu sekundu
Text: Petr Czyž | Foto: Suzuki Racing | Zveřejněno: 2.3.2014 | Zobrazeno: 2 614x
Společně s ostatními týmy královské kubatury testoval tento týden v Sepangu tým Suzuki, jenž se připravuje na návrat do světového šampionátu v roce 2015. Testovací jezdec Randy De Puniet v průběhu tří dnů zajel 188 kol s dvanáctým nejrychlejším časem 2´01,430 sekundy.
Když tým Suzuki po třech dnech prvního testu v Sepangu z Malajsie odjížděl, byl Randy De Puniet v tabulce časů sedmnáctý s časem 2´02,486 sekundy. Technici japonské Suzuki během dvou týdnů připravili hned několik zlepšení, čehož Francouz plně využil a ve druhém testu byl koncem února rychlejší o jednu sekundu.
Cílem Suzuki bylo ve druhém testu královské kubatury MotoGP vyzkoušet nová nastavení elektronického zapalování, novou elektroniku, novou specifikaci pohonné jednotky, nový rám a také zapracovat na distribuci výkonu a maximální rychlosti.
První den v Sepangu hodnotil Randy De Punier slovy: „Máme tu spoustu věcí k vyzkoušení a dnes jsme začali pouze s novým elektronickým systémem. Zaznamenali jsme nějaká zlepšení ve srovnání s předchozím testem, takže to vypadá, že jsme se teď vydali správným směrem. Systém ještě není kompletně dokončený, ale už nyní jsme snížili rozdíl na ostatní a můžeme v tom nadále pokračovat.“
„Také jsme testovali novou specifikaci pohonné jednotky, která nyní nabízí vyšší točivý moment a je tam také lepší součinnost mezi plynem a zadní pneumatikou. Rovněž se zlepšilo zatáčení, ale ještě budeme muset zapracovat na přilnavosti bočné části pneumatiky.“
Druhý den už Francouz potvrdil lepší maximální rychlost, čehož v tomto testu měli v plánu dosáhnout. „Pokračovali jsme ve zkouškách nové specifikace motoru a podařilo se nám zlepšit distribuci výkonu a také jsme zaznamenali vyšší maximální rychlost, což bylo pozitivní.“
„Ve srovnání s prvním testem jsme zlepšili časy na kolo a teď už se s motorkou cítím víc pohodlněji,“ hovořil před odjezdem z Malajsie Randy De Puniet a závěrem dodal: „Charakter zůstává stále ještě trošku agresivní, ale už máme představu jakým směrem se do budoucna vydat, abychom na tomto aspektu zapracovali.“
Cílem Suzuki bylo ve druhém testu královské kubatury MotoGP vyzkoušet nová nastavení elektronického zapalování, novou elektroniku, novou specifikaci pohonné jednotky, nový rám a také zapracovat na distribuci výkonu a maximální rychlosti.
První den v Sepangu hodnotil Randy De Punier slovy: „Máme tu spoustu věcí k vyzkoušení a dnes jsme začali pouze s novým elektronickým systémem. Zaznamenali jsme nějaká zlepšení ve srovnání s předchozím testem, takže to vypadá, že jsme se teď vydali správným směrem. Systém ještě není kompletně dokončený, ale už nyní jsme snížili rozdíl na ostatní a můžeme v tom nadále pokračovat.“
„Také jsme testovali novou specifikaci pohonné jednotky, která nyní nabízí vyšší točivý moment a je tam také lepší součinnost mezi plynem a zadní pneumatikou. Rovněž se zlepšilo zatáčení, ale ještě budeme muset zapracovat na přilnavosti bočné části pneumatiky.“
Druhý den už Francouz potvrdil lepší maximální rychlost, čehož v tomto testu měli v plánu dosáhnout. „Pokračovali jsme ve zkouškách nové specifikace motoru a podařilo se nám zlepšit distribuci výkonu a také jsme zaznamenali vyšší maximální rychlost, což bylo pozitivní.“
„Ve srovnání s prvním testem jsme zlepšili časy na kolo a teď už se s motorkou cítím víc pohodlněji,“ hovořil před odjezdem z Malajsie Randy De Puniet a závěrem dodal: „Charakter zůstává stále ještě trošku agresivní, ale už máme představu jakým směrem se do budoucna vydat, abychom na tomto aspektu zapracovali.“
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?