Valentino Rossi & Jorge Lorenzo: Test v Texasu za 350.000 Euro
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: SpeedWeek.ch | Foto: Yamaha Racing | Zveřejněno: 26.2.2013 | Zobrazeno: 6 278x
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: SpeedWeek.ch | Foto: Yamaha Racing | Zveřejněno: 26.2.2013 | Zobrazeno: 6 278x
Pacient: Tak to je hodně zajímavý. Panigale je přitom celkem trhák. Prodáno bylo už před měsícem cca 7 tisíc kusů.
desmo69: to není asi moc reálný náhled na věc. Až se Suzuki vrátí po 2 letech, tak se tě zeptám, co říkáš na jejich výsledky.
desmo69:
@Petta: To že nemají prodaný dostatečný počet kusů, je tam limit 1000 prodaných kusů na první homologaci a 2000 na opakovanou. Vím že museli v Ducati ukazovat faktury, aby jim dali na Panigale homologaci, protože byly nějaké pochybnosti o tom, že jich neprodali dost.
@Bubrak-ZX10R Panigale je nejen 1200 ccm, ale taky to není čtyřválec s předepsaným maximálním vrtáním a zdvihem, takže i kdyby snížili objem, tak s tím MotoGP jet nemůžou.
No a chudáček drobeček Ducati na to kašle, tak si Nicky musí pomoci sám! Taky řešení, to bude asi ta historie a tradice Ducati "co říkají naši piloti to nás vůbec ale vůůbec nezajímá!!!
Taky se říká "bez peněz do MotoGP nelez"
Takže jezdci musejí přemlouvat kolos jménem Yamaha, aby investoval zanedbatelných 350tis EUR ??? Hmm, asi problém se sponzorama...
SLAY: 2011 je vousatej??
Zeptám se opačně.. Co by teoreticky bránilo použít Desmosedici ve WSBK??
Tohle vypadá na soumrak MOTO GP ,Vypadá to tak že jediná kdo chce investovat ranec je HONDA ,no však taky její poslední titul v královské třídě začíná bejt docela vousatej.
Co to je? dukna na to nemá ale má nejdražší sériovky a yamaha taky pláče,no to je síla,pokud je to pravda!
Paprik: "Třída krále SPZ" ...
Nicky pěkně.
Možná mohl být místo Sepangu tento test právě v Austinu. Ušetřilo by to nekřesťanské peníze. Ostatně 9 mega za dodatečný test. To bych raději nacpal do vývoje M1.
hayden ma recht!
Panigale nemuze jet CRT, ma 1200cc.
Lucio Cecchinello to odjede za 80 000,- EUR a Yamaha za 350 000,- EUR...? Uvedený pronájem okruhu 50 000,- USD/den přece nemůže platit jen Yamaha.
Hmmm, tak takhle se asi ta Námaha hned tak do WSBK nevrátí... A to je škoda
Vidím, že podvědomí zapracovalo: Gp Ducati by měl hodit do šrotu obě!
Mám pocit, že Nicky by si měl obstarat Panigale, hodit do šrotu GP Ducati hodit do šrotu a jezdit na Panigale coby CRT, nic bych se nedivil, kdyby měl miniálně stejné výsledky, jako s tou plečkou...
Niky H. má nejlepší pohled na věc :) Chudák si to beztak cálne ze svoji kapsy :)... Prý královská třída
je tohle vůbec normální?
Rozdíl mezi přístupem Hondy/Yamahy a Ducati je na první pohled jasný. Udělali by nejlíp kdyby se z GP na rok až dva stáhli a pak se vrátili v plné polní jako Suzuki. Tohle je jinak každým dnem čím dál větší ostuda.
Už jen to, že jezdec co na tomhle jezdí od roku 2009 (Hayden) řekne že je potřeba postavit nový motocykl protože vylepšování toho současnýho nikam nepovede...a na to mu řekne nový ředitel, co (tipuju) má sotva schopnosti na ovládání skůtru, že pracovat se bude na starým a nový stroj nebude? Naprosto marnej boj
Doufám,že Nicky tu panigale sežene a dostane na asfalt v Austinu
rozcapenost
Nicky na to jde po svém