Uvidíme jak to dopadne s počasím, říká Abraham
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Karla Abrahama | Foto: karelabraham.com | Zveřejněno: 10.10.2014 | Zobrazeno: 2 433x
V kombinaci časů je Karel Abraham po pátečních volných trénincích na Velkou cenu Japonska osmnáctý. Dopoledne byl jezdec týmu Cardion AB Motoracing devatenáctý, odpoledne pak sedmnáctý. Právě na okruhu v Motegi, dosáhl český jezdec před čtyřmi lety poprvé v kariéře na stupně vítězů, když v závodu šestistovek skončil třetí.
Po dvojici pátečních tréninků Karel Abraham uvedl: „Jsme zvědaví, jak to dopadne s počasím. Zatím se to střídá, takže možná máme nakročeno k podobnému víkendu jako v Aragonu. S motorkou to není žádná sláva, máme hodně velké problémy s gripem. Ráno jsem měl trochu krizovku, naštěstí se mi to podařilo ustát. Velkou debatu povedeme o pneumatikách. Zatím nám nevyhovuje žádný typ a kombinace. Budeme na tom muset hodně pracovat.“
„Nezačali jsme úplně nejhůř, jsme druhá nejrychlejší Honda v kategorii Open,“ uvedl Marco Grana, šéfmechanik týmu Cardion AB Motoracing. „Hodně nás ale trápí přilnavost předního kola, pneumatiky jsou hodně tvrdé. To je sice dobré při intenzivním brzdění, ale v prostřední části zatáčky to je nevýhoda a motorka se chová nevyzpytatelně.“
„S časem jsme docela spokojení a hlavně víme, že tam máme rezervu. Karel zatím nezajel dokonalé kolo. Kdyby se mu to podařilo, tak mohl být ještě o půl vteřiny rychlejší. Na zítřek máme nachystané tři typy nastavení, které chceme vyzkoušet. Věřím, že se dokážeme dostat pod limit 1:47 a že bychom mohli zůstat v nejlepší patnáctce.“
„Nezačali jsme úplně nejhůř, jsme druhá nejrychlejší Honda v kategorii Open,“ uvedl Marco Grana, šéfmechanik týmu Cardion AB Motoracing. „Hodně nás ale trápí přilnavost předního kola, pneumatiky jsou hodně tvrdé. To je sice dobré při intenzivním brzdění, ale v prostřední části zatáčky to je nevýhoda a motorka se chová nevyzpytatelně.“
„S časem jsme docela spokojení a hlavně víme, že tam máme rezervu. Karel zatím nezajel dokonalé kolo. Kdyby se mu to podařilo, tak mohl být ještě o půl vteřiny rychlejší. Na zítřek máme nachystané tři typy nastavení, které chceme vyzkoušet. Věřím, že se dokážeme dostat pod limit 1:47 a že bychom mohli zůstat v nejlepší patnáctce.“
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?