U Yamahy mají zatím daleko ke spokojenosti

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5077) napsal 28.02.2014 v 09:02+1

Takže MotoGP1000(především) se řítí do záhuby, Oggu, když
Don Carmelo se teď nebude moci věnovat "menežování" naplno
(o WSBK nemluvě) ??
Po loňském FIASKU v Austrálii se takhle projevuje MONOPOL,
o který prý v kapitalismu každý usiluje, ale mnoho případů
už prokázalo,že to není nejlepší cesta "pokroku".Viz např.
"utajování" skoupených patentů v mnoha oborech !

dajos (123) napsal 28.02.2014 v 08:31+3

Já snad přezuju mašinu na jinou značku..Stejně mi nejde do hlavy proč Bridgestone mění pneu když s ní byla spokojenost. To je někde v pravidlech, že každy rok musí měnit složení atd.? Toto rozhodně není pro ně dobrá reklama.
Bautista se taky zmiňuje "trochu klouzal předek..", takže Yamaha asi nebude úplna vyjímka.

setegib (-57) napsal 28.02.2014 v 07:49-6

Lorenzo je stejne marnej...furt jenom breci a to jeste zavody ani nezacaly...kdyz ne marek tak gumy pak motorka...nevi uz do koho by kopnul ale na marka uz stejne nema

DOMINATOR (1260) napsal 28.02.2014 v 07:27+3

Je to děs co vymyšleji asociace za kraviny

JEFFzx13 (489) napsal 28.02.2014 v 05:12

Evo:vim ze bbudeme,pac je to kralovska,a jsou tam (snad)nejvetsi rychlici,a nemame moc moznosti co s tim udelat

Sancho-7935 (262) napsal 28.02.2014 v 01:56+3

Osobně bych tam raději viděl Pirelky nebo Dunlopy ...jinak sranda že jak honda tak yamaha na supersportech mají dunlopy (když se kupuje nová motorka) :D

Evo (411) napsal 27.02.2014 v 22:40+1

Mozna se SPZ z toho nakonec vykoupi, pedobne jako kdysi Pekaŕ.

Ogg (387) napsal 27.02.2014 v 22:36+5

Tak po kratší odmlce opět zde v diskuzi Musím souhlasit. Je to tak, jak všichni píšete. Nicméně na Hradě jsme toto nedávno řešili a my nevidíme vyloženě problém v pravidlu jednotných pneumatik.

Dejme tomu, že jsou nové MOTO GP stroje a že testují nové updaty apod. Potřebuji prostě k sobě pneumatiky, které vydrží na těchto strojích hodně kol. To je jasné. Je ale chyba v tomto pravidlu nebo je chyba vyloženě ve firmě Bridgestone? Není to ta samá firma, která loni poškodila GP v Austrálii, přičemž konkurenční firma neměla s jinými motocykly nejmenší problém? Pravda, Superbiky nejsou tak vytuněné technikou jako MOTO GP, ale zas takový rozdíl tam nebude v těch vlastnotech, přece jen je to motocygl na dvou kolech ! A pan Abraham a další odborníci zdejší tady v minulosti sami psali, že Superbiky jsou převlečené prototypy v dnešní době. Takže pokud vydrží Pirelli na "prototypech" bez problémů, proč ne Bridgestone ?

Jednoduché. Podívejte se na národnost a uvidíte sami.

Nejsou to japonci, kteří mají se vším problém v poslední době? Honda? Vyhrožuje, že odejde pokud bude OPEN nutné. Teď japonská firma pneumatik - firma Bridgestone - za posledních 6 měsíců dva velké průšvihy: Špatné pneumatiky na GP Austárlii a špatné pneumatiky, které nesedí některým továrnám. A to nepočítám "úlety" které měl Bridgestone v roce 2012 např. u Fešáka z Ameriky - když ještě jezdil na Yamaze - v Assenu. To samé u pana Valentína.

Přikládám důkaz, jak Japonci pracují:

//blog.photozac2.com/weblog/gigi1/wp-content/uploads/2012/06/1GG7083.jpg

A co můžu říct, tak u nás na Hradě se jezdili např. WTCC, obuty od jednoho dodavatele, žádný problém. Formule "1" se jezdí od roku 2006 (?) taky pod jednou značkou, nově Pirelli, žádný problém. Superbiky už téměř po jedno desetiletí je obuto do Pirelli a nikdy jsme nečetli, že by "Pirellky" nesedly Ducati, Hondě, Yamaze, Suzuki a to je tam víc značek jak v MotoGP, v Moto2, v Moto3 dohromady!

Inu, příčina není pravidlo, příčina je firma, která obouvá poslední roky MOTO GP prototypy

Uvidíme, co na to pan Ezpeleta aspol. (Osobně si myslím že pan Ezpeleta má ale jiné starosti kvůli berňáku)

Majki (672) napsal 27.02.2014 v 22:28-5+1

Všem gumy sedí a u yamahy si stěžují... tady není na remcání nikdo zvědavý.. přitom satelitním yamahám očividně sedí

XTeZeto (80) napsal 27.02.2014 v 22:28+4

měl by jim už konečně Mitas udělat férovou nabídku.

Evo (411) napsal 27.02.2014 v 22:26+2

Jeffe, stejne se na to pokazde v nedeli budeme divat .

IvanDvoutakťák (5077) napsal 27.02.2014 v 22:24+3

Co bůh (tedy Dorna) činí, Virago, dobře činí ...
Ve WSBK se už taky začlo ""šetřit"", takže je nasnadě, kam
to povede i tam ! ZAVÁNí TO, ZAVÁNÍ - UŽ DELŠÍ DOBU ...

JEFFzx13 (489) napsal 27.02.2014 v 21:38-1+2

..do zachodu

JEFFzx13 (489) napsal 27.02.2014 v 21:37-1+2

ta Kralovska jde ale pekne do hajzlu

Mar_o-46 (219) napsal 27.02.2014 v 21:19+3

Virago: máš pravdu, ale ono - kdo měl vědět jak to dopadne? Myšlenka zavést jednotného dodavatele pneu nebyla zlá, měly se tím hlavně vyrovnat podmínky pro všechny jezdce. Ale to, co teď z toho vzniklo je úplný opak.
- ono by bridgestone uměla dodat všem konkurenční pneu, proč by taky ne..ale otázka je, jestli je to jejich zájem.

AdosR (254) napsal 27.02.2014 v 20:47+3

Colin ted řekl kdesi na videu: Víte co, utrácíme miliony dolarů na to, abychom motorky stavěli na pneumatiky, to je ten způsob, jak se šetří peníze..K tomu no koment. Dorna at se probudí s tím šetřením. Myslím že udělat gumy na moto by bylo levnější... Ale muselo by být víc výrobců

AdosR (254) napsal 27.02.2014 v 20:46+5

Virago: Bohužel to je smutná pravda... Stačilo by víc výrobců gum a stavěli by se gumy na moto.

gresini (4462) napsal 27.02.2014 v 20:45+7

zavání to všechno okolo moto gp jako je to ve formuli 1, na kterou se už tři roky nedívám a mrknu jen na výsledky-za víc mi ta super nuda nestojí a zjistil jsem,že mi to vůbec nechybí!!

1100Virago (3052) napsal 27.02.2014 v 20:28+8

AdosR: A to se tvrdilo, jak jednotné pneu sníží náklady na závodění. Místo toho Ducati vyplázla milióny na marné řešení problémů s nedotáčivostí kvůli pneumatik, přičemž změna dodavatele pneu by byla rychlá a relativně jednoduchá.

Takhle to silně zavání snahou, aby vyhrával ten marketingově nejpřitažlivější kůň

AdosR (254) napsal 27.02.2014 v 20:07+8

Hlavně bych nějakýho z...a v bridgestone pověsil. To jim přijde normální továrnu yamaha nebo v roce 2012 Hondu tak poškodit? To už je na trestní oznámení..Se na mě nezlobte ale na podzim ve valencii byly gumy pro všechny ok. Nikdo neremcal. Yamaha narvala tuny peněz do motorky, aby to sedělo s těma gumama a bridgestone to na rychlo ze srandy změni a je to na pytel a yamaha tak vyhodila x milonu eur pryč...Myslím že se na tu šaškárnu asi přestanu dívat

Dvoři90 (494) napsal 27.02.2014 v 19:45+4

Tohle i mě jako skalního fanouška Hondy neskutečně sere... Víc dodavatelů gum a bude po problému... Snad to Yamaha vyřeší a budou se vepředu rvát...

81Tomm (65) napsal 27.02.2014 v 19:44-1+7

Bohužel to není čistá hra Koncem minulé sezóny byla Yamaha na špici a teď je s Lorenzem za Ducati! Velká to náhoda!!

PacienT.cz (687) napsal 27.02.2014 v 19:43+9

Já myslím, že by bylo řešení donutit Bridgestone aby se pneumatiky v průběhu sezóny neměnily. Vzhledem k tomu, že první testy na další sezónu jsou na podzim ve Valencii, tak by tam měli mít ty gumy, co se pak budou v následné sezóně používat a všichni to měli přes zimu čas řešit a né to dovézt až do Sepangu, kde už pak není čas s tím něco udělat.

IvanDvoutakťák (5077) napsal 27.02.2014 v 19:40-1+4

Kdy už všem dojde, že "loutkovodiči" této scény byli a jsou
Honda,Ducati a "promotér všeho" ... !!!?

gresini (4462) napsal 27.02.2014 v 19:37-2+8

začíná se mi taky zdát,že honda chce získat titul jakoukoli cestou,ale toto je fakt hodně divný

dajos (123) napsal 27.02.2014 v 19:36+7

JJ silně to připomíná Brusel a EU. Pokud budou změny vést k větší atraktivnosti závodů, tak prosím, ale pokud by měly různě nastavené pravidla způsobit, že továrky nebudou mít na openy, tak to už bude zavánět něčím jiným. Vrcholový sport by měl sloužit k posouvání hranic, progresu, novým technologiím, poskytnout vývoji zpětnou vazbu, ale zavedení jednotné elektroniky a jiných omezení tomu akorát háže klacky pod nohy...Stává se z toho moto GP pěkný maglajs - v rámci jedné třídy tolik podtříd továrky, openy, CRT...každá jiné pravidla, jak to pak chcete porovnávat?

Evo (411) napsal 27.02.2014 v 19:31-7+3

No pred casem, tusim na zacatku sezony 2012 nesedeli gumy Honde. A krom toho ji tesne pred sezonou pridali 4 kg. Jestli jsem ten rok spletl, opravte me.

omg (1412) napsal 27.02.2014 v 19:23+6

To je sen každého podnikatele-firmy nemít konkurenci v oboru.

AdosR (254) napsal 27.02.2014 v 19:17+8

To nemá se sportem už nic dočinění...

1100Virago (3052) napsal 27.02.2014 v 19:14+5

Kde jsou všichni ti, kteří volali po jednotných pneumatikách, když Stoner na Bridgestonech drtil Rossiho na Michelinech? Dočkali se a teď tahle politika ruinuje závodění. Čím víc umělých omezení a regulací, tím to bude horší a tím bude jednodušší ovlivnit výsledky podle potřeby ze zákulisí.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist