Týmy MotoGP testovaly v Barceloně

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Evo (411) napsal 09.06.2012 v 20:35

Onen koment . Mej se, Pavel.

Evo (411) napsal 09.06.2012 v 20:14

Marex: Na onen jsem zareagoval . Kdyz nerozumis, nemohu slouzit . Mej se. Pavel.

Marex (2570) napsal 07.06.2012 v 21:27

Evo: Ty jsi zase chrápal viď? Přečti si můj koment z 22:36.
Nebo taky neumíš číst, nebo... jak jsi to psal?

Evo (411) napsal 06.06.2012 v 21:01

Marex: Uz to vim na sto procent, vzdyt se to pise u Pacose. . To znamena, ze ten kdo na webu Pacienta napsal tu "zajimavou spekulaci" bud neumi cist, nebo je trouba.

Evo (411) napsal 06.06.2012 v 20:51

Marex: Myslim,ze i Dani v jednom rozhovoru rikal , ze ma potize s vibracema. Ale na sto procent to nevim.

Marex (2570) napsal 06.06.2012 v 20:40

Evo: Ne!! Dani jede s jeho nastavením?
S tím vymodleným karbonem to byla asi reakce na to, že Kejsí chtěl tužší rám. Zděná příčka se tam nevešla, tak tam dali kartón... vlastně karbón.

Evo (411) napsal 06.06.2012 v 19:53

Marex: na webu Pacienta se taky nekdy psalo, ze Stoner si vymodlil karbon, coz je samozrejme velika blbost. Ale vibruje to myslim i Danimu .

zverzak (0) napsal 06.06.2012 v 19:45

to mike99: ano je to april

mike99 (322) napsal 06.06.2012 v 17:57

zverzak: pekny preklad len napisany mesiac pred ohlasenim Caseyho o ukonceni kariery. Situacia sa zmenila, ale pockajme si ako to cele dopadne.

mike99 (322) napsal 06.06.2012 v 17:56

Marex 05.06.12 v 22:36: pssst. To tu nehovor nahlas

zverzak (0) napsal 06.06.2012 v 09:34

Ma dostal ten Nuvolari, asi.

Ducati si je asi vedoma svojho handicapu v oblasti polohy taziska, asi sa vsadilo na to, ze toto Valentino zvladne a pretavi ine vyhody Ducati, krutiaci moment a top speed vo svoj prospech.

AKRO (-498) napsal 05.06.2012 v 23:57

Zverzak -

Marex (2570) napsal 05.06.2012 v 22:36

Na webu Pacienta někdo napsal, že je zajímavé, že pod Stonerovýma rukama motorkám postupně začne vibrovat předek. To je pěkná spekulace!

Marex (2570) napsal 05.06.2012 v 22:30

Zverzak 19:25: Ducati není špatná mašina. Jenom jsou ty ostatní stroje lepší. Rozdíl v těžišti je podstatný, protože jezdec Ducati nemůže být nad předním kolem a proto řídí driftem zadní pneu- no a ty už dnes vyrábějí jednotné pro všechny. U Yamahy řešili nádrž tak, že je zužujícím se sloupcem dolů do motorky (nemyslím plastový obal elektroniky, který se tváří jako nádrž!!!). Tam dokonce právě tahle věc hraje roli i s ohledem na opotřebení pneu, kdy se s opotřebením snižuje těžiště směrem dolů. Tak moc na tomto aspektu záleží!!! To jsou potom ty malé rozdíly v řádech zlomků procenta, které z toho dělají cca 0.5 sec. na kolo a ve výsledku desítky vteřin na závod.

Marex (2570) napsal 05.06.2012 v 22:24

Zverzak: Nuvolari to napsal ve velmi čitelné ironii,ale když už jsi se chytil...

zverzak (0) napsal 05.06.2012 v 20:29

...rast uz v siedmom qvartali za sebou

zverzak (0) napsal 05.06.2012 v 20:29

Meanwhile, Ducati also reported improved sales in Q1 of 2012, claiming its 7th consecutive quarter of sales growth with a 10.2% improvement in Q1 2012 retail sales. The company is reporting a 98% increase in Ducati-branded clothing and other gear compared to Q1 of 2011.

zverzak (0) napsal 05.06.2012 v 20:23

...aky vidis pokles predaja Q1 je Ducati rekord vsetkych cias
//www.ultimatemotorcycling.com/2012/ducati-2012-q1-sales-up-10.2-percent

10,2% rast oproti Q1 2011 a v Ducati appearel 98%

Nuvolari (2329) napsal 05.06.2012 v 19:54

zverzak: ano, pane lajtnant, ano. Rossi neumí jezdit, Hayden, neumí jezdit, Barbera neumí jezdit, Abrahám neumí jezdit, Ducati je skvělá, ne-li nejlepší motorka, těžíště motoru je výmysl, nedotáčivost je výmysl. Než přišel Rossi k Ducati, tak, každý kdo na ni jel, byl nejhůř na bedně, většinou první nebo i lepší. A nejlepším důkazem je tvoje 999. Chce to prostě všechny vyhodit, ukecat Adrianu a Kameníka a tebe vzít jako poradce. Třeba pak přestane i ten pokles prodeje, který teď u Ducati probíhá...

zverzak (0) napsal 05.06.2012 v 19:25

to Marex: ...ja mam 999, viem presne ako to Lko vyzera, jeden valec dopredu a ten druhy je samozrejme vysoko medzi nohami, nadrz ma vykroj aby to tam zapadlo. Ja ked sa na to pozeram, tak aj ked sa jedna o 4valec do L, tak mas dva vlace a celu prevodovku uplne na podlahe a v centre o 40 cm vyssie vrchol dvoch valcov. Kd sa pozeram na obrazok Honda RC212V ta ma to Vcko s oboma valcami hore, takze polovica hmoty motora je mimo centrum i ked samozrejme asi viac vpredu. Kazdopadne nic dramatickeho. Argumentu na zmenu konfiguracie motora ja neuverim, to je len vyhovorka, ziskavanie casu, tlak na tovaren.

zverzak (0) napsal 05.06.2012 v 19:14

to Tomik123: ...tiez som to sledoval v poslednom zavode, ale to asi bolo specifikum trate, chcem verit ;)

Tomik123 (14) napsal 05.06.2012 v 18:47

Tak ztráta na špici je menši než loni...

Evo (411) napsal 05.06.2012 v 18:44

Tomik 123: Pohnul? Myslim, ze ze zacatku jezdil nejlip. Na Stonerovce teda. Pak ji zacal vyvijet a dal uz to zname.

Marex (2570) napsal 05.06.2012 v 18:43

Zverzak: Pěkná práce!!!
Jenom bych chtěl dodat, že prakticky ve všem souhlasím. Když se však řekne A, musí se říci i B. Ducati totiž Rossimu dodnes neumožnila jím požadovaný posez, který byl podmínkou ke změně směru a zatáčení samotného. Bylo zřejmě chybou po něm chtít,aby stroj předělal, když tato základní věc není se současným úhlem válců řešitelná. Měli mu říct:"Jeď s tím, jak to je, nebo si s Melandrim zajdi k doktorovi."

Evo (411) napsal 05.06.2012 v 18:42

Zverzak:

zverzak (0) napsal 05.06.2012 v 18:29

Zaver: Uz len bla bla bla o tom ako sa zase daju vsetky sily dohromady.

zverzak (0) napsal 05.06.2012 v 18:28

9 Nova nadej ?

Dramaticky pocet pripravovanych zmien je jedna vec. Zasah do motora nie je zatial potvrdeny. Sanca vsak prichadza z inej strany, Nahoda ?
Su to zmeny pravidiel 2013 !!! Zda sa ze podstatnou bude limit otacok 13000 !!! A napodiv, toto bude najdramatickejsie u Ducati, pri problemoch s dodavkou vykonu na zadne kolesu bude Ducati pracovat v strednom pasme otacok kde je lepsie ovladatelna, ako na vrchole vykonovej krivky. ???Stastie pre Ducati???

zverzak (0) napsal 05.06.2012 v 18:20

8. Dve strany mince

Ducati aj Rossi potrebuju uspech. Mohli ignorovat jazdca pokial Stoner vyhraval. Mohli poslat Melandri k psychiatrovi namiesto aby ho pocuvali. Stoner, ktory mohol jazdit na vsetkom je prec a takto to nemoze dalej ist. Treba vyrobit bike inak reputacia Vale a Ducati bude prec.
Ducati MotoGP projekt existuje len vdaka PM koncernu. Dava 25M Euro. Rossi vykonnost ovplyvnuje vsetko.
Ducati prekrocila rozpocet 20%. Tieto peniaze musia zacat prinasat vysledky. Dalsim problemom, hovori Rossi je zovretie valcon 90 stupnov. A co teda urobime ?

zverzak (0) napsal 05.06.2012 v 18:12

...PREKLADAM CLANOK je to dlhe :(

zverzak (0) napsal 05.06.2012 v 18:11

7. zostat/ist

Najlepsia moznost je zostat (moja pozn. nech ho radsej slak trafi) Vybudovat opat reputaciu Burgess^Rossi a vyvinut bike.
Ale pochybnosti zotrvavaju. Napriek tomu ze Barros a Jacque nevyhrali jediny zavod, ich vplyv na M1 je vyznamny.
//www.superbikeplanet.com/2012/Apr/120413-1046.htm
Furusawa pripravil komplet bike pre Vale, Valejho vyvoj nebol nic ine ako objav Furusawa platformy. Kredit za vyvoj M1 bol vsak pripisany teamu Vale%Burgess a Furusawa uloha sa znacne podcenila.
Teraz u Ducati s poctom 5tich ramov a dvoch motorov zazrak sa stale nedostavil.
!!! Teraz je spravna doba, aby sa Vale ukazal ako vyvojar a nie ako ten co sa objavil v spravny cas na spravnom mieste. !!!

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist