Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex: Uz to vim na sto procent, vzdyt se to pise u Pacose. . To znamena, ze ten kdo na webu Pacienta napsal tu "zajimavou spekulaci" bud neumi cist, nebo je trouba.
Evo: Ne!! Dani jede s jeho nastavením?
S tím vymodleným karbonem to byla asi reakce na to, že Kejsí chtěl tužší rám. Zděná příčka se tam nevešla, tak tam dali kartón... vlastně karbón.
Ducati si je asi vedoma svojho handicapu v oblasti polohy taziska, asi sa vsadilo na to, ze toto Valentino zvladne a pretavi ine vyhody Ducati, krutiaci moment a top speed vo svoj prospech.
Zverzak 19:25: Ducati není špatná mašina. Jenom jsou ty ostatní stroje lepší. Rozdíl v těžišti je podstatný, protože jezdec Ducati nemůže být nad předním kolem a proto řídí driftem zadní pneu- no a ty už dnes vyrábějí jednotné pro všechny. U Yamahy řešili nádrž tak, že je zužujícím se sloupcem dolů do motorky (nemyslím plastový obal elektroniky, který se tváří jako nádrž!!!). Tam dokonce právě tahle věc hraje roli i s ohledem na opotřebení pneu, kdy se s opotřebením snižuje těžiště směrem dolů. Tak moc na tomto aspektu záleží!!! To jsou potom ty malé rozdíly v řádech zlomků procenta, které z toho dělají cca 0.5 sec. na kolo a ve výsledku desítky vteřin na závod.
Meanwhile, Ducati also reported improved sales in Q1 of 2012, claiming its 7th consecutive quarter of sales growth with a 10.2% improvement in Q1 2012 retail sales. The company is reporting a 98% increase in Ducati-branded clothing and other gear compared to Q1 of 2011.
zverzak: ano, pane lajtnant, ano. Rossi neumí jezdit, Hayden, neumí jezdit, Barbera neumí jezdit, Abrahám neumí jezdit, Ducati je skvělá, ne-li nejlepší motorka, těžíště motoru je výmysl, nedotáčivost je výmysl. Než přišel Rossi k Ducati, tak, každý kdo na ni jel, byl nejhůř na bedně, většinou první nebo i lepší. A nejlepším důkazem je tvoje 999. Chce to prostě všechny vyhodit, ukecat Adrianu a Kameníka a tebe vzít jako poradce. Třeba pak přestane i ten pokles prodeje, který teď u Ducati probíhá...
to Marex: ...ja mam 999, viem presne ako to Lko vyzera, jeden valec dopredu a ten druhy je samozrejme vysoko medzi nohami, nadrz ma vykroj aby to tam zapadlo. Ja ked sa na to pozeram, tak aj ked sa jedna o 4valec do L, tak mas dva vlace a celu prevodovku uplne na podlahe a v centre o 40 cm vyssie vrchol dvoch valcov. Kd sa pozeram na obrazok Honda RC212V ta ma to Vcko s oboma valcami hore, takze polovica hmoty motora je mimo centrum i ked samozrejme asi viac vpredu. Kazdopadne nic dramatickeho. Argumentu na zmenu konfiguracie motora ja neuverim, to je len vyhovorka, ziskavanie casu, tlak na tovaren.
Zverzak: Pěkná práce!!!
Jenom bych chtěl dodat, že prakticky ve všem souhlasím. Když se však řekne A, musí se říci i B. Ducati totiž Rossimu dodnes neumožnila jím požadovaný posez, který byl podmínkou ke změně směru a zatáčení samotného. Bylo zřejmě chybou po něm chtít,aby stroj předělal, když tato základní věc není se současným úhlem válců řešitelná. Měli mu říct:"Jeď s tím, jak to je, nebo si s Melandrim zajdi k doktorovi."
Dramaticky pocet pripravovanych zmien je jedna vec. Zasah do motora nie je zatial potvrdeny. Sanca vsak prichadza z inej strany, Nahoda ?
Su to zmeny pravidiel 2013 !!! Zda sa ze podstatnou bude limit otacok 13000 !!! A napodiv, toto bude najdramatickejsie u Ducati, pri problemoch s dodavkou vykonu na zadne kolesu bude Ducati pracovat v strednom pasme otacok kde je lepsie ovladatelna, ako na vrchole vykonovej krivky. ???Stastie pre Ducati???
Ducati aj Rossi potrebuju uspech. Mohli ignorovat jazdca pokial Stoner vyhraval. Mohli poslat Melandri k psychiatrovi namiesto aby ho pocuvali. Stoner, ktory mohol jazdit na vsetkom je prec a takto to nemoze dalej ist. Treba vyrobit bike inak reputacia Vale a Ducati bude prec.
Ducati MotoGP projekt existuje len vdaka PM koncernu. Dava 25M Euro. Rossi vykonnost ovplyvnuje vsetko.
Ducati prekrocila rozpocet 20%. Tieto peniaze musia zacat prinasat vysledky. Dalsim problemom, hovori Rossi je zovretie valcon 90 stupnov. A co teda urobime ?
Najlepsia moznost je zostat (moja pozn. nech ho radsej slak trafi) Vybudovat opat reputaciu Burgess^Rossi a vyvinut bike.
Ale pochybnosti zotrvavaju. Napriek tomu ze Barros a Jacque nevyhrali jediny zavod, ich vplyv na M1 je vyznamny.
//www.superbikeplanet.com/2012/Apr/120413-1046.htm
Furusawa pripravil komplet bike pre Vale, Valejho vyvoj nebol nic ine ako objav Furusawa platformy. Kredit za vyvoj M1 bol vsak pripisany teamu Vale%Burgess a Furusawa uloha sa znacne podcenila.
Teraz u Ducati s poctom 5tich ramov a dvoch motorov zazrak sa stale nedostavil.
!!! Teraz je spravna doba, aby sa Vale ukazal ako vyvojar a nie ako ten co sa objavil v spravny cas na spravnom mieste. !!!
Onen koment . Mej se, Pavel.
Marex: Na onen jsem zareagoval . Kdyz nerozumis, nemohu slouzit . Mej se. Pavel.
Evo: Ty jsi zase chrápal viď? Přečti si můj koment z 22:36.
Nebo taky neumíš číst, nebo... jak jsi to psal?
Marex: Uz to vim na sto procent, vzdyt se to pise u Pacose. . To znamena, ze ten kdo na webu Pacienta napsal tu "zajimavou spekulaci" bud neumi cist, nebo je trouba.
Marex: Myslim,ze i Dani v jednom rozhovoru rikal , ze ma potize s vibracema. Ale na sto procent to nevim.
Evo: Ne!! Dani jede s jeho nastavením?
S tím vymodleným karbonem to byla asi reakce na to, že Kejsí chtěl tužší rám. Zděná příčka se tam nevešla, tak tam dali kartón... vlastně karbón.
Marex: na webu Pacienta se taky nekdy psalo, ze Stoner si vymodlil karbon, coz je samozrejme velika blbost. Ale vibruje to myslim i Danimu .
to mike99: ano je to april
zverzak: pekny preklad len napisany mesiac pred ohlasenim Caseyho o ukonceni kariery. Situacia sa zmenila, ale pockajme si ako to cele dopadne.
Marex 05.06.12 v 22:36: pssst. To tu nehovor nahlas
Ma dostal ten Nuvolari, asi.
Ducati si je asi vedoma svojho handicapu v oblasti polohy taziska, asi sa vsadilo na to, ze toto Valentino zvladne a pretavi ine vyhody Ducati, krutiaci moment a top speed vo svoj prospech.
Zverzak -
Na webu Pacienta někdo napsal, že je zajímavé, že pod Stonerovýma rukama motorkám postupně začne vibrovat předek. To je pěkná spekulace!
Zverzak 19:25: Ducati není špatná mašina. Jenom jsou ty ostatní stroje lepší. Rozdíl v těžišti je podstatný, protože jezdec Ducati nemůže být nad předním kolem a proto řídí driftem zadní pneu- no a ty už dnes vyrábějí jednotné pro všechny. U Yamahy řešili nádrž tak, že je zužujícím se sloupcem dolů do motorky (nemyslím plastový obal elektroniky, který se tváří jako nádrž!!!). Tam dokonce právě tahle věc hraje roli i s ohledem na opotřebení pneu, kdy se s opotřebením snižuje těžiště směrem dolů. Tak moc na tomto aspektu záleží!!! To jsou potom ty malé rozdíly v řádech zlomků procenta, které z toho dělají cca 0.5 sec. na kolo a ve výsledku desítky vteřin na závod.
Zverzak: Nuvolari to napsal ve velmi čitelné ironii,ale když už jsi se chytil...
...rast uz v siedmom qvartali za sebou
Meanwhile, Ducati also reported improved sales in Q1 of 2012, claiming its 7th consecutive quarter of sales growth with a 10.2% improvement in Q1 2012 retail sales. The company is reporting a 98% increase in Ducati-branded clothing and other gear compared to Q1 of 2011.
...aky vidis pokles predaja Q1 je Ducati rekord vsetkych cias
//www.ultimatemotorcycling.com/2012/ducati-2012-q1-sales-up-10.2-percent
10,2% rast oproti Q1 2011 a v Ducati appearel 98%
zverzak: ano, pane lajtnant, ano. Rossi neumí jezdit, Hayden, neumí jezdit, Barbera neumí jezdit, Abrahám neumí jezdit, Ducati je skvělá, ne-li nejlepší motorka, těžíště motoru je výmysl, nedotáčivost je výmysl. Než přišel Rossi k Ducati, tak, každý kdo na ni jel, byl nejhůř na bedně, většinou první nebo i lepší. A nejlepším důkazem je tvoje 999. Chce to prostě všechny vyhodit, ukecat Adrianu a Kameníka a tebe vzít jako poradce. Třeba pak přestane i ten pokles prodeje, který teď u Ducati probíhá...
to Marex: ...ja mam 999, viem presne ako to Lko vyzera, jeden valec dopredu a ten druhy je samozrejme vysoko medzi nohami, nadrz ma vykroj aby to tam zapadlo. Ja ked sa na to pozeram, tak aj ked sa jedna o 4valec do L, tak mas dva vlace a celu prevodovku uplne na podlahe a v centre o 40 cm vyssie vrchol dvoch valcov. Kd sa pozeram na obrazok Honda RC212V ta ma to Vcko s oboma valcami hore, takze polovica hmoty motora je mimo centrum i ked samozrejme asi viac vpredu. Kazdopadne nic dramatickeho. Argumentu na zmenu konfiguracie motora ja neuverim, to je len vyhovorka, ziskavanie casu, tlak na tovaren.
to Tomik123: ...tiez som to sledoval v poslednom zavode, ale to asi bolo specifikum trate, chcem verit ;)
Tak ztráta na špici je menši než loni...
Tomik 123: Pohnul? Myslim, ze ze zacatku jezdil nejlip. Na Stonerovce teda. Pak ji zacal vyvijet a dal uz to zname.
Zverzak: Pěkná práce!!!
Jenom bych chtěl dodat, že prakticky ve všem souhlasím. Když se však řekne A, musí se říci i B. Ducati totiž Rossimu dodnes neumožnila jím požadovaný posez, který byl podmínkou ke změně směru a zatáčení samotného. Bylo zřejmě chybou po něm chtít,aby stroj předělal, když tato základní věc není se současným úhlem válců řešitelná. Měli mu říct:"Jeď s tím, jak to je, nebo si s Melandrim zajdi k doktorovi."
Zverzak:
Zaver: Uz len bla bla bla o tom ako sa zase daju vsetky sily dohromady.
9 Nova nadej ?
Dramaticky pocet pripravovanych zmien je jedna vec. Zasah do motora nie je zatial potvrdeny. Sanca vsak prichadza z inej strany, Nahoda ?
Su to zmeny pravidiel 2013 !!! Zda sa ze podstatnou bude limit otacok 13000 !!! A napodiv, toto bude najdramatickejsie u Ducati, pri problemoch s dodavkou vykonu na zadne kolesu bude Ducati pracovat v strednom pasme otacok kde je lepsie ovladatelna, ako na vrchole vykonovej krivky. ???Stastie pre Ducati???
8. Dve strany mince
Ducati aj Rossi potrebuju uspech. Mohli ignorovat jazdca pokial Stoner vyhraval. Mohli poslat Melandri k psychiatrovi namiesto aby ho pocuvali. Stoner, ktory mohol jazdit na vsetkom je prec a takto to nemoze dalej ist. Treba vyrobit bike inak reputacia Vale a Ducati bude prec.
Ducati MotoGP projekt existuje len vdaka PM koncernu. Dava 25M Euro. Rossi vykonnost ovplyvnuje vsetko.
Ducati prekrocila rozpocet 20%. Tieto peniaze musia zacat prinasat vysledky. Dalsim problemom, hovori Rossi je zovretie valcon 90 stupnov. A co teda urobime ?
...PREKLADAM CLANOK je to dlhe :(
7. zostat/ist
Najlepsia moznost je zostat (moja pozn. nech ho radsej slak trafi) Vybudovat opat reputaciu Burgess^Rossi a vyvinut bike.
Ale pochybnosti zotrvavaju. Napriek tomu ze Barros a Jacque nevyhrali jediny zavod, ich vplyv na M1 je vyznamny.
//www.superbikeplanet.com/2012/Apr/120413-1046.htm
Furusawa pripravil komplet bike pre Vale, Valejho vyvoj nebol nic ine ako objav Furusawa platformy. Kredit za vyvoj M1 bol vsak pripisany teamu Vale%Burgess a Furusawa uloha sa znacne podcenila.
Teraz u Ducati s poctom 5tich ramov a dvoch motorov zazrak sa stale nedostavil.
!!! Teraz je spravna doba, aby sa Vale ukazal ako vyvojar a nie ako ten co sa objavil v spravny cas na spravnom mieste. !!!